El Gol Nord zona alta està comunicat totalment, no hi ha cap tipus de separació i serà tot per l'afició del Sabadell, va ser així el dia del Depor q eren uns 200, està ben clar q avui q serem mínim uns 400 no tindrem problemes per a estar junts. Jo no sóc massa bo calculant aforaments però entenc que a tota la Zona Alta del Gol Nord hi deuen cabre unes 1000 i no l'arrivarem a omplir,i en cas d'omplir-lo també tenim la zona baixa del Gol Nord així q no patiu tan. Compteu també q hi haurà arlekinats q segur q s'acaben possant al lateral per a veure el futbol millor (no és el meu cas).
Partint d'aquesta idea us diré que el meu pronóstic d'arlequinats avui al Mini és d'uns 800. En cas de no ser així i ser uns 500 q voldria dir q només 1 de cada 8 socis del Sabadell a decidit desplaçar-se consideraré un autèntic fracàs el desplaçament tenint en compte q serà un dels pocs q podrem fer (a 20-25 minutets de casa). NO HI HA CAP EXCUSA PER NO ANAR AL MINI AQUESTA TARDA !!!
Tots al Mini amb trompetes, bombos, rotllos de paper, vengales, pots de fum el q faci falta, això sí, fent.ho servir tot amb seny !!!