A mi tambe l'Ivan Diaz m'ha agradat força a la primera part... ha creat un parells d'atacs amb cert perill i nomes li ha faltat una mica de sort al fer l'ultim pase o provar el xut a porta. A veure si segueix amb les ganes de la 1a part.
El Criville tambe m'agrada molt... sobretot en els sacs d banda que semblen corners. Em recorda al Galobart i els molts gols que vem fer amb aquesta tecnica
El Marcos tambe ha pujat molt be, fent d'extrem-extrem... l'he vist mes amunt que de costum.
El cañadas be com sempre pero potser, tal i com comenteu, mes vigilat.
Jo particularment al Pablo Sanz no li acabo de veure cap excelencia... potser pq fa la feina bruta i poc brillant, pero jo pensava q per la seva experiencia tindria de treure millor la pilota i veig o em sembla que li costa bastant treure-la amb control.
El Gallo avui crec q no ha lluitat com altres partits... i del Madrigal ho deixare amb un "sense comentaris" i amb una pregunta: On es l'Orifeeeeeeeeeeeee?
Defensa, en general, regular... Els del Recre son dolents i no han sabut aprofitar ocasions bastant clares. No ens poden rematar de cap en els corners amb la facilitat que ho han fet avui. He vist errors de marcatge en accions a pilota parada.
No m'agrada la reculada que fa el Montes a la que anem guanyant. Els canvis conservadors que ha fet no m'han agradat gaire.
Per lo demes be i començarem la setmana, contents.