Autor Tema: J3: VIL·LAREAL B - C.E. SABADELL: 03/09/11 18:00  (Llegit 51280 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Gallego

• Juvenil
  • Missatges: 451
  • Gènere: Masculí
  • Es com qui es pixa al llit i diu que sua!
Re:J3: VIL·LAREAL B - C.E. SABADELL: 03/09/11 18:00
« Respondre #40 el: 31 de Agost de 2011, 13:55:25 pm »
Sobre el 11 que saquemos en Villarreal ¿Apostais por el mismo del dia del Huesca?
Yo daria entrada fuera de casa a gente como Samuel o Fito . El Villarreal es un equipo como nosotros que le gusta el buen trato, van a querer la pelota y necesitaremos trabajo en el medio del campo.
Totalmente de acuerdo, y si tenemos recuperado a Bermudo lo incluiria en el 11 y sacaria a Toni Lao, el otro dia no dio pie con bola...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #41 el: 31 de Agost de 2011, 13:57:33 pm »
Sobre el 11 que saquemos en Villarreal ¿Apostais por el mismo del dia del Huesca?
Yo daria entrada fuera de casa a gente como Samuel o Fito . El Villarreal es un equipo como nosotros que le gusta el buen trato, van a querer la pelota y necesitaremos trabajo en el medio del campo.
Totalmente de acuerdo, y si tenemos recuperado a Bermudo lo incluiria en el 11 y sacaria a Toni Lao, el otro dia no dio pie con bola...
Y poner a quien de central? Por que Lao jugo de central (que por cierto a mi de central tampoco me convence, lo prefiero de lateral).
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #42 el: 31 de Agost de 2011, 14:02:19 pm »
Ami me gustó el 11 del día de Huesca, el trío Arteaga, H.Simón y Puigdollers salió muy bien.
Si jugaron muy bien los 3! Pero igual hay que sacrificar alguno en un partido de fuera de casa donde presumiblemente nos va a tocar más defender que no atacar, a Arteaga por ejemplo,  tambien podemos pasarlo a banda en detrimento de Aaron...

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #43 el: 31 de Agost de 2011, 16:11:47 pm »
Lo normal, si tenemos algún defensa para el banquillo, es que se caigan o Puchi o Simón en lugar de Samuel, y jugar con Samuel, Arteaga y uno de los dos. Si no tenemos defensas en el banquillo Samuel volverá a ser suplente.
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat Sabadell_CE

• Aleví
  • Missatges: 31
« Respondre #44 el: 31 de Agost de 2011, 18:11:47 pm »
He trobat una web per baixarte un programa per veure ediferents canals de el mon.... i surt canal castellò tv i valenciana.... aneu aqui i descaregeu el primer o el que volgeu!! jo tinc el 1!

http://www.softonic.com/s/programa-para-ver-television-por-internet

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #45 el: 31 de Agost de 2011, 18:15:00 pm »
lo retrasmitirá Radio Sabadell ?
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #46 el: 31 de Agost de 2011, 18:16:25 pm »

Representa que no porque no tienen los 'derechos'

Desconnectat vier

• Aleví
  • Missatges: 33
« Respondre #47 el: 31 de Agost de 2011, 18:23:57 pm »
Han pagado el canon...asi k si tienen los derechos del Sabadell...segun dijo Paco Gonzalez el domingo en punto radio...algo mosqueados por eso...al parecer han pagado 5000 e...

Desconnectat lanero solitari

• Aleví
  • Missatges: 63
« Respondre #48 el: 31 de Agost de 2011, 19:03:28 pm »
Segons m´han comentat aquest migdia, fonts autoritzades de l´emissora, el Sergi Garcés viatjarà a Vila-Reial aquest dissabte i faràn el partit "por lo civil o por lo militar". Espero que sigui així.

Desconnectat Arlekinadous

• Infantil
  • Missatges: 231
« Respondre #49 el: 01 de Setembre de 2011, 01:15:18 am »
Segons m´han comentat aquest migdia, fonts autoritzades de l´emissora, el Sergi Garcés viatjarà a Vila-Reial aquest dissabte i faràn el partit "por lo civil o por lo militar". Espero que sigui així.

Això sí que seria una bona notícia.

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #50 el: 01 de Setembre de 2011, 10:08:35 am »
Sabeu qui es l'entrenador del Vilarreal B?

Jose Francisco Molina, si, heu llegit bé, el mític porter de L'atletic i el Depor
@javi_gt86

Desconnectat Gallego

• Juvenil
« Respondre #51 el: 01 de Setembre de 2011, 10:56:26 am »
Lo que hicieron algunas radios la semana pasada fue sacarse una entrada como cualquier otro aficionado, asi que si quieren retransmitir pagan sus 20€ y listos...

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #52 el: 01 de Setembre de 2011, 11:57:57 am »
Tweet de RS: "Carreras prova 'onze' per jugar a Vila-real dissabte. Eneko per Aaron Bueno seria l'única novetat respecte el partit contra el SD Huesca"

Desconnectat Gallego

• Juvenil
« Respondre #53 el: 01 de Setembre de 2011, 12:14:21 pm »
Tweet de RS: "Carreras prova 'onze' per jugar a Vila-real dissabte. Eneko per Aaron Bueno seria l'única novetat respecte el partit contra el SD Huesca"
nOOOOOO, AB22 lo hizo muy bien contra el huesca!!! Nos sorprendio a todos los que no lo conociamos!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #54 el: 01 de Setembre de 2011, 12:56:30 pm »
nOOOOOO, AB22 lo hizo muy bien contra el huesca!!! Nos sorprendio a todos los que no lo conociamos!
Si Carreras saca a Eneko será por algo  :mmmm

Eneko fuera de casa juega mejor, y sus centros son buenos para un delantero alto como Florian, y si se pasa ahí está Lanzarote con el cañón preparado.

http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=1963

A mi no me dan miedo, el Barça B tenía muchas bajas importantes y en su campo se pondrán nerviosos, preveo un 0-2 y todos os quedareis con un pam de nas en la lliga de porres  :laugh2:
« Darrera modificació: 01 de Setembre de 2011, 13:22:20 pm per Évir »

Desconnectat barrankusfogonerus

• Infantil
  • Missatges: 206
« Respondre #55 el: 01 de Setembre de 2011, 13:26:50 pm »
lo que menos me gusta es toni lao de central el sabado nos hizo sufrir en exceso,carreras lo vio como todo el mundo.....en la web de canal 9 pone que televisan el alcoyano numancia

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #56 el: 01 de Setembre de 2011, 13:49:43 pm »
lo que menos me gusta es toni lao de central el sabado nos hizo sufrir en exceso,carreras lo vio como todo el mundo.....en la web de canal 9 pone que televisan el alcoyano numancia

El problema és que va posar a Toni Lao per l'esquerra, quan sempre ha jugat per la dreta tant de lateral com de central.

Als partits d'Espanyol i Badalona, Olmo era qui jugava per l'esquerra... però qui sap, potser no hauria fet els dos gols...
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #57 el: 01 de Setembre de 2011, 15:34:57 pm »
Si Carreras saca a Eneko será por algo  :mmmm

Eneko fuera de casa juega mejor, y sus centros son buenos para un delantero alto como Florian, y si se pasa ahí está Lanzarote con el cañón preparado.

http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=1963

A mi no me dan miedo, el Barça B tenía muchas bajas importantes y en su campo se pondrán nerviosos, preveo un 0-2 y todos os quedareis con un pam de nas en la lliga de porres  :laugh2:

Yo ya te firmo el descenso si termina así :cor
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #58 el: 02 de Setembre de 2011, 12:51:36 pm »
Convocatòria de jugadors per al Villarreal B - CE Sabadell

02/09/2011
L´entrenador Lluís Carreras ha comunicat avui la següent llista de convocats pel partit de la tercera jornada del campionat de lliga entre el Villarreal B i el CE Sabadell:

David De Navas, Iván Gómez, Òscar Ramírez, Toni Lao, Yann Songo´o, Jesús Olmo, Manu Redondo, David Bermudo, Samuel Baños, Fito Miranda, Hèctor Simón, Albert Puigdollers, David Arteaga, Aarón Bueno, Eneko Fernández, Manu Lanza, Florian Taulemesse i Nabil Baha

http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=1966

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #59 el: 02 de Setembre de 2011, 12:54:31 pm »
Convocatòria de jugadors per al Villarreal B - CE Sabadell

02/09/2011
L´entrenador Lluís Carreras ha comunicat avui la següent llista de convocats pel partit de la tercera jornada del campionat de lliga entre el Villarreal B i el CE Sabadell:

David De Navas, Iván Gómez, Òscar Ramírez, Toni Lao, Yann Songo´o, Jesús Olmo, Manu Redondo, David Bermudo, Samuel Baños, Fito Miranda, Hèctor Simón, Albert Puigdollers, David Arteaga, Aarón Bueno, Eneko Fernández, Manu Lanza, Florian Taulemesse i Nabil Baha

http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=1966

Ni Agustín ni Pablo Ruiz ni Joaquín ?
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.