Autor Tema: Copa Catalunya 2010-2011  (Llegit 11654 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Matamala

• Infantil
  • Missatges: 122
Re:Copa Catalunya 2010-2011
« Respondre #40 el: 28 de Octubre de 2010, 19:39:43 pm »
5a ronda: Vilanova vs Nàstic
                Llagostera vs Girona
Els 2 que guanyin jugaran contra Barça i Espanyol.El partit és entre setmana i si el Girona hi va amb els juvenils el Llagostera té tots els números per guanyar.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
« Respondre #41 el: 28 de Octubre de 2010, 21:01:22 pm »
Com triguin massa temps a jugar la final hauran de jugar les dues finals al mateix dia  :laugh2: :laugh2: :laugh2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Guillermo

• Grada Jove - L.F.A
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 189
  • Frío, lluvia y viento, duros momentos que yo pasé,
Copa Catalunya 2010/11
« Respondre #42 el: 16 de Juliol de 2011, 13:29:58 pm »
como es que ya se han sorteado las semifinales?? jugaran en el campo del Tarragona 
que los partidos son;
Espanyol Vs Tarragona
Girona     Vs Barcelona

para que jugar si ya estan sorteadas las semifinales
y las juegan el 8 y 9 de agosto  :happy2:
FANS 1903  Frío, lluvia y viento, duros momentos que yo pasé, sufrí con tus derrotas y tus victorias yo festejé ...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re:Copa Catalunya 2010/11
« Respondre #43 el: 16 de Juliol de 2011, 13:45:38 pm »
como es que ya se han sorteado las semifinales?? jugaran en el campo del Tarragona 
que los partidos son;
Espanyol Vs Tarragona
Girona     Vs Barcelona

para que jugar si ya estan sorteadas las semifinales
y las juegan el 8 y 9 de agosto  :happy2:

És una Copa que va tan al dia que aquestes semis que s'han sortejat corresponen a la fase final de la Copa Catalunya de la temporada anterior.
El partit que ens toca davant el Terrassa ja és de la Copa Catalunya de la temporada que ara comença.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re:Copa Catalunya 2010/11
« Respondre #44 el: 08 de Agost de 2011, 19:45:45 pm »
Copa Catalunya Semifinal 2010

GIMNASTIC TARRAGONA  1  -  1  RCD ESPANYOL
Eloy min. 37                                Osvaldo min. 40
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #45 el: 08 de Agost de 2011, 19:51:17 pm »
DESCANSO

GIMNASTIC TARRAGONA  1  -  1  RCD ESPANYOL

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #46 el: 08 de Agost de 2011, 21:05:03 pm »
Finalitzat:

Gimnàstic 1 Espanyol 2
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #47 el: 08 de Agost de 2011, 23:38:30 pm »
Semifinal

GIRONA FC  1  -  2  FC BARCELONA "B"

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #48 el: 09 de Agost de 2011, 00:13:03 am »
FINAL

RCD ESPANYOL  -  FC BARCELONA "B"

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #49 el: 09 de Agost de 2011, 23:35:53 pm »
Victòria per als de Cornellà-El Prat-Sant Adrià per 3-0, els 3 gols obra de Thievy.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #50 el: 10 de Agost de 2011, 00:37:41 am »
Yo lo único que pediria es que si tanto Barcelona y Espanyol no garantizan un mínimo de 8-9 jugadores de la primera plantilla no tengan el privilegio de jugar las semifinales sin tener que darse vueltas por los campos de regional.
Entiendo perfectamente que los equipos de primera no se pueden arriesgar a lesiones ni tampoco tienen fechas en el calendario, pero si luego un equipo ha jugado sin ningun jugador del  primer equipo no se porque tiene que tener esa ventaja, a mi tambien me gustaria que a nosotros nos colocaran en semifinales y salir por la tele y tener posibilidades de ganarla.... seguramente lo valoraremos más que otros.

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #51 el: 10 de Agost de 2011, 00:50:02 am »
Yo lo único que pediria es que si tanto Barcelona y Espanyol no garantizan un mínimo de 8-9 jugadores de la primera plantilla no tengan el privilegio de jugar las semifinales sin tener que darse vueltas por los campos de regional.
Entiendo perfectamente que los equipos de primera no se pueden arriesgar a lesiones ni tampoco tienen fechas en el calendario, pero si luego un equipo ha jugado sin ningun jugador del  primer equipo no se porque tiene que tener esa ventaja, a mi tambien me gustaria que a nosotros nos colocaran en semifinales y salir por la tele y tener posibilidades de ganarla.... seguramente lo valoraremos más que otros.

Totalment d'acord amb tu, company.  :ok Lo que están haciendo los dos "grandes" con esta competición és de "traca i mocador"

!Salud!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #52 el: 10 de Agost de 2011, 07:14:16 am »

jo també crec que al principi de competició tots els equips haurien d'apuntar els jugadors que utilitzaran i començar tots contra tots i arribi a la final qui arribi.
Ara natural-ment la federació sempre li "agradarà mes " una final Barça Espanyol que un entre el ja i el ge :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #53 el: 10 de Agost de 2011, 07:35:41 am »

jo també crec que al principi de competició tots els equips haurien d'apuntar els jugadors que utilitzaran i començar tots contra tots i arribi a la final qui arribi.
Ara natural-ment la federació sempre li "agradarà mes " una final Barça Espanyol que un entre el ja i el ge :mmmm

No hay fechas, el calendario está sobre cargado, es imposible que el Barça por ejemplo, pueda jugar con ocho o nueve titulares, entre las selecciones y lesionados no hay para tanto, en estas dos próximas semanas es anormal como esta la competición, hay que ver que la semis  y la final son la que corresponden a la temporada pasada y es que no hay fechas libres.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #54 el: 10 de Agost de 2011, 08:42:20 am »

No hay fechas, el calendario está sobre cargado, es imposible que el Barça por ejemplo, pueda jugar con ocho o nueve titulares, entre las selecciones y lesionados no hay para tanto, en estas dos próximas semanas es anormal como esta la competición, hay que ver que la semis  y la final son la que corresponden a la temporada pasada y es que no hay fechas libres.
Si no hi han dates això s'ha de preveure abans i fer una competiciò dàcord a lo que hi hagi i els clubs especial.ment els grans s'han de comprometre a portar uns jugadors.  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #55 el: 10 de Agost de 2011, 09:23:49 am »

Lo realment trist es que el segon o tercer equip de l´Espanyol i el cuart o cinqué equip del Barça siguin encara així, els millors de Catalunya :whistle:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Insider

• Infantil
  • Missatges: 121
« Respondre #56 el: 10 de Agost de 2011, 19:08:07 pm »

Si no hi han dates això s'ha de preveure abans i fer una competiciò dàcord a lo que hi hagi i els clubs especial.ment els grans s'han de comprometre a portar uns jugadors.  :mmmm

Si igualmente juegan con el B los grandes que se espavilen y juegen como hacemos todos desde las primeras rondas, total ya que no se presentan con los del primer equipo pues que apechugen todos no creo que tanto barça b como español b no puedan jugar mas partidos durante la liga y si no pues que suban juveniles, si no que se retiren de la copa y punto.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #57 el: 10 de Agost de 2011, 19:45:24 pm »
Si igualmente juegan con el B los grandes que se espavilen y juegen como hacemos todos desde las primeras rondas, total ya que no se presentan con los del primer equipo pues que apechugen todos no creo que tanto barça b como español b no puedan jugar mas partidos durante la liga y si no pues que suban juveniles, si no que se retiren de la copa y punto.

Correcte, entren a semifinals directament amb l´excusa que no hi han dates i que els primers equips de tots dos van saturats i després juguen las semis i la final amb el "B" i juvenils rient-se de la FCF i tots els equips catalans que juguen desde el principi. :ostres
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #58 el: 10 de Agost de 2011, 19:51:48 pm »

Correcte, entren a semifinals directament amb l´excusa que no hi han dates i que els primers equips de tots dos van saturats i després juguen las semis i la final amb el "B" i juvenils rient-se de la FCF i tots els equips catalans que juguen desde el principi. :ostres

Si, però si els clubs ho accepten doncs a" tragar" :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #59 el: 10 de Agost de 2011, 20:04:37 pm »
Aquest torneig seguira sent una pantomima fins que els demes clubs no es plantin, realment la culpa es de la resta d´equips i no dels 2 "grans"
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/