Autor Tema: Pretemporada 2011-2012  (Llegit 27731 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:Pretemporada 2011-2012
« Respondre #80 el: 28 de Juliol de 2011, 11:20:58 am »
Crec que al final jugaran contra el Nastic...no estic del tot segur, però crec que ho vaig llegir al seu twitter si no recordu malament.

Correcte. Torneig Ciutat de Tarragona, entre Nàstic i UD Las Palmas el dia 5.  :wink2:

¿Triangular, doncs?

Pel que jo entenc no, no jugaràn contra nosaltres i prou, només Nàstic - Las Palmas.
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #81 el: 28 de Juliol de 2011, 11:27:59 am »
Crec que al final jugaran contra el Nastic...no estic del tot segur, però crec que ho vaig llegir al seu twitter si no recordu malament.

Correcte. Torneig Ciutat de Tarragona, entre Nàstic i UD Las Palmas el dia 5.  :wink2:

¿Triangular, doncs?

Confirmat, s'ho fan entre ells dos. Nosaltes, el dia 4-5 en teoria no tenim partit per ara. A veure si trobem algun equip per fer algun partidet a casa o a Sant Oleguer. Sonava que si pelaven al Sant Andreu de l'Històrics seria el nostre rival, però veurem que fem. :-\
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #82 el: 28 de Juliol de 2011, 12:37:43 pm »
el de Reus estaba confirmado?  cuando era?  que igual estoy por la zona tarragonina por esas fechas....
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #83 el: 28 de Juliol de 2011, 12:38:45 pm »
el de Reus estaba confirmado?  cuando era?  que igual estoy por la zona tarragonina por esas fechas....

el dia 9, a las 20:30
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #84 el: 31 de Juliol de 2011, 22:09:14 pm »
esta semana, al final hay partido o no?   ya no jugamos hasta el domingo contra el Tarrasa Paralímpica?
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #85 el: 02 de Agost de 2011, 18:32:48 pm »
Yo haria el amistoso del dia 4-5 contra el Bristols Rovers !!!
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #86 el: 02 de Agost de 2011, 19:52:48 pm »
Yo haria el amistoso del dia 4-5 contra el Bristols Rovers !!!

Impossible, el Dissabte 06/08/11, el Bristol Rovers debuta a les 13.45 hores contra el AFC Wimbledon, en la League Two anglesa.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Arlekinadous

• Infantil
  • Missatges: 231
« Respondre #87 el: 02 de Agost de 2011, 21:36:27 pm »

Potser que tal dia es muntés un partit contra per exemple, una associació de veterans del Sant Quirze (amb tots els meus respectes), així potser veuriem algún gol i que no fos de penal...  :anims

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #88 el: 02 de Agost de 2011, 21:43:28 pm »
pues al final esta semana no habra partido hasta el domingo, yo habria buscado algun rival  para el miercoles,  para hacer un partido de entrenamiento en las pistas, aunque fuera sido una pachanga para echar el rato

Pla d´entrenaments de l’01 al 07 d’agost
Dilluns: Descans
Dimarts: 10:00 h. – Pistes
18:00h. – Nova Creu Alta
Dimecres: 10:00 h. – Josep Molins
18:00 h. – Nova Creu Alta
Dijous: 10:00 h. – Pistes
Divendres: 10:00 h. – Josep Molins
Dissabte: 10:00 h. – Nova Creu Alta
Diumenge: 19:00 - Terrassa Olímpica 2010 - CE Sabadell (Olímpic de Terrassa). Partit de Copa Catalunya

:beer2 :beer2
visca el sabadell

• Infantil
« Respondre #89 el: 04 de Agost de 2011, 21:28:02 pm »

Apart de si finalment hi haurà alguna nova incorporació més, a veure si aviat, ja en algún partit de pretemporada, juguen els millors jugadors i es para de fer proves amb jugadors del filial, etc., així a falta de la llògica conjunció dels jugadors nous, ja ens podrem fer una mica la idea del potencial real de l'equip.  :llegir

Per cert, canviant una mica de tema. Almenys fins al moment, no s'ha fet cap campanya de captació de socis, oi?  :ejem

Connectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2101
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #90 el: 05 de Agost de 2011, 11:40:37 am »

Apart de si finalment hi haurà alguna nova incorporació més, a veure si aviat, ja en algún partit de pretemporada, juguen els millors jugadors i es para de fer proves amb jugadors del filial, etc., així a falta de la llògica conjunció dels jugadors nous, ja ens podrem fer una mica la idea del potencial real de l'equip.  :llegir

Per cert, canviant una mica de tema. Almenys fins al moment, no s'ha fet cap campanya de captació de socis, oi?  :ejem

I tant!!! La publicitat de l'ascens en sí mateix i el boca a boca....

En sèrio, crec que han comentat a l'Assemblea que la tenien ja feta però que trigarien una mica a encetar-la^^

Salut!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #91 el: 13 de Agost de 2011, 18:18:42 pm »
Ja no serà pretemporada, però el partit Unif. Santa Perpètua - CE Sabadell de Copa Catalunya es jugarà el proper 14 de Setembre, i suposadament a les 20.30 hores.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #92 el: 13 de Agost de 2011, 18:37:45 pm »
Ja no serà pretemporada, però el partit Unif. Santa Perpètua - CE Sabadell de Copa Catalunya es jugarà el proper 14 de Setembre, i suposadament a les 20.30 hores.

Tant be que hages anat jugar quant tocava al principi ens hi podriem apropar ara dimecres i aquest hora seran pocs es que hi vagin  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #93 el: 14 de Agost de 2011, 12:01:40 pm »

Tant be que hages anat jugar quant tocava al principi ens hi podriem apropar ara dimecres i aquest hora seran pocs es que hi vagin  :mmmm

Home, potser no es podrà parlar de marea arlequinada però pocs desplaçaments tindrem l'oportunitat de fer que siguin de tan pocs quilòmetres  :beer2

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #94 el: 14 de Agost de 2011, 23:25:08 pm »
És veritat que el 24 de Agost es jugara contra el Granollers?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #95 el: 14 de Agost de 2011, 23:52:16 pm »
Per el que m'han dit avui, a Mollet també han vist un parell de cartells d'aquests, i al programa de festa major de la capital del Vallès Oriental, surt també el partit:

http://www.granollers.cat/sites/default/files/prog_FMBB2011.pdf Plana 14.

Suposo que es voldran cobrir les esquenes per si la possible vaga es realitza, o per acabar de veure jugadors del filial.

També el 30 d'Agost possiblement es jugarà a Castellar del Vallès.  :mmmm

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #96 el: 14 de Agost de 2011, 23:58:38 pm »
Per el que m'han dit avui, a Mollet també han vist un parell de cartells d'aquests, i al programa de festa major de la capital del Vallès Oriental, surt també el partit:

http://www.granollers.cat/sites/default/files/prog_FMBB2011.pdf Plana 14.

Suposo que es voldran cobrir les esquenes per si la possible vaga es realitza, o per acabar de veure jugadors del filial.

També el 30 d'Agost possiblement es jugarà a Castellar del Vallès.  :mmmm

És curiós que el club no hagi fet oficial el partit i el Granollers sí. :mmmm :mmmm

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #97 el: 15 de Agost de 2011, 16:16:34 pm »
quina cosa més estranya  :sleep:
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

• Infantil
« Respondre #98 el: 16 de Agost de 2011, 23:30:34 pm »

Aquests partits que comenteu son partits de "pà sucat amb oli", però poden servir per a fer proves i més proves... Esperem que al gener o (si pot ser molt abans, millor) ja es tinguin les idees més clares per part de qui les ha de tenir.

Salut a tothom i força a on calgui!!!