Varies coses a comentar:
- Avui hem jugat sense Agustín,Putxi,Fito,Alex Cruz i Juanjo; són moltes baixes que ens han de fer veure quan de merit té està jugant com juguem i els resultats q estem treient.
- Baha segueix missing, necessitem q començi a demostrar el q val pq. Florian, éssent un molt bon jugador no ha de ser el nostre delanter centre titular.
- Trobo i molt a faltar a Alex Cruz, em repeteixo amb el d'abans, Aaron i Eneko no han de ser els nostres extrems titulars, Alex i Lanza junts poden ser una parella d'extrems de gran nivell.
- Pablo?¿ necesito saber si no juga pq. segueix en baixa forma o pq. simplement ara mateix no té lloc a l'equip.
- De Navas sembla q torna a agafar el gran to de SEMPRE. És un gran porter i aquest any ens serà de grans garanties, tot hi així llàstima q Mackay no el tinguem disponible per poderli fer una competencia real, el bo del Ivan espero q no hagi de jugar un sol minut a la lliga Adelante.
- Lanza i Artega a dia d'avui són els cracks de l'equip. És un luxe tenirlos i m'agrada veure q asumeixen el rol de referencia de l'equip, a falta de tenir un Baha decent, i els Juanjo,Agustin o Alez Cruz a disposició del tècnic.
- No ho sé si acabarem quarts, onzens o el disset, però q ningu em digui q futbolisticament estem a anys llum dels top de la categoria, pq. ni Depor ni Hercules ens han fet cap lliçó de res. Q son equips mes fets i molt probablament acabaran mes amunt q nosaltres sí, pero futbolisticament, no estan a anys llum de nosaltres en res.
- Em fa molta por el mini i la visitra del Recre. Anem pel bon camí i no ens desesperem si tornem a fer 1 punt de 6 entren aquests dos partits.
- M'encanta Redondo, no et lesionsis nanu, Bermudo no li pot fer ni sombra.
- Q gran q ets LLuis, això q estem gaudint és en molta gran part, responsabilitat teva.
- Si em diuen q estem així i q juguem com juguem fa 1 any i mig, me la tallo i em faig monja!