primer de tot donar les gracies per la programació de aquest any de futbolcat amb el sabadell cosa que el any passat amb altres companys vostres em feia pena que no ens mostresim un equip historic com es el nostre ce.sabadell el parlesin com un equip que té historia 1 any , entenc jordi sunyer que defensis al gonzalvo perque es company de feina i tal pero nose si ho sabras pero jo si perque el gonzalvo esta picat amb el sabadell i tal , fa temps vaig estar movent fils i vaig sapiguer que el señor gonzalvo volia ser mister del ce.sabadell cuan nosaltres acabavem de baixar a 3 divisio , i en ves del gonzalvo vem fichar al señor Ramon Moya cosa que aixo a gonzalvo li va rebotar molt i per aixo desde aleshores parla malament de nosaltres aixo ho pots verificar amb gent entesa o amb ramon moya o qualsevol persona propera al tema ,jo a tu jordi sunyer i al alex pareja os desitjo que os vagi genial en la vida periodistica, pero no comprenguis que a un periodistilla de troche i moche el tingui que el tingui que respectar cuan ell es el primer en falta al respecte .ens veiem el dia ce.sabadell vs alcorcon una salutació al alex apreja i a tu jordi sunyer no te ho preguis malament el comentari de gentussa no anava per vosaltres anava per el reste de periodistillas que hi han .