Autor Tema: VAGA GENERAL LFP  (Llegit 22698 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
  • Gènere: Masculí
Re:VAGA GENERAL LFP
« Respondre #60 el: 19 de Agost de 2011, 17:12:57 pm »
La veritat és que el tema comença a no olorar-me massa bé. Ja sabem que la primera jornada ens la perdem i molt probablement que la segona també, sembla que la LFP li importa ben poc començar la competició quant toca o dos jornades més tard i no està disposada cedir, entenent que els partits el proper cap de setmana o el següent es reempendràn forçosament.

Però la meva pregunta és, l'AFE sembla que no deixarà la vaga fins que no es compleixin les seves pretensions bàsiques per tant és possible que, si la LFP no cedeix, l'AFE es plantegi suspendre totalment la competició (com si fos una mena de lockout de la NBA)? Jo entenc que als jugadors dels equips grans de Primera no els hi arriba per a tant la solidaritat (podrien perdre molts diners) però crec que si els jugadors de la meitat de clubs de Primera i els de Segona estiguessin d'acord no hi hauria competició possible.

Ara bé, aquests jugadors hi estarien disposats a continuar la vaga, per exemple dos mesos seguits, amb la renuncia als seus sous que hi comportaria?

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #61 el: 19 de Agost de 2011, 17:17:59 pm »
La veritat és que el tema comença a no olorar-me massa bé. Ja sabem que la primera jornada ens la perdem i molt probablement que la segona també, sembla que la LFP li importa ben poc començar la competició quant toca o dos jornades més tard i no està disposada cedir, entenent que els partits el proper cap de setmana o el següent es reempendràn forçosament.

Però la meva pregunta és, l'AFE sembla que no deixarà la vaga fins que no es compleixin les seves pretensions bàsiques per tant és possible que, si la LFP no cedeix, l'AFE es plantegi suspendre totalment la competició (com si fos una mena de lockout de la NBA)? Jo entenc que als jugadors dels equips grans de Primera no els hi arriba per a tant la solidaritat (podrien perdre molts diners) però crec que si els jugadors de la meitat de clubs de Primera i els de Segona estiguessin d'acord no hi hauria competició possible.

Ara bé, aquests jugadors hi estarien disposats a continuar la vaga, per exemple dos mesos seguits, amb la renuncia als seus sous que hi comportaria?

Si no ho entés malament en cas de que es disputessin els partits restants aquests dos no es jugarien així que no se que pot passar  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #62 el: 20 de Agost de 2011, 17:36:37 pm »
 :weep:

Es nota que hi ha vaga el fòrum esta mort
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #63 el: 20 de Agost de 2011, 17:44:10 pm »

Deu ser que hi ha una petita vaga encuberta al fòrum :laugh2:

No, en serio, el que no entenc es com de 2ªB cap avall es juga cuan es precissament en aquestes divisions on hi ha mes enganys e impagaments.
Els Casillas&Co es solidaritzen amb un jugador de 1ª o de 2ª (per que puguin seguir comprant Ferraris) pero no del de 2ªB que si no li pagan un parell de mesos el treuen del seu pis per no pagar el lloguer?
Renoi, jo no entenc aquest tipo de solidaritat
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #64 el: 20 de Agost de 2011, 17:48:51 pm »

No, en serio, el que no entenc es com de 2ªB cap avall es juga cuan es precissament en aquestes divisions on hi ha mes enganys e impagaments.
Els Casillas&Co es solidaritzen amb un jugador de 1ª o de 2ª (per que puguin seguir comprant Ferraris) pero no del de 2ªB que si no li pagan un parell de mesos el treuen del seu pis per no pagar el lloguer?

