Enquesta

Te gustaria que fichara Oleguer??

SI
29 (50.9%)
NO
22 (38.6%)
QUIZÁS
6 (10.5%)

Total de vots: 56

Votació tancada: 07 de Setembre de 2011, 19:37:14 pm

Autor Tema: Te gustaria que fichara Oleguer??  (Llegit 974 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat cesabadell23

• Aleví
  • Missatges: 38
Te gustaria que fichara Oleguer??
« el: 30 de Agost de 2011, 19:37:14 pm »
Ya que esta el tema oleguer calentito y hay muchas opiniones, me gustaria ver en numero de votos a favor y en contra, se cerrá       ra en 8 dias. 
som arlekinats, som catalans

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
Re:Te gustaria que fichara Oleguer??
« Respondre #1 el: 30 de Agost de 2011, 20:48:44 pm »
si siempre y cuando venga con ganas de ayudar al equipo y no a pasearse  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Arlekinadous

• Infantil
  • Missatges: 231
« Respondre #2 el: 30 de Agost de 2011, 22:53:46 pm »

Trobo que l'actual plantilla ja està bé com està, compensada i amb qualitat, però m'agradaria que el Sabadell fitxés Oleguer Presas sempre i quan no vingui a passejar-se. Oleguer, no està gaire dotat tècnicament, però és un bon central (més que lateral) amb experiència al més alt nivell, sobretot al Barça. Es posiciona bé, va bé per alt, refusa moltes pilotes, s'avança bé al contrari, etc. A més, és de Sabadell. No obstant, no sé quin deu ser el seu estat de forma actual a l'Ajax, però sí, per tot plegat, el fitxaria.   :beer3

Connectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #3 el: 31 de Agost de 2011, 00:21:29 am »
Sempre m'han fet por els fitxatges que em sonen a "Bossios", "Zuñigas", "Zurdis", "N'Konos", així que tot dependrà de l'actitud i de la impicació amb l'equip i el projecte esportiu, així que voto pel "quizás"

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #4 el: 31 de Agost de 2011, 03:08:32 am »
Si tenim la possibilitat de fitxar a un jugador de la ciutat que ha guanyat una lliga i una Champions com a TTULAR durant tot l'any (encara que fa uns anyets) i que ha estat jugant al primer equip d'Holanda, l'Ajax d'Amsterdam, se'm fa difícil dir que no m'agrada aquesta possibilitat!  :botador
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.