He anat al mini com molt de vosaltres i crec que la paraula és ORGULL.
ORGULL de l'afició, desperta i empentant l'equip per jugar amb 12 contra un equip amb tants talents com Rafinha, Dos Santos, Montoya, Rodri... Alguns d'ells internacionals
ORGULL de l'entrenador, que sense posar 11 tios sota els pals, sap quan s'ha d'anar a pel partit i quan cal matar-lo, a més que ens representa molt bé a l'hora de parlar davant dels microfons
ORGULL pel gran DE NAVAS, que ens ha salvat avui i necessitava una actuació com aquesta per demostrar que també mana sota els pals de la Liga Adelante
ORGULL dels nostres centrals Olmo, un jugador que cada dia m'agrada més, i Lao, excelent l'any passat i cada cop millor aquest any. Els dos han demostrat una concentració immillorable i una qualitat i criteri a l'hora de treure la pilota jugada
ORGULL dels laterals, els millors que he vist des de que vaig a veure el Sabadell (d'això en fa 15 anys). Defensant i atacant marevellosos, em trec el barret davant d'ells
ORGULL del mig del camp, liderats avui per un golàs de Juve, però amb un impecable Simon a la contenció i creació i un Puigi que m'ha fet olvidar que avui no hi era l'Arteaga
ORGULL pels atacants, Florian es parteix la cara en cada partit, és brutal, se li hauria de fer un seguiment perquè la gent se n'adonés de la de kilòmetres que fa per partit... Eneko, tot i que jo sóc de Bueno, també corre i corre, i Manu... què dir de Don Manuel, el que no ha sigut el seu millor partit però fixa el lateral i fa que un central li tingui un ull a sobre
ORGULL de la gent que no ha pogut venir però s'ha deixat la veu desde casa, patint fins la fi del partit...
A TOTS VOSALTRES: GRÀCIES!!!!!
i ara... toca no afluixar i seguir sumant i animant per assolir la permanència!!!!!!
SEMPRE ENDAVANT SABADELL!!!!!! HONOR I ORGULL ARLEKINAT