A mi em fa gràcia els que diuen que ens en podriem haver emportat tres o quatre, quan ells s'en podien haver endut 6 o 7 tranquilament (i això sense contar totes les ocasions, com fa l'usuari que diu el dels 3 o 4).
Que ens podríen haver marcat 3 o 4 gols, no es cap mentida Grandine (pots mirar el vídeo una i altre vegada per si no l´has vist bé), no se perque et fa tanta gràcia, el que pasa es que jo no he comentat cuants en podría haver marcat el Sabadell com si fas tu i que jo, a diferencia teva, respecto, perque per mi la noticia es que un equip de 2ªCatalana ens podía haver marcat 4 gols i no cuants podríem haver marcat nosaltres que es evident, degut la diferencia de categoría.
Hauríes d´acceptar que hi ha gent que veu o analitza coses diferents a tu i no per això els has de menospreciar.
¿Però veus que ho hagi negat pas? Només deia que no es quelcom tant negatiu que t'en puguin fotre 3 o 4, quan tu en pots fotre el doble o més. Ah, i l'afegit de "A mi em fa gràcia" no era pas per faltar al respecte (i si ha sonat així, demano perdó), només que em sembla una mica oportunista comentar solsament les oportunitats del rival quan es perd i el teu equip n'ha tingut el doble o més. I recordem que "podria" és un condicional, per tant, ens en van fotre dos, i amb una defensa de condicions, un pivot defensiu que fa de tot menys defensar i diversos canterans, tampoc em sembla res exagerat, si tenim en compte que ells jugàven (i celebràven els gols) com si fos una final de Copa del Rey.
I accepto que hi hagi gent que faci anàlisis diferents, eh... però crec que davant de tot hem de ser objectius, i afegir un comentari com aquest perque s'ha perdut, quan es podria haver guanyat, i de sobres (ja que afegim condicionals, ho fem tots), em sembla poc oportú, més si tenim en compte que el comentari no era pas constructiu.
De veritat algú pensa que cuan es perd hi han això que dieu "oportunistes"? creus que un comentari de que ens podíen haver caigut 4 es gratuit cuan en 3 partits (exel.lents tot sigui dit) de lliga ens han fet 6 gols i ara anem a Riazor on hi ha probablement la davantera mes temuda? Donç per parts, en cap moment algú que fa una critica que no agrada ha de ser una especie de seguidor encobert del Terrassa o algo similar, simplement faig referencia a que la defensa no carbura, ja sigui en partit oficial o ja sigui fent experiments com el d´ahir.
Per mi, si un equip com el Sta. Perpetua et pot fer 4, s´ha de prendre com el que es, "un problema", i que nosaltres podríem haver fet 8 ho trobo el mes normal del món, per suposat que es constructiva!!
No penseu que un que fa una critica vol fer mal al Sabadell per l´amor de deu, tots els que estem aquí, estem per que estimem al Sabadell i avegades, una critica es bona nois.
Grandine, no estima mes el Sabadell el que mes el lloa, sino el que l´estima tota la vida i vol i desitja el millor per ell.