Autor Tema: J 7: FC BARCELONA B- CE SABADELL FC - DISSABTE 1 d'OCTUBRE - 18h.  (Llegit 48354 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
Re:J 7: FC BARCELONA B- CE SABADELL FC - DISSABTE 1 d'OCTUBRE - 18h.
« Respondre #260 el: 04 de Octubre de 2011, 17:39:22 pm »
Pues sí, con la corporación podríamos pasarnos lo que quisiéramos, pero ahora que más o menos quien nos conduce son Jordi Sunyer y Àlex Pareja un poco de respeto si que deberíamos mostrar. Una prueba de lo que José dice y de lo metidos que están en su curro es que Jordi Sunyer se hizo eco en su twitter del comentario que el compañero Inda realizó en este foro sobre el fallo técnico que hubo durante el partido (para él un supuesto boicot). Con estos dos profesionables, a los que considero de lo más salvable de la fauna existente en Catalunya junto con Àxel Torres ganamos mucho y más nos vale que como afición les correspondamos. Lo peor de sus retransmisiones es el personaje que ponen al lado de Sunyer, pero bueno, muchas veces intuyo como lo reprende sútilmente, o sea que perfecto.

Por cierto José, no estás en ningún medio actualmente?  :beer2

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
  • Gènere: Masculí
« Respondre #261 el: 04 de Octubre de 2011, 18:30:00 pm »
De fet, TV3 es podria documentar de bastantes coses més. Com quan van dir que Eneko li havia guanyat el lloc a Aarón Bueno, quant tots sabem que es van compaginant, i que normalment els partits com a visitant sempre els juga Eneko com a titular. En fin... que demanar d'aquesta gentussa.

Tu perfil dice que tienes 27 años. Una edad suficiente para no ir insultando por ahí a la gente en un foro. Estaría bien una disculpa. Yo tengo escasas (por no decir inexistentes) simpatías por Marca y la Cope (por ejemplo). Pero ello no significa que si escucho una narración de Àxel Torres o Carles Escolan (dos arlequinados ilustres), me pudiera permitir el lujo de llamarlos el día después “gentuza” en un foro. O lo mismo con Carles Fité, cuando era el subdirector de 'El Tirachinas' con Abellán. Y si lo hiciera (que no lo haría), lo argumentaría...
Te invito a bajarte la retransmisión que ha colgado el amigo Almunia y a que escuches los comentarios que Àlex Pareja hace en los minutos 14.50, 45.18 (primera mitad), 24.38 (segunda mitad) o las entrevistas que les hace a Juvenal y Toni Lao... así como los comentarios de Jordi Sunyer en los minutos 36.08 (primera mitad), 20.58, 25.25, 38.25 (segunda mitad) o como cantan y comentan el gol. Siguiendo tu prisma (q espero te des cuenta de que no es el adecuado), supongo que si el sábado tus colores hubieran sido azulgranas, estaríamos hablando de “gentuza antibarcelonista”. Pues ni una cosa ni la otra... pero en estos casos personales, más bien un tufillo (en sentido positivo) arlequinado.

Tu perfil dice que tienes 32 años. Una edad suficiente para saber que una afirmación de un foro puede estar hecha a vuelapluma (y, por ende, se puede llegar a matizar muchísimo más) y no requiere de respuestas con análisis estadísticos. De todos modos, si lees con atención mi frase verás que me remito más bien a TV3 como entidad (por mucho que lo que haga sea citar un comentario que un comentarista pueda hacer en un momento concreto) y añado que, por supuesto, hay personas a las que tengo en gran consideración de esa cadena como, por citar a alguien de renombre, Pichi Alonso. Ahora, cuando hago un comentario de éste tipo en el que, como ya he dicho, uno puede entrar en muchos matices, no busco insultar, uno por uno, a todo el personal de TV3, sino lamentar que en cuantiosas ocasiones, no puedan ser un poco más objetivos. Y lo digo puesto que estoy harto y más que harto de oír retransmisiones que no son del Barça (pongamos equipos de Segunda tipo Girona o Nàstic, e incluso de Segunda B), con los que parece que siempre hay que decantar la balanza, realizando comentarios poco o nada parciales en los que se ofrecían informaciones (como el ejemplo mentado) pobres o vagas acerca de esos equipos. En definitiva, que cuando hablaba de gentuza, ni siquiera me refería al profesional en sí que hizo el comentario, sino a como maneja y trata TV3 a otros equipos catalanes que no sean Barça y Español. De hecho, en tu postdata ("..y, si le dejan por Sant Joan Despí, va a hacer un seguimiento..") delatas suficientemente bien la postura de ésta, nuestra televisión catalana, que es más centralista (en lugar de catalana) que otra cosa. Dicho esto, y por mucho que haya profesionales que realicen su labor de modo encomiable y correcto, terminaré diciendo que no, por mi parte, y hasta que no vea un cambio en el trato y la información de ésta cadena a los demás equipos catalanes, no merecen una disculpa.

