Enorme, aquesta és la paraula.
Jo avui no he pogut anar al camp per que he estat en una urbanització residencial de Tossa de Mar, però he pogut veure el partit, en pantalla gegant en el bar que tenen allà, amb la meva samarreta. He demanat que posessin el partit i no hi ha hagut cap problema, i la gent em deia que el CE Sabadell jugava molt bé, fins que ha vingut el tall de programació, però desprès, ha tornat tot i quan han vist el gol, més d'un ha vingut a felicitar-me.
A la segona part, ja més de mig bar-restaurant, volien la victòria del
i han gaudit del bon futbol, i han al·lucinat amb la afició i el seu excel·lent comportament. El xiulet final m'ha donat una alegria inmensa, i a l'anar a pagar, m'he trobat que entre uns quants clients m'han pagat tot el que he consumit, cola, Vichí i patates.
El millor ha sigut arribar a Castellar del Vallès i trobar-me un altre noi del CE Sabadell passejant el g*s i lluïnt amb orgull la nostre samarreta, el qual m'ha explicat que es trobava al camp, amb els 1500 o 2000 altres arlequinats que hi eren.
Del partit... excel·lents tots. Gran feina tàctica, feina d'equip, animació, motivació. Crec que els 37 punts que ens falten per la salvació, es poden aconseguir!