Enquesta

Quants arlequinats anirem al Mini?

100-200
0 (0%)
200-400
2 (4.3%)
400-600
24 (52.2%)
600-800
11 (23.9%)
Tants que obriran el Camp Nou
9 (19.6%)

Total de vots: 45

Votació tancada: 01 de Octubre de 2011, 23:56:34 pm

Autor Tema: Mini estadi  (Llegit 3653 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Mini estadi
« el: 26 de Setembre de 2011, 23:56:34 pm »
Mínim 500!!!
The pride of Catalunya

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
Re:Mini estadi
« Respondre #1 el: 27 de Setembre de 2011, 00:14:41 am »
Yo creo que entre 600 y 800, nuestra afición siempre acaba respondiendo, si no recuerdo mal el año del 2-4 en Terrassa había más de 600 arlekinados en el paralímpic y seguro que la entrada era más cara, también recuerdo el desplazamiento a Sant Boi el año pasado, que si el horario y el día eran malos, que si no se qué, pues toma tribuna invadida, Gramanet 400 arlekinados por la mañana y viniendo de una mala racha, otros tantos en Castellón... Con los precios y otros trucos para entrar en el Mini deberíamos estar entre estas cifras.  :beer2

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #2 el: 27 de Setembre de 2011, 17:05:27 pm »
Més que als derbis a l'Olímpic de Terrassa, i això que tela els que erem allà...
Si més de 800 persones volien entrada per anar a Eibar (ens van donar 300 entrades i va haver-hi sorteig), i l'entrada valia 20€, això estant a prop de Sabadell i costant més barat, aquells 800 mínim!

Tot i això, he marcat 400-600 perquè no vull endur-me una decepció...
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #3 el: 27 de Setembre de 2011, 22:58:52 pm »
On us posareu? Ens hem de fer notar i animar com mai.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
« Respondre #4 el: 27 de Setembre de 2011, 23:41:14 pm »
On us posareu? Ens hem de fer notar i animar com mai.

La zona para la afición visitante es el Gol Norte, curiosamente el mismo en el que estamos muchos en la NCA. Ya lo dice el propio Sabadell en la noticía de las entradas anticipadas, Gol Norte, boca 50. Por si los mossos no obligan a los despitados a colocarse allí id difundiéndolo, no me seáis tribuneros, todos juntos y a animar!  :beer2

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #5 el: 28 de Setembre de 2011, 05:38:50 am »
Yo no sé cuantos seremos (he marcado entre 400 y 600), pero soy muy fan de los 3 cachondos que han votado la última opción  :laugh2:  :laugh2: Pero como bien comentáis todo lo que sea menos de 500 bajonazo total, que estos tios están jugando al fútbol increible. Tenemos que estar con el equipo!! Qué llegue ya el sábado  :mml:
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #6 el: 28 de Setembre de 2011, 15:43:47 pm »
Yo no sé cuantos seremos (he marcado entre 400 y 600), pero soy muy fan de los 3 cachondos que han votado la última opción  :laugh2:  :laugh2: Pero como bien comentáis todo lo que sea menos de 500 bajonazo total, que estos tios están jugando al fútbol increible. Tenemos que estar con el equipo!! Qué llegue ya el sábado  :mml:
ya me gustaria ir al camp nou es mucho mejor que el mini .
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #7 el: 29 de Setembre de 2011, 17:33:22 pm »
jo penso que hi serem al voltan de 900-1000 persones, per això he posat la darrera opció...

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #8 el: 29 de Setembre de 2011, 20:24:55 pm »
Crec que uns 500 - 600, i els 3 punts no s'escaparan  :botador

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #9 el: 29 de Setembre de 2011, 20:51:04 pm »
jo penso que hi serem al voltan de 900-1000 persones, per això he posat la darrera opció...

jo penso lo mateix, i tambe e posat l'ultima opció per aquest motiu xD
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #10 el: 29 de Setembre de 2011, 20:56:02 pm »
no os flipeis....

yo he puesto que como mucho mucho , unos 600  (y eso confiando en que no llueva). Ni en los mejores años de desplazamientos a Burundi hemos sido mas de esa cifra ....
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #11 el: 29 de Setembre de 2011, 21:15:02 pm »
no os flipeis....

yo he puesto que como mucho mucho , unos 600  (y eso confiando en que no llueva). Ni en los mejores años de desplazamientos a Burundi hemos sido mas de esa cifra ....

Bueno yo recuerdo el año del descenso en Figueres donde eramos unos 800 del Sabadell, y eso jugandonos el descenso y no estando aki a 20km. Nose, ya se vera, yo esk suelo ser optimista xDDD
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #12 el: 29 de Setembre de 2011, 21:17:09 pm »
no os flipeis....

Bueno yo recuerdo el año del descenso en Figueres donde eramos unos 800 del Sabadell, y eso jugandonos el descenso y no estando aki a 20km. Nose, ya se vera, yo esk suelo ser optimista xDDD

no eramos tantos.... Pero bueno, era un caso muy extremo, y donde además los autocares eran gratis, no lo olvides tampoco...
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
« Respondre #13 el: 29 de Setembre de 2011, 22:19:27 pm »
no os flipeis....

No sé, yo a Burundi iba con 3 amigos y esta vez vamos 8, en algo se tendrá que notar el ascenso. Si ibamos 600 siendo 2000 socios pos el nº en teoría tendría que subir si somos 3500, más que ná por que si tú eres un socio habitual que también va a desplazamientos y que has convencido a un par o tres de amigos para que se hagan socios, por 5€ los convences también para que vayan al Mini. Yo soy optimista, pero bueno, como mal menor con 600 personas en un Gol cantando al unísono también se hace bastante.  :beer2

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #14 el: 30 de Setembre de 2011, 00:50:07 am »
no os flipeis....

No sé, yo a Burundi iba con 3 amigos y esta vez vamos 8, en algo se tendrá que notar el ascenso. Si ibamos 600 siendo 2000 socios pos el nº en teoría tendría que subir si somos 3500, más que ná por que si tú eres un socio habitual que también va a desplazamientos y que has convencido a un par o tres de amigos para que se hagan socios, por 5€ los convences también para que vayan al Mini. Yo soy optimista, pero bueno, como mal menor con 600 personas en un Gol cantando al unísono también se hace bastante.  :beer2

el ultimo año fuimos unos 400 i eso que estavamos apunto de bajar espero como minimo que se intente doblar la cifra.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #15 el: 30 de Setembre de 2011, 12:34:22 pm »
yo espero que seamos mas de 500, entre 600 y 700 ya estaria genial, yo voy en coche con 4 mas osea seremos 5 si quereis podemos hacer una lista lo que iria mejor hacerla en el post del partido que aqui no?  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #16 el: 30 de Setembre de 2011, 12:52:14 pm »
Tengo la esperanza,  y no es broma, de que vamos a ser cerca de 800-1000

Ya lo vereis.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #17 el: 30 de Setembre de 2011, 18:44:20 pm »
 :bandera
Ho he de confirmar aquest vespre però si tot va be serem tres mes amb un cotxe. :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat CES_93

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #18 el: 30 de Setembre de 2011, 21:17:46 pm »
MILITU no vas mal encaminado yo creo que tambien rondaremos los mil.