Un saludo (ya que tu pareces demasiado ofuscado para dirigírmelos).

edito para decir que cuando comenté lo de centralista, me refería dentro del ámbito de nuestra comunidad, por supuesto.
« Darrera modificació: 04 de Octubre de 2011, 18:33:03 pm per Grandine »

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #262 el: 04 de Octubre de 2011, 18:35:03 pm »
A mi particularmente, la soberbia barcelonista que meustran pichi alonsito y su par de sequitos cuando hablan del barça me dá mucho asco, por ejemplo como se reian el otro dia del bate borisov, sin demostrar ningún respeto, por no hablar del impresentable de gonzalvo, que también me da mucho asquito, pero en cuanto a Jordi sunyer y pareja no tengo ningún inconveneiente en afirmar que son unos grandes profesionales.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #263 el: 04 de Octubre de 2011, 18:54:47 pm »
:scut :bandera :bandera
a mes els de TV3 tambè es podrien documentar que el Juvenal no es Guinea sinó de Sabadell podríem dir que te la doble nacionalitat. :mmmm

De fet, TV3 es podria documentar de bastantes coses més. Com quan van dir que Eneko li havia guanyat el lloc a Aarón Bueno, quant tots sabem que es van compaginant, i que normalment els partits com a visitant sempre els juga Eneko com a titular. En fin... que demanar d'aquesta gentussa.

Para contestar a estos dos comentarios voy a distinguir entre la opinión y el insulto.

La opinión merece una respuesta educada... pese a que la afirmación realizada me parece una barbaridad. Pero para eso, educación y argumentos. Acusar a Jordi Sunyer de falta de documentación es como decir que José María Aznar es un recalcitrante independentista catalán. Si hay un locutor en el panorama catalán y español AUTÉNTICAMENTE ENFERMO de la documentación, ése es Jordi Sunyer (profesor de periodismo deportivo de la UAB y, aunque parezca mentira, mejor persona incluso que profesional). Si existiera un campeonato del mundo de documentación futbolística, Jordi tendría serias posibilidades de ganarlo. Si además le pones a su lado a Àlex Pareja, apaga y vámonos. Invito al personal a conocer a estos dos fenómenos, personas cercanísimas a las que les encanta hablar siempre de fútbol con cualquiera. Pero, claro, leí estas opiniones y desde la lejana Trieste (Italia), volví a ver el partido. Antes de hablar, tenía que comprobar... Y, aparte de los problemas técnicos (de los que un pobre periodista poca culpa tiene), vi una auténtica clase magistral de documentación de las que no se puede gozar actualmente en ninguna retransmisión española (e incluyo todas las categorías). Un ejemplo para llevar a la Universidad a los futuros periodistas... para que no acaben haciendo las numerosas mier.das que actualmente se pueden ver por el panorama televisivo y radiofónico. Pero, claro, mola más criticar...
Me he molestado en apuntar algunas de las perlas que muestran la “falta” de documentación de Sunyer y compañía:

