Autor Tema: J:5 RCD DEPORTIVO - CE SABADELL 17/09/2011 A LES 18.H  (Llegit 58716 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re:J:5 RCD DEPORTIVO - CE SABADELL 17/09/2011 A LES 18.H
« Respondre #40 el: 11 de Setembre de 2011, 17:07:38 pm »
En esta web pone el tiempo que hará en cada partido de primero y segunda.

http://www.eltiempo.es/futbol/

Espero no mojarme

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #41 el: 11 de Setembre de 2011, 18:01:59 pm »
Per mi el Deprotivo té una de las millors plantillas de tota la lliga, Lassad, jugador amb molta tècnica i molt ràpid, Valeron, tots el coneixem i sabem de la seva màgia, Colotto central molt fort i molt ràpid, Aranzubia, és un "porteràs", Guardado, només dic que és Internacional per Mèxic, Etc...
El que tenim que fer és anar a guanyar, sense tenir por a res, ni ambient, ni jugadors, ni res, si jugem com sabem no tindrem cap problema! :scut

Los jugadores que has nombrado son jugadores ejemplos, jugadores que podrían estar perfectamente en 1ª este año, pero por colaborar con la vuelta del club a 1ª se han quedado.

En el caso de Dani Aranzubia, es un porterazo como la copa de un pino, podría estar en cualquier equipo de primera o a nivel mundial, y si no está en la selección es porque no esta en un grande y porque hay muchos porterazos españoles en equipos grandes.

El bueno de Dani Aranzubía, las temporadas que estuvo en el Athletic Club, fue unportero muy poco seguro por arriba y que no daba seguridad a su defensa. Parece que en el Depor, por fin, encontró su lugar y alcanzó su máximo nivel, pero de selección nada de nada. Por cierto, creo que hace años llegó a ir a una concentración de la selección como tercer portero, amén de la medalla de plata olímpica donde compartía portería con Iker Casillas, jugando Dani Aranzubía la final contra Nigeria...

Salud, suerte y a por los 3 puntos a Riazor...

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #42 el: 11 de Setembre de 2011, 18:22:42 pm »
Per mi el Deprotivo té una de las millors plantillas de tota la lliga, Lassad, jugador amb molta tècnica i molt ràpid, Valeron, tots el coneixem i sabem de la seva màgia, Colotto central molt fort i molt ràpid, Aranzubia, és un "porteràs", Guardado, només dic que és Internacional per Mèxic, Etc...
El que tenim que fer és anar a guanyar, sense tenir por a res, ni ambient, ni jugadors, ni res, si jugem com sabem no tindrem cap problema! :scut

Los jugadores que has nombrado son jugadores ejemplos, jugadores que podrían estar perfectamente en 1ª este año, pero por colaborar con la vuelta del club a 1ª se han quedado.

En el caso de Dani Aranzubia, es un porterazo como la copa de un pino, podría estar en cualquier equipo de primera o a nivel mundial, y si no está en la selección es porque no esta en un grande y porque hay muchos porterazos españoles en equipos grandes.

El bueno de Dani Aranzubía, las temporadas que estuvo en el Athletic Club, fue unportero muy poco seguro por arriba y que no daba seguridad a su defensa. Parece que en el Depor, por fin, encontró su lugar y alcanzó su máximo nivel, pero de selección nada de nada. Por cierto, creo que hace años llegó a ir a una concentración de la selección como tercer portero, amén de la medalla de plata olímpica donde compartía portería con Iker Casillas, jugando Dani Aranzubía la final contra Nigeria...

A la selección ya no va a ir debido a su edad, pero nadie puede discutir que es de los mejores porteros españoles.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
  • Gènere: Masculí
« Respondre #43 el: 11 de Setembre de 2011, 18:29:06 pm »

A la selección ya no va a ir debido a su edad, pero nadie puede discutir que es de los mejores porteros españoles.

Un dato mas que reafirma lo que comentáis, es que este verano estuvo a punto de fichar por el Celtic de Glasgow, pero finalmente se quedó
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #44 el: 11 de Setembre de 2011, 18:45:56 pm »
Cuidado con Aranzubia, puedes marcar de cabeza  :mmmm

Desconnectat Arlekinadous

• Infantil
  • Missatges: 231
« Respondre #45 el: 11 de Setembre de 2011, 20:24:57 pm »
viendo los comentarios de la gente en paginas como Marca.com la gente nos tiene como un equipo que va a bajar seguro.....en fin yo creo que no tienen ni idea de lo que hablan y que este equipo con lluis carreras y lanzarote puede aspirar a cosas mas grandes...Esperemos una victoria o un empate y empezar a cerrar bocas.... :scut

Esta es nuestra mejor arma :whistle: los equipos cuentan con nuestros 3 puntos de antemano y se relajan

¿Se relajan? Me temo que esto no te lo crees ni tu. ¿Seguro que tu eres del Sabadell? Ni Huesca, ni Villarreal B ni Cartagena jugaron relajados, jugaron a tope, aparte de que el Sabadell tiene más antigüedad y palmarés que esos tres equipos, todos ellos respetables, por lo que ese supuesto relax no vendría a cuento.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #46 el: 11 de Setembre de 2011, 20:29:10 pm »
Tela el Depor. No renunciemos a nada pero nos va a costar mucho con la defensa esta no salir goleado. Yo de carreras presentaria un partido tipo Eibar, catenaccio y intentar salir jugando. Jugandole de tu a tu a uno equipo de estos nos cae un carro.

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #47 el: 11 de Setembre de 2011, 20:32:03 pm »
0-3 para el depor en el minuto 30 contra el Barça. Y ojo al tercer gol...

Desconnectat mss

• President
« Respondre #48 el: 11 de Setembre de 2011, 21:32:46 pm »
viendo los comentarios de la gente en paginas como Marca.com la gente nos tiene como un equipo que va a bajar seguro.....en fin yo creo que no tienen ni idea de lo que hablan y que este equipo con lluis carreras y lanzarote puede aspirar a cosas mas grandes...Esperemos una victoria o un empate y empezar a cerrar bocas.... :scut

Esta es nuestra mejor arma :whistle: los equipos cuentan con nuestros 3 puntos de antemano y se relajan

¿Se relajan? Me temo que esto no te lo crees ni tu. ¿Seguro que tu eres del Sabadell? Ni Huesca, ni Villarreal B ni Cartagena jugaron relajados, jugaron a tope, aparte de que el Sabadell tiene más antigüedad y palmarés que esos tres equipos, todos ellos respetables, por lo que ese supuesto relax no vendría a cuento.

Tranquilo Arlekinadous, te lo has tomado a la tremenda, lo que he querido decir, es que a principio de liga, antes de jugar cualquier partido, los equipos podrían pensar en que los puntos contra el Depor, Celta, Elche serán dificiles de conseguir y por contra los puntos contra Guadalajara, Sabadell, Alcoyano sin decirlo en voz alta, cuentan con ellos o los creen mas posibles, es de lógica y hasta se podría entender.
No digo que hayan salido relajados ni mucho menos, pero pocos pensaban que la tocaramos tan bien y poco a poco, cada vez, sabrán que somos un equipo muy difícil.
Y por supuesto que soy del Sabadell amigo, faltaría mas que por mi comentario pensaras lo contrario :ostres

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #49 el: 11 de Setembre de 2011, 22:52:50 pm »
No se si habéis visto algo del partido contra el Barça B del Deportivo, pero yo os cuento lo que creo y he visto.

Los 3 goles del Deportivo han sido al principio del partido y los 3 fallos de la defensa del Barça. Después el Barça ha ido tocando y causando algo de peligro y ha conseguido acortar distancias, pero cada contrataque del Depor daba miedo.

Tendremos que defender muy bien, mucho mejor que los últimos partidos, porque arriba tienen muchísima pólvora y cualquier fallo defensivo lo aprovecharán. Creo que no nos pondrán demasiadas dificultades para tocar, siendo en su campo alomejor un poco más, pero intentarán pillarnos al contrataque y tendremos que estar muy atentos y acabar todas las jugadas. Ellos suelen empezar a presionar en medio campo y cierran bien lineas atrás.

Yo creo que haciendo un partido serio en defensa, y siendo fieles a nuestro estilo de juego arriba, podemos sacar algo del partido, eso si, no hay que fallar en nada.

A preparar el partido y a tope!

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #50 el: 11 de Setembre de 2011, 22:56:45 pm »
Doncs el resum que acabo de veure a Marca TV del Barça B-Deportivo m'ha deixat las sensació de que el Deportivo és un equip amb un plus més a els altres, i que al Barça B no li tenim que tenir molt por, si juguem contra el Depor tocan-la desde derrere tindrem possibilitats, pero crec que aquest partit el tindiram que plantejar de una altre forma, veurem si el míster té alguna sorpresa guardada.
PD: Jugadors a vigila,Lassad i Salomao.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #51 el: 11 de Setembre de 2011, 23:22:14 pm »
Tela el Depor. No renunciemos a nada pero nos va a costar mucho con la defensa esta no salir goleado. Yo de carreras presentaria un partido tipo Eibar, catenaccio y intentar salir jugando. Jugandole de tu a tu a uno equipo de estos nos cae un carro.
Estic bastant d'acord amb això. Si es fa bé, està clar. Jugar a defensar no ha d'implicar renunciar a intentar guanyar i més si s'intenta treure la pilota jugada com dius. Ells tenen molta pressió, s'ha d'intentar jugar amb aquest factor també. Avera si Carreras sap plantejar de la millor manera el partit.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #52 el: 12 de Setembre de 2011, 10:26:27 am »
Que importante seria ganar en este campo. Nos empezarian a tomar en serio los demas equipos, no se si nos conviene o no pero de cara a un ultimo empujon de socios seria fantastico, un equipo que gana en riazor... pocos o muy pocos podran decir eso.

Si se pierde no pasa nada, pero dandolo todo en el campo.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #53 el: 12 de Setembre de 2011, 10:49:31 am »

ME PINCHA E NO ME SALE SANGRE...

A mi m'arriben a dir fa un any que aquest diumenge rebríem al Deportivo de la Corunya en partit de lliga, estant nosaltres per sobre d'ells i co-líders en llocs d'ascens directe a Primera Divisió...  i una categoria per sobre del Tenerife i Salamanca, o dues per sobre del Castelló...   i a vuit punts del descens a 2aB...   i flipo!

Gaudi'm-ho per que val la pena, ja que aquestes tres victòries guanyem un bon marge d'error per quan vingui la mala ratxeta.

Ojalá puguem seguir fent un bon paper i assolir ràpid una àmplia tranquilitat vers el descens.

I, per qué no, puntuar aquest cap de setmana a Riazor on, crec, és menys complicat del que ens pensem.

Desconnectat mss

• President
« Respondre #54 el: 12 de Setembre de 2011, 14:25:30 pm »
DEPORTIVO
Tras una primera exploración en el vestuario azulgrana, el parte médico es el siguiente:

Ayoze: contusión en el tobillo asociado a un esguice con afectación en la sindesmosis tibio-peronéa.
Pablo Álvarez: pinchazo en los isquiotibiales de la pierna izquierda.
Saúl: pinchazo en los isquiotibiales de la pierna derecha.

A veure si un d´aquests no es recupera i es suma a les baixes de Manuel Pablo i Riki contra el CES

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #55 el: 12 de Setembre de 2011, 16:26:52 pm »
Ells han de tornar a 1a, tenen un equipàs, més de 20.000 socis, juguen a casa i contra un que acaba de pujar...
Ja ens han guanyat.
A partir d'aquí, no tenim RES a perdre i 3 punts a guanyar. Tenim un equip jove i il·lusionat que sortirà a un estadi gran a menjar-se al Dépor. I tenim qualitat. Podem donar la campanada!  :thumbsup:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat mikearlekinat

• Aleví
  • Missatges: 84
« Respondre #56 el: 12 de Setembre de 2011, 18:05:46 pm »
 :bandera  :scut  :scut  :bandera

Doncs jo sabent les baixes que hi haurà crec que serà un partit de molts gols, amb el nostre coladero i la seva delantra contra la nostra, crec que serà un partit molt obert i pot passar de tot. Són ells els favorits perquè són equip de primera però no crec que nosaltres no poguem puntuar i/o guanyar!  :thumbsup:  :thumbsup:   :hurra
Boti bot boti! egarense el qui no boti!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #57 el: 12 de Setembre de 2011, 18:45:29 pm »
 :scut :bandera :bandera

Espero que no intentin jugar com ho va fer el Barça, volen entrar pel centre si aprofitem be les bandes podríem fer alguna cosa positiva a Riazor :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Arlekinadous

• Infantil
  • Missatges: 231
« Respondre #58 el: 12 de Setembre de 2011, 19:34:37 pm »
:bandera  :scut  :scut  :bandera

Doncs jo sabent les baixes que hi haurà crec que serà un partit de molts gols, amb el nostre coladero i la seva delantra contra la nostra, crec que serà un partit molt obert i pot passar de tot. Són ells els favorits perquè són equip de primera però no crec que nosaltres no poguem puntuar i/o guanyar!  :thumbsup:  :thumbsup:   :hurra

Perdona, no és un equip de primera, estàn a segona A com nosaltres, son ex-primera. Suposo que voldries dir que el Depor té qualitat per estar a primera. Serà complicat però s'hi pot guanyar, l'Hércules ja ho va demostrar (0-1).

Salut i endavant Sabadell !!!!!!  :bandera  :scut  :bandera

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #59 el: 12 de Setembre de 2011, 19:38:41 pm »
Ells han de tornar a 1a, tenen un equipàs, més de 20.000 socis, juguen a casa i contra un que acaba de pujar...
Ja ens han guanyat.
A partir d'aquí, no tenim RES a perdre i 3 punts a guanyar. Tenim un equip jove i il·lusionat que sortirà a un estadi gran a menjar-se al Dépor. I tenim qualitat. Podem donar la campanada!  :thumbsup:
5 euros a que gana el sabadell  :mmmm