Autor Tema: millor del partit...  (Llegit 2350 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
millor del partit...
« el: 20 de Novembre de 2005, 19:43:11 pm »
quin creieu que ha sigut, per a mi el PABLO SANZ i EL MEDINA, cañadas avui ha estat una mica apagat, lan sapigut contraresta.
pablo sanz: apart del gol, la rabia, les ganes, la lluita a fet un partit molt complet a el mitg del camp tallant pilotes molt perilloses, encara que els pases els a de millorar pero, bé.
medina:2 gols, entrega, lluita, ell i el pablo bona parella al mitg del camp...

:clap :clap :clap :clap :clap
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
Re: millor del partit...
« Respondre #1 el: 20 de Novembre de 2005, 19:47:08 pm »
Jo vull destacar a la primera part tb a l'ivan diaz, que avui ha lluitat molt més que altres vegades encara que no ha tingut gens de sort ;)

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #2 el: 20 de Novembre de 2005, 19:51:14 pm »
L'Ivan ha donat sentit a moltes de les jugades d'atac del Sabadell, a més de les ganes i la pressio que ha fet. Això és el mínim que s'el pot demanar  :yes:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #3 el: 20 de Novembre de 2005, 20:04:05 pm »
Avui, pels dos gols i el perill q creava en arribades, David Medina.

Tb m'ha agradat molt Crivillé i Txiki.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat PAU_SBD_10

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 362
« Respondre #4 el: 20 de Novembre de 2005, 20:24:27 pm »
Per mí sens dubte ha sigut David Medina. A part dels dos gols, ha recuperat bastantes pilotes i ha obert el joc a les bandes.

Lo pitjor del partit crec que ha estat la possible lesió de David Gallo.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #5 el: 20 de Novembre de 2005, 20:38:43 pm »
A mi tambe l'Ivan Diaz m'ha agradat força a la primera part... ha creat un parells d'atacs amb cert perill i nomes li ha faltat una mica de sort al fer l'ultim pase o provar el xut a porta. A veure si segueix amb les ganes de la 1a part.

El Criville tambe m'agrada molt... sobretot en els sacs d banda que semblen corners. Em recorda al Galobart i els molts gols que vem fer amb aquesta tecnica  :ok

El Marcos tambe ha pujat molt be, fent d'extrem-extrem... l'he vist mes amunt que de costum.

El cañadas be com sempre pero potser, tal i com comenteu, mes vigilat.

Jo particularment al Pablo Sanz no li acabo de veure cap excelencia... potser pq fa la feina bruta i poc brillant, pero jo pensava q per la seva experiencia tindria de treure millor la pilota i veig o em sembla que li costa bastant treure-la amb control.

El Gallo avui crec q no ha lluitat com altres partits... i del Madrigal ho deixare amb un "sense comentaris" i amb una pregunta: On es l'Orifeeeeeeeeeeeee?

Defensa, en general, regular... Els del Recre son dolents i no han sabut aprofitar ocasions bastant clares. No ens poden rematar de cap en els corners amb la facilitat que ho han fet avui. He vist errors de marcatge en accions a pilota parada.

No m'agrada la reculada que fa el Montes a la que anem guanyant. Els canvis conservadors que ha fet no m'han agradat gaire.

Per lo demes be i començarem la setmana, contents.

:ok
« Darrera modificació: 20 de Novembre de 2005, 20:53:38 pm per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 20 de Novembre de 2005, 20:48:43 pm »
Jo particularment al Pablo Sanz no li acabo de veure cap excelencia... potser pq fa la feina bruta i poc brillant, pero jo pensava q per la seva experiencia tindria de treure millor la pilota i veig o em sembla que li costa bastant treure-la amb control.

En això si que no estic d'acord amb tu.
Avui el Pablo, ha tallat moltes pilotes a mig camp, ha recuperat moltes bimbes abandonades i a més ha recollit moltes passades per el centre del camp. Si bé, com tu dius sembla que l'hauria de treure millor, veient tot el que ha 'caçat' allà, jo trobo que ho ha fet molt bé.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #7 el: 20 de Novembre de 2005, 20:55:54 pm »
A veure... no es ben be una critica cap al Pablo, eh? No he volgut deixar entendre que ho ha fet malament en cap moment i no es aixo ja que avui tots han jugat a bon nivell. Pero... el que jo volia dir es que per la categoria i experiencia a la 1a que porta a les espatlles, n'esperava molt mes.
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #8 el: 20 de Novembre de 2005, 20:59:48 pm »
Jo crec que possiblement la millor notícia és que hem sigut capaços de guanyar i jugar bé sense haver tingut d'esperar una genialitat de Cañadas. Saber que també podem guanyar per mitjá d'altres jugadors crec que és molt important, i en referéncia a qui ha dit que el Cañadas ha estat gris...jo crec que la falta que ha llençat ell que ha provocat el 3-1 de Medina ha trencat el partit, pq amb 2-1 el Logroñes ens estava apretant, i si no hagués arribat al tercer en aquell moment... en fi, felicitats a tots!!! :clap

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #9 el: 20 de Novembre de 2005, 21:13:53 pm »
Ja està bé que el Cañadas no "brilli" massa a cada partit, a veure si el deixen en pau "les mosques" del mercat d'hivern.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #10 el: 20 de Novembre de 2005, 21:32:55 pm »
La verdad k a sido un partido muy placido, este a sido kiza el peor ekipo k a pasado por la NCA esta temporada.pero no hay k kitar meritos al ekipo , han jugado mejor k otros partidos y porfin ganamos por mas d un gol.... :ok :scut.......PD; aprovexo para saludar a Mutio y creo k el otro era Pansobao k por akellas cosas d la vida me e sentado al lado suyo y al identificarlos nos hemos dado a conocer y hemos hablado un pokito.saludos :laugh: :scut :ok

Desconnectat calu 815

• Aleví
  • Missatges: 51
« Respondre #11 el: 20 de Novembre de 2005, 21:38:39 pm »
 :scut lo dixo a ivan diaz ai ke darle tiempo es un jugador mu bueno ami personalmente siempre me agustado los k le pusieron a parir a principio se tendran k comer las palabras dentro de mu pokitos partidos vereis ivan puede ser la clave de este ekipo ok
 :ok i un partidazo de todos oy destacar la fuerza de criville en los sakes de vanda espectakular

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #12 el: 20 de Novembre de 2005, 21:46:42 pm »
per mi els millors del partit pablo sanz david medina i ivan diaz

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #13 el: 20 de Novembre de 2005, 22:19:05 pm »
Sens dubte, avui el millor del partit ha estat David Medina.

Almenys avui no hi ha hagut tanta Cañadas-dependència, encara que en el global del que es porta de temporada, Cañadas continua siguent el jugador amb millor rendiment i amb molta diferència.
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #14 el: 20 de Novembre de 2005, 22:22:42 pm »
Estic d'acord amb la majoria dels jugadors Pablo Sanz, Medina L'Ivan Diaz ha fet una bona primera part i un que per mi ha salvat els mobles en mes d'una ocasio ha sigu el Ramon quin gran porter

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #15 el: 20 de Novembre de 2005, 22:59:39 pm »
aprovexo para saludar a Mutio y creo k el otro era Pansobao k por akellas cosas d la vida me e sentado al lado suyo y al identificarlos nos hemos dado a conocer y hemos hablado un pokito.saludos :laugh: :scut :ok

Així ha sigut. Poc  a poc ens anem coneixent més.  :ok

Salutacions   ;)
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #16 el: 20 de Novembre de 2005, 23:51:31 pm »
M'he llegit una mica el post per sobre... aquesta pregunta la fem cada setmana en forma d'enquesta amb tots els protagonistes del matx al subforum de la nostra web, www.sabadelldeporti va.tk
Si voleu, pogueu votar a l'enquesta clickant a aquest link: http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=2696.0  Podeu votar fins a tres jugadors. Al jugador més votat li donem 3 punts, al 2n 2 i al 3r 1. Si voleu saber la classificació actual, només heu d'entrar al post que posa els millors de l'alacant 4-2 sabadell.
Moltes gràcies! ;)

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #17 el: 21 de Novembre de 2005, 13:20:54 pm »

Cañadas no ha marcat directament, però si indirectament.  La tensió que crea a les defenses contràries a l´hora de llançar una falta i coneixent els precedents, provoca que aquestes a vegades es descentrin i cometin errors.  Això va passar diumenge.

Millor aportació dels dos ex-primeres en aquest partit, i personalment també crec que per la poca estona que ha estat al camp, Madrigal no ho fet malament del tot. Necessita només tranquilitat i aconseguir algun gol que li permeti deixar d´obsessionar-se amb el tema....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.