-Chus Pereda no sólo jugó en el Barça, también en el Sabadell.
-Paralelismo con la lesión y aparición de Juanjo Ciércoles a principios de la pasada temporada.
-Tello... sabadellense nacido en el barrio de Cifuentes. Explicación de toda su trayectoria en categorías inferiores.
-El árbitro del partido fue el mismo del Sant Andreu-Barça At., el día del ascenso azulgrana.
-La procedencia del apodo de 'San' David de Navas (Lluís Sitjar).
-El césped del Mini es el antiguo césped del Camp Nou.
-El último antecedente de Florián jugando contra el Barça At. (su penúltimo partido con el Terrassa).
-El último gol de Juvenal en Segunda División (con el Tenerife)
-Los dos jugadores del Sabadell que ya habían marcado a Rubén Miño... el mismo Juvenal y Aarón Bueno.
-La explicación del artí**** de El9esportiu sobre los jugadores del Sabadell con pasado en la cantera azulgrana.
-La explicación de un artí**** aparecido en La Voz de Talavera, donde se explica que Espinosa había entrenado en una ocasión con los infantiles del Real Madrid jugando de libre (CLARA DEMOSTRACIÓN DE LA ENFERMEDAD DE SUNYER POR BUSCAR BUSCAR Y REBUSCAR DOCUMENTACIÓN).
-El recuerdo de la última victoria del Sabadell en el Mini en Segunda División por 0-1 (gol de Villa) en la temporada 85-86, que acabó en ascenso!
-El estudio que el amigo Jordi se dedicó a hacer... sobre cómo habían acabado a final de temporada los equipos que a esas alturas llevaban 10 puntos en las últimas campañas.
-En el minuto 36, Jordi Sunyer y Àlex Pareja descubren un dato que no coincide entre ellos...y se pasan un minuto comentándolo, demostrando la preocupación que tienen por la documentación.
-Eusebio Sacristán no ganó un partido con el Celta hasta la jornada 6.
(…)
DICHO SEA DE PASO QUE, COMO CUALQUIER HIJO DE VECINO, ESTOS PROFESIONALES TAMBIÉN SE PUEDEN EQUIVOCAR, pero...

...EN NINGÚN MOMENTO DE LA RETRANSMISIÓN se dice que Juvenal ha nacido en Guinea. Simplemente se comenta que es internacional con dicha selección en los minutos 9.27 y 12.30 de la primera parte. Añado, por cierto, que no tengo ningún problema en jugarme mi aparato genital a que Jordi Sunyer sabe que el lugar de nacimiento de Juvenal Edgogo es Sabadell (y no descartaría que se supiera todo su árbol genealógico). Si volvéis a ver la retransmisión (o cualquiera de las suyas) descubriréis su OBSESIÓN por nombrar a los jugadores haciendo mención a su lugar de nacimiento. Vamos, amigo Inda, has apretado la tecla justa... porque aquí el que escribe es un crack en ese aspecto (9 años dirigiendo el Extra Liga de Don Balón), pero Jordi Sunyer es imbatible en ese aspecto.
Y termino con una anécdota: hace unos años, cuando Sunyer narraba los partidos de 2ªB, me llamó pidiéndome un favor... q le consiguiera todos los Todo Fútbol (única publicación de entonces que publicaba las estadísticas de 1ª, 2ª, 2ªB y 3ª) de los años 90 para fotocopiárselos (no estaban a la venta). Pues eso, un enfermo que quería enriquecer aún más estadísticamente sus retransmisiones.

Company forero Josedv, en el meu comentari no he dubtat mai que el Sr Sunyer estes documentat i per  mostra el que tu dius el que jo dic que en el cas de Juvenal es podria haver documentat millor i si ja ho sabia doncs no ho va dir, que recordi jo va dir el guineà ( ara no tinc temps de buscar el tall ni de buscar polèmiques) i estic d'acord que una errada la té qualsevol i en aquest moment jo vaig creure que per el que va dir no ho sabia :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #264 el: 04 de Octubre de 2011, 19:14:51 pm »
Jordi Sunyer no solo hizo mención en su twitter al comentario q citas, SergioAC, sino tb publicó lo siguiente: "jordisunyer Jordi Sunyer @
@AlbertLlort Gràcies, Albert! S'agraeix saber q hi ha seguidors del @CESabadell q no creieu q siguem "gentussa" com he llegit avui "por ahi"".

Agradezco tu comentario, Lino, pero mi intención no es la de dar ninguna lección, sino mostrar mi indignación que desde este GRAN FORO del club de mis amores se pueda insultar de esta manera a un tio q nos acaba de tratar de lujo (y además es un "troç de pa"). Leer esa frase en su twitter, como forofo arlequinado q soy, duele y mucho. De todos modos, no creo q haya q darle demasiada importancia... pero sí subrayarlo: porque insultar es muy fácil.

PD1. Sergio, gracias por el interés. Hace año y medio q dejé por voluntad propia la subdirección de Don Balón con la intención de alejarme del periodismo por un periodo. Nunca se puede decir "de esta agua no beberé", pero no me veo volviendo a un medio tal y como está el percal (peor incluso q cuando me fui... tanto a nivel laboral como de calidad). Mi intención es regresar, pero simplemente como un "coqueteo", desde la red o como "free-lance" esporádico.

PD2. Grandine, no tengo ningun problema en saludarte. No es una cuestión de ofuscación. Me he limitado a denunciar un insulto con argumentos para fomentar una reflexión. El insulto no se justifica con un "vuelapluma"... pero en todo caso me alegro de que no fuera tu intención. Comprenderás, sin embargo, que TV3 no tiene ni ojos, ni nariz, ni boca... y si te quejas de los comentarios realizados por unas personas y los calificas como "gentuza", está muy claro quién se siente aludido. Me hubiera parecido noble por tu parte una disculpa, pero es sólo una opinión. Por último, te invito a unas cervezas cuando quieras  :beer2 (y dejo claro que no quiero convertir este tema en ninguna discusión).
« Darrera modificació: 04 de Octubre de 2011, 19:39:45 pm per josedv »
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #265 el: 04 de Octubre de 2011, 19:29:03 pm »
Company forero Josedv, en el meu comentari no he dubtat mai que el Sr Sunyer estes documentat i per  mostra el que tu dius el que jo dic que en el cas de Juvenal es podria haver documentat millor i si ja ho sabia doncs no ho va dir, que recordi jo va dir el guineà ( ara no tinc temps de buscar el tall ni de buscar polèmiques) i estic d'acord que una errada la té qualsevol i en aquest moment jo vaig creure que per el que va dir no ho sabia :mmmm

no, no va dir el guineà... es pot comprovar al video (dins el meu comentari, hi ha els minuts). però tant se val... el Sr. Sunyer ja demostrarà amb la seva competència q no mereix cap animadversió. de debò, t'invito un dia a q el coneguis (t'atendrà molt amablement) i veuràs q és una enciclopèdia del futbol.

company Inda, cap polèmica de part meva... només volia recordar a la gent que TV3 són persones... i que per la Nova Creu Alta passen, això, persones i bons professionals... ni jefazos, ni polítics, ni culés fanàtics...
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #266 el: 04 de Octubre de 2011, 19:37:19 pm »

no, no va dir el guineà... es pot comprovar al video (dins el meu comentari, hi ha els minuts). però tant se val... el Sr. Sunyer ja demostrarà amb la seva competència q no mereix cap animadversió. de debò, t'invito un dia a q el coneguis (t'atendrà molt amablement) i veuràs q és una enciclopèdia del futbol.

company Inda, cap polèmica de part meva... només volia recordar a la gent que TV3 són persones... i que per la Nova Creu Alta passen, això, persones i bons professionals... ni jefazos, ni polítics, ni culés fanàtics...
Company Josevd en el meu comentari no hi ha (crec) cap menys-preu per cap professional de Tv3 nomes una falta de documentació, que al meu parer va existir, no obstant si aquest fet no va ser aixi no tinc cap mena de mania a reconeix-ho i demanar disculpes si el meu comentari a ferit alguna sensibilitat  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
« Respondre #267 el: 04 de Octubre de 2011, 20:20:54 pm »
Jordi Sunyer no solo hizo mención en su twitter al comentario q citas, SergioAC, sino tb publicó lo siguiente: "jordisunyer Jordi Sunyer @
@AlbertLlort Gràcies, Albert! S'agraeix saber q hi ha seguidors del @CESabadell q no creieu q siguem "gentussa" com he llegit avui "por ahi"".

