Autor Tema: El País, secció esports.  (Llegit 3485 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
El País, secció esports.
« el: 20 de Agost de 2011, 10:25:46 am »
Avui sortim a El País. En dos articles firmats per Alba Casanovas, periodista molt futbolera i que a pesar de ser sòcia de la UE Sant Andreu, ha vingut a la Nova Creu Alta i aquest any vindrà també alguns cops:

Ascender a la sombra del Barça, un article que s'han de tenir molts ovaris per anar tant directe al grà amb el títol: http://www.elpais.com/articulo/cataluna/Ascender/sombra/Barca/elpepiespcat/20110820elpcat_8/Tes

I un només per nosaltres, del CE Sabadell:
http://www.elpais.com/articulo/cataluna/futuro/Sabadell/elpepiespcat/20110820elpcat_7/Tes

A la edició en paper també ha sortit.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
Re:El País, secció esports.
« Respondre #1 el: 20 de Agost de 2011, 10:42:21 am »
Un 68% de los aficionados del Girona se declaran primero seguidores del Barça, indica el director general del club, Joaquim Torrecilla.

Aqui tenim la base dels primers problemes dels equips de segona A i inferiors, la majoria es primer del Barça, segurament perquè vesteix mes

En el Nàstic, el número de socios ilustra cómo han sido sus etapas deportivas. En la temporada 2006-2007, cuando jugó en Primera División, tuvo 12.000 socios. En la actualidad, en Segunda A, hay 5.000 granas. Fàbregas espera, no obstante, alcanzar los 8.000 con la consolidación del equipo en la categoría de plata

Tot i que el Nastic està prou separat de la capital el seu nombre de socis no es per llençar coets, tot i així quant va estar a primera va tindre major nombre de socis que nosaltres

Sabadell
Otro de los propósitos de la junta directiva es acercar el club a la ciudad e incrementar la masa social. Actualmente tiene 2.800 socios, 600 de los cuales se dieron de alta tras el ascenso. Cuando el balón ruede por el estadio de la Nova Creu Alta, y con la liga ya empezada, la entidad espera llegar a los 4.000. La huelga convocada por la Asociación de Futbolistas Españoles (AFE), sin embargo, no solo paraliza este fin de semana la primera jornada de Primera y Segunda división, sino que también aplaza el ansiado retorno del Sabadell a la categoría.

I nosaltres de moment seguim a la cua amb nombre de socis i de tot, es can Barça ? no ho sé potser si però també crec que la ciutat " passa" del club, assegut al sofà es veuen mes be els partits
No sé si amb mes propaganda es pot desen-sofà a tots aquesta gent però ho veig difícil.
 :mmmm

ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8811
« Respondre #2 el: 20 de Agost de 2011, 17:09:38 pm »

No ens enganyem, en un parell de lineas es pot dir tot.
Desde que el Barça es va fer l´amo de representar Catalunya ens va discapacitar a tots els equips catalans a formar part de l´elit.
L´Espanyol sobreviu a l´elit perque tot imperi te els seus detractors i s´identifiquen amb l´enemic (Català)
Tal i com està el format actual, el Barça cada vegada serà mes imperi i els altres serem cada vegada mes i mes petits, ja que el futbol es espectacle i avui en día a la gent no li agrada patir.
El futbol son diners i a l´unica manera de tenir els mateixos ingressos que un Barça o un Madrid es sent propietari d´una fortuna incalculable, ja es digui Jeque arab o es digui Dimitrov o es digui Liu Xin (que dintre de poc en sortirà un de per allà).
D´aquesta manera la massa social creix, perque es pot tenir un Messi o un Ronaldo de turno, a on els nanos tinguin un ídol, que son els que donen espectacle i que a la fí es de lo que va el futbol.
No segueixo per que m´estic deprimint :wavecry:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #3 el: 20 de Agost de 2011, 17:22:03 pm »

No ens enganyem, en un parell de lineas es pot dir tot.
Desde que el Barça es va fer l´amo de representar Catalunya ens va discapacitar a tots els equips catalans a formar part de l´elit.
L´Espanyol sobreviu a l´elit perque tot imperi te els seus detractors i s´identifiquen amb l´enemic (Català)
Tal i com està el format actual, el Barça cada vegada serà mes imperi i els altres serem cada vegada mes i mes petits, ja que el futbol es espectacle i avui en día a la gent no li agrada patir.
El futbol son diners i a l´unica manera de tenir els mateixos ingressos que un Barça o un Madrid es sent propietari d´una fortuna incalculable, ja es digui Jeque arab o es digui Dimitrov o es digui Liu Xin (que dintre de poc en sortirà un de per allà).
D´aquesta manera la massa social creix, perque es pot tenir un Messi o un Ronaldo de turno, a on els nanos tinguin un ídol, que son els que donen espectacle i que a la fí es de lo que va el futbol.
No segueixo per que m´estic deprimint :wavecry:

Tu tranquil que això ho tirarem endavat :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 21 de Agost de 2011, 16:31:37 pm »
L´Espanyol sobreviu a l´elit perque tot imperi te els seus detractors i s´identifiquen amb l´enemic (Català).

I els dos clubs conjuntament porculegen a la resta d'equips catalans robant jugadors a la cantera, per posar un sols exemple...

El problema és que no sabem trobar el nostre espai. A Girona, el 68% es declararan primer seguidors del Barça, però almenys han sabut aconseguir que el segon lloc en les seves preferències sigui el Girona.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #5 el: 21 de Agost de 2011, 16:46:36 pm »
L´Espanyol sobreviu a l´elit perque tot imperi te els seus detractors i s´identifiquen amb l´enemic (Català).

I els dos clubs conjuntament porculegen a la resta d'equips catalans robant jugadors a la cantera, per posar un sols exemple...

El problema és que no sabem trobar el nostre espai. A Girona, el 68% es declararan primer seguidors del Barça, però almenys han sabut aconseguir que el segon lloc en les seves preferències sigui el Girona.

Fixa´t Birrero que no s´està parlant d´un 68% dels afeccionats de Girona sinó del Girona (entenc que socis)....A mi aquesta dada em sembla absolutament lamentable.  Una cosa és que el tinguin com a segon equip però que 2/3 dels socis (és a dir de la gent més implicada amb el club), prioritzin el que passa en un altre camp que a Montilivi, ho veig tristíssim....   
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 21 de Agost de 2011, 23:00:46 pm »
Fixa´t Birrero que no s´està parlant d´un 68% dels afeccionats de Girona sinó del Girona (entenc que socis)....A mi aquesta dada em sembla absolutament lamentable.  Una cosa és que el tinguin com a segon equip però que 2/3 dels socis (és a dir de la gent més implicada amb el club), prioritzin el que passa en un altre camp que a Montilivi, ho veig tristíssim....

Però és que a Sabadell, passa el mateix, amb Barça, Madrid, Atlético, Espanyol o altres equips. Sincerament em dona vergonya part de la nostre afició durant el nostre partit salti d'alegria per gols d'altres equips als quals els importem molt poc.

Em quedo, i molt amb la primera part de la notícia:
Es improbable, e impensable, ver a un aficionado del Barcelona en el Camp Nou con una camiseta que no sea la azulgrana, sino la de otro equipo. Tampoco sucede en Cornellà-El Prat, con el Espanyol. En cambio, en Montilivi, feudo del Girona FC, en el Camp d'Esports del ya refundado Lleida Esportiu o en el Nou Estadi del Gimnàstic de Tarragona es habitual ver a un seguidor local gritar los goles de su equipo con la camiseta del Barça. Si es verano y los partidos de pretemporada se juegan en campos visitantes, el desmadre de elásticas es aun mayor.
És la pura realitat. En tots els camps catalans, i qui diu samarreta del Barça, que potser és la més habitual, també pot dir la de qualsevol dels altres equips que et nombro o fins i tot la de la Selección.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #7 el: 21 de Agost de 2011, 23:45:50 pm »

Però és que a Sabadell, passa el mateix, amb Barça, Madrid, Atlético, Espanyol o altres equips. Sincerament em dona vergonya part de la nostre afició durant el nostre partit salti d'alegria per gols d'altres equips als quals els importem molt poc.

