Resumint, xD
Tot i que tinc un 'ojeador' que busca especificament a porters, no trobo cap jugador que em passi de les 2 estrelles en aquesta posicio... es normal? Especifico que no entreno a porters pero entenc que si un jugador esta pre-fixat com a porter, encara que no l'entreni m'hauria de passar d'aquestes 2 miserables estrelles, no?Si desde el principi no treuen unes 4 estrelles (mínim), vol dir que aquella no és la seva posició natural. Si tu dius que busquin "porters", ells li donaran preferencia a buscar porters, però no tenen perque sortir ni a la primera, ni segona, ni tercera,
quina tactica teniu per l'entrenament de juvenils? feu rotacions en les especialitats d'entreno o la teniu fixe? Jo per exemple porto quasi 2 temporades entrenant el mateix: defensa + creativitat... es recomanable o es millor anar rotant el tipus d'entreno? que creieu?Rotar crec que jo. D'un equip de 16 juvenils, tan sols 2 o 3 et portaran uns bons ingresos. Jo sol em centro en entrenar el que necessitin els 2-3 millors juvenils. Amb les seves vendes, és on faig caixa.
Quins jugadors feu pujar al primer equip? Creieu que els jugadors que el maxim que arriben es a un nivell 5 en l'especialitat 'x' val la pena pujar o els descarteu directament? Descarteu els jugadors que al maxim que arriben es un nivell 6 o tampoc val la pena pujar-los al primer equip?? A hores d'ara jo descarto els que no arriben a nivell 6, faig be? Nivell 6 = Insuficient?
Els insuficients al carrer.
Jo els acceptables els venc per una miseria, esperant que tinguin una llarga vida, i guanyi en comissions.
Com ja he dit, jo jo sol entreno a 2-3 jugadors perque arribin a nivell "bó", amb un secundaria insufucient o acceptable. Entre 100.000 i 400.000 que guanyo per la venda + comissions futures.
De la meva acedemia, únicament han triunfat 3 jugadors (alt nivell de TSI). Un d'ells, l'han venut 2 cops per més de 5 Millons. Comissions d'uns 250.000 euros que m'emportava cada vegada.