Autor Tema: J: 6 C.E.SABADELL - HERCULES CF. DISSABTE 24 A LES 16.H  (Llegit 26147 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re:J: 6 C.E.SABADELL - HERCULES CF. DISSABTE 24 A LES 16.H
« Respondre #140 el: 24 de Setembre de 2011, 21:10:11 pm »

Avui els millors per mi O.Ramírez i Lanzarote (encara que s´ha jugat léxpulsió com be diu Inda)
Lanzarote?
Pues nose pero no es ni la sombra de lo que fue en los 3 primeros partidos. Claro que si siempre jugara asi estaria en el barça.

Lluitador nat, com pocs han pasat per la NCA..

Lanza és lluitador, però el que destaca més en ell és el seu talent, encara que avui no hagi estat el seu millor partit, i l'Hércules sort n'ha tingut d'això.

Doncs a mi m'han agradat molt tots, especialment Arteaga, però el Baños els minuts que ha tingut no n'ha donat cap de be, m'ha sorprès molt el canvi perquè pensava que entraria Puchi per Juve :mmmm :mmmm
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #141 el: 24 de Setembre de 2011, 21:23:26 pm »
Gran partit i gran primera part . Però estic emprenyat novament em posat el goc i les ocassions i em perdut dos punts clarament nostres. :paret. Els hi em fotut un bany als de l'Hercules però no pot ser que només un cop que arribin a porta i ens empatit el partit tirant per terra tot el treball fet i s'enduguin dos punts que eran clarament nostres. Molt bé el Sabadell, però tu no et pots quedar parat amb la ma aixecada i esperant que l'arbit piti fora de joc ixò i les ocasions fallides esn ha costat 2 punts.
Si l'Hercules està pensant em pujar a primera veient el que han fet aquí van de conya. Es un equip mediocre en tot.
Pregunto perque no juga Pablo Ruiz en defensa un central de primera, està tant en baixa forma o que pasa ?  Tenia esperances en Baha deprés del dissabte passat a Coruña avui Missing. Ja li toca posar-se en forma no ?. A que espera al final de lliga. :paret . Arteaga, redondo i oscar molt bé. Lanza també però em vists partits millors. Amb el canvi de Samuel el joc ha baixat molt. Samuel desgraciadament no és el Fito. Espero treura quelcom positiu al Míni, em de mirar de fer una excursió masiva. Una pregunta i anireu amb Bardet o amb vehicles particulars.     

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #142 el: 24 de Setembre de 2011, 21:27:46 pm »
Menudo equipo de guarros el Hercules.

Asi quieren estar arriba? Colega, ni el autobus del Denia. Lamentable la imagen que me llevo de ese equipo. Estoy ****** porque hemos merecido llevarnos 3 o 4 goles. Pero si no daban 2 pases!!! Eran muy malos j****. Me **** incluso mas que el partido del depor. Han vendio a destruir y han tenido un churro en forma de errores de marcaje nuestros y han metido un gol. Pero vamos para multiplicarnos por 8 el presupuesto han dado una imagen de impotencia increible, perdiendo el tiempo todo el rato.

Hemos jugado muy bien, quiero felicitar a todo el equipo. EQUIPAZO!! con las bajas que tenemos.... HONOR AL SABADELL

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #143 el: 24 de Setembre de 2011, 22:15:32 pm »
després de veure el resum puc confirmar que el gol de l'Hércules és totalment legal, ara ja em quedo més trànquil al sapiguer q un mal arbitratge no ens a fotut enlaire el liderat.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #144 el: 24 de Setembre de 2011, 23:00:19 pm »
no me gusta nada que los defensas se queden con el bracillo levantado y no corran a por el delantero  :sleep:

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #145 el: 24 de Setembre de 2011, 23:03:46 pm »
Gran primera parte, hemos sido muy superior al Hercules y nuevamente con buen futbol. Si Florian clava el 2-0 en aquella oportunidad clara que tuvo, seguro que los 3 puntos se hubieran quedado en casa.
Seguimos divirtiendonos mucho y hoy con buena entrada en el campo.

Me siento orgulloso de mi equipo cuando voy al bar y la gente que lo ha visto por la tele habla de lo bien que jugamos , que disfrutan más que viendo jugar al Madrid y que el próximo partido seguramente vaya..... cuando hacen dos años los mismos te decian con sarcasmo "que moral tienes siguiendo al Sabadell cada domingo, anda que yo iba a pagar para aburrirme y pasar frio"

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #146 el: 24 de Setembre de 2011, 23:27:49 pm »
Varies coses a comentar:

- Avui hem jugat sense Agustín,Putxi,Fito,Alex Cruz i Juanjo; són moltes baixes que ens han de fer veure quan de merit té està jugant com juguem i els resultats q estem treient.
- Baha segueix missing, necessitem q començi a demostrar  el q val pq. Florian, éssent un molt bon jugador no ha de ser el nostre delanter centre titular.
- Trobo i molt a faltar a Alex Cruz, em repeteixo amb el d'abans, Aaron i Eneko no han de ser els nostres extrems titulars, Alex i Lanza junts poden ser una parella d'extrems de gran nivell.
- Pablo?¿ necesito saber si no juga pq. segueix en baixa forma o pq. simplement ara mateix no té lloc a l'equip.
- De Navas sembla q torna a agafar el gran to de SEMPRE. És un gran porter i aquest any ens serà de grans garanties, tot hi així llàstima q Mackay no el tinguem disponible per poderli fer una competencia real, el bo del Ivan  espero q no hagi de jugar un sol minut a la lliga Adelante.
- Lanza i Artega a dia d'avui són els cracks de l'equip. És un luxe tenirlos i m'agrada veure q asumeixen el rol de referencia de l'equip, a falta de tenir un Baha decent, i els Juanjo,Agustin o Alez Cruz a disposició del tècnic.
- No ho sé si acabarem quarts, onzens o el disset, però q ningu em digui q futbolisticament estem a anys llum dels top de la categoria, pq. ni Depor ni Hercules ens han fet cap lliçó de res. Q son equips mes fets i molt probablament acabaran mes amunt q nosaltres sí, pero futbolisticament, no estan a anys llum de nosaltres en res.
- Em fa molta por el mini i la visitra del Recre. Anem pel bon camí i no ens desesperem si tornem a fer 1 punt de 6 entren aquests dos partits.
- M'encanta Redondo, no et lesionsis nanu, Bermudo no li pot fer ni sombra.
- Q gran q ets LLuis, això q estem gaudint és en molta gran part, responsabilitat teva.
- Si em diuen q estem així i q juguem com juguem fa 1 any i mig, me la tallo i em faig monja!

Lo mismo digo y llevo pensando ya tiempo.

Sigo echando muchísimo en falta un central experimentado ahí, porque el bueno de Lao, no es central...

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #147 el: 24 de Setembre de 2011, 23:47:02 pm »
Varies coses a comentar:

- Avui hem jugat sense Agustín,Putxi,Fito,Alex Cruz i Juanjo; són moltes baixes que ens han de fer veure quan de merit té està jugant com juguem i els resultats q estem treient.
- Baha segueix missing, necessitem q començi a demostrar  el q val pq. Florian, éssent un molt bon jugador no ha de ser el nostre delanter centre titular.
- Trobo i molt a faltar a Alex Cruz, em repeteixo amb el d'abans, Aaron i Eneko no han de ser els nostres extrems titulars, Alex i Lanza junts poden ser una parella d'extrems de gran nivell.
- Pablo?¿ necesito saber si no juga pq. segueix en baixa forma o pq. simplement ara mateix no té lloc a l'equip.
- De Navas sembla q torna a agafar el gran to de SEMPRE. És un gran porter i aquest any ens serà de grans garanties, tot hi així llàstima q Mackay no el tinguem disponible per poderli fer una competencia real, el bo del Ivan  espero q no hagi de jugar un sol minut a la lliga Adelante.
- Lanza i Artega a dia d'avui són els cracks de l'equip. És un luxe tenirlos i m'agrada veure q asumeixen el rol de referencia de l'equip, a falta de tenir un Baha decent, i els Juanjo,Agustin o Alez Cruz a disposició del tècnic.
- No ho sé si acabarem quarts, onzens o el disset, però q ningu em digui q futbolisticament estem a anys llum dels top de la categoria, pq. ni Depor ni Hercules ens han fet cap lliçó de res. Q son equips mes fets i molt probablament acabaran mes amunt q nosaltres sí, pero futbolisticament, no estan a anys llum de nosaltres en res.
- Em fa molta por el mini i la visitra del Recre. Anem pel bon camí i no ens desesperem si tornem a fer 1 punt de 6 entren aquests dos partits.
- M'encanta Redondo, no et lesionsis nanu, Bermudo no li pot fer ni sombra.
- Q gran q ets LLuis, això q estem gaudint és en molta gran part, responsabilitat teva.
- Si em diuen q estem així i q juguem com juguem fa 1 any i mig, me la tallo i em faig monja!

Lo mismo digo y llevo pensando ya tiempo.

Sigo echando muchísimo en falta un central experimentado ahí, porque el bueno de Lao, no es central...

Otra conclusión: A dia de hoy Samuel, esta a años luz de distancia del resto de medios del equipo... Su entrada en vez de refrescar el equipo, lo ha atascado...

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #148 el: 25 de Setembre de 2011, 00:00:14 am »
Tinc 31 anys i des dels 13 que acudeixo a l'estadi a veure el nostre Sabadell. En tots aquests anys m'hauré perdut a casa com a màxim cinc o sis partits, i un cop passades les hores i després d'haver-ho raonat bé, afirmo sense cap mena de dubte que avui he assistit a l'estadi, a la millor mitja hora futbolística de la meva vida. No tinc paraules per expresar el que he sentit veient avui aquest Sabadell... Emoció, incredulitat, orgull, una immensa felicitat, agraïment, passió... I així podria estar fins demà! La lliçó magistral que avui ens han donat jugadors com Óscar Ramírez, Juvenal i per mi, sobretot, Arteaga, és per recordar-la durant molt de temps!
Avui dia 24 de setembre de 2011, si ja no ho era prou, em declaro seguidor incondicional d'aquest equip i entrenador. De veritat, gràcies per fer-nos tan feliços, per regalar-nos aquests minuts de futbol en estat pur, per honrar aquesta samarreta, per fer possible que tota Espanya parli maravelles del nostre Sabadell... Gràcies, moltíssimes gràcies! 
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #149 el: 25 de Setembre de 2011, 00:06:37 am »
Quin partidas el que s'ha vist avui a la NCA, hem d'estar orgullosos del CES, en tots els partits esta donant la cara, però avui, en alguns moments del partit, hem passat totalment per sobre de l'Hercules, la mala noticia a sigut el resultat, un empat totalment injust per mi.

P.D. Hola  :tongue3:

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #150 el: 25 de Setembre de 2011, 09:36:10 am »
 :scut :bandera

Sobre la jugada del gol del Hércules, al camp jo estava amb línia amb la jugada i vaig veure un fora de joc clar, després quant m'ho vaig mirar a casa en va semblar que no ho era, però aquest mati ho he tornat a mirar i tinc els meus dubtes, doncs la càmera de la tele no està en línia amb la jugada i pot distorsionar una mica la percepció de la jugada, o sigui que a hores d'ara estic mes a favor de que era fora de joc que al contrari, a mes de tot això l'assistent de banda sempre estava mal col·locat, ja direu la vostra :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #151 el: 25 de Setembre de 2011, 10:11:32 am »
des de el camp jo crec que es fora de joc, no ho he vist a la tv, però això que dius Inda tens tota la raó, l'assistent estava tot el moment molt lluny de la jugada ( el possible fora de joc, el penal, una pilota que treu Falcón de fora quan el porter estava més d'1 metre fora,...), sempre arribava tard.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #152 el: 25 de Setembre de 2011, 10:52:03 am »
Tinc 31 anys i des dels 13 que acudeixo a l'estadi a veure el nostre Sabadell. En tots aquests anys m'hauré perdut a casa com a màxim cinc o sis partits, i un cop passades les hores i després d'haver-ho raonat bé, afirmo sense cap mena de dubte que avui he assistit a l'estadi, a la millor mitja hora futbolística de la meva vida. No tinc paraules per expresar el que he sentit veient avui aquest Sabadell... Emoció, incredulitat, orgull, una immensa felicitat, agraïment, passió... I així podria estar fins demà! La lliçó magistral que avui ens han donat jugadors com Óscar Ramírez, Juvenal i per mi, sobretot, Arteaga, és per recordar-la durant molt de temps!
Avui dia 24 de setembre de 2011, si ja no ho era prou, em declaro seguidor incondicional d'aquest equip i entrenador. De veritat, gràcies per fer-nos tan feliços, per regalar-nos aquests minuts de futbol en estat pur, per honrar aquesta samarreta, per fer possible que tota Espanya parli maravelles del nostre Sabadell... Gràcies, moltíssimes gràcies!

:ok L´any passat es deia que els equips que practicaven millor futbol eren el Barcelona a 1ª, el Betis a 2ª i el Sabadell a 2ªB, ara crec que sens dubte, som l´equip de 2ª que juguem millor futbol, es el principi sí, pero quin goig veure al Sabadell avui en día, "que nos quiten lo bailao"
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #153 el: 25 de Setembre de 2011, 12:39:17 pm »
Doncs si, sembla mentida veure al nostre Sabadell jugar d'aquesta manera, els jugadors sembla que disfruten i nosaltres encara més, que ja ens tocava coll......
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #154 el: 25 de Setembre de 2011, 12:44:05 pm »
Conclusión del partido que habla por si sola : Hace unos años celebrábamos como locos un empate en el campo del Manresa, ayer nos fuimos cabreados por empatar con el Hércules. Hem tornat !!!
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #155 el: 25 de Setembre de 2011, 13:14:43 pm »
Doncs si, sembla mentida veure al nostre Sabadell jugar d'aquesta manera, els jugadors sembla que disfruten i nosaltres encara més, que ja ens tocava coll......

collons si ens tocava... :happy2:  han estat molts anys patint i vivint miseries per la segona "b", curiosament el segon any a tercer d'aquest trist desert, el del 06-07, jo crec q tots el vam viure amb un optimisme desesperat de dir, o ens en surtim d'aquesta o això ja no hi ha qui ho aixequi, i ens vam autoconvençer q estar un anyet jugant a Peralada,Masnou o Balaguer era l'impuls q ens havia de tornar a Riazor, Zorrilla o Balaidos, i així ha sigut! crec q el 2006 amb elk desastre de baixar a tercera tot va començar a canviar....

I q si c***, q disfrutem pq. ens ho mereiem, i pq ho valem!

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #156 el: 25 de Setembre de 2011, 15:34:45 pm »

Estoy disfrutando en cada  partito tenemos un buen equipo y felicito a todos los que han gonseguido forma esta plantilla que tiene muy buena pinta.Ha ver si deguimos en esta buena forma y nos ha fiaciamos en los primeros puesto , que cuando venga las vacas flacas tengamos un buen colcho para que la gcaida no sea dura. :scut :bandera :scut :bandera

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #157 el: 25 de Setembre de 2011, 16:02:51 pm »
Totalment d'acord amb tu, company.
Gracias jugadores, gracias Carreras, gracias afición, gracias a todos los que sentís, animáis y defendéis a nuestro CE SABADELL y conseguís que me sienta el tío más orgulloso del mundo por ser seguidor de nuestro CE SABADELL...

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #158 el: 25 de Setembre de 2011, 16:25:35 pm »
Cada partido que veo del sabadell disfruto como nunca antes disfrutaba viendo este equipo, es una pasada el partido que hicieron ayer los chicos, merecimos mucho mas que un empate pero a veces la pelota no entra, pero las ganas, el esfuerzo el talento... que le pusieron los jugadores es de admirar, se merecen que este sabado hagamos una invasion al mini estadi y cada partido en la nova creu alta todos animando, llevabamos muchos años esperando esto, hay que llenar el campo y animarlos se lo merecen mucho!
visca el sabadell y gracies jugadors y gracies don Lluis Carreras!!
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #159 el: 25 de Setembre de 2011, 16:28:38 pm »
Poques vegades he vist un empat tan "dolç" com aquest i no perquè no ens mereixéssim guanyar, que ho mereixiem i molt, sino perquè el joc que es va veure en moltes fasses del partit (i això que em vaig perdre el gol), fins i tot trascendia el resultat que s´estigués produïnt....m´alegra veure que som un equip de Liga Adelante plenament competitiu dintre de la categoria,
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.