Autor Tema: J 7: FC BARCELONA B- CE SABADELL FC - DISSABTE 1 d'OCTUBRE - 18h.  (Llegit 48369 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
Re:J 7: FC BARCELONA B- CE SABADELL FC - DISSABTE 1 d'OCTUBRE - 18h.
« Respondre #180 el: 01 de Octubre de 2011, 22:01:40 pm »
Gracies Trival !! Soc a Malaga a punt d'agafar un avio cap a bcn . Espero arribar abans de les 00:30 per poder veure el partit i sobretot l'ambient dels arlekinats al mini.
Els kugadors ja estan fent la feina. Ara ens toca a cadascun de nosaltres, fidels seguidors, anar pels carrers a predicar l'EVANGELI ARLEKINAT per aixi ser cada cop mes numero de FIDELS que acompanyin al nostre equip al nostre estadi.
FEM TOT SABADELL ARLEKINAT !!! PASSA-HO !!!!!

HONOR AL SABADELL !!!!!

Yo tenía muchas ganas de ir al Mini, siempre he ido en los últimos años a los partidos del Sabadell en el Mini, pero este año me ha coincidido el partido con el mio y no ha podido ser.

Eso si, no he podido evitar que durante mi partido se me fuera cruzando el pensamiento pensando, que estará haciendo mi Sabadell?

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Gènere: Masculí
  • Siempre fieles
« Respondre #181 el: 01 de Octubre de 2011, 22:08:30 pm »
Increíble. Magnífico el ambiente del Mini, con más de 1.000 arlequinados allí, incluso hemos izado una bandera Arlequinada en uno de los mástiles del Mini, lástima que luego nos hayan hecho quitarla XD

Gran partido y grandísima victoria. Ya no es puntuar, sinó que ganar en el campo del filial blaugrana... impresionante. 3 puntitos menos para la salvación!!

ORGULLOSO DEL SABADELL! ORGULLOSO DE SU AFICIÓN!

Desconnectat tijereta

• Aleví
  • Missatges: 41
« Respondre #182 el: 01 de Octubre de 2011, 22:19:22 pm »
nadie habla del gran partido de toni lao en ortros partidos a estado flojillo pero en este a estado fenomenal

Desconnectat Leyenda_arlequinada

• Infantil
  • Missatges: 189
« Respondre #183 el: 01 de Octubre de 2011, 22:21:46 pm »
Increible la aficion
 :clap2
Honor al Sabadell :scut

Desconnectat Pygmalion

• Infantil
  • Missatges: 215
« Respondre #184 el: 01 de Octubre de 2011, 22:36:33 pm »
Increible el ambiente en el fondo norte del Mini esta tarde. Cada vez como afición estamos almacenando más momentos felices que recordar y esto va a hacer mucho bien al club no solo para ahora sino también para el futuro. Llevo con la página de la clasificación de Marca.com quince minutos, es una pasada. ¡Gracias Sabadell!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #185 el: 01 de Octubre de 2011, 22:48:16 pm »
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #186 el: 01 de Octubre de 2011, 22:48:49 pm »
Increible el ambiente en el fondo norte del Mini esta tarde. Cada vez como afición estamos almacenando más momentos felices que recordar y esto va a hacer mucho bien al club no solo para ahora sino también para el futuro. Llevo con la página de la clasificación de Marca.com quince minutos, es una pasada. ¡Gracias Sabadell!

Jo estava a tribuna i des de allà l'espectacle de l'afició era fantàstic i emocionant  :visca :visca
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #187 el: 01 de Octubre de 2011, 23:03:07 pm »
Algu te el partit gravat?

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #188 el: 01 de Octubre de 2011, 23:05:21 pm »
Algu te el partit gravat?

Angel esta noche lo repiten por sport 3 a las 00:28 y mañana lo vuelven a repetir a las 11:37  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #189 el: 01 de Octubre de 2011, 23:11:22 pm »
Hemos sido un EQUIPO, fenomenal el trabajo de todos, grandioso el gol de Juve y espectacular la gente que hemos estado en el mini.
Seguimos sumando para lograr nuestro sueño ..... la permanencia! Jugando así lo conseguiremos.

Felicidades arlequinados! Visca el CES

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #190 el: 01 de Octubre de 2011, 23:15:28 pm »
Enorme equipo y enorme aficion! que grande todo lo que estamos haciendo, es increible esta victoria en un campo como el mini estadi, enorme el esfuerzo de cada uno de los jugadores que no ha sido el partido que acostumbran a hacer pero para ganar alli tenia que ser asi ha pensado Lluis Carreras y otra vez más a vuelto a acertar, destacar por encima de todos los 4 defensas, han jugado a un grandisimo nivel, contundentes, anticipandose al contrario, aguantando a jugadores muy tecnicos como tello, delofeu.. sin entrarlos de golpe... grande el esfuerzo que han echo todos para defender y ayudar y sacriificarse por el compañero y el equipo, aunque Baha me desespera mucho... felicitar a todos los arlekinados y vamos a seguir apoyando asi a nuestros jugadores, se lo merecen!
Visca el SABADELL! :scut
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #191 el: 01 de Octubre de 2011, 23:17:19 pm »
Una gran victòria, absolutament de prestigi i un espectacle inmens el del Gol Nord i el de l´afició arlequinada en conjunt. Algú s´atraveix a quantificar quants n´erem ?  Vull destacar l´esplèndida actuació d´una línia defensiva, moltes vegades qüestionada en partits anteriors, però que avui (i penso que també contra el Hércules), ha fet una demostració absoluta de concentració, seguiment de la jornada, anticipació i presió en el seu conjunt, especialment en el que respecta a Olmo i sobretot Redondo, sense oblidar la línia de progresió de Toni Lao. I era molt important que així fos, perquè ja hem vist el que han produït els dos únics desajustos del partit....

