Ahir vam recuperar definitivament els 2 pts q ens vam deixar contra l'Hércules la setmana passada + el puntet q ens vam deixar a Riazor fa 2 setmanes, sóm molt grans !!!
Em trec el barret amb el nostre entrenador q va plantejar el partit amb moltíssima intel·ligència amb un plantejament defensiu espectacular, 100% efectiu i mai renunciant a l'atac.
També em trec el barret veient l'actuació de De Navas q ens va salvar en més d'una ocasió i segueix jugant a un ritme altíssim, espectacular Olmo i Lao en el centre de la defensa, és increible el q a anat millorant Toni Lao en defensa desde la 1ª jornada fins ara, i mira q jo tenia dubtes d q ens pogués servir per a 2ª Divisió. També molt bon treball al centre del camp on una vegada més destaco el bon moment de forma de Juvenal Edjogo + el rendiment d'Eneko q ens està sorprenent molt positivament a tots.
Ofensivament em segueix creant una mica de dubtes el sr. Florián i em preocupa bastant el nivell de forma i la pesimonia de Baha, el qual tal hi com dieu per aquí va sortir 10 min. i es va arrastrar pel camp. Molt em temo q al mercat d'hivern haurem de repescar algun altre killer, pero bueno, no tot pot ser perfecte no? Ara mateix no ens podem queixar de res.
Tema afició vaig dir q si sobrepassàvem els 500 espectadors demostraríem q sóm una gran afició i així va ser, hi ha qui diu q erem 2000, hi ha qui diu 1500, jo ahir deia uns 1000 pero bueno crec q em vaig quedar curt ,la qüestió és que vam silenciar el Mini Estadi durant gairebé tot el partit i això q fràncament considero q en d'altres desplaçaments tots plegats em animat molt més q ahir pero bueno, SEGUIM DISFRUTANT QUE ÉS EL MÉS IMPORTANT, amb tothom qui parlo ens segueixen ficant en les quinieles entre els 6 primers classificats de 2ª Divisió, seguim somiant i veurem fins on sóm capaços d'arrivar, q tot això només acaba de començar
FORÇA SABADELL !!!