Autor Tema: J 7: FC BARCELONA B- CE SABADELL FC - DISSABTE 1 d'OCTUBRE - 18h.  (Llegit 48458 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
Re:J 7: FC BARCELONA B- CE SABADELL FC - DISSABTE 1 d'OCTUBRE - 18h.
« Respondre #40 el: 26 de Setembre de 2011, 00:29:48 am »
alguien sabe cuanto valdra la entrada?

15 €  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #41 el: 26 de Setembre de 2011, 00:46:26 am »
alguien sabe cuanto valdra la entrada?

15 €  :beer2 :beer2
En el apartado "marxem" puedes ver mucha información referente a los precios de las entradas y demás triquiñuelas para reducir ese precio  :shifty:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Endavant Sabadell
« Respondre #42 el: 26 de Setembre de 2011, 12:44:12 pm »
Modestes recomanacions pel partit del mini; l'any passat vaig anar a veure al mini el barça b vs alcorcon i em va sorprendre veure joves pels voltants de l'estadi amb perfil boixos nois, sí hi aneu, aneu amb compte, sí podeu aneu-hi agrupats i els que aneu sols no feu evidents cap simbologia del sabadell, per precaució fins que no estigueu dins de l'estadi. Tots sabem que amb aquests grupillos de ultras cobards siguin de l'equip que siguin s'ha d'anar molt en compte.
Bè, aquest missatge es per curar-nos en salut, sense paranoies, però cal ser prudents.
Jo com que soc de Bcn hi aniré amb metro, aquest cop ho tindré més fàcil que la majòria de vosaltres, però bé, ja em tocava ...
Berbelsbd, me hace ilusión ver tu comentario sobre tus recuerdos en sarrià, san mames, etc..., yo también recuerdo en la NCA un Sabadell vs Barça, si no recuerdo mal creo que era la época del portero Capó, el capitán Lino y un par de delanteros polacos, creo, bastante malos y ellos con shuster y compañia, j**** que tiempos, la gente no entendía porque yo era del Sabadell ...
En fín, nos hacemos mayores  :grin2:
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #43 el: 26 de Setembre de 2011, 14:30:24 pm »
Sergi Roberto baja para 10 días , asi que no podrá jugar este sábado  :ok
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #44 el: 26 de Setembre de 2011, 17:10:23 pm »
Sergi Roberto baja para 10 días , asi que no podrá jugar este sábado  :ok

I el "rodillo" Jonathan Soriano, tampoc jugarà, ja que porta temps lesionat de gravetat
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat forrocalf

• Infantil
  • Missatges: 269
« Respondre #45 el: 26 de Setembre de 2011, 19:14:09 pm »
Jo com a soci del Barça que sóc obviament hi seré el Dissabte...

Però també està molt clar que vull una victoria arlequinada, faltaria més...

:bandera

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #46 el: 26 de Setembre de 2011, 22:34:50 pm »
Des d'aquest dimarts fins al divendres, es podran comprar a la Nova Creu Alta entrades per al partit al preu de 11€ gràcies a un acord entre les dues parts.

Doncs un 10 a la nostre directiva i a la del Barça.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #47 el: 26 de Setembre de 2011, 22:38:24 pm »
Collons, molt bona gestió. Està costant però mica en mica anem a millor.
The pride of Catalunya

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #48 el: 26 de Setembre de 2011, 22:39:17 pm »
hombre, viendo que todo el mundo , de una manera u de otra sacaría las entradas mas baratas alli, pues a los propios blaugranas les interesa el acuerdo. Un 10 a la directiva, pero que también intente alcanzar acuerdos en otros campos donde alla presencia arlequinada ...
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #49 el: 26 de Setembre de 2011, 23:16:00 pm »
Boixos al Mini no n'hi han. Hi han joves Almogavers q són els q hi han al Camp Nou. El dia del Depor també hi eren i no hi va haver cap tipus d'incident i mira q 2 hores abans del partit ja rondava gent del Depor per fora el camp. No crec q busquin brega amb afició catalana, això sí, sempre q es va fora de casa s'ha de ser respectuós.

Desconnectat BERBELSBD

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
« Respondre #50 el: 27 de Setembre de 2011, 00:24:27 am »
SKATALITES la verdad es que somos unos privilegiados por haber tenido la oportunidad de ver nuestro equipo en primera división.
Yo me acuerdo que empatamos 0-0 en el camp nou y 1-1 en sarrià y el gol del Sabadell lo marcó FRADERA!!! jijiji quins records!!!.Soy súper culé y el día de la final de champions que tb jugó el eibar-sabadell me emocioné mas con mi Sabadell y ahora mismo estoy más impaciente en ver el Sabadell que el Barça jejeje.
FerniSBD se de buena tinta que los boixos irán a ese partido pero la mayoría son del barça y Sabadell los que van y por cierto espero no oir canticos en contra del sabadell por mis compis del Barça y viceversa ehhh companys.HONOR AL SABADELL !!! Y FORÇA BARÇA!!

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #51 el: 27 de Setembre de 2011, 09:09:22 am »
SKATALITES la verdad es que somos unos privilegiados por haber tenido la oportunidad de ver nuestro equipo en primera división.
Yo me acuerdo que empatamos 0-0 en el camp nou y 1-1 en sarrià y el gol del Sabadell lo marcó FRADERA!!! jijiji quins records!!!.Soy súper culé y el día de la final de champions que tb jugó el eibar-sabadell me emocioné mas con mi Sabadell y ahora mismo estoy más impaciente en ver el Sabadell que el Barça jejeje.
FerniSBD se de buena tinta que los boixos irán a ese partido pero la mayoría son del barça y Sabadell los que van y por cierto espero no oir canticos en contra del sabadell por mis compis del Barça y viceversa ehhh companys.HONOR AL SABADELL !!! Y FORÇA BARÇA!!

Compis... yo también soy un nostálgico que recuerda a nuestro CE SABADELL disputando partidos en 1ª... por eso antes que HONOR AL SABADELL... prefiero gritar SEMPRE ENDAVANT SABADELL...

Salud, suerte y a por el Barça B

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #52 el: 27 de Setembre de 2011, 09:13:03 am »
Por cierto, la última vez que se ganó en el Mini (creo que algún forero ya lo ha recordado) fue un 0 - 1 y si no recuerdo mal fue un partido disputado un domingo por la mañana y que retransmitió TV3 o la 2
Alguien me lo puede confirmar??? Creo que aquel año acabamos subiendo a 2ª, o fue el año dels ascenso a 1ª? Vaya tela con la memoria que gasto...

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #53 el: 27 de Setembre de 2011, 09:49:33 am »
Des d'aquest dimarts fins al divendres, es podran comprar a la Nova Creu Alta entrades per al partit al preu de 11€ gràcies a un acord entre les dues parts.

Doncs un 10 a la nostre directiva i a la del Barça.

Gràcies, se'ls ha de felicitar quan fan la feina ben feta  :clap2
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #54 el: 27 de Setembre de 2011, 15:21:31 pm »
Por cierto, la última vez que se ganó en el Mini (creo que algún forero ya lo ha recordado) fue un 0 - 1 y si no recuerdo mal fue un partido disputado un domingo por la mañana y que retransmitió TV3 o la 2
Alguien me lo puede confirmar??? Creo que aquel año acabamos subiendo a 2ª, o fue el año dels ascenso a 1ª? Vaya tela con la memoria que gasto...

La última vez que se ganó en el Mini fue por 0 a 2 con goles de Antonio i se jugó en sábado por la tarde. Fue la temporada que jugamos el play-off de ascenso lamentablemente sin suerte. Fue el año de los Almunia, Egoitz, Sala, Diego Torres, Molist.....
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #55 el: 27 de Setembre de 2011, 19:06:20 pm »

La última vez que se ganó en el Mini fue por 0 a 2 con goles de Antonio i se jugó en sábado por la tarde. Fue la temporada que jugamos el play-off de ascenso lamentablemente sin suerte. Fue el año de los Almunia, Egoitz, Sala, Diego Torres, Molist.....

Sí señor, tienes razón. Pero creo que el partido al que yo me refiero si que se disputó un domingo por la mañana, o bien un festivo, y fue retransmitido... Me parece...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #56 el: 27 de Setembre de 2011, 21:52:22 pm »

Sí señor, tienes razón. Pero creo que el partido al que yo me refiero si que se disputó un domingo por la mañana, o bien un festivo, y fue retransmitido... Me parece...

La penúltima vez que ganamos en el Miniestadi y cómo tú bien dices, Leonderubi, lo hicimos por 0-1 y correspondió al año en el que subimos a 1ª, efectivamente fue televisado pero se jugó el sábado por la tarde....  El gol lo marcó Joaquín Villa y el CE Sabadell dominó con comodidad un partido en el que se sintió casi como en campo propio por la importantísima presencia de arlequinados que se registró aquel día en el Miniestadi.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #57 el: 27 de Setembre de 2011, 22:12:29 pm »

La penúltima vez que ganamos en el Miniestadi y cómo tú bien dices, Leonderubi, lo hicimos por 0-1 y correspondió al año en el que subimos a 1ª, efectivamente fue televisado pero se jugó el sábado por la tarde....  El gol lo marcó Joaquín Villa y el CE Sabadell dominó con comodidad un partido en el que se sintió casi como en campo propio por la importantísima presencia de arlequinados que se registró aquel día en el Miniestadi.

Para que no haya duda: http://hemeroteca.elmundodeportivo.es/preview/1986/04/28/pagina-13/1136221/pdf.html

Edito: Estaba el míster!

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #58 el: 28 de Setembre de 2011, 09:45:56 am »
Nuestro mister cuando se jugó este partido tendria 13 años. Estas seguros que era el´??
SANGUI

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #59 el: 28 de Setembre de 2011, 10:44:30 am »

Para que no haya duda: http://hemeroteca.elmundodeportivo.es/preview/1986/04/28/pagina-13/1136221/pdf.html

Edito: Estaba el míster!

No, no era Lluis Carreras, al que se hace referencia en dicha alineación es al jugador valenciano Juan Carlos CARRERAS Domingo.

http://www.bdfutbol.com/es/j/j3450.html
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia