Jo al contrari, em va genial!
Acabo de començar a la UAB i he conegut molta gent de fora (Lleida, Girona, Tortosa...) que viuen a la Vila Universitària o per aquí de lloguer, però que els caps de setmana tornen als seus pobles.
Com que aquest partit és dilluns a la nit i estaràn per aquí, m'han dit que es volen venir a la Nova Creu Alta!
Ahora comentales el precio de las entradas, ya verás Enorme la gran difusión que hacemos en la UAB los arlequinados, en tercero de Historia, con 2 representantes, ya no hay nadie que no sepa el año que jugamos la UEFA
Si, seguro?
Bé, val a dir que ja els he atabalat a tots amb el CES i que els vaig dir que quan toqués la jornada de dilluns que vinguessin, que a més són futboleros... Un noi lleidatà que la temporada sovint anava al Camp d'Esports, un altre d'un poble de Les Garrigues que també és futbolero, i una noia tortosina que ja que hi anem, li he dit que si s'apunta
Demanaré una entrada de les que tenim gratis els socis i així, com que tenen 18 anys, són un Gratis + 15€ + 15€ =30, i 30/3 = 10€.
Els surt 5€ més barat a cadascun, tampoc es poden queixar!