Davant de l´elevat nombre de noves inscripcions que s´està enregistrant, s´establirà el següent mecanisme per adjudicar les places sobrants a Segona;
En el moment en que finalitzi el termini límit per confirmar la plaça (és a dir 1 hora abans del partit de Xerez), es realitzarà un sorteig entre els que estiguin inscrits a Tercera fins aquell moment. A fi d´assegurar la transparència i igualtat d´oportunitats en el sorteig, jo ordenaré i numeraré els participants seguint un criteri objectiu i el Moderador (que no disposarà de la llista), em facilitarà una sèrie de números aleatoris que seran tants com places es necessiti cobrir). Un cop hagi rebut aquests números els aplicaré a la meva llista i publicaré l´esmentada llista especificant el criteri que s´ha seguit a l´hora de numerar-los i qui han estat els afortunats en el sorteig.
A partir d´això, la Primera i la Segona es veuran ja "dibuixades" en les classificacions de la primera jornada, això com també la Tercera, amb la salvetat de que aquesta última categoria durant 3 setmanes podrà veure augmentats els seus components, tot i que aquests poden perdre alguna oportunitat de participació en alguna de les primeres jornades.