Autor Tema: Unificació CF Santa Perpètua-CE Sabadell FC Dimecres 14 20:30h  (Llegit 23721 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
  • Gènere: Masculí
Re:Unificació CF Santa Perpètua-CE Sabadell FC Dimecres 14 20:30h
« Respondre #80 el: 14 de Setembre de 2011, 22:43:50 pm »
ei ei ei, pero no ho cremem tot dp d'aquest partit eh???? mireu la classificacio de segona A com he fet jo i entrareu en una fase de relax i tranquilitat absoluta....
a mes, no ens enganyem, la copa catalunya nomes ens anava b x anar fent jugar als menys habituals, RES MES
Per aquesta mateixa raò que tu dius aquest partit es tenia d'haver guanyat quasi sense jugar si no vols jugar la competició et retires, com es va fer la temporada passada, i llestos  :mmmm

ja, pero x 4 equips q hi ha a segona a catalans, dels quals nomes 3 poden participar....s'ha d donar imatge anant-hi...una altra cosa es q tiris la copa catalunya

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #81 el: 14 de Setembre de 2011, 22:44:51 pm »
ei ei ei, pero no ho cremem tot dp d'aquest partit eh???? mireu la classificacio de segona A com he fet jo i entrareu en una fase de relax i tranquilitat absoluta....
a mes, no ens enganyem, la copa catalunya nomes ens anava b x anar fent jugar als menys habituals, RES MES
Per aquesta mateixa raò que tu dius aquest partit es tenia d'haver guanyat quasi sense jugar si no vols jugar la competició et retires, com es va fer la temporada passada, i llestos  :mmmm

Exacte...abans de fotre el ridícol....ens retirem !!!!!!!!!!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #82 el: 14 de Setembre de 2011, 22:45:27 pm »
y que si nos a ganado uno de segunda o tercera división catalana? da igual este partido no era importante, que los periodicos digan lo que quieran

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #83 el: 14 de Setembre de 2011, 22:46:08 pm »
Se demuestra una vez más que este tipo de competiciones nos hacen más mal que bien. Ahora saltarán los típicos que estan esperando algo así para decir idioteces y reirse.
Porque participamos en una competición que no se toman en serio ni los que la organizan?
En fin, nos centramos en la liga que es lo importante.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #84 el: 14 de Setembre de 2011, 22:47:15 pm »
Tranquilos, igual el año que viene , entramos en semi finales directamente xD estas pachangas solo sirven para lo que ya comenté el otro dia .. Bermudo lesionado.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat dolors

• Aleví
  • Missatges: 35
  • Gènere: Femení
« Respondre #85 el: 14 de Setembre de 2011, 22:48:48 pm »
M'agrada el meu Sabadell, és tant republicà que s'elimina de la copa del rei (m'agrada). La copa Catalunya és una altra cosa, però segurament soc la unica persona a qui li interesa, ja que aquests que fardan de representar Catalunya, no tenen ganes ni de jugarla. Com m'hagués agredat passar ronda....

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #86 el: 14 de Setembre de 2011, 22:53:49 pm »
Queremos dar imagen y después perdemos contra un tercera catalana.

Vale que no hayamos ido al 100%, que el Santa Perpetua este muy motivado, que el campo sea de césped artificial, etc. etc.

Pero, coño, que estamos en 2ª y hemos salido con más de medio equipo de la plantilla de 2ª, y hemos perdido! Hay cosas que no se entienden. A lo mejor es que en Santa Pepa saldrán los futuros jugadores de primera no se...
« Darrera modificació: 14 de Setembre de 2011, 23:14:34 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #87 el: 14 de Setembre de 2011, 22:54:57 pm »
I a mi Dolors...i arribar a la final...prestigi, diners, però sobretot prestigi pel meu Sabadell...

Estic molt cabrejat...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #88 el: 14 de Setembre de 2011, 22:56:12 pm »
Prestigi arribar lluny a la Copa Catalunya? prestigi es anar COLIDER a la LIGA ADELANTE, això es prestigi !!!!!!!!! aquesta competició és una conya, jo flipo que us cabrejeu.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #89 el: 14 de Setembre de 2011, 22:58:41 pm »
Prestigi arribar lluny a la Copa Catalunya? prestigi es anar COLIDER a la LIGA ADELANTE, això es prestigi !!!!!!!!! aquesta competició és una conya, jo flipo que us cabrejeu.

:clap2  :clap2  :clap2  :clap2  :clap2  :clap2  :clap2  :clap2  :clap2  :clap2  :clap2  :clap2  :clap2  :clap2  :clap2

Desconnectat dolors

• Aleví
  • Missatges: 35
  • Gènere: Femení
« Respondre #90 el: 14 de Setembre de 2011, 22:59:29 pm »
perdona, peró això ja ho tenim, ser col-liders no ens ho treu ningú.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #91 el: 14 de Setembre de 2011, 23:03:04 pm »

Toda la razón PIPO. Esta competición es una autentica BROMA!!

Ni el ''B'', ni juveniles ni nada, esto no se tendria que jugar hombre xD.