Agradezco tu comentario, Lino, pero mi intención no es la de dar ninguna lección, sino mostrar mi indignación que desde este GRAN FORO del club de mis amores se pueda insultar de esta manera a un tio q nos acaba de tratar de lujo (y además es un "troç de pa"). Leer esa frase en su twitter, como forofo arlequinado q soy, duele y mucho. De todos modos, no creo q haya q darle demasiada importancia... pero sí subrayarlo: porque insultar es muy fácil.

PD1. Sergio, gracias por el interés. Hace año y medio q dejé por voluntad propia la subdirección de Don Balón con la intención de alejarme del periodismo por un periodo. Nunca se puede decir "de esta agua no beberé", pero no me veo volviendo a un medio tal y como está el percal (peor incluso q cuando me fui... tanto a nivel laboral como de calidad). Mi intención es regresar, pero simplemente como un "coqueteo", desde la red o como "free-lance" esporádico.

PD2. Grandine, no tengo ningun problema en saludarte. No es una cuestión de ofuscación. Me he limitado a denunciar un insulto con argumentos para fomentar una reflexión. El insulto no se justifica con un "vuelapluma"... pero en todo caso me alegro de que no fuera tu intención. Comprenderás, sin embargo, que TV3 no tiene ni ojos, ni nariz, ni boca... y si te quejas de los comentarios realizados por unas personas y los calificas como "gentuza", está muy claro quién se siente aludido. Me hubiera parecido noble por tu parte una disculpa, pero es sólo una opinión. Por último, te invito a unas cervezas cuando quieras  :beer2 (y dejo claro que no quiero convertir este tema en ninguna discusión).

Vamos a ver... y no lo repito más. Creo que queda dicho y especificado que cuando hago el comentario, lo hago por la cadena en sí. Por el montón de motivos que ya he expuesto, y por el trato que, desde arriba (debo suponer), proponen hacía los demás equipos catalanes. Si el señor Sunyer (en contra del que no tengo nada) prefiere darse por aludido debido a la citación de un comentario suyo, es libre de hacerlo, pero creo que está claro que el comentario iba por el colectivo, por lo que supone TV3 (en materia futbolera), que por los muchos profesionales que habrá en esa en ella más allá de la filosofía de la propia cadena. De hecho, creo que queda claro cuando digo "TV3 es podria documentar de bastantes coses més", refiriéndome a que, si ellos quisiesen, habría más medios y mayor cobertura para equipos que no sean Barça y Español, y eso se reflejaría en los comentarios en el momento de retransmitir un partido de un Nástic o de nuestro propio equipo.

Dicho esto, siento si Sunyer se ha dado por aludido, puesto que mi intención no era, ni mucho menos, agredir o insultar a ningún profesional en concreto, como se deduce de los desacertados comentarios que he leído por aquí.

Salud, y la birra para cuando gustes  :beer3

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #268 el: 04 de Octubre de 2011, 20:29:29 pm »
El problema és que molts cops generalitzem, en tota la corporació radiotelevisiva, quan hi ha gent com en Jordi Sunyer o n'Alex Pareja (i molts més, us ho asseguro) que son grans profesionals del periodisme, però satanitzats igualment, per la imatge que dona a vegades la casa.

També és cert, que la cadena es dedica a intentar captar el màxim d'audiència i evidentment tirarà sempre més dels dos equips de la capital (i del Real Madrid), per intentar guanyar-se el mercat, i com és lògic, alguns periodistes es converteixen en més culés (o pericos, o merengues) del que son per guanyar-se més al públic.

I això, si que es pot generalitzar a totes les cadenes.
« Darrera modificació: 04 de Octubre de 2011, 22:35:51 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #269 el: 04 de Octubre de 2011, 21:06:12 pm »
jo soc el primer que odio a tv3 amb els cuatre que no tenen ni idea pero una cosa jordi sunyer es un gran periodista cuan estavem a 3 a i 2b i estava ell parlaven sempre molt bé de nosaltres cosa que l'any passat al camp del san andreu ens anaven dient que ens remontarien el partit i tal,i alex pareja es un gran peridista reconec i ambes persones excelents aixo si aquest any i cuan el jordi estava amb nosaltres els demes un 0 a tv3 .nose qui ets jordi sunyer de forero pero sol et tinc que dir segeuix treballant aixi i arribaras lluny pq ets un gran periodista .
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #270 el: 04 de Octubre de 2011, 21:21:39 pm »
Pues si quereis mi opinión, que narren nuestros partidos tanto Jordi Sunyer como Alex es un autentico placer. Da gusto oirlos narrar. Más aun en esta época donde las retransmisiones deportivas realmente no tienen (en TV) grandes narradores. Para mi son lo mejor actualmente que se puede oir al frente de un partido. Y no nos podemos quejar lo más mínimo del trato que nos dan.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat lanero solitari

• Aleví
  • Missatges: 63
« Respondre #271 el: 04 de Octubre de 2011, 21:41:52 pm »
 Com arlekinat, aquest dissabte passat, em vaig sentir molt ben tractat tant en els comentaris com a la narració. En cap moment vàren dir que Juvenal fós guineà, vers al contrari, van explicar la seva doble nacionalitat donat és fill de pare guineà i mare catalana.
 Respecte a Grandine he de dir que em sembla un gran forero amb molt criteri. Però que aquest cop ha tingut una petita relliscada que  s'ha arreglar demanant disculpes sense acidesa. Felicitats a josedv per la defensa que fà del seu amic. El Sunyer ha d'estar cofoi de tenirte com amic. Honor al Sabadell!

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
  • Missatges: 76
« Respondre #272 el: 04 de Octubre de 2011, 22:23:19 pm »
Bona nit a tots.

Responc per al·lusions i sense ganes d'entrar en polèmica. No es tracta de buscar ara l'elogi perquè admetem la crítica, lògicament, sempre i quan tingui una base. A josedv li haurem de pagar alguna cosa algun dia :-)

Primer de tot, demanar disculpes per deixar anar a través del Twitter, i no en el fòrum on potser hauria sigut adient, el fet que havia llegit els comentaris "de la polèmica" i que m'havien sabut greu. Sobretot la qualificació de "gentussa" que se'ns va dirigir gratuïtament.

Sempre dic el mateix: digueu-nos que som millors o pitjors, que comentem millor o pitjor. Però tant l'Àlex Pareja, com les noves incorporacions Cristina Busquets i Marc Solé, com servidor, intentem fer la nostra feina el millor possible. Hem mirat d'aprendre dels que ens han precedit i dels nostres actuals companys, a la tele i a fora, i som conscients que, com un futbolista, en el temps en què sortim al camp hem de mirar de donar el millor de nosaltres mateixos, i més en una feina que és un servei públic (independentment que la televisió sigui de capital públic o privat), és a dir, en què hi ha persones pendents de o afectades per el que nosaltres estem fent. En aquest sentit, ens agrada documentar-nos per enriquir la retransmissió. A part que sempre hem vist que és una de les coses que cal fer en una retransmissió esportiva, quan fem un partit que no té la mateixa cobertura tècnica que un gran partit de Primera Divisió hem de mirar entre tots d'optimitzar els recursos perquè tot surti millor. Un partit de Segona Divisió no es ven sol com es pot vendre un partit del Barcelona, o de l'Espanyol, o del Madrid, o de la Champions. L'hem de vendre nosaltres. Per això, en el cas que ens ocupa, tant l'Àlex com jo crec que som persones sensibles al que els aficionats comenteu als fòrums, perquè si bé crec que no ens podem prendre tots els comentaris al peu de la lletra, sí que ens donen una idea general sobre com ha estat rebuda la retransmissió, què hem fet malament (o què hem fet bé), si hem donat alguna dada incorrecta... el que sigui. Ens dóna el que diem "feedback".

Crec que val la pena fer didàctica de la nostra feina, ho crec molt sincerament, perquè el que es veu en la pantalla surt molt fàcilment però el procés que hi ha al darrere, sovint complicat, no s'entén tant. Tot, com fa anys que dic aquí i en altres llocs, té una explicació. Res es fa per perjudicar ningú, perquè tots estem en el mateix vaixell. Tenir una Segona com la que tenim aquest any només ens pot fer bé a tots.

Dit això, crec recordar que en cap moment vam parlar de Juve com a guineà (en tot cas vam dir que havia estat convocat per la selecció de Guinea Equatorial), perquè sabem que és sabadellenc i, a més, recentment hem tingut alguna conversa pel Twitter amb el seu germà Alberto, que va estar jugant al Blanes la temporada passada si no vaig errat. I efectivament, quan fèiem referència al tema d'Eneko, va ser titular a casa també contra l'Hèrcules, per tant no hi ha alternança estricta amb Aarón Bueno. Sobre la dada que discutíem amb l'Àlex, té raó ell. Héctor Simón va jugar els 90' a Riazor. El dia després, estava passant les fitxes dels partits a la llibreta a l'aeroport de Sevilla, tornant del Xerez- Nàstic. No podia entrar a les actes que penja la RFEF, em vaig refiar de la fitxa del diari i després no ho vaig contrastar correctament. Un encert de l'Àlex, però per sort això és el que té tenir un bon equip al voltant.

John Motson, comentarista de futbol durant quaranta anys a la BBC, un referent dels comentaris esportius, a part de contestar també les cartes que rebia dels seus espectadors, deia que al camp hi ha dues persones que han de prendre decisions en dècimes de segon: l'àrbitre i el comentarista. Segurament ens equivoquem en les mateixes coses...

Deixeu-me afegir que sé que sou molt crítics amb el Jordi Gonzalvo. Jo el defensaré a ultrança. Són set anys fent retransmissions amb ell i el coneixement de les categories que comenta no el té ningú més. I mai li he sentit una mala paraula, mai, en contra del Sabadell. De fet, de cap equip català, però ja que ens ocupa el Sabadell, doncs això.

En conclusió: com tots vosaltres som una gent que mirem de fer la nostra feina el millor possible. La diferència (i una cosa que heu de tenir molt en compte tots els que en un futur us hi vulgueu dedicar) és que aquesta feina és pública, amb tot el que això comporta.

Ara ja sabeu el meu nick, "Jordi S." que no utilitzava des de feia temps. Gràcies als responsables del fòrum per haver-lo dissenyat de manera que no m'he hagut de tornar a registrar  ;D

Gràcies a tots pels vostres comentaris, els de felicitació i els crítics, perquè tots ens serveixen.

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
  • Missatges: 76
« Respondre #273 el: 04 de Octubre de 2011, 22:32:11 pm »
Per cert! Me n'oblidava.

Dissabte ens vam quedar setze minuts sense emetre per culpa d'una avaria en les connexions de fibra òptica que utilitzem per retransmetre des del Mini Estadi. Potser algú de vosaltres que tingui l'internet per fibra haurà tingut alguna avaria. Doncs això. Alguns estadis de Segona (de moment no és el cas de la Nova Creu Alta) estan "fibrats" per poder fer una retransmissió des d'allà sense necessitat d'enllaços terrestres o via satèl·lit, i el Mini és un d'ells. Malauradament, llei de Murphy: hi va haver una avaria i va ser durant el partit. Esperem que no torni a passar més.

Salut a tots.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #274 el: 05 de Octubre de 2011, 00:13:43 am »
Jordi, et serè sincer, no haurias d´entrar al drap amb aquestes coses, en un forum amb tanta quantitat de gent sempre hi ha algu en contra d´alguna cosa.
Jo per la meva part crec que feu una gran feina i que deu ser dur escoltar alguns comentaris, tambe haig de dir que la sensacio que em donen els teus comentaris i els del Alex son profesionals e inclus a favor del Sabadell, cosa que no em pasa amb el Sr. Gonzalvo.
Per acabar m´agradaria demanar perdó per la part que em toca com a soci simpatitzant del nostre c.e. Sabadell pels comentaris realitzats desde aquest foro.
Una salutacio i espero seguir escoltant les teves retransmissions del nostre equip a segona A o primera per tv3.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #275 el: 05 de Octubre de 2011, 01:26:48 am »
Jordi, et serè sincer, no haurias d´entrar al drap amb aquestes coses, en un forum amb tanta quantitat de gent sempre hi ha algu en contra d´alguna cosa.
Jo per la meva part crec que feu una gran feina i que deu ser dur escoltar alguns comentaris, tambe haig de dir que la sensacio que em donen els teus comentaris i els del Alex son profesionals e inclus a favor del Sabadell, cosa que no em pasa amb el Sr. Gonzalvo.
Per acabar m´agradaria demanar perdó per la part que em toca com a soci simpatitzant del nostre c.e. Sabadell pels comentaris realitzats desde aquest foro.
Una salutacio i espero seguir escoltant les teves retransmissions del nostre equip a segona A o primera per tv3.

Totalment d'acord amb tu, company.

Saludos! 
 :beer2 :bandera

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #276 el: 05 de Octubre de 2011, 07:27:09 am »
Igualment, la feina que feu tant tú com el Sr Pareja em sembla encomiable, no obstant, tot i que potser sigui veritat que no has sentit mai al Sr. Gonzalvo dir res dolent del Sabadell, molts d'aqui hem mamat moooolts partits de Segona B amb ell com a comentarista y crec que es una evidencia que sempre, SEMPRE ha escombrat cap a els equips contraris. De fet no som 3 ni 4 els que ho pensem.

En quant a lo de " Gentussa" Estic segur que en aquest cas no anava cap a vosaltres, es una manera de parlar en general, tot i que no estigui probablement ben dit, estic segur que el forero que ho ha dit, per qui menys ho volia dir es per vosaltres. De fet, dona gust veure programes com el futbol cat, on dediqueu un espai maco, amb entrevistes, fins i tot parlant de futbol regional, i que te molts seguidors.

No obstant comparteixo el que diuen molts dels meus companys. La centralització Barcelonista es massa gran. Es evident que no tenim la sort de tenir al millor club del mon amb els millors jugadors del món al costat de casa, pero hi ha vegades que el tema es surt de tó. Sobretot la prepotencia i el poc respecte envers els rivals que mostren el Sr pitxi alonso, y els seus companys.  Ho sento pero es el que veig. Fins i tot quan s'ha jugat contra L' Espanyol ( equip a qui no li tinc cap simpatia ) he vist una parcialitat moooooooolt clara, i això es de poc profesional.

Nomès dir-vos que no prengueu mala impressió de l'aficio del Sabadell. Aqui hi han moltissims usuaris registrats i opinions per a tots els gustos, sempre hi haura alguna amb poc encert, pero el 95% estem totalment satisfets tant de la vostre feina com de la feina que es fa a Ràdio Sabadell.

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #277 el: 05 de Octubre de 2011, 08:59:28 am »
vosaltres sou el nostre ressó mediatic, i aquet any us necesitem més que mai, no dubto gens ni mica de la vostra sabiduria com a periodistes esportius, un error ho pot tenir qualsevol, i si es tracta a la feina, encara més, jo no us he vist gaires d'errors, així que a seguir així, no feu cas del que critiqui si no es tracta d'una critica constructiva.

Honor al Sabadell  :)   :scut
@javi_gt86

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
« Respondre #278 el: 05 de Octubre de 2011, 11:55:14 am »
Doncs que vols que et digui MILITU, jo al senyor Pichi Alonso sempre l'he vist molt dialogant, i mai faltant el respecte als rivals. Si alguns dels que l'acompanyen, com aquell que fa les entrevistes a peu de camp (ara no em surt el nom, i mira que porto temps pensant-hi), en especial, que és un enorme forofo, i sempre parla amb una prepotencia que a mi, personalment, em posa malalt.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #279 el: 05 de Octubre de 2011, 12:44:35 pm »
Doncs que vols que et digui MILITU, jo al senyor Pichi Alonso sempre l'he vist molt dialogant, i mai faltant el respecte als rivals. Si alguns dels que l'acompanyen, com aquell que fa les entrevistes a peu de camp (ara no em surt el nom, i mira que porto temps pensant-hi), en especial, que és un enorme forofo, i sempre parla amb una prepotencia que a mi, personalment, em posa malalt.
Jordi Grau? Estic d'acord amb tu, és un mal periodista esportiu.

La meva opinió és que, pel que fa a nosaltes, penso que Jordi Sunyer és un bon professional i que fa bé la seva feina i crec que no es pot posar en dubte els seus coneixements del futbl català i el seu interès pel mateix.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)