Autor Tema: Assamblea temporada 2011-2012, 26 de Juliol, 19.30 hores.  (Llegit 17744 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re:Assamblea temporada 2011-2012, 26 de Juliol, 19.30 hores.
« Respondre #60 el: 26 de Juliol de 2011, 23:53:37 pm »
Jo he estat a la assamblea i primerament destacaria com a dada negativa la poca afluencia de gent en l'assamblea. A veure, entenc q un dimarts vespre del mes de juliol pugui resultar poc atractiu un acte d'aquest tipus pero home, siguent la primera assamblea abans de comneçar a competir a 2ª A i tenint en compte la feina q comporta per al Sabadell el fet de montar un acte així obrint-se al soci, donant la cara  i preparant estadístiques, dades, gràfics, discursos doncs em sembla una mica trist que no sobrepassem les 100-110 persones q han fet acte de presencia. En base a això comentar que s'ha parlat principalment del factor econòmic, de les dificultats i la duresa que comporta el fet de competir a la Liga Adelante estructuralment i econòmicament parlant.
S'ha fet una crida a la ciutadania per a q la gent es faci soci, q per molt q es digui diria q no els hi acaben de sortir els comptes i saben més bé q nosaltres q serà molt complicat arrivar a l'objectiu que eren els 4000 socis. També s'ha presentat a la figura de Xavier Monclús i ens a parlat una mica de la seva tasca al llarg d'aquesta propera temporada, a parlat Xavi Roca també valorant la feina feta per Lluís Carreras i analitzant de forma breu el factor altes i baixes  de l'equip.
També s'ha parlat dels canvis que hi haurà a la NCA on s'està colocant una mini botigueta amb productes arlekinats, s'ha fet una sala antidoping, s'arreglaran algunes coses de la sala de premsa, ens han mostrat un mapa amb la distribució dels accesos depenent del tipus de soci q siguem, s'ha preguntat on s'ubicaria a l'afició rival i ens han dit que tenen pensat ubicar una zona exclusiva per a afició visitant a l'estil "galliner", s'ha parlat del fútbol base, del tema merchandising i poca cosa més..... en general un resum molt interessant del q a sigut la pasada temporada i el q ens espera per la propera .

Tema jornades econòmiques m'ha sorprés que tanta gent digués que SÍ, i q fossin poquets els q diguessin un NO rotund. Per la meva part no vec malament un parell de jornades d'ajuda al club estant a la liga adelante, això sí a 10 € i no 15 € com corria el rumor. També és cert q no es normal q es faci d'aquesta manera una votació pero bueno, a quedat clar q el SÍ era la resposta majoritaria el q no entenc massa el motiu pel qual la gent diu amb tant d'èmfasi que si q volen jornades econòmiques, imagino q els hi deuen sobrar els calers o potser alguns deuen viure del Sabadelll xDDDD

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #61 el: 27 de Juliol de 2011, 00:02:03 am »
Només dic que crec que més gent dels que es mullen sovint en les coses del club, haurien d'acudir a aquests actes i parlar.

Tema jornades econòmiques m'ha sorprés que tanta gent digués que SÍ, i q fossin poquets els q diguessin un NO rotund. Per la meva part no vec malament un parell de jornades d'ajuda al club estant a la liga adelante, això sí a 10 € i no 15 € com corria el rumor. També és cert q no es normal q es faci d'aquesta manera una votació pero bueno, a quedat clar q el SÍ era la resposta majoritaria el q no entenc massa el motiu pel qual la gent diu amb tant d'èmfasi que si q volen jornades econòmiques, imagino q els hi deuen sobrar els calers o potser alguns deuen viure del Sabadelll xDDDD

Mira, a dues jornades econòmiques a 10€ sortirà un carnet de general per 250€. 11.90€ per partit. Tampoc és tant, però han de fer alguna cosa per que es vegi recompensat aquest esforç extra per part dels socis. El que sigui.

Jo estic en contra d'elles. Preferiria una aportació voluntària en 2 partits o que amb l'entrada et regalin un descompte per a comprar una samarreta, bandera o qualsevol cosa a partir d'x preu, però son un atràs i la manera de votar-la... molt trista.

I sobretot, cuidar la imatge. Jo desprès del descontrol d'invitacions i carnets volant a través de la reixa de tribuna que vaig veure la temporada passada, decidiré en el propi camp si pago entrada de manera legal o em gasto els 10€ fotent un berenar en algun bar de davant el camp.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #62 el: 27 de Juliol de 2011, 00:09:36 am »
Només dic que crec que més gent dels que es mullen sovint en les coses del club, haurien d'acudir a aquests actes i parlar.

Mira, a dues jornades econòmiques a 10€ sortirà un carnet de general per 250€. 11.90€ per partit. Tampoc és tant, però han de fer alguna cosa per que es vegi recompensat aquest esforç extra per part dels socis. El que sigui.

Jo estic en contra d'elles. Preferiria una aportació voluntària en 2 partits o que amb l'entrada et regalin un descompte per a comprar una samarreta, bandera o qualsevol cosa a partir d'x preu, però son un atràs i la manera de votar-la... molt trista.

I sobretot, cuidar la imatge. Jo desprès del descontrol d'invitacions i carnets volant a través de la reixa de tribuna que vaig veure la temporada passada, decidiré en el propi camp si pago entrada de manera legal o em gasto els 10€ fotent un berenar en algun bar de davant el camp.

Jordi pero si ja saps que finalment acabaràs pagant... per amor al club!! :ok

Jo ja ho he dit mes d'una vegada que no m'agraden,  prefereixo paga mes diners el carnet i que no hi hagi jornades economques!!

En difinitiva els palmeros de sempre  :clap :clap :clap :clap :clap :clap es veritat era la gran majoria... però no per unanimitat!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #63 el: 27 de Juliol de 2011, 00:25:55 am »
Lo que es incoherente es que el presi diga que entrar gratis con invitación es el deporte nacional, y como premio a los socios nos siga dando dos invitaciones para los trepas de nuestros amigos o familiares, y que a nosotros no nos beneficia en nada. Habia otras alternativas como dice Birrero, pero la imaginación es la que hay....en fin...  :blush:
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #64 el: 27 de Juliol de 2011, 09:07:51 am »
Yo veo muy positivo la convocatoria anual de esta asamblea informativa. Además se hace muy amena ya que cada responsable de área hace un resumen de como ha funcionado en su parcela el año anterior y de las novedades para el siguiente.
Sin duda, el que más nos ha gustado a todos es el apartado del área deportiva que ha hecho Xavi Roca, yo creo que con los aplausos hemos agradecido la faena bien hecha de la liga pasada y lo que presagiamos para esta.
Luego al final tambien tenemos la posibilidad de preguntar al presidente por aquello que nos preocupa o que queremos cualquier aclaración, me ha gustado mucho saber que en el caso Marc Fernández vamos a ir hasta el final, por cierto ha dejado caer que ya no está tan claro que Marc y su representante tuvieran razon jurídica por el tipo de contrato (la razon moral no la han tenido nunca) e igual nos cae alguna compensación, que como deportivamente nadie lo estamos echando de menos con los fichajes que estamos haciendo, para nuestras arcas iran muy bien.
Tambien me ha hecho una ilusión enorme cuando ha comentado el presidente que se ha llegado a un acuerdo con una casa de ropa para los trajes cuando haya desplazamientos en avion, que ya se nota que volvemos en todos los sentidos!!
Sobre las 2 jornadas económicas, si que hubiera hecho votacion a mano alzada, pero como la mayoria ha dicho SI (los que se han pronunciado) pues se ha hecho por consenso como casi siempre. Por cierto no estoy de acuerdo con llamar "palmeros" a los que han dicho SI o no han dicho nada (como es mi caso), lo habitual es hacer estas jornadas ,yo desde hace 40 años que voy y ya de pequeño que iba con mi padre esto ha existido, si el presidente ha dicho si la Asamblea dice que NO, no se harian... ahí tendrian que haber protestado todos los que no estuvieran a favor, que solo he escuchado un NO. Un ejemplo, está pasando unos dias aquí un amigo socio del Puertollano, ellos tienen 4 jornadas económicas .
De todas formas como ha dicho Ferni, me hubiera gustado ver la sala de actos más llena, tambien es cierto que en la sala del año pasado casi la hubieramos llenado pero supongo que la Junta preveia mucha más gente, de ahí el cambio de sala.
Puede ser que haya sido demasiado tarde, esto tiene una parte negativa (que hay gente que ya está de vacaciones) y otra positiva      que es que la información que nos dan es mayor y más actualizada.
VISCA EL SABADELL  :bandera :scut :bandera
« Darrera modificació: 27 de Juliol de 2011, 09:12:42 am per Gol del Sabadell »