El que deixaran de guanyar per no jugar els hi podien haver donat  per solidaritat que son bastants cales
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #65 el: 20 de Agost de 2011, 18:11:15 pm »

El que deixaran de guanyar per no jugar els hi podien haver donat  per solidaritat que son bastants cales

Lo que creo que pasa es que de Segunda B para abajo son categorías amateurs y no profesionales, por lo que los futbolistas no tienen derecho a huelga.  :beer2

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #66 el: 20 de Agost de 2011, 18:12:26 pm »

Lo que pasa es que la Segunda B no es una categoría profesional si no amateur, y por eso sus trabajadores no tienen derecho a huelga, o eso creo.  :beer2

Si siguessin amateurs no tindrien dret a cobrar per lo tant no hi hauria vaga, el que passa es que es una categoria semi-professional i tothom fot el que li dona el gust i la gana  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat mss

• President
« Respondre #67 el: 20 de Agost de 2011, 18:59:04 pm »

Lo que creo que pasa es que de Segunda B para abajo son categorías amateurs y no profesionales, por lo que los futbolistas no tienen derecho a huelga.  :beer2

Pero sent tots futbolistes :mmmm no se, sería una vaga d´un gremi que sería mes raonable i no lo d´ara que sembla una vaga de "los colegas" i com 2ªB queda tan lluny, ens la bufa  :no:
No m´extranya que en un emparellament de Copa contra un 2ªB no fiquin la cama :whistle: perque els "semi profesionals" li ensenyen dels tacs cap amunt

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #68 el: 20 de Agost de 2011, 21:46:01 pm »
Com sempre, molts parleu sense saber. He llegit per aqui opinions realments denigrants com titllar als futbolistes de nens mimats, rics, compradors de Ferrari, etc.
Quans jugadors a Primera Divisio us penseu que cobren més d'1 milló d'euros l'any?
Que us penseu que cobren els jugadors de Segona?

A Segona B no hi ha vaga perquè el què es reclama es un nou conveni colectiu i les uniques categories professionals son 1ª i 2ªA.

I si tant rics, mimats, etc veieu als jugadors, no veieu el futbol!
La situacio dels futbolistes a Espanya es patetica en comparació a Europa, massa han tardat en fer vaga els jugadors.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #69 el: 20 de Agost de 2011, 22:33:34 pm »
Com sempre, molts parleu sense saber. He llegit per aqui opinions realments denigrants com titllar als futbolistes de nens mimats, rics, compradors de Ferrari, etc.
Quans jugadors a Primera Divisio us penseu que cobren més d'1 milló d'euros l'any?

A Segona B no hi ha vaga perquè el què es reclama es un nou conveni colectiu i les uniques categories professionals son 1ª i 2ªA.

La situacio dels futbolistes a Espanya es patetica en comparació a Europa, massa han tardat en fer vaga els jugadors.

Suavitza, home, suavitza...  :flowers:

El mínim que cobra un jugador de Segona A són 60.000 euros, que ja és més del doble del que guanya el 70% de la població "normal". Jugadors com Baha o Arteaga, per no anar més lluny, cobraran molt més d'aquests 60.000 euros.

Això no treu que jo també sigui dels que penso que les nòmines promeses s'han de complir, però crec que tot són opinions...
« Darrera modificació: 20 de Agost de 2011, 22:36:45 pm per J.R.G. »

Desconnectat mss

• President
« Respondre #70 el: 20 de Agost de 2011, 22:55:17 pm »
Potser no he utilitzat les paraules adecuades perque veig que no m´has entés, culpa meva, ho torno a intentar.
Cuan menciono que la huelga es fa per solidaritat amb una certa clase de jugadors (que entraríen els del Ferrari, exemple posat tot sigui dit per fer-ho mes representatiu) ho dic perque només entren els clubs de 1ª i 2ª, menciones que el que es reclama es un nou conveni colectiu, per lo que es dedueix que si un jugador de 2ªB no cobra en tot l´any, els importa un rave perque no es categoría profesional.
Jo em faig una pregunta, no serà que els sous que demanen els jugadors, que no son els denominats "cracks", están molt per sobre de les posibilitats del equips que, al final están obligats a oferir aquestes cantitats, perque si no ho farà un altre que tampoc els hi pagarà?
No será que en aquesta historia, ningú es vol quedar enrera i veient les sumes astronòmiques que cobren uns cuants, es posen tots d´acord en moure´s per un varemus molt mes alt del que hauríen?
T´imagines que el millor cambrer del mon, cobrés 10.000€ al mes perque aquell Restaurant factura una barbaritat i li pot pagar, que tots els cambrers de primera categoría volguessin cobrar 4.000€? Et pots imaginar cuants Restaurants i Bars tindríen que tancar o no pagar?
Jo crec que el cambrer que cobra 10.000€ si defensa als cambrers de 4.000€ s´equivoca.
El que ha de defensar es la viabilitat de tot això, i si a diferencia d´ell, els demés han de cobrar 1.000€ pues que així sigui.
Si no vaig errat a 1ª el sou mínim es de 120.000€ i d´aquí cap amunt fins arrivar a on sabem practicament tots. Cap equip te jugadors amb aquesta nómina, posem l´exemple d´ Aganzo que demanava 300.000€ a 2ª
No ens enganyem, el botí de seguir a 1ª es tan gran, que els clubs enganyen als jugadors amb cifres "Ronaldianes" per després pagar-li el que toca, els 120.000€ de turno a lo que el jugador es nega, denuncia i ja l´hem fet.
O no es així i estic totalment equivocat, en fi, alguna cosa no va bé i els jugadors també tenen molta culpa sota el meu punt de vista.

Desconnectat soler

• Infantil
  • Missatges: 196
  • C.E. SABADELL
« Respondre #71 el: 21 de Agost de 2011, 00:07:17 am »
Potser no he utilitzat les paraules adecuades perque veig que no m´has entés, culpa meva, ho torno a intentar.
Cuan menciono que la huelga es fa per solidaritat amb una certa clase de jugadors (que entraríen els del Ferrari, exemple posat tot sigui dit per fer-ho mes representatiu) ho dic perque només entren els clubs de 1ª i 2ª, menciones que el que es reclama es un nou conveni colectiu, per lo que es dedueix que si un jugador de 2ªB no cobra en tot l´any, els importa un rave perque no es categoría profesional.
Jo em faig una pregunta, no serà que els sous que demanen els jugadors, que no son els denominats "cracks", están molt per sobre de les posibilitats del equips que, al final están obligats a oferir aquestes cantitats, perque si no ho farà un altre que tampoc els hi pagarà?
No será que en aquesta historia, ningú es vol quedar enrera i veient les sumes astronòmiques que cobren uns cuants, es posen tots d´acord en moure´s per un varemus molt mes alt del que hauríen?
T´imagines que el millor cambrer del mon, cobrés 10.000€ al mes perque aquell Restaurant factura una barbaritat i li pot pagar, que tots els cambrers de primera categoría volguessin cobrar 4.000€? Et pots imaginar cuants Restaurants i Bars tindríen que tancar o no pagar?
Jo crec que el cambrer que cobra 10.000€ si defensa als cambrers de 4.000€ s´equivoca.
El que ha de defensar es la viabilitat de tot això, i si a diferencia d´ell, els demés han de cobrar 1.000€ pues que així sigui.
Si no vaig errat a 1ª el sou mínim es de 120.000€ i d´aquí cap amunt fins arrivar a on sabem practicament tots. Cap equip te jugadors amb aquesta nómina, posem l´exemple d´ Aganzo que demanava 300.000€ a 2ª
No ens enganyem, el botí de seguir a 1ª es tan gran, que els clubs enganyen als jugadors amb cifres "Ronaldianes" per després pagar-li el que toca, els 120.000€ de turno a lo que el jugador es nega, denuncia i ja l´hem fet.
O no es així i estic totalment equivocat, en fi, alguna cosa no va bé i els jugadors també tenen molta culpa sota el meu punt de vista.
Perdo si dic una barbaritat, pero jo crec ke no tots el clubs fan el mateix nomes alguns, la culpa per mi es ki vol estirar mes el braç ke la maniga hi han molts i molt bons jugadors no cal ke prometis a un jugador el ke no pots pagar i si ho fas et mereixes un castig, com el ke ens va portar a tercera !!!!! espero no haver molestat a ningu,salutacions.
C.E. SABADELL

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #72 el: 21 de Agost de 2011, 00:14:40 am »
Lo que está claro es que la huelga beneficia al C.E. Sabadell y a todos los equipos que no estiran mas el brazo que la manga.

Estoy seguro que desde que llevamos una línea de austeridad económica se nos han escapado muchos fichajes porque otro club ha ofrecido más dinero a un jugador que nunca llegaría a cobrarlo. Es decir, si se hacen las cosas como piden los jugadores (AFE), las ofertas por encima de las posibilidades del club se iran reduciendo porque se juegan un descenso de categoría. Las ofertas irían a la baja pero serían reales y el jugador podría decidir cual le conviene más sin tener en cuenta la situación económica del club.

Por ejemplo, a Marc Fernández el club no le puede pagar más de 60.000 mil euros y llega el Cartagena y le ofrece 100.000 mil. El jugador se va y el Cartagena tiene problemas económicos y le paga sólo 60.000 mil. El Cartagena asciende de categoría aún teniendo impagos y el jugador debe quedarse en plantilla porque no puede hacer nada. El Sabadell se queda en 2ª A o incluso baja. Es injusto se mire por donde se mire.

Recordemos que el Sabadell sufrió un descenso administrativo y le ha costado 18 años salir del pozo. Me parece perfecto que los jugadores se planten y luchen por lo que les ofrecen. Y los clubes que no pagan que se lo piensen dos veces antes de hacer ofertas.

De todas formas que lleguen a un acuerdo y que empiece el futbol de una vez!!!
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat soler

• Infantil
  • Missatges: 196
  • C.E. SABADELL
« Respondre #73 el: 21 de Agost de 2011, 00:20:40 am »
Lo que está claro es que la huelga beneficia al C.E. Sabadell y a todos los equipos que no estiran mas el brazo que la manga.

Estoy seguro que desde que llevamos una línea de austeridad económica se nos han escapado muchos fichajes porque otro club ha ofrecido más dinero a un jugador que nunca llegaría a cobrarlo. Es decir, si se hacen las cosas como piden los jugadores (AFE), las ofertas por encima de las posibilidades del club se iran reduciendo porque se juegan un descenso de categoría. Las ofertas irían a la baja pero serían reales y el jugador podría decidir cual le conviene más sin tener en cuenta la situación económica del club.

Por ejemplo, a Marc Fernández el club no le puede pagar más de 60.000 mil euros y llega el Cartagena y le ofrece 100.000 mil. El jugador se va y el Cartagena tiene problemas económicos y le paga sólo 60.000 mil. El Cartagena asciende de categoría aún teniendo impagos y el jugador debe quedarse en plantilla porque no puede hacer nada. El Sabadell se queda en 2ª A o incluso baja. Es injusto se mire por donde se mire.

Recordemos que el Sabadell sufrió un descenso administrativo y le ha costado 18 años salir del pozo. Me parece perfecto que los jugadores se planten y luchen por lo que les ofrecen. Y los clubes que no pagan que se lo piensen dos veces antes de hacer ofertas.

De todas formas que lleguen a un acuerdo y que empiece el futbol de una vez!!!
Exactamente lo ke keria decir pero mejor explicado.un saludo
C.E. SABADELL

Desconnectat Triple F

• Infantil
« Respondre #74 el: 21 de Agost de 2011, 13:58:19 pm »

El mínim que cobra un jugador de Segona A són 60.000 euros, que ja és més del doble del que guanya el 70% de la població "normal". Jugadors com Baha o Arteaga, per no anar més lluny, cobraran molt més d'aquests 60.000 euros.

Això no treu que jo també sigui dels que penso que les nòmines promeses s'han de complir, però crec que tot són opinions...

Suavitzo suavitzo, perdó. Però és que la demagògia de "ara es queixen aquests que cobren millonades..." mostra bastanta ignorància o simplement demagògia, com dic.
Tornem a parlar de població "normal". També hi ha grans directius en tots els sectors que cobren sous molt elevats. Quin % de treballadors representa això? Segurament similar el % de futbolistes que cobren millonades sobre el total de futbolistes federats.
Què passa, que quan persones que tenen sous de més de 100.000€/any es queixen que no cobren, a la prole li sembla malament? A mi em sembla igual de malament que quan no es paguen els de 40.000.

Aqui hi ha 2 o 3 temes diferents. Una cosa es el conveni colectiu, una altra cosa els clubs que estiren més el braç que la maniga i l'altra potser, el mercat.
El conveni colectiu dels futbolistes no el discuteixo, perquè com en tots els sectors es tracta d'una negociació. Ells s'ho faran.

Els clubs que no es poden permetre, aquí crec que la culpa la té la Federació que ho permet. El mercat es regula sol i si un club estira més el braç que la maniga s'arruïna i ha de plegar. El problema es quan es permeten certes deudes perquè políticament interessa tenir als aficionats contents. Dels 25 equips (crec que son 25) que hi ha a Europa en suspensió de pagament (concurs de creditors, llei concursal, etc.), 24 son espanyols i aquí no passa res, ningú desapareix, ningú paga, i ningú baixa de categoria.

Crec que això portaria un debat molt més extens sobre les lleis mercantils i la diferencia entre les SA, SL i les SAD, la política espanyola, etc.

Desconnectat mss

• President
« Respondre #75 el: 21 de Agost de 2011, 15:19:07 pm »

Suavitzo suavitzo, perdó. Però és que la demagògia de "ara es queixen aquests que cobren millonades..." mostra bastanta ignorància o simplement demagògia, com dic.
Tornem a parlar de població "normal". També hi ha grans directius en tots els sectors que cobren sous molt elevats. Quin % de treballadors representa això? Segurament similar el % de futbolistes que cobren millonades sobre el total de futbolistes federats.
Què passa, que quan persones que tenen sous de més de 100.000€/any es queixen que no cobren, a la prole li sembla malament? A mi em sembla igual de malament que quan no es paguen els de 40.000.

Aqui hi ha 2 o 3 temes diferents. Una cosa es el conveni colectiu, una altra cosa els clubs que estiren més el braç que la maniga i l'altra potser, el mercat.
El conveni colectiu dels futbolistes no el discuteixo, perquè com en tots els sectors es tracta d'una negociació. Ells s'ho faran.

Els clubs que no es poden permetre, aquí crec que la culpa la té la Federació que ho permet. El mercat es regula sol i si un club estira més el braç que la maniga s'arruïna i ha de plegar. El problema es quan es permeten certes deudes perquè políticament interessa tenir als aficionats contents. Dels 25 equips (crec que son 25) que hi ha a Europa en suspensió de pagament (concurs de creditors, llei concursal, etc.), 24 son espanyols i aquí no passa res, ningú desapareix, ningú paga, i ningú baixa de categoria.

Crec que això portaria un debat molt més extens sobre les lleis mercantils i la diferencia entre les SA, SL i les SAD, la política espanyola, etc.

Es categòric, que si equip que no pagués,  baixés de categoria, no hi hauríen aquests problemes, el problema es que si els equips españols no s´endeuten, la lliga Española serà mes feble que la d´Escocia o sería com una hipotètica lliga Catalana, Barça, Espanyol i la resta fent la seva guerra particular, com ara pasa a la nacional.
Recordo en debats sobre independència, que molts es posaven les mans al cap imaginant-se una lliga només de equips catalans pensant que sería una desgràcia, pues be, la desgràcia ja es la lliga Espanyola que no te cap interés competitiu tret dels dos grans.
Amb els drets televisius, ja se l´han carregat del tot, han fet el ric mes ric i el pobre mes pobre i ara ve la bona.....
SOLIDARITAT?
Qui es juga amb mi una mariscada que pasada la segona jornada, si les coses no s´arreglen i en Rubiales segueix amb la seva lluita, segueix tenint el mateix recolçament per part de les estrelles :whistle:

Creieu que podríen estar disposats a suspendre la lliga...?

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #76 el: 21 de Agost de 2011, 15:30:24 pm »

Quins jugadors podrien estar tota una temporada sense cobrar? la AFE pagaria els seus sous o una part? amb aquesta vaga es solucionaran els problemes ?  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat mss

• President
« Respondre #77 el: 21 de Agost de 2011, 15:41:44 pm »

Quins jugadors podrien estar tota una temporada sense cobrar? la AFE pagaria els seus sous o una part? amb aquesta vaga es solucionaran els problemes ?  :mmmm

Mes preguntes..
Els clubs tornaran els diners dels carnets de socis de la gent que ja ha pagat?
Els clubs tornaran els diners cobrats pels drets televisius de la temporada?
Tampoc jugarán les competicions europees?
La RFEF podría dictaminar que comença la lliga i qui no es presenta a 3 partits, perd la categoría?
Hi haurán tants collons "solidaris" per fer tot això?

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #78 el: 21 de Agost de 2011, 16:32:55 pm »

Para seguir con el tema digo que si pasan cosas, porque el Club que entra en la Ley Concursal y si los administradores judiciales ven que no hay plan de viabilidad, ese Club desaparece, lo que queda, es su unidad de producción (plaza en la categoría, los empleados y los jugadores) esto es lo que se traspasa o se vende al nuevo Club que surga y sea admitido. Este año tenemos el caso de la UE Lleida que desaparece y primero con la Junyent al frente sale el Lleida 1939, el cual no es aceptado y se queda en eso, en nada, luego salió el Club Lleida Esportiu y es el que sale a competir, en la forma se puede estar de acuerdo o no pero la historia de la UE Lleida desaparece con él, nada más tenenmos que ver las informaciones del nuevo equipo para ver que es eso, un nuevo Club.

Que no bajan, en este caso hay que ver lo que le ha ocurrido a los equipos como la Cultural Leonesa, CD Castellón, Alicante CF, Universidad Las Palmas etc., y vemos que si, descienden y todos ellos a punto de desaparacer o extinguido como el último mencionado y algún otro.

Y ya no te digo nada sobre nuestros vecinos del Terrassa Olimpica 2010 SAD, solo buscar datos y verás que equipo está registrado y cual está desaparecido o extinguido.

Repito en la forma de hacer es en lo que no podemos estar de acuerdo, pero por todo lo anterior o cambia la Ley o la competición es adulterada todas las temporadas por los Clubs morosos que prometen lo que luego no pueden pagar a sus jugadores, Hacienda y Seguridad Social.

EN BUSCA DE UNA SOLUCIÓN SI A LA HUELGA

« Darrera modificació: 21 de Agost de 2011, 16:36:16 pm per labtec »
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Triple F

• Infantil
« Respondre #79 el: 21 de Agost de 2011, 17:30:47 pm »
Me refiero, labtec, a los casos de los que estamos hablando. Los casos de Lleida y Terrassa son igualmente un fraude de ley, porque, a pesar que a nivel sentimental el club historico ha desaparecido, a nivel practico, la ciudad sigue teniendo el mismo equipo, el mismo escudo, los mismos futbolistas, los mismos colores y por apropiación indebida la misma historia. Sin deuda. Eso, a nivel mercantil, si pasa con una empresa, un juez puede ver en una sociedad la continuación de otra extinguida con deudas y puede reclamarle las deudas de la extinguida a la nueva. En este caso es flagrante y evidente ya que usan todo lo que usaba el club antiguo. Mi pregunta: por que no se reclama a estos clubs la deuda igualmente?