El gol de Juvenal, un "misil" autèntic, molt vistós d´execució....aquest pot ser també un dels recursos bons a emplear aquesta temporada de cara a porteria. I la pilota que ha tret De Navas, "un contra un", MOLT meritòria.

El partit, per moments, m´ha recordat el de Ipurúa, encara que també és evident que el nostre nivell de solidesa com equip ha anat avançant bastants esglaons....

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #192 el: 01 de Octubre de 2011, 23:23:46 pm »
Enorme, aquesta és la paraula.

Jo avui no he pogut anar al camp per que he estat en una urbanització residencial de Tossa de Mar, però he pogut veure el partit, en pantalla gegant en el bar que tenen allà, amb la meva samarreta. He demanat que posessin el partit i no hi ha hagut cap problema, i la gent em deia que el CE Sabadell jugava molt bé, fins que ha vingut el tall de programació, però desprès, ha tornat tot i quan han vist el gol, més d'un ha vingut a felicitar-me.

A la segona part, ja més de mig bar-restaurant, volien la victòria del  :scut i han gaudit del bon futbol, i han al·lucinat amb la afició i el seu excel·lent comportament. El xiulet final m'ha donat una alegria inmensa, i a l'anar a pagar, m'he trobat que entre uns quants clients m'han pagat tot el que he consumit, cola, Vichí i patates.

El millor ha sigut arribar a Castellar del Vallès i trobar-me un altre noi del CE Sabadell passejant el g*s i lluïnt amb orgull la nostre samarreta, el qual m'ha explicat que es trobava al camp, amb els 1500 o 2000 altres arlequinats que hi eren.

Del partit... excel·lents tots. Gran feina tàctica, feina d'equip, animació, motivació. Crec que els 37 punts que ens falten per la salvació, es poden aconseguir!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #193 el: 02 de Octubre de 2011, 00:23:27 am »
Lo más importante es que hemos sacado 3 puntazos del mini, Juanjo a podido tener minutos y nuestra defensa a conseguido por primera vez dejar la portería a zero.
Que alguien le diga a Baha que corre y pelea por las bolas o que Joaquín le quitará el sitio en el equipo.

Ambientazo en el mini :bandera

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #194 el: 02 de Octubre de 2011, 00:27:43 am »
Acabeu de veure a TV3 al partit del Barça de handbol a darrera la porteria del porter del Barça hi havien dos nois amb la bandera arlekinada!! :)

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #195 el: 02 de Octubre de 2011, 00:32:34 am »
Per cert comença el partit a Esport 3, ara veurem la magnífica afició que tenim, crec que la gent de Sabadell s'està despertant!! Partidàs de TOT l'equip, la defensa perfecte, amb un mig molt ben posat, l' unic que juve li falta una mica més de motivació, la davantera a la seva linea, si seguim així podem fer algo bastant gran!!!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #196 el: 02 de Octubre de 2011, 00:47:09 am »
Per cert comença el partit a Esport 3, ara veurem la magnífica afició que tenim, crec que la gent de Sabadell s'està despertant!! Partidàs de TOT l'equip, la defensa perfecte, amb un mig molt ben posat, l' unic que juve li falta una mica més de motivació, la davantera a la seva linea, si seguim així podem fer algo bastant gran!!!

Totalment injusta aquesta afirmació...després del gran partit fet pel jugador de la nostra Ciutat...a més del golàs d'autèntic crak que ha suposat la victòria del nostra equip....Tu sabràs el motiu d'aquest comentari que trobo del tot fora de lloc...Amb tot l'apreci i sense voler polemitzar...Vale?

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #197 el: 02 de Octubre de 2011, 00:53:32 am »
Juve es un poco gandul, pero cuanto tiene la bola sabe jugar

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #198 el: 02 de Octubre de 2011, 00:56:16 am »
Només ho dic perque quasi perdem dos punts amb una passada que li ha fet al davanter rival, i perque ha perdut 7 passes, però també ha recuperat, Jo que sapigas que a mi em sembla un del millors jugadors del mig del camp que juguen més bé, fins i tot m'he barallat amb un de la grada que el volia fer fora de l'equip.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #199 el: 02 de Octubre de 2011, 01:01:17 am »
Només ho dic perque quasi perdem dos punts amb una passada que li ha fet al davanter rival, i perque ha perdut 7 passes, però també ha recuperat, Jo que sapigas que a mi em sembla un del millors jugadors del mig del camp que juguen més bé, fins i tot m'he barallat amb un de la grada que el volia fer fora de l'equip.

Quasi perdem dos punts per una mala passada....Que injust !!!!. Quant gracies al seu golàs n'hem GUANYAT 3 DE PUNTS !!!!!!!!....I REPETEIXO NO VULL POLEMITZAR !!!!!!. Punt i final

JUVE, JUVE, JUVE  :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera