Autor Tema: CE Sabadell - RCD Espanyol (12 d'Agost 21:30h Nova Creu Alta)  (Llegit 20519 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1300
  • Gènere: Masculí
  • Tornarem a ser grans!!!
Re:CE Sabadell - RCD Espanyol (12 d'Agost 21:30h Nova Creu Alta)
« Respondre #20 el: 08 de Agost de 2011, 13:00:08 pm »
no la lieu mes el partit no el fan per TV3, el fan per ESPORTS3.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #21 el: 08 de Agost de 2011, 17:33:24 pm »
Es veu ja a Tarragona esport 3 ???
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #22 el: 08 de Agost de 2011, 18:14:35 pm »
Es veu ja a Tarragona esport 3 ???
Si, ayer desde Roda de Bará se veía.

Desconnectat enokk

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 26
« Respondre #23 el: 09 de Agost de 2011, 13:32:02 pm »
Peró serà possible treurés el carnet just abans de començar el partit? Jo no vull pagar i a més haver de tornar un altre dia a treure'm el carnet. Sabadell em queda molt lluny, i més amb l'escassetat de transports que tinc...Sinó a quina hora tanquen les oficines el divendres?

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #24 el: 09 de Agost de 2011, 13:33:04 pm »
Peró serà possible treurés el carnet just abans de començar el partit? Jo no vull pagar i a més haver de tornar un altre dia a treure'm el carnet. Sabadell em queda molt lluny, i més amb l'escassetat de transports que tinc...Sinó a quina hora tanquen les oficines el divendres?

el problema que tindras es qeu has d'anar a fer-te el carnet i una setmana despres pots passarlo a recollir

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #25 el: 09 de Agost de 2011, 13:33:50 pm »

Truca a les oficines a veure que et diuen!! :mmmm :mmmm
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat enokk

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #26 el: 09 de Agost de 2011, 13:36:10 pm »

el problema que tindras es qeu has d'anar a fer-te el carnet i una setmana despres pots passarlo a recollir

c*** i no et poden donar un rebut o alguna cosa per poder entrar al partit? Realment facilitats no donen...

Aixó faré.

Gràcies als dos.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #27 el: 09 de Agost de 2011, 15:03:08 pm »

c*** i no et poden donar un rebut o alguna cosa per poder entrar al partit? Realment facilitats no donen...

Aixó faré.

Gràcies als dos.

Antigament,no se si encara es fa, si volies fer-te soci el mateix dia podies, però es clar el tenies de passar recollir entre setmana o al mateix diumenge al mati, no se si a la tarde tambè però crec  que no, es tant senzill com axó pagues el carnet a una taquilla generalment era les dels passis, et fan un paper amb el teves dades i pots entrar aquell partit :mmmm

PD: quants socis s'avien fet un Sabadell-Madrid  :yes: :icon_mrgreen:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #28 el: 09 de Agost de 2011, 15:13:42 pm »
lo que se habia hecho los últimos años , era comprar tu entrada para el partido en cuestión, y luego al pasar a pagar el carnet, pues te lo descontaban
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #29 el: 09 de Agost de 2011, 15:35:33 pm »
lo que se habia hecho los últimos años , era comprar tu entrada para el partido en cuestión, y luego al pasar a pagar el carnet, pues te lo descontaban

Però aqui pot haver-hi trampa, no vas al partit et donen una entrada un que hi hagi anat i t'estalvies 20€ del carnet, en canvi si anoten les teves dades al paper només pot ser tu el que hi vagi  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #30 el: 09 de Agost de 2011, 16:05:19 pm »
Lo más lógico es que los que se hagan socios antes del partido le den una entrada del sector que te acabes de hacer socio...digo yo.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat sbd_18

• Infantil
  • Missatges: 142
  • Gènere: Femení
« Respondre #31 el: 10 de Agost de 2011, 22:59:11 pm »
He llamado hoy a la oficina y me han confirmado que si te haces socio el mismo viernes, te darán una invitación para el partido contra el Espanyol.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #32 el: 10 de Agost de 2011, 23:06:42 pm »
Espero que para este partido salgamos con nuestro mejor equipi y le demos jaqueca al español  :laugh2:

solo nos faltará Agustín

Desconnectat enokk

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #33 el: 11 de Agost de 2011, 13:06:30 pm »
He llamado hoy a la oficina y me han confirmado que si te haces socio el mismo viernes, te darán una invitación para el partido contra el Espanyol.
A mí me han dicho lo mismo. Perfecto, ahí estaremos!

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #34 el: 11 de Agost de 2011, 14:21:38 pm »
Pochettino a dado ya la lista de convocados para el partido de mañana:

Cristian Álvarez, Kiko Casilla, Canal, Dídac Vilà, Darder, Verdú, Osvaldo, Duarte, Clerc, Cristian Gómez, Luis García, Thievy, Galán, Zou, Baena, Rui Fonte, Cristian Alfonso, Blanchart, Raúl Rodríguez, Pau Senent, Sergio García, Javi López, Pirulo y Kilian.

Son bajas Kameni,Albín,Dátolo y Forlín y Javi Márquez,todos por lesión menos en el caso de Kameni.
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #35 el: 11 de Agost de 2011, 15:11:07 pm »
Pochettino a dado ya la lista de convocados para el partido de mañana:

Cristian Álvarez, Kiko Casilla, Canal, Dídac Vilà, Darder, Verdú, Osvaldo, Duarte, Clerc, Cristian Gómez, Luis García, Thievy, Galán, Zou, Baena, Rui Fonte, Cristian Alfonso, Blanchart, Raúl Rodríguez, Pau Senent, Sergio García, Javi López, Pirulo y Kilian.

Son bajas Kameni,Albín,Dátolo y Forlín y Javi Márquez,todos por lesión menos en el caso de Kameni.
Bueno convocan a todos los disponibles del primer equipo pero lo completan con otro once del filial. Está claro que haran dos equipos, la duda será si mezclaran o si saldran primero con su equipo de gala y en la segunda los jóvenes.
Por nuestra parte, creo que Carreras tambien dijo que volverá a utilizar a todos los disponibles.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #36 el: 11 de Agost de 2011, 15:30:41 pm »
El Thievy ese esta muy subido le tenemos que parar los pies

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #37 el: 11 de Agost de 2011, 15:32:49 pm »
Es una pena estar fuera de vacaciones y no poder estar en el campo, es seguro que lo den en esports 3?
Todos los que vayais al campo disfrutar de este equipo por los que estamos fueraa!
VAMOS SABADELL  :bandera
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8814
« Respondre #38 el: 11 de Agost de 2011, 15:33:45 pm »

A Thievy hay que observarlo de cerca que podría ser una de las cesiones que podría caer :whistle:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #39 el: 11 de Agost de 2011, 16:34:54 pm »

A Thievy hay que observarlo de cerca que podría ser una de las cesiones que podría caer :whistle:
ahora que lo dices es verdad, puede que nos lo cedan y el año que viene a primera