Autor Tema: J: 6 C.E.SABADELL - HERCULES CF. DISSABTE 24 A LES 16.H  (Llegit 26208 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Arlekinadous

• Infantil
  • Missatges: 231
  • Gènere: Masculí
Re:J: 6 C.E.SABADELL - HERCULES CF. DISSABTE 24 A LES 16.H
« Respondre #20 el: 12 de Setembre de 2011, 19:25:31 pm »
L'Hércules serà un rival amb nom i complicat, sens dubte, però no imbatible, el Sabadell actual se'l pot bufar  :pastis  En l'últim precedent a la NCA, fa uns 4 anys, el Sabadell va guanyar l'Hércules 3-1, encara que històricament l'equip alicantí no sen's ha donat gaire bé.

Aquest cap de setmana vaig veure una estona per Marca TV el Hércules-Recre. L'Hércules té un porter i una defensa d'anar fent... Al mig del camp sí que la toquen bastant bé i a davant, per molt David Aganzo que tinguin, només vaig veure dos xuts desviats des de fora de l'àrea i prou, però clar amb estona tampoc..., però el Recre jugant a la contra es va emportar el gat a l'aigua 0-1. Però en fi, anem partit a partit, i ara toca Riazor...

Si finalment el donen de nou per tv, en aquest cas per Marca TV, això restarà públic a l'estadi, però hi hauràn més ingressos de tv per al club.

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8845
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #22 el: 12 de Setembre de 2011, 22:24:35 pm »
La Comisión Ejecutiva dimite en pleno

12.09.2011 17:33

El Hércules de Alicante Club de Fútbol anuncia que D. Perfecto Palacio, D. Juan José Huerga y D. Miguel Quintanilla han presentado hoy su dimisión con la consecuente disolución del Comité Ejecutivo que conformaban.

A continuación se expone el Comunicado de Renuncia de este comité.

<< Tras los últimos hechos acontecidos después de la última Junta General de Accionistas del Hércules de Alicante Club de Fútbol, este Comité Ejecutivo entiende que las nuevas decisiones adoptadas por los gestores del club chocan frontalmente con el proyecto que el ejecutivo inició hace tres meses, y asume que las líneas ahora marcadas no coinciden con los objetivos Y propósitos iniciales acordados que se estaban llevando a cabo hasta día de hoy.

D. Perfecto Palacio, D. Juan José Huerga y D. Miguel Quintanilla comunicamos hoy nuestra dimisión, con la consecuente disolución del Comité Ejecutivo hasta ahora vigente en el Hércules de Alicante Club de Fútbol.

Este Comité es consciente de que comienza otra nueva etapa más en el Hércules y pide a los nuevos gestores, así como a todo el cuadro de profesionales y técnicos que han prestado sus servicios en el proceso correspondiente a nuestro ejecutivo, el máximo esfuerzo y los mismos niveles de responsabilidad en su trabajo diario, que hasta ahora se habían dado.

Antes incluso de presentar su dimisión, este ejecutivo ha agradecido y agradece a todos los herculanos, a las peñas, a los veteranos, a la prensa deportiva, a las asociaciones y a la sociedad alicantina en general, el apoyo recibido en esta etapa de gestión, en la que gracias al esfuerzo cooperativo de todos y cada uno de vosotros, se han alcanzado altas cotas de participación, consiguiendo que este club volviera a tener el lugar que entendemos le corresponde.

Queremos dar las gracias de forma especial a los casi 10.000 abonados que han respondido a nuestra campaña avalando su compromiso real como masa social de nuestro proyecto, y reconocemos su fuerte apuesta por el Hércules de Alicante, independientemente de la categoría en la que está participando.

Gracias a todos y a todas, os pedimos que continúe la ilusión, ¡Macho Hércules!>>

« Darrera modificació: 12 de Setembre de 2011, 22:27:52 pm per labtec »
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #23 el: 13 de Setembre de 2011, 18:45:35 pm »
http://www.marca.com/2011/09/12/futbol/equipos/hercules/1315847413.html

Aixó ens podria fer allargar una miqueta més la ratxa positiva.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #24 el: 13 de Setembre de 2011, 18:50:04 pm »
operación salida que surtin tots i aixi baixin l'equip a 2b o tercera .
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #25 el: 15 de Setembre de 2011, 19:14:28 pm »
Con la gran iniciativa adoptada por la directiva de poner una cuarta pistola, los socios del lateral deberemos salir de casa a las 14:30  :whistle:
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #26 el: 15 de Setembre de 2011, 19:19:28 pm »
Con la gran iniciativa adoptada por la directiva de poner una cuarta pistola, los socios del lateral deberemos salir de casa a las 14:30  :whistle:

Mes o menys l'hora que sortiré jo  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #27 el: 15 de Setembre de 2011, 22:42:40 pm »

:laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2: jo m'estic plantejant dormir el divendres per la nit a la porta amb la quechua i portar esmorzar i dinar per dissabte jjajajajajaja  :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2:
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #28 el: 16 de Setembre de 2011, 15:54:42 pm »
que exagerados, que pensarán las aficiones rivales que visitan nuestro foro?

yo entré a menos 20 contra el Huesca y Cartagena y ni un segundo de cola!

Desconnectat mikearlekinat

• Aleví
  • Missatges: 84
« Respondre #29 el: 16 de Setembre de 2011, 17:58:21 pm »
host**!! un altre partit per televisió gratuïta... contra equips grans com l'Hercules no l'hauriem de ferper la tele perquè és quan la gent més s'anima a venir... :paret  :paret
Boti bot boti! egarense el qui no boti!!

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8845
« Respondre #30 el: 17 de Setembre de 2011, 10:19:32 am »

Rivas, que va ser expulsat contra el Barcelona B, serà baixa contra nosaltres
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #31 el: 17 de Setembre de 2011, 12:09:50 pm »

Rivas, que va ser expulsat contra el Barcelona B, serà baixa contra nosaltres

Ens va bé això de jugar contra l'equip que deixa el Barça B, Cartagena 2 expulsats, Depor 2 lesionats, Hércules 1 expulsat xDD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #32 el: 18 de Setembre de 2011, 16:48:18 pm »
Cada partido en la NCA es más difícil que el anterior  :Paletas:

Si jugamos como en Riazor y contando que tenemos a Puchi, Fito y hasta a Juanjo creo que podemos ganar  :rolleyes2: pero será muy difícil 

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #33 el: 18 de Setembre de 2011, 16:55:48 pm »

Si jugamos como en Riazor y contando que tenemos a Puchi, Fito y hasta a Juanjo creo que podemos ganar  :rolleyes2: pero será muy difícil

¿Ayer no estaba Fito?!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #34 el: 18 de Setembre de 2011, 17:00:51 pm »

¿Ayer no estaba Fito?!

No estava a la grada perque estava tocat

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #35 el: 18 de Setembre de 2011, 17:12:37 pm »

¿Ayer no estaba Fito?!
:laugh2: :laugh2: :laugh2: pensabas que Joaquín era Fito?

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #36 el: 18 de Setembre de 2011, 17:21:39 pm »

¿Ayer no estaba Fito?!
:laugh2: :laugh2: :laugh2: pensabas que Joaquín era Fito?

No! ¿Donde he dicho yo eso? Lo que pasa es que estaba en el campo, y es complicado saber quien queda descartado a última hora (lo he leído ahora en el FB). De hecho, me extrañaba bastante que Fito no saltase al campo en algún momento por Juvenal  :mmmm  pero ahora se entiende, Carreras no tenía mucha alternativa. Básicamente, porque la opción era adelantar a Simón y meter a Samuel, pero a éste último no le veo yo entonado...

Desconnectat marnic23

• Infantil
  • Missatges: 140
« Respondre #37 el: 18 de Setembre de 2011, 18:30:56 pm »
yo entiendo lo que comentáis de los partidos en abierto de que quite a gente de ir al campo, pero en mi caso, a pesar de ser por mi odiada marca tv, me ha dado una alegría del copón, poder ver al sabadell desde sevilla por la tv no tiene precio  :w00t:

espero que juegue como viene jugando, y encima contra un equipo teóricamente aspirante al ascenso, por cierto, ahora que me acuerdo:

con el cambio que ha habido en la ley concursal, no pensáis que el sabadell lo tiene hecho en cuanto a salvarse pues hay muchos equipos que se acogieron a la ley concursal? incluso varios de primera, quien no nos dice que quedemos 5º y subamos porque desciendan más de uno por impagos jeje o incluso alguno que baje se salve porque hay varios en 2ª que están fatal..........pero bueno, eso ya es extradeportivo

Desconnectat Leyenda_arlequinada

• Infantil
  • Missatges: 189
« Respondre #38 el: 18 de Setembre de 2011, 23:04:05 pm »
el hercules probablemente vendra aqui a plantar el autobus, habra que tener cuidado

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #39 el: 19 de Setembre de 2011, 10:19:26 am »
si salimos con las mismas ganas que contra el Depor, estoy convencido de que podremos ganar, el Hercules encerrarse? no creo, y mucho ojo con Aganzo! si juega, ya que no sé porque no jugó contra el Barça B

Y también que alguien me confirme si Tote y Tiago estan lesionados

@javi_gt86