Quan he mencionat Barcelona no ho he dit per cap cosa més que per reflectir que molta de la informació que demandem ens ve per vies que no necessàriament han de ser locals. En altres paraules, que de la informació que demandem a Sabadell un tant per cent molt gran ens la pot proporcionar la televisió/ràdio/premsa autonòmica.
Digueu-me escèptic o capitalí, però tinc molts dubtes que la gent de Sabadell demandi informació específica de Sabadell fins al punt de poder mantenir mitjans de comunicació propis sense subvencionar. Res més. Jo, personalment, em considero molt sabadellenc però només escolto RS per les retransmissions dels partits i només llegeixo la pàgina del CES del diari.
Puc estar equivocat i m'agradaria que algú pogués demostrar-me que ho estic, però crec que ara mateix la demanda és la que és. Tant de bo una ràdio privada pogués omplir el buit que deixaria RS si es confirmés que no se seguiran fent les retransmissions del CES.
P.D. Perdoneu que no entri en el tema de si el mercat no es deixa desenvolupar i altres teories, perquè ho desconec completament. Potser aquest és el problema, i seria el més greu dels casos.
No vull entrar mai en res que comporti controversia de cap de les maneres, més que res perque sóc molt ignorant sobre els motius dels problemes de Sabadell mediàticament, etc., però crec que el problema a Sabadell mediàticament, etc., més que d'estar molt a prop de Barcelona i de demanda (que també totes dues coses), és d'oferta i de costum.
D'oferta en general no n'hi ha gaire, el que comporta poca demanda, i referent a costum, la gent l'han acostumat o s'ha acostumat a... i prou. Qui s'ha acostumat durant molt de temps a simples caramels, no acostuma a demanar gambes..., els caramels ja el satisfàn l'ho suficient, ja hi està acostumat, encara que se suposa que tard o d'hora es saciarà de caramels i ja demanarà alguna cosa millor, amb la qualcosa s'hauria de millorar la oferta i el costum tindria un sostre més alt, i llavors la demanda també seria més elevada.