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #65 el: 27 de Juliol de 2011, 10:02:19 am »
Jo no vaig poder anar a l'assamblea pero la vaig anar seguint pel twitter,

vagi per endavant que a mi ja m'està bé que hi hagi les jornades econòmiques, perquè és una ajuda extra pel club, i com a soci ho trobo bé (no cal repetir els arguments que es diuen una i altra vegada cada vegada que n'hi ha una... ) però el que trobo "curiós" és que "tanta gent" ho critiqui sempre que n'hi ha (almenys per aquest mitja)... i el dia que es vota, com ja va passar l'any passat, guanyi el SI per majoria.... curiós ho és! ;)

Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #66 el: 27 de Juliol de 2011, 10:10:45 am »

vagi per endavant que a mi ja m'està bé que hi hagi les jornades econòmiques, perquè és una ajuda extra pel club, i com a soci ho trobo bé (no cal repetir els arguments que es diuen una i altra vegada cada vegada que n'hi ha una... ) però el que trobo "curiós" és que "tanta gent" ho critiqui sempre que n'hi ha (almenys per aquest mitja)... i el dia que es vota, com ja va passar l'any passat, guanyi el SI per majoria.... curiós ho és! ;)

Tens raó que es va sentir mes SI que no, pero m'agradaria realment que passaria si es contes la gent amb la mà alçada o a sobre tancat si realment sortiria que SI, tinc els meus dubtes...

Perquè en el fons es una manera de rentar-se las mans, ja ho tenien descidit sabien el que passria...

Que passa que el dia que es reuneix la junta directiva per pendre desicions tambe ho fan d'aquesta manera, d'oides A veure si s'escolta mes si que no, no fotem, o trobo molt barruer a més si volem ser equip serios!!

A sobre que el club informi per Twitter que s'ha desicit per unanimitat!!  :no:
« Darrera modificació: 27 de Juliol de 2011, 10:15:02 am per Roger »
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #67 el: 27 de Juliol de 2011, 10:28:05 am »

Tens raó que es va sentir mes SI que no, pero m'agradaria realment que passaria si es contes la gent amb la mà alçada o a sobre tancat si realment sortiria que SI, tinc els meus dubtes...

Perquè en el fons es una manera de rentar-se las mans, ja ho tenien descidit sabien el que passria...

Que passa que el dia que es reuneix la junta directiva per pendre desicions tambe ho fan d'aquesta manera, d'oides A veure si s'escolta mes si que no, no fotem, o trobo molt barruer a més si volem ser equip serios!!

A sobre que el club informi per Twitter que s'ha desicit per unanimitat!!  :no:

Pero pensa que realment no tindrien ni que preguntar res... m'agradaria saber a quants equips del futbol professional, el president i la directiva els hi consulta als socis si troben bé fer una jornada economica o no... i segur que a tots o la majoria d'equips n'hi ha de jornades economiques...

potser una votació a sobre tancat variaria una mica.. pero sincerament crec que exposant els arguments correctament, seguiria guanyant el "SI"... els tipics "si 10€ te'ls gastes anant al cine, te'ls pots gastar per anar al futbol"

El que també m'ha agradat ara llegint tot el que es va dir ahir, és que les entrades per la gent que no és socia son cares, i que si volen entrar més barato al futbol que paguin el carnet que els hi surtira molt més a compte! Realment crec que si hi ha sabadellencs que tenen ganes de veure futbol professional a la seva ciutat, han de ser conscients que fer-se soci "surt a compte", i si ara no ho son.. potser quan vagin a 3 o 4 partits contra equips dels bons i es deixin una pasta amb entrades esporàdiques.. l'any que ve s'ho pensaran més i es faran socis de bon principi! :D

ahh... i tinc ganes de comprar-me la camiseta i els pantalons!!!!!!! :D :D A veure si és veritat que ben aviat surten a la venda!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #68 el: 27 de Juliol de 2011, 10:34:18 am »
Pero pensa que realment no tindrien ni que preguntar res... m'agradaria saber a quants equips del futbol professional, el president i la directiva els hi consulta als socis si troben bé fer una jornada economica o no... i segur que a tots o la majoria d'equips n'hi ha de jornades economiques...

És veritat, en CAP equip de la LFP ho consulten, per que en cap equip les fan.  :wink2:

Jo no protesto per les jornades econòmiques en si, que tampoc em semblen bé... protesto per els que entren de gorra en elles perjudicant als socis que complim.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #69 el: 27 de Juliol de 2011, 10:37:57 am »

És veritat, en CAP equip de la LFP ho consulten, per que en cap equip les fan.  :wink2:

Doncs ahir es va dir que en tots els equips es feia!!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #70 el: 27 de Juliol de 2011, 10:42:38 am »
En cap equip es fan jornades econòmiques. En tot cas, en algun equip de la LFP es fan puntualment 'jornades d'ajuda al club', i no es fa de manera habitual cada temporada i per costum com aquí.

Però bé, dubto que en cap club es votin les decisions en una junta a mà alçada i s'aprovi segons cridin més fort si o no...

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #71 el: 27 de Juliol de 2011, 10:45:44 am »
Jo estava a la assamblea. A mi el que no em sembla d' un equip seriós, de LFP, es que es voti d' aquesta manera pq uns quants criden que si. Vés a saber si són socis o si ja està tot preparat, que també podria ser. Si s' ha de votar que es voti, que això no pasa ni en una reunió de escala

I la pregunta quuants equips de la LFP fan jornades econòmiques? Pq ens van dir que ho feien tots.
Jo no es per els diners, ja he dit varies vegades que em faig soci i només puc anar 2-3 partits al any , però si volem engrescar a la ciutat no podem fer aquets preus de soci ni de les entrades.

Total, els que cridaven més fort eren els que entraven gratis ( com per exemple els dels mitjans de comunicació )

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #72 el: 27 de Juliol de 2011, 11:14:58 am »
En cap equip es fan jornades econòmiques. En tot cas, en algun equip de la LFP es fan puntualment 'jornades d'ajuda al club', i no es fa de manera habitual cada temporada i per costum com aquí.

Però bé, dubto que en cap club es votin les decisions en una junta a mà alçada i s'aprovi segons cridin més fort si o no...
Yo la verdad es que desconozco lo que hacen el resto de equipos de la LFP. ni si sus precios son más baratos o más caros que los nuestros, pero aquí en Sabadell desde hace muchisimos años se han hecho estas jornadas económicas, de ayuda al club.... o como se les haya llamado, según el año y normalmente siempre han sido 2 .
Y durante los años que hemos estado en segunda B yo me he encontrado muchas salidas donde con nuestra visita el equipo local cobraba a sus socios, así que pienso que es una cosa muy comun en el futbol.
Otro tema diferente seria el que apuntais, que si se da la posibilidad de que decida el socio se tendria que haber hecho a mano alzada.
Tambien como dice Birrero el socio es el patrimonio del club y ha de ser lo primero, así que en estas jornadas económicas habria que vigilar que no entre nadie con pases de favor, a no ser los que obligue la LFP y que ayer comentaba el presidente.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #73 el: 27 de Juliol de 2011, 12:17:41 pm »
El meu punt de vista a pams, tot i no poder assistir a l'Assemblea:

No és seriós fer cap mena de votació en una assemblea en la que te dret a entrar qualsevol persona, sigui o no sòcia, això per començar. Tampoc ho és que no s'avisi que en l'anomenada assemblea hi pot haver punts en els que es demanarà el vot als assistents i que es farà el que democràticament surti. I ja ni entro en el tema de com es va votar, perquè per tot el que abans he apuntat ja queda prou clar la meva postura en aquest sentit. :ko

Tema jornades econòmiques, d'ajuda al club o digueu-li com volgueu. Jo personalment no sé si es fan en altres equips de la categoria professional, simplement perquè fa 18 anys que no en veig cap a un estadi. Tanmateix per les televisions solen sortir cues als estadis de l'equipet de torn que fa pagar als socis i no socis quan reb la visita de (per exemple) Far$a i Mandril, cosa que em fa pensar que sí que existeixen. :mmmm
De fet sóc dels que penso que prefereixo pagar una mica més a l'adquirir el meu carnet i oblidar-me de pagar res més, tot i que entenc que aquest sistema evita un desenborsament major en un sol pagament. En resum: que per mi el preu del carnet de soci l'hauríem de valorar que és el que es paga de bones a primeres, més el 'suplement' de les jornades d'ajuda al club... qui no vingui en les jornades d'ajuda te descompte. :ostres

Per útim, no vull deixar d'apuntar el tema del Marc Fernández. Per evitar que se'ns prengui el pèl en el futur s'ha d'anar a per totes en aquest sentit i pel que m'ha semblat entendre, així es farà. :ok
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #74 el: 27 de Juliol de 2011, 12:21:53 pm »
Es que, si las votaciones las llegan hacer por internet, por mis h****s que no hay ni una jornada económica. Por que la mujer que había por delante preguntó que cuanto iban a valer que si no, nos podrían haber clavado más y todo.

Bueno, yo lo único que pido es que para juvenil sea más económico en la grada lateral (aunque solo seamos 3 juveniles xD)

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #75 el: 27 de Juliol de 2011, 12:31:43 pm »
a mi el tema de las jornadas economicas me es indiferente, por eso ni me pronuncié, pero cuidado! una no esta nada mal; piensas que es una sola jornada para ayudar al club  dos si y no, si por el mismo motivo de antes pero no porque encima lo van a hacer en los partidos más atractivos o emocionantes (Depor, Barça B)  :ejem  tres seria demasiado, un No rotundo  :no:

Muy interesante todo lo de ayer, nos quedó en el tintero el #juanjoarlekinat  ;D pero bien, ahora toca esperar que tal irá la temporada y el marketing.

De momento tal y como figuraba en sus objetivos las areas sociales y économicas, tienen mucho trabajo por hacer, esperemos que no se duerman en los laureles.

Fenomenal Birrero, tremenda propuesta de Panso, y tras observar las demás preguntas, noté que no se iba a hablar de un aspecto fundamental: las camisetas, pantalones y la campaña de socios.

Es que no me cuadra que aprovechando el tirón del ascenso no se movieran lo antes posible para:

-Crear la campaña de socios, ya sea ni siquiera con un video promocional, porque hay que entender el desbarajuste que provocó lo de Marc Fernandez que imagino que ya tenian la campaña publicitaria con su imagen

-Pantalones bicolores a mi que no me engañen, los pantalones son para el verano, y si ya durante la temporada era difícil adquirirlos, si hubieran querido vender y muchos tras el ascenso, hubieran volado como churros igual que las camisetas del playoff "amb un parell"

- Camiseta tras verlas en la presentación, mucha gente las desea comprar ya, incluido yo, sé que Xavier Monclús esta en negociación con el Corte Ingles y Decathlon, pero empiezan a tardar... si los pantalones son para el verano, las camisetas casi que también, así que a ver si Kelme les empieza a enviar paquetes ni siquiera para venderlas desde la misma oficina o tiendas colaboradoras nada más disponer.

No todo iban a ser criticas a regañadientes, también antes de empezar quise felicitar a Xavi Roca, porque no es fácil su faena, y hasta estos últimos fichajes, no se habia filtrado ningún nombre y ha traido muy buenos jugadores, siendo realista con nuestra situación y las pretensiones économicas de cada uno, o ácaso alguien iba a imaginar que iba a traer un capitán de 2A, un debutante del primer equipo del Barça de Rijkaard, un portero de nivel que nadie acertó, más algunas estrellas de 2ªb como Lanza, Florian, H.Simón, Ramirez...

En fin, que el tiempo dirá si se van a hacer bien las cosas, de momento, pinta bien  :ok

:bandera :scut :bandera
@javi_gt86

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #76 el: 27 de Juliol de 2011, 15:10:58 pm »
Yo tampoco pude asistir por temas de trabajo pero me parece increible el sistema de votacion y más teniendo en cuenta que en la asamblea hay socios y no socios como se ha comentado por aqui.
Tan difícil es enviar una encuesta a cada socio?? Una encuesta a mitad de temporada en la que pregunte temas como la jornada económica, cosas que cambiaría del club, opinion sobre las diferentes areas... y que el club se preocupe un poco por la opinión del socio.
Dicho esto, reconozco que es de agradecer la asamblea para informar al socio, no es ninguna obligación para la directiva y lo hacen con todo el agrado unicamente para informar desinteresadamente.
Tengo muchas esperanzas en que con Monclús cambien todos estos pequeños detalles.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #77 el: 28 de Juliol de 2011, 18:26:54 pm »
una de las cosas que mas me gusto, fue el compromiso del presi para poner el nombre de miguel quereda, a la sala de prensa del estadi.
sempre amb l'equip sobretot quan perdem