Em quedo, i molt amb la primera part de la notícia:
Es improbable, e impensable, ver a un aficionado del Barcelona en el Camp Nou con una camiseta que no sea la azulgrana, sino la de otro equipo. Tampoco sucede en Cornellà-El Prat, con el Espanyol. En cambio, en Montilivi, feudo del Girona FC, en el Camp d'Esports del ya refundado Lleida Esportiu o en el Nou Estadi del Gimnàstic de Tarragona es habitual ver a un seguidor local gritar los goles de su equipo con la camiseta del Barça. Si es verano y los partidos de pretemporada se juegan en campos visitantes, el desmadre de elásticas es aun mayor.
És la pura realitat. En tots els camps catalans, i qui diu samarreta del Barça, que potser és la més habitual, també pot dir la de qualsevol dels altres equips que et nombro o fins i tot la de la Selección.

parcialment d´acord amb lo de Sabadell....jo diria que aquest fenòmen es nota molt quan es tracta d´un partit amb presència de no-habituals....Diria que els "2.000 de sempre" no cauen massa en aquest parany (o potser és una impresió meva)....

si ens referim a aquesta "minora activa" d´arlequinats, vull recordar que els autocars procedents d´Ipurua van parar a una àrea de servei a Navarra, estaven retransmetent la final de Champions i ningú de l´expedició va aprofitar la parada ni tant sols per mirar mínimament el partit.  Fins i tot estàvem tots en petits grups parlant fóra del bar....

A nivell de ciutat, Sabadell està tan "anestessiada" com Girona, però potser a nivell d´afició, nosaltres (repeteixo; els de sempre), potser si que prioritzem.....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 21 de Agost de 2011, 23:50:30 pm »
parcialment d´acord amb lo de Sabadell....jo diria que aquest fenòmen es nota molt quan es tracta d´un partit amb presència de no-habituals....Diria que els "2.000 de sempre" no cauen massa en aquest parany (o potser és una impresió meva)....

si ens referim a aquesta "minora activa" d´arlequinats, vull recordar que els autocars procedents d´Ipurua van parar a una àrea de servei a Navarra, estaven retransmetent la final de Champions i ningú de l´expedició va aprofitar la parada ni tant sols per mirar mínimament el partit.  Fins i tot estàvem tots en petits grups parlant fóra del bar....

A nivell de ciutat, Sabadell està tan "anestessiada" com Girona, però potser a nivell d´afició, nosaltres (repeteixo; els de sempre), potser si que prioritzem.....

No, no em refereixo als 2000 de sempre. Em refereixo, com tu dius, als no-habituals. I aquest any passat en alguns partits n'eren més, i aquest en seran molts més. Així estem molt d'acord.

A nivell ciutat, ja és depriment. Però no només a la nostre, a totes les ciutats mitjanetes catalanes i de la resta de l'estat. Els grans tot s'ho mengen.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
Article a El País: Un sabadell de otra época
« Respondre #9 el: 21 de Octubre de 2011, 10:39:00 am »
Bonic article a El País: http://www.elpais.com/articulo/deportes/Sabadell/epoca/elpepudep/20111021elpepudep_9/Tes

Parlen Manzanedo, Lino i Pepe Martínez, comparant la situació actual amb la dels anys vuitanta.
Els més joves no han de deixar de llegir-lo per saber més de la història del nostre club.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #10 el: 12 de Juliol de 2012, 14:01:10 pm »
Del CE Sabadell a El País les notícies es poden consultar mitjançant una etiqueta:

http://elpais.com/tag/ce_sabadell/a/