Potser no he utilitzat les paraules adecuades perque veig que no m´has entés, culpa meva, ho torno a intentar.
Cuan menciono que la huelga es fa per solidaritat amb una certa clase de jugadors (que entraríen els del Ferrari, exemple posat tot sigui dit per fer-ho mes representatiu) ho dic perque només entren els clubs de 1ª i 2ª, menciones que el que es reclama es un nou conveni colectiu, per lo que es dedueix que si un jugador de 2ªB no cobra en tot l´any, els importa un rave perque no es categoría profesional.
Jo em faig una pregunta, no serà que els sous que demanen els jugadors, que no son els denominats "cracks", están molt per sobre de les posibilitats del equips que, al final están obligats a oferir aquestes cantitats, perque si no ho farà un altre que tampoc els hi pagarà?
No será que en aquesta historia, ningú es vol quedar enrera i veient les sumes astronòmiques que cobren uns cuants, es posen tots d´acord en moure´s per un varemus molt mes alt del que hauríen?
T´imagines que el millor cambrer del mon, cobrés 10.000€ al mes perque aquell Restaurant factura una barbaritat i li pot pagar, que tots els cambrers de primera categoría volguessin cobrar 4.000€? Et pots imaginar cuants Restaurants i Bars tindríen que tancar o no pagar?
Jo crec que el cambrer que cobra 10.000€ si defensa als cambrers de 4.000€ s´equivoca.
El que ha de defensar es la viabilitat de tot això, i si a diferencia d´ell, els demés han de cobrar 1.000€ pues que així sigui.
Si no vaig errat a 1ª el sou mínim es de 120.000€ i d´aquí cap amunt fins arrivar a on sabem practicament tots. Cap equip te jugadors amb aquesta nómina, posem l´exemple d´ Aganzo que demanava 300.000€ a 2ª
No ens enganyem, el botí de seguir a 1ª es tan gran, que els clubs enganyen als jugadors amb cifres "Ronaldianes" per després pagar-li el que toca, els 120.000€ de turno a lo que el jugador es nega, denuncia i ja l´hem fet.
O no es així i estic totalment equivocat, en fi, alguna cosa no va bé i els jugadors també tenen molta culpa sota el meu punt de vista.