A pensar en el Sábado que en Riazor si que tenemos que jugar como tenemos que jugar.
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #92 el: 14 de Setembre de 2011, 23:03:48 pm »

Sobren les paraules xDDD Akesta copa es una broma! Nomes em sap greu per lo k puguin di per la premsa, pero be, per mi no deixava de ser com una patxanga akest partit. A per el Depor!!!
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #93 el: 14 de Setembre de 2011, 23:04:55 pm »

Una cosa no treu l'altra...S'ha de sumar.....

UNA AUTÈNTICA VERGONYA I UNA FALTA TOTAL DE RESPECTE AQUESTA ELIMINACIÓ PER UN EQUIP DE TERRITORIAL....al qual vull aprofitar per felicitar

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #94 el: 14 de Setembre de 2011, 23:05:45 pm »
después de lo que he vivido hoy en Santa Pepa, solo me quedo con una reflexión:  el sábado estoy SEGURIIIIIISIMO que ganamos en Riazor. Somos así de cachondos ....

En fin, a pasar página, no vale la pena sacar conclusiones de la lamentable noche de hoy. Eso si, espero que no juguemos mas la copa de la galleta esta. No entiendo como el año pasado nos retiramos para no jugar contra el Equipo Ja, y este año, siendo líderes de 2a, nos presentamos para jugar en el sitio este.... Y lo dice uno que trabaja en Santa Perpetua, pero no esta no es nuestra guerra. Ellos se lo han tomado como tal, y MERECIDAMENTE, nos la han ganado

a ponerme la clasificación de la Liga Adelante una vez mas para animarme. Bona nit
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #95 el: 14 de Setembre de 2011, 23:07:05 pm »
Si este partido pasa en pretemporada, pues bueno ya estamos acostumbrados, las hacemos muy mal y ya no nos sorprende nada,  pero dentro del periodo de competición tenemos que haber ido muy de paseo para que te elimine un regional que creo que está incluso en categoria inferior a nuestro filial.
A mi me da igual pasar que no pasar y lo que me importa es la liga, si no me importó quedar eliminados en Alcorcon mucho menos me importa lo de hoy, pero son las formas, es diferente caer en campo de uno de tu misma categoria, como pasó en copa del rey,  que no en un campo 5 divisiones más abajo, donde con todos los respetos, a poco que te lo propongas ya tienes que ganar aunque no juegues a nada.
No me gusta dar esta imagen, encima con expulsados. Y si se trataba de no meter la pìerna y que ninguno se lesionara mejor nos quedamos en casa y renunciamos a jugar como hicimos el año pasado. Me sabe mal sobretodo por los arlequinados que deben haber ido a Santa Perpetua.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #96 el: 14 de Setembre de 2011, 23:24:29 pm »
És senzill. Ells han sortit com si nosaltres rebéssim al Real Madrid o Barça al nostre camp en eliminatòria de Copa a partit únic, públic inclòs.

A partir del minut 70 quatre dels seus jugadors han patit rampes, de la intensitat inicial, i el seu porter, i en algunes jugades els seus defenses els últims minuts, que els hem bombardejat, han estat molt fins al treure el perill.

S'ho han merescut i han guanyat.

Me sabe mal sobretodo por los arlequinados que deben haber ido a Santa Perpetua.
Bé, s'ha de dir que he estat allà, i ha valgut la pena la companyia de les dues noies amb les que he segut i per que he vist un parell de xaies per aplaudir-les.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat vier

• Aleví
  • Missatges: 33
« Respondre #97 el: 14 de Setembre de 2011, 23:28:54 pm »
VER-GUEN-ZA....ahh y un aviso para los *******... :ostres

Desconnectat GradaJove-LFA

• Grada Jove - L.F.A
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 170
  • Sempre Fidels
« Respondre #98 el: 14 de Setembre de 2011, 23:40:47 pm »
Després d'uns dies d'inactivitat del nostre blog, avui disposeu de la crònica de la derrota davant l'equip de Santa Perpètua:

http://gradajovelfa.blogspot.com/2011/09/eliminats-de-la-copa-catalunya.html
V ANIVERSARI
http://gradajovelfa.blogspot.com.es/
@GradaJoveLFA              facebook.com/lfasabadell

Desconnectat dani_crack

• Aleví
  • Missatges: 38
« Respondre #99 el: 14 de Setembre de 2011, 23:49:07 pm »
Hola a todos... la verdad que viendo el resultado y cuando lo he visto me he quedado un poco parado... no me lo esperaba... de hecho pensaba que el Sabadell podía ganar bien... eso si no creo que se tenga que dar mucha importancia, según lo que he leido de vosotros se ha jugado mal y sin motivación.... y nunca se debe ir así a ningún campo... así que espero que los que han jugado mal hoy tarden en jugar con el primer equipo pq no se lo merecen... me alegro por Santa Perpètua pq soy de alli asi que feliz pq se ha pasado, pero triste pq el Sabadell no puede ir así y una pena pq si se hubiera pasado quizá nos plantamos en la NCA contra un Girona o Nástic y la final se hubiera jugado contra Barça o Espanyol...  :no:

Ahora a mirar la liga y punto! :llegir... lo que si queda claro que contra el Depor sufriremos y espero que esto no sea un indicativo de que pasaremos un final de mes gris... :look:

¡¡¡Amunt el CE Sabadell FC!!!