Autor Tema: J: 6 C.E.SABADELL - HERCULES CF. DISSABTE 24 A LES 16.H  (Llegit 26144 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:J: 6 C.E.SABADELL - HERCULES CF. DISSABTE 24 A LES 16.H
« Respondre #160 el: 25 de Setembre de 2011, 18:45:50 pm »
Felicitar a TOT l'equip per l'entrega i ganes que van desmotrar contra l'Hércules! Sens dubte que no mereixiem empatar aquest partit!!
Una pena, però s'ha de seguir igual  :clap
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #161 el: 25 de Setembre de 2011, 19:15:43 pm »
Al final del primer temps, si desprès del que s'ha vist, el marcador hagués indicat un 4-1, ningú s'hagués sorprès. A la primera part, els nostres jugadors, han sigut amos, senyors i cabdills de la pilota, del camp i del joc, però ha acabat 1-1, gràcies a l'actuació impressionant de Falcón, un porter que tenia ja molt bona pinta abans de veure'l en directe i que ahir vaig veure que és un porteràs.

A la segona part, els herculans han sortit a tancar-se més, s'han mostrat més durs en les entrades, però només han portat perill en 2 excel·lents xuts d'Aganzo, i nosaltres, amb moltes ganes però amb un Falcón a davant, novament, que ho ha aturat tot, fins i tot un xut gairebé inabastable de Juvenal que si entrava hagués sigut el gol de la jornada.

Igualment, Deportivo, Hércules, Elx, Almería i Valladolid, no son equips de la nostre lliga. Son punts que benvinguts siguin, però el que hem de fer, és seguir al costat de l'equip i seguir sumant fins a la salvació.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #162 el: 25 de Setembre de 2011, 19:28:43 pm »
Al final del primer temps, si desprès del que s'ha vist, el marcador hagués indicat un 4-1, ningú s'hagués sorprès. A la primera part, els nostres jugadors, han sigut amos, senyors i cabdills de la pilota, del camp i del joc, però ha acabat 1-1, gràcies a l'actuació impressionant de Falcón, un porter que tenia ja molt bona pinta abans de veure'l en directe i que ahir vaig veure que és un porteràs.

A la segona part, els herculans han sortit a tancar-se més, s'han mostrat més durs en les entrades, però només han portat perill en 2 excel·lents xuts d'Aganzo, i nosaltres, amb moltes ganes però amb un Falcón a davant, novament, que ho ha aturat tot, fins i tot un xut gairebé inabastable de Juvenal que si entrava hagués sigut el gol de la jornada.

Igualment, Deportivo, Hércules, Elx, Almería i Valladolid, no son equips de la nostre lliga. Son punts que benvinguts siguin, però el que hem de fer, és seguir al costat de l'equip i seguir sumant fins a la salvació.

No son de la nostre lliga, ja es ben veritat, si l'hercules es un dels millors equips de la lliga.

Ho sento pero vaig veure tant inferior a l'hercules que si els demes son mes dolents que aquests em veig a primera directament.  ;D

Fora b romes, sabem que serà dur, pero c***, no diguem que no son de la nostre lliga. No van demostrar res de res, ni depor ni hercules, y pèr tant per a mi,  si nosatres lluitem per la permanencia, ells tambè

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #163 el: 25 de Setembre de 2011, 19:35:52 pm »

No son de la nostre lliga, ja es ben veritat, si l'hercules es un dels millors equips de la lliga.

Ho sento pero vaig veure tant inferior a l'hercules que si els demes son mes dolents que aquests em veig a primera directament.  ;D

Fora b romes, sabem que serà dur, pero c***, no diguem que no son de la nostre lliga. No van demostrar res de res, ni depor ni hercules, y pèr tant per a mi,  si nosatres lluitem per la permanencia, ells tambè

Les coses de moment estant sortint molt be però em de tocar de peus a terra, es el que he dit abans desprès del recre començarem a veure el nostre potencial real, no obstant veient el joc del equip crec que es pot quedar tranquil·lament al mig de la taula  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #164 el: 25 de Setembre de 2011, 19:50:31 pm »

Discrepo amb tu. El Depor va demostrar ser un gran equip, amb grans definidors i molts recursos per controlar el mig camp, però per sort, nosaltres tenim una sèrie de jugadors que els poses davant un equip així i hi posen el que hi han de posar. L'Hércules, això si, em va semblar més justet.

I si, per mi, no son de la nostre lliga, abans dels partits, la majoria dels d'Osca, els del Vila-real B, els del Cartagonova, els del Depor i els del Hércules (no tots), ens tractaven d'equip golejable i tres puntets fàcils, ara, que segueixin pensant això els equips de la nostre lliga i els que no ho son. Ens va de conya.  :wink2:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #165 el: 25 de Setembre de 2011, 20:16:02 pm »
Antes de empezar el partido, firmaba el empate, pero viendo el dominio nuestro y el juego por unos y otros es normal que tengamos esa sensación agridulce de este puntito, bueno es, pero hemos de quedarnos tranquilos que podemos tutear a cualquier equipo, se llame Celta, Valladolid o Alcoyano.

Ya avisé que Falcón era un porterazo, menudas paradas a Lanza y Juve ufff

Vamos a notar mucho la ausencia de Fito, es el jugador ideal para sacar en la segunda parte como revulsivo, espero que Alex Cruz esté listo pronto para asumir ese rol si no juega de titular.

Todos al mini! Partidazo!
@javi_gt86

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8811
« Respondre #166 el: 25 de Setembre de 2011, 20:18:16 pm »
L´Hércules clar que es un gran de 2ª, la gran diferencia es que tots coincidim que a la primera part els podíem haver golejat i que en el resum global hauríem d´haver guanyat i mira per on ens podíen haver guanyat en un parell d´accions.....això només es posible si tens una calitat tremenda a l´equip i l´Hércules (amb sort, sí) pero també podría haver guanyat, Aganzo mare meva quin peu que té, només de pensar que va estar a punt de venir, em fa pensar que aquesta secretaría técnica te les coses molt clares :icecream:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #167 el: 25 de Setembre de 2011, 20:26:28 pm »
 :innocent:
Aganzo mare meva quin peu que té, només de pensar que va estar a punt de venir, em fa pensar que aquesta secretaría técnica te les coses molt clares :icecream:
Me hice una foto con él y le comenté que estuvimos muy ilusionados con el rumor de su fichaje este verano, y me respondió con una sonrisa que no le dejarón ( imagino su representante)
@javi_gt86

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #168 el: 27 de Setembre de 2011, 14:50:55 pm »
Segun MARCA, este partido lo vieron más de 320.000 personas de media y con un pico de más de 510.000 personas. Ha sido la emisión del fin de semana que más espectadores ha tenido en MARCA, por encima de la velada de boxeo del sábado y varios programas. Medio millón de personas viendo nuestro CES... impresionante  :ok :ok

Desconnectat dani_crack

• Aleví
  • Missatges: 38
« Respondre #169 el: 28 de Setembre de 2011, 10:32:52 am »
La verdad es para estar contento. El equipo juega muy bien y además crea ocasiones, lo malo es que si te coje un equipo bueno como el Hércules en una acción te puede matar y es lo que pasó. De todos modos nos podemos ir satisfechos que si se sigue así nos salvamos... creo que hay equipos que estan jugando mucho peor como el Nástic, Cartagena o Alcoyano asi que tranquilos... la pena que Florian no tiene que fallar ese uno contra uno con el portero... ocasiones asi tienes que marcar sino luego pasa lo q pasa :weep: 1-1

¡¡¡Amunt el CE Sabadell FC!!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #170 el: 28 de Setembre de 2011, 15:16:17 pm »
Segun MARCA, este partido lo vieron más de 320.000 personas de media y con un pico de más de 510.000 personas. Ha sido la emisión del fin de semana que más espectadores ha tenido en MARCA, por encima de la velada de boxeo del sábado y varios programas. Medio millón de personas viendo nuestro CES... impresionante  :ok :ok
Veiis hos lo dijee! tanta audiencia por salir en la quiniela, miles de personas vieron el partido esperando un 1

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #171 el: 28 de Setembre de 2011, 15:23:22 pm »
Veiis hos lo dijee! tanta audiencia por salir en la quiniela, miles de personas vieron el partido esperando un 1
i hubo una x es una pena pq el 1 nos lo mereciamos .
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #172 el: 28 de Setembre de 2011, 16:06:15 pm »
i hubo una x es una pena pq el 1 nos lo mereciamos .
si, es lo que se decía por los foros, que el Sabadell se merecía ganar