Modestes recomanacions pel partit del mini; l'any passat vaig anar a veure al mini el barça b vs alcorcon i em va sorprendre veure joves pels voltants de l'estadi amb perfil boixos nois, sí hi aneu, aneu amb compte, sí podeu aneu-hi agrupats i els que aneu sols no feu evidents cap simbologia del sabadell, per precaució fins que no estigueu dins de l'estadi. Tots sabem que amb aquests grupillos de ultras cobards siguin de l'equip que siguin s'ha d'anar molt en compte.
Bè, aquest missatge es per curar-nos en salut, sense paranoies, però cal ser prudents.
Jo com que soc de Bcn hi aniré amb metro, aquest cop ho tindré més fàcil que la majòria de vosaltres, però bé, ja em tocava ...
Berbelsbd, me hace ilusión ver tu comentario sobre tus recuerdos en sarrià, san mames, etc..., yo también recuerdo en la NCA un Sabadell vs Barça, si no recuerdo mal creo que era la época del portero Capó, el capitán Lino y un par de delanteros polacos, creo, bastante malos y ellos con shuster y compañia, j**** que tiempos, la gente no entendía porque yo era del Sabadell ...
En fín, nos hacemos mayores