Autor Tema: Puntuacion jornada 13  (Llegit 1138 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
Puntuacion jornada 13
« el: 24 de Novembre de 2005, 18:02:47 pm »
Estamos en la jornada 13 con 15 puntos, uno mas que el año pasado y los mismos que en la jornada 17 del año pasado, ya que de la 14 a la 17 perdimos todos los partidos. Vamos que llevamos 4 jornadas de adelanto respecto al año pasado.
Y si el año pasado hicimos 46 puntos y quedemos en el puesto 13, pues este año vamos para puestos mas elevados.  :ok
Bueno todo eso es teoria pero como estaba aburrido pues me he dicho vamos ha hacer futurologia, je, je, je... :laugh:

Saluditos.

PD: Estamos a 4 puntos de los 19 que conseguimos en la primera vuelta, osea que si la cosa estos dos partidos fuera de casa va bien ya la habremos superado faltando 4 jornadas para llegar a ella. Esto me da ilusion de futuro :clap

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Puntuacion jornada 13
« Respondre #1 el: 24 de Novembre de 2005, 18:37:13 pm »
Totalment d'acord.
Jo crec que si seguim al ritme de Montes, aquest any no patirem tant a final de lliga. Almenys no haurem de mirar tant cap a la part baixa.

Jo treient 2 punts en els 2 partits que tenim ara, ja estic content, encara que si en fem 4... ja serà la bomba :icon_exclaim: :ok
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #2 el: 24 de Novembre de 2005, 19:13:59 pm »
Yo el que veo mas dificil es el de reus y mas con "la maldicion de la tv3" de por medio, pero el de zaragoza con lo hundidos que estaran porque tambien perderan esta semana, lo veo muy asequible. De todas maneras con que saquemos alun punto ya estaremos mejor que el año pasado y la primera meta que es no sufri ya se empezara el buen camino.

Saludos.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7189
« Respondre #3 el: 24 de Novembre de 2005, 19:24:07 pm »
jo crec que hauriem de ser una miqueta exigents, ja que un puntet a reus i els tres punts de saragossa, on tothom se'ls emporta tots tres, seria bastant lògic.

Una altra cosa es que el saragossa b que no en dona ni una a casa, contra nossaltres ens fotin tres. son aquelles coses fosques que nomès ens passen a nossaltres, llets !!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 24 de Novembre de 2005, 19:32:23 pm »
Home, però si els manyos perden aquesta setmana i liquiden al Solana, ens podem trobar un entrenador nou i uns jugadors més motivats del que ho estan ara.

A mi m'agradaria que guanyessin aquesta setmana i la següent, a veure si pesquem a la Romareda. ;)

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #5 el: 24 de Novembre de 2005, 20:06:33 pm »
Home, però si els manyos perden aquesta setmana i liquiden al Solana, ens podem trobar un entrenador nou i uns jugadors més motivats del que ho estan ara.

A mi m'agradaria que guanyessin aquesta setmana i la següent, a veure si pesquem a la Romareda. ;)

Según Randel, Solana ya ha sido destituido. Esta en el apartado "FUTBOL".
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 24 de Novembre de 2005, 20:08:11 pm »

Si, ho acabo de veure. Abans parlo, abans se'l carreguen! Quina malestrugança que li he portat al paio  :-[

Bé, a veure si ara els enganxem 'reorganitzant' l'equip i en treiem almenys alguna cosa de positiu, de la Romareda.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #7 el: 24 de Novembre de 2005, 20:19:10 pm »

No hi ha problema.  El partit de la reacció serà el pròxim i després ja podran perdre un altre copcontra nosaltres. (Recordem Montes i la connexió Terrassa-Villajoyosa)
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #8 el: 24 de Novembre de 2005, 20:19:50 pm »

Si, ho acabo de veure. Abans parlo, abans se'l carreguen! Quina malestrugança que li he portat al paio  :-[

Bé, a veure si ara els enganxem 'reorganitzant' l'equip i en treiem almenys alguna cosa de positiu, de la Romareda.

Porto 19 minuts intentant contestar i escriure-ho aki, pero no m deixava  >:(

Solana ja ha estat 'liquidat' !!! ampliació de la noticia al subforum de FUTBOL:

http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=2731.0
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #9 el: 24 de Novembre de 2005, 20:33:56 pm »
Doncs si el Solana està liquidat, nosaltres liquidarem i rematarem al proper que hi vaigi amb un 0-5, bueno va, m'hi passat ho podriem deixar amb un 0-1 del cañadas de falta.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd