Autor Tema: TV3 2009-10  (Llegit 30095 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Mikimoto 1 crack
« Respondre #80 el: 07 de Novembre de 2009, 11:42:49 am »
farsante oportunista

Un pot pensar el que vulgui... però "farsante y oportunista"?

Que aconsegueix ell sortint amb la samarreta del Sabadell a Dubai ?
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #81 el: 07 de Novembre de 2009, 11:46:53 am »
 :bandera
Un altre sortiria amb la samarreta del Barça :angry2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #82 el: 07 de Novembre de 2009, 16:57:07 pm »
farsante oportunista

Un pot pensar el que vulgui... però "farsante y oportunista"?

Que aconsegueix ell sortint amb la samarreta del Sabadell a Dubai ?

A mi també m'ha sobtat el comentari... Oportunista? Potser és facil pujar-se al carro ara i fer "arlequinadisme"? Hi ha gent que no la entenc. Un periodista de Sabadell llueix els colors del CE Sabadell, per TV3, en plena franja "prime time" i per tot Catalunya i el critiquem... Quina necessitat té el Mikimoto de lluir la samarreta del Sabadell? Veient aquests comentaris si jo fos el Mikimoto en lloc de la samarreta del Sabadell em posava la de Seoul 88 i que em tornin a dir oportunista.  :no:

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #83 el: 07 de Novembre de 2009, 19:14:02 pm »
Cualquieroportunida d es buena para hacer pro-arlekinadisme. Ojalá todos los simpatizantes del CE SABADELL hicieran gala, siempre que pudieran, de estos colores.

Salud, suerte y gracias Mikimoto.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #84 el: 07 de Novembre de 2009, 22:54:30 pm »
Tanev...tu si que realmente eres un oportunista....con tu comentario y comentarios anteriores....

Sácate la máscara resentido...y no quiero continuar...Vale?

Repeteixo...gracies Miquel perquè tot Catalunya va poder veure a una hora de màxima audiència l'  :bandera....i aquesta és una bona projecció del tercer equip de Catalunya quan a historial.

Es més...estic totalment convençut que si al Miquel...se li proposa ser soci de l'equip de la seva Ciutat no hi posarà cap inconvenient...El Miquel no és massa futbolero, però és de Sabadell i sempre que ha pogut ho ha publicitat...estima la seva Ciutat. Ho ha demostrat !

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #85 el: 07 de Novembre de 2009, 23:34:59 pm »
Valoro també positivament la iniciativa de Miquel Calzada.  Molts sabadellencs, que presumeixen molt de ciutat, no se l´haguéssin volgut posar, ni que els hi coloquéssin la camiseta sobre el coll....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #86 el: 08 de Novembre de 2009, 01:23:45 am »
mucha camiseta del sabadell , pero ni es socio del sabadell ni aparece por la creu alta nunca, eso si si algun dia lo invitan al palco seguro que acude rapido.
eso si socio del barça si que es, si a esto le llamais un crack yo mas bien diria que es un auntentico farsante oportunista, en resumen lamentable.
si tanto te llenas la boca de ser de sabadell empieza por sacarte el carnet de socio que con lo que ganas seguro que te llega para sacarte un vip.
lo dicho lamentable y para mi como si te quieres quedar a vivir siempre en dubai.

Era molt més fàcil per ell posar-se una samarreta del Bar$a o l'Apañó, per al programa, però ves per on, va escollir portar una del CE Sabadell FC... Per cert, feia 3 anys i 4 mesos que no et llegia. Tornaràs per a criticar ara a la Directiva i a la Fundació? O ara toca una de cinema mut?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #87 el: 08 de Novembre de 2009, 09:48:52 am »
Doncs si, ahir a la promo del proper programa, ja va sortir amb la samarreta del CE Sabadell. I amb el número 9.

Molt bó el programa d'ahir. És un país que m'agradaria visitar.

korea del nord amic birrero?

vaja ni de broma trepitjaria aquell pais,amb una brutal dictadura(en nom del comunisme) fa poc vaig veure 2 reportatges d'aquell pais,en un tambe sortia el catala aquest que es col.laborador del regim........i quina cosa mes paranoica i hermetica absolutament alucinant company

Una cosa així, tal com la plantegen, l'haig de veure amb els meus propis ulls. Més que tot per valorar si és del tot cert tot el que diuen d'allà. Em costa de creure tant control sobre un país.

El problema real es que hi ha tants policies i controladors com habitants: ténen el tarro menjat i com veuen les coses malament, es xiven. És el que han conegut en aquesta vida.

ja dic amic birrero,he vist 2 reportatges de korea del nord un a la cadena cuatro i l'altre el vaig trobar per internet......i es increible el que es veu..els foten al cap que son "propietat" del president(el tal kim jong aquell,nomes mirar-lo ja fot por)una bestial precarietat economica i de serveis...el pais esta totalmen tancat a l'exterior,internet nomes de continguts locals i controlats,televisio totalment controlada per "el partido com diuen" sense cap tipus d'informacio internacional,diaris "mas de lo mismo" els renten el cervell de manera brutal(gent totalment anulada)desde nens 4-5 anys fan desfilades militars inculcant l'odi als que el regim diuen el enemigo terrorifico...llogi cament els usa......fan experiments quimics amb persones,tenen el que anomenen "museo del terror"una bestial incitacio a l'odi i amb coses i fets que fins i tot el paio aquell catala reconexia que eren falses(que era trucat)...fotos d'americans torturant i demes a nord-koreans...al arribar al pais et foten el movil...llogicament no permeten cap tipus de contacte amb l'exterior...va sortir una cosa que mare meva....al ser un pais totalment hermetic no permeten la sortida dels habitants a per exemple la veina korea del sud........i sortia el cas d'una familia que uns eren del nord i altres del sud i es  van trobar per un permis "especial"perque van permetre entrar sud-koreans al pais despres de 20 anys sense veures......es demencial......i com molt be diu l'amic kita existeix apart del exercit i policia els ciutadans de peu que "controlen" als demes...en fi ami a korea del nord si desapareixo no em busqueu  :xin-xin

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
MARATÓ de TV3
« Respondre #88 el: 02 de Desembre de 2009, 09:48:29 am »
Amigues i amics,
us adjunto un correu electrònic que ens han fet arribar de l'Associació de Veins de la Creu Alta a la penya @rlekinats.com, per col·laborar amb la MARATÓ de TV3.

Benvolguts,

Un any més ens arriba la MARATÓ TV3 i amb ella,  el tradicional Concert de Nadal, que organitza l’Escola de Música Creu Alta. Serà el 13 de desembre de 2009.

En aquesta edició, hi hem volgut fer una festa matinal, en base a una bicicletada que sortirà des de la porta d’entrada del camp de futbol del Centre d’Esports Sabadell, és a dir, sortirà des de la Nova Creu Alta, passarà per la Vella Creu Alta (Plaça del Mestre Olivella i Viladoms) i s’acabarà a la remodelada Plaça de la Creu Alta, on els esperaran la nova colla gegantera de la Creu Alta que ja des de mig matí estaran fent jocs infantils.

A les 6 de la tarda es farà el Concert de Nadal, al recentment inaugurat Nou Auditori de l’Obra Social de Caixa Sabadell.

Voluntaris de l’Associació de Veïns de la Creu Alta proveïts de sonores guardioles, demanaran les aportacions per la MARATÓ TV3.

Els participants a la bicicletada, faran una aportació voluntària de 1 € com a mínim, mentre que els assistents al concert, en pagaran 3 € més la voluntat.

Entitats que han donat el seu suport a la MARATÓ TV3 son: Mañero Constructors, Hotel Urpí, Cansaladeria Mitjans, Cansaladeries Medran, l’Ajuntament de Sabadell i la Generalitat de Catalunya. També el Centre d’Esports Sabadell, per les facilitats que ens ha donat pel desenvolupament de la bicicletada.

Hem d’agrair sincerament a l’Obra Social de Caixa Sabadell, per la cessió del Nou Auditori, on podrem fer el Concert de Nadal.

L’Associació de Veïns de la Creu Alta, aprofita aquesta ocasió per desitjar a tots els socis i amics, unes BONES FESTES DE NADAL I UN MILLOR ANY 2010!!!

Tanmateix us informo que ens han demanat que totes i tots els socis i aficionats al C.E. Sabadell que vulguin participar en els actes (sobretot en la bicicletada) portin posada la samarreta del nostre equip. :clap2 :bandera :motorista
« Darrera modificació: 02 de Desembre de 2009, 10:30:55 am per X-Men Aigua »
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
Re:MARATÓ de TV3
« Respondre #89 el: 02 de Desembre de 2009, 14:48:19 pm »
A que hora seria la bicicletada?

:bandera :bandera :scut :bandera :bandera

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #90 el: 02 de Desembre de 2009, 17:03:53 pm »
Perdoneu, volia incloure un cartell dels actes on hi ha tots els horaris, però 'pesa massa'.

A les 11.00 h. del matí, davant la porta principal del C.E.Sabadell, hi haurà una concentració de bicicletes per fer una bicicletada que sortirà de la Nova Creu Alta, passarà per la Vella Creu Alta (Plaça Mestre Olivella i Viladoms) i s’acabarà a la renovada Plaça de la Creu Alta.
La gent del “Sabadell” hi serà present per, entre tots, donar rellevància a la MARATÓ TV3. Participem-hi…!
Aportació per la Marató:  1 € + la voluntat

Sobre les 12 del migdia, els gegants de la Creu Alta donaran la benvinguda als ciclistes i ens obsequiaran amb una ballada gegantera.. També jocs infantils.
A la Plaça de la Creu Alta, demanem el màxim de gent possible per col•laborar amb la MARATÓ TV3.

A les 6 de la tarda, el Concert de Nadal, emmarcat en la MARATÓ TV3. L’Escola de Música Creu Alta organitza el concert
amb les corals:
Coral Infantil Xip-Xap
Coral de Joves Vakomba
Coral Catasons
Serà al Nou Auditori de la Caixa Sabadell, entrada pel carrer d’en Font.
Aportació per la Marató:  3 € + la voluntat
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #91 el: 02 de Desembre de 2009, 19:43:20 pm »
Perfecto, contad conmigo almenos para la bicicletada!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #92 el: 03 de Desembre de 2009, 14:21:20 pm »
Encara hauran de venir els de la marató a col·laborar amb nosaltres...!

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #93 el: 03 de Desembre de 2009, 18:16:50 pm »
Encara hauran de venir els de la marató a col·laborar amb nosaltres...!

:laugh2:  M'has llegit el pensament !!!!

Honor al Sabadell

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #94 el: 03 de Desembre de 2009, 18:28:02 pm »
Per cert, algú recorda quan La Marató va organitzar un partit a la NCA i es va omplir. Van portar a Eric Cantoná i em sembla que no feia gaire que s'havia retirat.
És curiós que no s'hagi repetit un éxit brutal com aquell. Una de dues, ó els de la Marató van de sobrats amb la solidaritat ó el Bustos no és solidari i no ho ha tornat a solicitar.
Honor al Sabadell

Desconnectat havefreak

• Invitat
  • *
  • Missatges: 8
« Respondre #95 el: 10 de Desembre de 2009, 16:58:32 pm »
Ya me gustaria poder correr una maratón, o tan siquiera media!! 

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #96 el: 10 de Desembre de 2009, 17:00:12 pm »
Per cert, algú recorda quan La Marató va organitzar un partit a la NCA i es va omplir. Van portar a Eric Cantoná i em sembla que no feia gaire que s'havia retirat.
És curiós que no s'hagi repetit un éxit brutal com aquell. Una de dues, ó els de la Marató van de sobrats amb la solidaritat ó el Bustos no és solidari i no ho ha tornat a solicitar.

Crec que es va fer més d'un partit, no? :mmmm Crec recordar un que hi van anar gent de les telenovel·les (Poblenou)...

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #97 el: 10 de Desembre de 2009, 21:34:24 pm »
Doncs si el recordo, em va sorprendre veure la NCA a tope.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat havefreak

• Invitat
  • *
  • Missatges: 8
« Respondre #98 el: 13 de Desembre de 2009, 13:16:11 pm »
Ya me estoy preparando y sí que voy a ir... a por todas...

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
El criteri de TV3
« Respondre #99 el: 07 de Gener de 2010, 18:08:16 pm »
No pretenc que aquest 2010 en tinguin i siguin la televisió de tots els catalans, però no crec que beneficï a molta gent fer el Sabadell-Ontinyent per la tele, jo crec que el millor seria un Sant Andreu-Lleida, on jugant 2 catalans, els de la terra ferma són els que més complicat tenen fer el desplaçament...

De cara la setmana que ve, no ser quin partit farán, però de totes-totes a nosaltres ens beneficiaria molt més que ens féssin per la tele la setmana que ve.

També ser que aquest missatge no arribarà enlloc, però així buido el pap!
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys