Autor Tema: Deportivo Coruña  (Llegit 9193 cops)

0 Usuaris i 8 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Deportivo Coruña
« el: 06 de Setembre de 2011, 07:36:26 am »
Algu va a la Coruña? Quins vols ha trovat?

http://www.vueling.com/booking/booking/tu-vuelo

aixo és anar i tornar el mateix dia a Santiago de compostela
« Darrera modificació: 06 de Setembre de 2011, 08:44:45 am per SABADELL »

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
  • Gènere: Masculí
    • Pàgina web personal
Re:Deportivo Coruña
« Respondre #1 el: 06 de Setembre de 2011, 10:05:41 am »
el més barat és anar a Santiago, mira't vueling i ryanair... segons quan vulguis tornar.

Jo marxo dissabte mati amb vueling i tornaré diumenge matí amb ryanair, és de lo més economic que he trobat, i així hi ha una nit per la zona :P
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #2 el: 06 de Setembre de 2011, 12:02:07 pm »
Si us voleu menjar una bona mariscada i bastant bé de preu, us recomano el restaurant "Suso-2" està al costat del camp, a l'esquerra de les taquilles hi ha una plaça (Plaza Portugal) i esta just allà.

Si voleu un bon pulpo a la gallega amb cachelos, us recomano "Mesón do Pulpo" al centre de la ciutat.

Si voleu sortir de festa, pregunteu per "el Orzán", és una zona on està petadissim de bars/pub's e hi ha molt ambient i també està molt a prop de Riazor.Quan tanquen els bars del Orzán i baixant pel passeig maritim direcció Riazor teniu 2 discotecas "Playa Club" i el "Green"

Si voleu hostal per dormir, Hostal Hotil, està al centre i no és molt car. o Hostal Brisa, està al costat del estadi de Riazor i tampoc és molt car.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #3 el: 06 de Setembre de 2011, 13:08:41 pm »
jo vaig mirar i sortir el dissabte a les 13h i tornada el mateix dissabte a les 21h sortia per 104 euros, es bona opció si només vols anar pel partit.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #4 el: 06 de Setembre de 2011, 13:34:40 pm »
jo vaig mirar i sortir el dissabte a les 13h i tornada el mateix dissabte a les 21h sortia per 104 euros, es bona opció si només vols anar pel partit.

Si però estaria be la sortida mes d'hora per poder fer un bon dinar a La Corunya

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #5 el: 06 de Setembre de 2011, 15:21:34 pm »
amic SABADELL, he trobat un vol a les 6:45 BCN-Santiago i la tornada es des de A Corunya per 97 euros, igual pot interessa

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #6 el: 06 de Setembre de 2011, 15:39:45 pm »

Si però estaria be la sortida mes d'hora per poder fer un bon dinar a La Corunya

mireu-vos vueling.. el que surt a primera hora del mati, era força barato (a Santiago,eh.. pero d'allà a la Corunya és relativament fàcil anar... cotxe, tren, etc..)
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #7 el: 06 de Setembre de 2011, 15:40:15 pm »
amic SABADELL, he trobat un vol a les 6:45 BCN-Santiago i la tornada es des de A Corunya per 97 euros, igual pot interessa

Si RAROS pot estar be, a quina hora es tornar a les 21 hores? és una mica justet si juguem a les 18?

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #8 el: 07 de Setembre de 2011, 13:34:37 pm »
Sortir dinats el dissabte en un vol que arriva a LC directe sobre les 15h (vueling)
i tornada  a la vesprada del diumenge  21h directe (vueling)
es pot visitar La Corunya tot el diumenge.
Tens una nit d'hotel, però T'ESTALVIES  el viatrge Santiago-Corunya-Santiago
o el Vigo-Corunya *-Vigo.
Ahir sortia per uns 170  euros

Desconnectat lita

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
« Respondre #9 el: 07 de Setembre de 2011, 22:13:19 pm »
de santiago a a coruña hi ha només 30 minuts en tren, i hi ha un tren cada hora... en ryanair surt l'avió molt econòmic... desde bcn a santiago ...
a mi m'hi trobareu, a riazor

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #10 el: 08 de Setembre de 2011, 18:38:01 pm »
Dos més que estarem en el desplaçament de l'any: un servidor i vic@rlekinat!
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #11 el: 08 de Setembre de 2011, 22:21:45 pm »
Dos més que estarem en el desplaçament de l'any: un servidor i vic@rlekinat!

Jo encara estic dubtant vaig mirant els preus i no se que fer

Desconnectat lita

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #12 el: 09 de Setembre de 2011, 19:40:54 pm »
Pel que fa a les entrades, he trucat a les oficines del  depor i el senyor ( un tant esquerp) m'ha dit al final ( perquè al principi no em volia dir on els seien) que  els visitants els acostumen a ubicar a la grada de PREFERENCIA  SUPERIOR LATERAL, tot i que si el club visitant no els truca sol·licitant reserva d'entrades ( més de 100) , no reserven l'espai per l'afició visitant i tothom hi pot comprar la localitat en aquesta zona

si anem uns quants, ( tot i que no crec que siguem més de 100 ), fóra bò que compressim les entrades tots en aquesta zona, per fer més pinya.

l'home esquerp m'ha dit que entre diumenge i dilluns posarien les entrades a la venta. les entrades es poden comprar per internet a la web 

http://www.canaldeportivo.com/taquilla/internet.html

tot i que t'assignen per defecte un seient i no es pot modificar, si les comprem tots a la mateixa zona, ja farem un bon caliu.
també es poden comprar per telefon 902 43 44 43.

a veure si som bastants a riazor!!! :cheer

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #13 el: 09 de Setembre de 2011, 19:56:31 pm »
Pel que fa a les entrades, he trucat a les oficines del  depor i el senyor ( un tant esquerp) m'ha dit al final ( perquè al principi no em volia dir on els seien) que  els visitants els acostumen a ubicar a la grada de PREFERENCIA  SUPERIOR LATERAL, tot i que si el club visitant no els truca sol·licitant reserva d'entrades ( més de 100) , no reserven l'espai per l'afició visitant i tothom hi pot comprar la localitat en aquesta zona

si anem uns quants, ( tot i que no crec que siguem més de 100 ), fóra bò que compressim les entrades tots en aquesta zona, per fer més pinya.

l'home esquerp m'ha dit que entre diumenge i dilluns posarien les entrades a la venta. les entrades es poden comprar per internet a la web 

http://www.canaldeportivo.com/taquilla/internet.html

tot i que t'assignen per defecte un seient i no es pot modificar, si les comprem tots a la mateixa zona, ja farem un bon caliu.
també es poden comprar per telefon 902 43 44 43.

a veure si som bastants a riazor!!! :cheer

De preus no t'ha dit res?

Desconnectat lita

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #14 el: 09 de Setembre de 2011, 19:59:51 pm »
ho vaig mirar per internet, per l'anterior partit a casa del depor, i eren 20 euros.. crec que será igual..

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #15 el: 11 de Setembre de 2011, 19:30:12 pm »
Ja tinc bitllets i hotel. Passarem el cap de setmana allà. 3 arlekinats que se'n van a La Corunya.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #16 el: 11 de Setembre de 2011, 19:35:15 pm »
Ja tinc bitllets i hotel. Passarem el cap de setmana allà. 3 arlekinats que se'n van a La Corunya.

Quins vols teniu?

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #17 el: 11 de Setembre de 2011, 19:44:44 pm »

Quins vols teniu?
divnedres cap a les 8 de la nit sortim i tornem diumenge al matí diria.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat lita

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #18 el: 12 de Setembre de 2011, 13:25:01 pm »
NOVETATS PER LES ENTRADES !!!!

les entrades pel partit a riazor ja estan a la venta a la web, pero no han posat a la venda les del preferencia superior lateral, que es on en principi anava l'afició visitant. he trucat  al depor i m'han dit que si el CES no els hi comunicava  que hi anaven aficionats, aquella zona no es posava a la venta  ( perquè obrin aquella zona hauriem de ser més de 50).
he parlat amb les nostres oficines del club i m'han dit que ells no han fet res perquè no hi ha aficionats que els hi hagin comunicat que hi van, i que hem de comprar les entrades per la nostre banda.

la opció més econòmica es comprar les entrades a la zona de  PABELLON SUPERIOR, que  val 22 euros i es la zona que m'han recomanat els del depor.
també m'han dit marathon superior, pero ja val 25 euros, en aquesta zona.

per tant, els 5 que hi anem, les comprarem a pabellon superior , i per internet...
a veure si els que hi anem, tots les podem comprar en aquesta zona.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #19 el: 12 de Setembre de 2011, 13:34:13 pm »
A Marathon superior no las compreu, els Riazor Blues estan a Marathon inferior i podrieu tenir algun problema, tot i que tampoc passaria res, pero més mal evitar-ho si es pot. a Pabellón superior estareu molt millor.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa