Autor Tema: J: 6 C.E.SABADELL - HERCULES CF. DISSABTE 24 A LES 16.H  (Llegit 26186 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
Re:J: 6 C.E.SABADELL - HERCULES CF. DISSABTE 24 A LES 16.H
« Respondre #80 el: 24 de Setembre de 2011, 09:11:28 am »
Bueno, 2 seremos seguro, yo voy aunque caigan piedras como sandias.

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #81 el: 24 de Setembre de 2011, 10:33:32 am »
No pasa nada si llueve un poquito... estará el campo rápido como nos gusta!
Tots a la NCA

Desconnectat Gallego

• Juvenil
  • Missatges: 451
  • Gènere: Masculí
  • Es com qui es pixa al llit i diu que sua!
« Respondre #82 el: 24 de Setembre de 2011, 10:34:09 am »
El que no va es porque no quiere, van a caer cuatro gotillas y con un buen chubasquero y algo que poner en el suelo pa sentarse vamos aviaos!

Hoy tiene pinta que vamos a disfrutar :DDD

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #83 el: 24 de Setembre de 2011, 10:47:46 am »
Em podrieu resoldre un dubte que tinc?
- Jo demà puc anar al matí a treure una entrada de las 2 que tinc?
si te refieres a las dos que tenemos cada socio no puedes, yo queria sacar una de ellas para el dia del Huesca fui un dia antes y me dijeron que habia que pedirlas con una semana de antelacion  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #84 el: 24 de Setembre de 2011, 11:06:05 am »
El que no s'ha de fer és regar el camp si està plovent o si ha plogut, perquè després es fan uns bassals que déu ni do.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat sbd_18

• Infantil
  • Missatges: 142
  • Gènere: Femení
« Respondre #85 el: 24 de Setembre de 2011, 11:13:14 am »
si te refieres a las dos que tenemos cada socio no puedes, yo queria sacar una de ellas para el dia del Huesca fui un dia antes y me dijeron que habia que pedirlas con una semana de antelacion  :beer2 :beer2

Hola!! El otro dia me hice socia y tengo una duda. Estas dos entradas sirven para todos los socios? Aun que seas de la categoria Jove sirven igual no? Y con estas entradas puede entrar quien quiera o tiene que ser también jove? Lo siento si son un poco tontas las preguntas pero asi me queda mas claro por si quiero invitar a alguien.

Graciasss

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #86 el: 24 de Setembre de 2011, 11:54:23 am »

Hola!! El otro dia me hice socia y tengo una duda. Estas dos entradas sirven para todos los socios? Aun que seas de la categoria Jove sirven igual no? Y con estas entradas puede entrar quien quiera o tiene que ser también jove? Lo siento si son un poco tontas las preguntas pero asi me queda mas claro por si quiero invitar a alguien.

Graciasss

A no ser que con el ascenso haya cambiado, yo soy juvenil y el año pasado pude llevar a mi madre, que no es precisamente juvenil, con una entrada de mi carnet. Pone 'invitació soci' i ala  :)
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat sbd_18

• Infantil
  • Missatges: 142
  • Gènere: Femení
« Respondre #87 el: 24 de Setembre de 2011, 12:15:14 pm »

Graciasss

A no ser que con el ascenso haya cambiado, yo soy juvenil y el año pasado pude llevar a mi madre, que no es precisamente juvenil, con una entrada de mi carnet. Pone 'invitació soci' i ala  :)

Ok. Muchas gracias. :ok

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #88 el: 24 de Setembre de 2011, 12:37:26 pm »
Parece que el buen papel que hizimos en A coruña sigue sin convencer a nuestros rivales. Segun foreros del Hercules dbeerian ganarnos facil y por goleada, porque segun varios somos candidatos al pozo.

Me gusta.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #89 el: 24 de Setembre de 2011, 12:52:08 pm »
Parece que el buen papel que hizimos en A coruña sigue sin convencer a nuestros rivales. Segun foreros del Hercules dbeerian ganarnos facil y por goleada, porque segun varios somos candidatos al pozo.

Me gusta.

Perfecte. Ara només queda guanyar.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #90 el: 24 de Setembre de 2011, 13:04:00 pm »
Moltes gràcies toni78.

Me gusta.

Això és el que pensen els aficionats però no els jugadors de l'Hercules, crec que la opinio dels aficionats rivals no serveix de molt si els jugadors del CE Sabadell no llegeixen els missatges.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #91 el: 24 de Setembre de 2011, 13:30:05 pm »

Me gusta.
Me encanta que piensen eso.  :cheer

Llueva, granice o nieva ahí estaré  :anims

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #92 el: 24 de Setembre de 2011, 13:30:57 pm »
Segun el radar del meteocat de lluvias, se estan extingiendo y en una hora deberia salir el sol.

TOTS A L'ESTADI!!!!!!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #93 el: 24 de Setembre de 2011, 13:56:52 pm »
avui penso q tenim el primer partit en el qual podem treure algunes conclusions de quina serà la dinàmica de la temporada.

Fins ara havíem jugat amb 3 equips q penso q estaran a la part baixa, apart d q encara no tenien la forma adient, ni ells ni nosaltres + un equip com el Deportivo de la Corunya q fràncament tot i q li vam plantar cara durant casi tot el partit, penso q no és equip ni rival del qual poguem treure'n cap conclusió.

Avui sí, juguem a casa, contra un dels galls de la categoria però q no és tan gall com el Depor. Fa un mes q a començat la lliga i penso q ja podrem veure una miqueta quins són els jugadors vàlids per l'equip i quina té q ser la nostra ubicació en aquesta lliga. N'hi han que a principi de temporada ens veien com a carn de 2ª B, d'altres veient els últims resultats ja ens situen en el sac dels favorits a lluitar per a estar a dalt.... veurem com evoluciona la cosa, aquesta tarda veurem realment qui és el gall i qui és el pollet  :Paletas:

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #94 el: 24 de Setembre de 2011, 13:57:38 pm »
Segun el radar del meteocat de lluvias, se estan extingiendo y en una hora deberia salir el sol.

TOTS A L'ESTADI!!!!!!!!

Jo no me'n fiaria el que venen a la tarda son tempestes, val mes agafar el paraigua per si de cas  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #95 el: 24 de Setembre de 2011, 14:01:56 pm »
Aviam si li regalem una victoria al nostre entrenador Lluís Carreras en el dia del seu 39 aniversari. :felicitats
http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=2039

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #96 el: 24 de Setembre de 2011, 14:15:40 pm »

TOTS A L'ESTADI!!!!!!!!

Jo no me'n fiaria el que venen a la tarda son tempestes, val mes agafar el paraigua per si de cas  :mmmm

No crec que faci res de res aquesta tarda, jo no m'emportaré ni paraigues

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #97 el: 24 de Setembre de 2011, 14:18:43 pm »
Per cert, la Penya arlekinada Los Califas ha fet un event al Facebook per fer cantics a la Nova Creu Alta per els jugadors lesionats:
Proponemos en los minutos 5 (Agustín), minuto 21(Fito) y minuto 25(Mackay), una serie de canticos que duren todo el minuto, en apoyo a los jugadores lesionados de larga duración. Por ejemplo, minuto 21, todo el público cantando Fito fito, Fito fito, Fito fito, hasta que el 21 desaparezca del marcador del tiempo. Uniros, sería un bonito detalle de la afición en apoyo a estos jugadores.

Aviam si tots junts ens unim.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #98 el: 24 de Setembre de 2011, 14:31:58 pm »
Jugar a las 4 no está tan mal, ves los simpsons, comes y ya te vas para el estadio, así ya no nos estamos hasta las 6 nerviosos.

TOTS A L'ESTADI!!!!!!!!

No crec que faci res de res aquesta tarda, jo no m'emportaré ni paraigues
militu, no se puede competir contra Inda en la climatología, el es experto  :happy:

Per cert, la Penya arlekinada Los Califas ha fet un event al Facebook per fer cantics a la Nova Creu Alta per els jugadors lesionats:
Proponemos en los minutos 5 (Agustín), minuto 21(Fito) y minuto 25(Mackay), una serie de canticos que duren todo el minuto, en apoyo a los jugadores lesionados de larga duración. Por ejemplo, minuto 21, todo el público cantando Fito fito, Fito fito, Fito fito, hasta que el 21 desaparezca del marcador del tiempo. Uniros, sería un bonito detalle de la afición en apoyo a estos jugadores.

Aviam si tots junts ens unim.
bonita iniciativa  :anims
« Darrera modificació: 24 de Setembre de 2011, 14:37:13 pm per Évir »

Desconnectat hool_tdb

• Infantil
  • Missatges: 109
« Respondre #99 el: 24 de Setembre de 2011, 16:13:24 pm »
Gooooool!!  De Artega!!

SABADELL 1-0 HERCULES
C.E.S. 1903  - TORREDEMBARRA-