Autor Tema: Copa del Rei: Alcorcon - Sabadell (06/09/2011, 20 hores)  (Llegit 40568 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
Re:Copa del Rei: Alcorcon - Sabadell (06/09/2011, 20 hores)
« Respondre #200 el: 06 de Setembre de 2011, 22:03:12 pm »
:scut :bandera :bandera
La defesa o millor dit el sistema defensiu s'ha d'anar millorant cada vegada que penjaven una pilota jo tremolava doncs no la treien amb contundència  :mmmm

Es el problema de voler jugar sempre la pilota... hauriem de tenir mes recursos, perque amb aquests equipets marrulleros les pasarem ***** en el seus camps de segona B

Desconnectat Albert_Machester

• Aleví
  • Missatges: 39
  • Gènere: Masculí
« Respondre #201 el: 06 de Setembre de 2011, 22:03:26 pm »
be despres de 5 mimuts cagant-me en tot toca analitzar el partit amb fredor i reconec que no hem fet un bon partit pero aguantant molt be les atacades del rival. Veient la alieacio inclus Carreres tenir clar (com nosaltres) que aquest no era el partit clau de la temporada hi ha donat minuts a jugadors que necesitan tenir ritm de partit per si se'ls necesita el cap de setmana.

La pena ha estat que anant per davant del marcador no s'hagi sapigut conservar el resultat sigui per un penal mes que dudos o per qualsevol cosa. Tothom estara d'acord amb mi que cada partit no podem ser tan "pardillos" com per deixar-nos empatar!

Crec que aquesta ha de ser la "moraleja" d'aquest partit que ens ensenyi a conservar els resultats favorables que ens ajudi a guanyar punts i a aconseguir la permenencia. Senyors aquest es el nostre objectiu!!

El cap de setmana a per totes a murcia!!
Saballut perdut per Anglaterra!!

Desconnectat Ziggy

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 20
    • Mocoforo
« Respondre #202 el: 06 de Setembre de 2011, 22:04:04 pm »
Al Loro ! 3 partits 6 gols en contra
Y aquí sigo bebiendo pasado, fumando futuro gris e incierto.

El Ziggy Stardust

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #203 el: 06 de Setembre de 2011, 22:04:29 pm »
Yo he visto un alcorcon que nos ha presionado y robado el balon durante los 90 mintuos de partido. Creo que no cuesta nada reconocer que han sido superiores a nosotros y ya esta, hemos tenido la chiripa de meter un gol en la unica ocasión y luego el penalti inventado y el zapatazo para mi ha echo justicia.

Pero vamos a ver. Que el futbol se trata de coger un balón y meterlo entre unas redes. El Alcorcón ha presionado, ha robado, ha tenido posesión... ¿y las ocasiones?!? Justas, escasas y con ningún peligro. Yo a eso no le llamo merecer ganar un partido, porque no va así la cosa.

Si tu no has visto que el Alcorcon nos ha dado un baño tactico y de bemoles es tu problema. En cuanto a sensacion de peligro, el sabadell solo la del gol, ellos muchos mas.

No seamos tan fanaticos.

Desconnectat Albert_Machester

• Aleví
  • Missatges: 39
« Respondre #204 el: 06 de Setembre de 2011, 22:05:53 pm »
be despres de 5 mimuts cagant-me en tot toca analitzar el partit amb fredor i reconec que no hem fet un bon partit pero aguantant molt be les atacades del rival. Veient la alieacio inclus Carreres tenir clar (com nosaltres) que aquest no era el partit clau de la temporada hi ha donat minuts a jugadors que necesitan tenir ritm de partit per si se'ls necesita el cap de setmana.

La pena ha estat que anant per davant del marcador no s'hagi sapigut conservar el resultat sigui per un penal mes que dudos o per qualsevol cosa. Tothom estara d'acord amb mi que cada partit no podem ser tan "pardillos" com per deixar-nos empatar!

Crec que aquesta ha de ser la "moraleja" d'aquest partit que ens ensenyi a conservar els resultats favorables que ens ajudi a guanyar punts i a aconseguir la permenencia. Senyors aquest es el nostre objectiu!!

El cap de setmana a per totes a murcia!!

rectifico!! a per totes a la NCA contra el cartagena  :wall:
Saballut perdut per Anglaterra!!

Desconnectat marnic23

• Infantil
  • Missatges: 140
« Respondre #205 el: 06 de Setembre de 2011, 22:06:05 pm »
no se puede criticar a carreras al q le debemos tanto, ha hecho lo q nadie en 18 años.....la liga en 2ª es muy muy muy larga, 42 jornadas, por tanto, sabrá muy bien lo que ha hecho, tiene q hacer rotaciones y en la copa pues mejor, los 3 ptos contra el cartagena a final de año para lo bueno o para lo malo pueden ser vitales, la pena es haber estado tan cerca de pasar pero bueno otro año será, la verdad q faltando nada teniendo la bola en el campo contrario o simplemente no dejarlos centrar hubiese bastado, la defense por el centro blandita

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #206 el: 06 de Setembre de 2011, 22:07:53 pm »
La venjança serà més dolça al Octubre a la Nova Creu Alta. :yes: :yes:
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #207 el: 06 de Setembre de 2011, 22:08:17 pm »
Yo he visto un alcorcon que nos ha presionado y robado el balon durante los 90 mintuos de partido. Creo que no cuesta nada reconocer que han sido superiores a nosotros y ya esta, hemos tenido la chiripa de meter un gol en la unica ocasión y luego el penalti inventado y el zapatazo para mi ha echo justicia.

Pero vamos a ver. Que el futbol se trata de coger un balón y meterlo entre unas redes. El Alcorcón ha presionado, ha robado, ha tenido posesión... ¿y las ocasiones?!? Justas, escasas y con ningún peligro. Yo a eso no le llamo merecer ganar un partido, porque no va así la cosa.

Si tu no has visto que el Alcorcon nos ha dado un baño tactico y de bemoles es tu problema. En cuanto a sensacion de peligro, el sabadell solo la del gol, ellos muchos mas.

No seamos tan fanaticos.

Hi hagut estones del partit que semblava que jugues-im amb el fre de ma posat, res a veure amb els dos partits anteriors  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1303
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #208 el: 06 de Setembre de 2011, 22:08:58 pm »
Carreras per mi es el millor entrenador que pot tindre el sabadell, no tinc res en contra d'ell alreves li debem i MOLT,pero avui l'ha cagat en maiuscules posant al sabadell B.I una altra cosa es que no m'esta agradant res la defensa no paren de regalar pilotes al contrari i aixo son errades de pati de col.legi :confused:,tenen que espavilar.Visca el sabadell!!!.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #209 el: 06 de Setembre de 2011, 22:10:03 pm »

No seamos tan fanaticos.

Hi hagut estones del partit que semblava que jugues-im amb el fre de ma posat, res a veure amb els dos partits anteriors  :mmmm

Les podem pasar ***** amb aquests equips que presionen tan a dalt... si no tenim gent amb tecnica com olmo per treure la pilota a al defensa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #210 el: 06 de Setembre de 2011, 22:10:59 pm »

Avui tambè el que ha passat es que faltant cinc minuts guanyavem el partit i es clar això fot mal, si a la primera partit perdem per dos a cero s'hages considerat normal :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #211 el: 06 de Setembre de 2011, 22:11:34 pm »

No seamos tan fanaticos.

De baños tácticos no se ganan los partidos sino de las oportunidades y estas hay que meterlas, si no es por el del pito que le ha dado vida con el penalti más que dudoso, el Alcorcon ahora estaría eliminado, el equipo hizo lo que pudo con la gente que teníamos sobre el terreno de juego, ellos sacaron el 90 % del equipo titular, mientras a nosostros nos faltaron muchos de los teóricos titulares.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #212 el: 06 de Setembre de 2011, 22:12:14 pm »
Posem-nos tranquils, qui ens diu que sortint amb els teorics titulars, no perdem 3-0, l´Alcorcón a casa seva es super eficaç i per això no només ha mantingut la categoría si no que una mica mes i entra als Playoffs d´ascens a primera.
Ho hem tingut, (merescut o no), que ja es molt, cuan un equip gran guanya amb 2 accions diem que son la repera, si es el Sabadell no! ara bé, com ha dit el company Ziggy, estem rebent masses gols, hi haurán dies en que no marcarem, per lo que això s´ha de millorar si o si, tot i que per mi Song´o ha sigut el millor del partit i una gran sorpresa
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #213 el: 06 de Setembre de 2011, 22:12:58 pm »
Pot ser encara no hem vist la parella de centrals titulars. Agustín i Pablo Ruiz :icon_question: :icon_question:

Però va. No ens podem venir abaix. Després de les 2 primeres jornades érem grandiossos i ara la moral us ha baixat molt. Això no pot ser.

Vamooooos Sabadell! :scut :scut
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #214 el: 06 de Setembre de 2011, 22:14:00 pm »

No seamos tan fanaticos.

De baños tácticos no se ganan los partidos sino de las oportunidades y estas hay que meterlas, si no es por el del pito que le ha dado vida con el penalti más que dudoso, el Alcorcon ahora estaría eliminado, el equipo hizo lo que pudo con la gente que teníamos sobre el terreno de juego, ellos sacaron el 90 % del equipo titular, mientras a nosostros nos faltaron muchos de los teóricos titulares.

Pues si fuera por oportunidades, el Sabadell no merecia ganar tampoco. c****** admitamos las cosas. Se ha salido con un equipo de suplentes en un campo pequeño y se ha perdido en el ultimo minuto por un regalo del arbitro y un zapatazo contra un rival que ha jugado mejor que nosotros.

Y ya esta!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #215 el: 06 de Setembre de 2011, 22:14:53 pm »

Doncs ara a fer-li pagar els plats trencats al Cartagena  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #216 el: 06 de Setembre de 2011, 22:15:14 pm »

Avui tambè el que ha passat es que faltant cinc minuts guanyavem el partit i es clar això fot mal, si a la primera partit perdem per dos a cero s'hages considerat normal :mmmm

yo no lo veo así, lo que fastidia es que a falta de cinco minutos se haya tirado todo el trabajo por la borda, hay que tener experiencia para dejar dormir el partido cuando marcamos el gol, recuerdo los jugdores del Elche la temporada pasada como perdían tiempo con calambres y cosas por el estilo, en cambio aquí se intentó jugar hasta el final.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #217 el: 06 de Setembre de 2011, 22:15:44 pm »
Primero nos anmetido un baño y segundo no tepueden remontar en 3 minutos.
En fin a pasar pagina y el sabado a ganar.

Desconnectat juane

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #218 el: 06 de Setembre de 2011, 22:15:57 pm »
emos echo el ridiculo hay que poner mas c****** y correr mas , es mi opinion asi no vamos a nungun sitio.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #219 el: 06 de Setembre de 2011, 22:18:11 pm »

En el min.90 i guanyant, que s´ha fet d´aquelles pilotades que envíes la bola al carrer
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres