Autor Tema: J 7: FC BARCELONA B- CE SABADELL FC - DISSABTE 1 d'OCTUBRE - 18h.  (Llegit 48353 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
Re:J 7: FC BARCELONA B- CE SABADELL FC - DISSABTE 1 d'OCTUBRE - 18h.
« Respondre #280 el: 05 de Octubre de 2011, 12:58:27 pm »
Això que ha passat serveix simplement perque tots tinguem cura del que diem. Sovint pensem que aquestes coses no tenen repercusió i aquests "foros" se'ls mira molta gent, incloent-hi jugadors i a vegades podem ferir sensibilitats. Només es tracte d'apendre una mica d'aquestes coses perque ens podria haver passat a qualsevol de nosaltres i que no ens fem sang a nosaltres mateixos, perque això ens perjudica com a club, com ens perjudiquem quan hem criticat en excés al Juve o ara ho fem amb Baha i Samuel.  Amb això no vull dir que no es diguin coses negatives d'ells però .... AMB SENY.

Jo m'ho prenc com un punt d'inflexió que ens permetrà millorar segur.

ENDAVANT SABADELL

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
  • Gènere: Masculí
« Respondre #281 el: 05 de Octubre de 2011, 13:14:01 pm »
Doncs que vols que et digui MILITU, jo al senyor Pichi Alonso sempre l'he vist molt dialogant, i mai faltant el respecte als rivals. Si alguns dels que l'acompanyen, com aquell que fa les entrevistes a peu de camp (ara no em surt el nom, i mira que porto temps pensant-hi), en especial, que és un enorme forofo, i sempre parla amb una prepotencia que a mi, personalment, em posa malalt.
Jordi Grau? Estic d'acord amb tu, és un mal periodista esportiu.

La meva opinió és que, pel que fa a nosaltes, penso que Jordi Sunyer és un bon professional i que fa bé la seva feina i crec que no es pot posar en dubte els seus coneixements del futbl català i el seu interès pel mateix.

Exacte. Em sortía el nom, però amb el cognom no hi havia manera...

Desconnectat soler

• Infantil
  • Missatges: 196
  • C.E. SABADELL
« Respondre #282 el: 05 de Octubre de 2011, 14:25:19 pm »
Això que ha passat serveix simplement perque tots tinguem cura del que diem. Sovint pensem que aquestes coses no tenen repercusió i aquests "foros" se'ls mira molta gent, incloent-hi jugadors i a vegades podem ferir sensibilitats. Només es tracte d'apendre una mica d'aquestes coses perque ens podria haver passat a qualsevol de nosaltres i que no ens fem sang a nosaltres mateixos, perque això ens perjudica com a club, com ens perjudiquem quan hem criticat en excés al Juve o ara ho fem amb Baha i Samuel.  Amb això no vull dir que no es diguin coses negatives d'ells però .... AMB SENY.

Jo m'ho prenc com un punt d'inflexió que ens permetrà millorar segur.

ENDAVANT SABADELL
Totalment d´acord i també el fet de criticar a nous abonats o persones ke puntualment van al estadi.                               

jordi sunyer for president.(es conya, per mi les seves opinions son molt vàlides).                   :icecream:
C.E. SABADELL

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #283 el: 05 de Octubre de 2011, 14:27:31 pm »
primer de tot donar les gracies per la programació de aquest any  de futbolcat amb el sabadell cosa que el any passat amb altres companys vostres em feia pena que no ens mostresim un equip historic com es el nostre ce.sabadell el parlesin com un equip que té historia 1 any , entenc jordi sunyer que defensis al gonzalvo perque es company de feina i tal pero nose si ho sabras pero jo si perque el gonzalvo  esta picat amb el sabadell i tal , fa temps vaig estar movent fils  i vaig sapiguer que el señor gonzalvo volia ser mister del ce.sabadell cuan nosaltres acabavem de baixar a 3 divisio , i en ves del gonzalvo vem fichar al señor Ramon Moya cosa que aixo a gonzalvo li va rebotar molt i per aixo desde aleshores parla malament de nosaltres aixo ho pots verificar amb gent entesa o amb ramon moya o qualsevol persona propera al tema ,jo a tu  jordi sunyer i al alex pareja os desitjo que os vagi genial  en la vida periodistica, pero no comprenguis que a un periodistilla de troche i moche el tingui que el tingui que respectar cuan ell es el primer en falta al respecte .ens veiem el dia ce.sabadell vs alcorcon una salutació al alex apreja i a tu jordi sunyer no te ho preguis malament el comentari de gentussa no anava per vosaltres anava per el reste de periodistillas  que hi han .
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #284 el: 05 de Octubre de 2011, 16:23:00 pm »

Jordi Grau?? Juas!! TV3 hauria de fer-se mirar alguns dels seus treballadors que es fan anomenar "periodistes". Aquest és de "Vergonya Aliena". Pitjor i més malament no pot fer-ho. I més encara quan denota una actitud fastigosament prepotent.

De la gent qui es curra la 2a B i 2a A, crec són tots de 10. Exceptuant evidentment al Sr. Gonzalvo a qui no es poden disculpar segons quins comentaris he escoltat durant la seva trajectòria com a locutor envers al nostre Sabadell. Ja dic, per la resta un 10 i trobo molt injustos segons quins comentaris s'han realitzat per aquí.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #285 el: 05 de Octubre de 2011, 16:28:30 pm »

Jordi Grau?? Juas!! TV3 hauria de fer-se mirar alguns dels seus treballadors que es fan anomenar "periodistes". Aquest és de "Vergonya Aliena". Pitjor i més malament no pot fer-ho. I més encara quan denota una actitud fastigosament prepotent.

De la gent qui es curra la 2a B i 2a A, crec són tots de 10. Exceptuant evidentment al Sr. Gonzalvo a qui no es poden disculpar segons quins comentaris he escoltat durant la seva trajectòria com a locutor envers al nostre Sabadell. Ja dic, per la resta un 10 i trobo molt injustos segons quins comentaris s'han realitzat per aquí.
pero tenim que entendre jordi grau + gonzalvo+ els seus amics pues es el que hi ha i poques persones es salven a mi nomes em cauen be el alex pareja i el jordi sunyer els veig que no son com els demes que a qualsevol persona que va amb una grabadora sels i diu periodista o una camara es diu fotograf .
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll