Autor Tema: J8: CE SABADELL FC - RECREATIVO HUELVA - DILLUNS 10 d'OCTUBRE- 21h.  (Llegit 33694 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Gènere: Masculí
  • Arlekinados Malvados!!
Re:J8: CE SABADELL FC - RECREATIVO HUELVA - DILLUNS 10 d'OCTUBRE- 21h.
« Respondre #80 el: 06 de Octubre de 2011, 16:14:34 pm »
Ojo que el recre tiene solo 7 puntos, pero atentos contra los equipos que ha jugado.

Elche
Celta
Almeria
Deportivo
Hercules
Barcelona B

Creo que ha jugado con 5 de los 6 gallitos de la segunda división, asi que ojo, que 7 puntos con ese calendario esta muy pero que muy b ien

A parte que lo que dices es cierto, (han tenido un inicio de calendario muy complicado), esa media de 7 puntos cada 6 partidos que apriori parece bastante mala puede servir para salvarse, acabas con 49 puntos.

Los que sepáis que el lunes no os podéis pasar por la NCA, dejarle el carnet a alguien que pueda ir, estos jugadores se merecen ver y ser animados por más de 3000 personas  :yes:
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat Arlekinadous

• Infantil
  • Missatges: 231
« Respondre #81 el: 06 de Octubre de 2011, 22:21:55 pm »
Amb tots els respectes, jo no veig a Juvenal de titular al centre del camp. Té técnica i visió de joc, però pel meu gust li falta recorregut. Crec que son més complerts Puigdollers, Hector, Juanjo i Arteaga.

Per altra banda, també es podria posar a Lanza d'interior i jugar amb Eneko (a cama cambiada) i Aaron d'extrems.

Considero que tenim un mig del camp prou tècnic per la categoria i que els jugadors amb més recorreguti  més desbordament són els que han de ser titulars.

Juvenal, igual que Baha (que no són jugadors incansables) han de sortir de revolsiu i donar-ho tot mentre estan al camp

El problema esdevé cuan un jugador surt 15 minuts i no acaba cansat (com en Baha l'últim partit)

Agur!! I a guanyar a dilluns!! 

Jo crec que serem 4000 que és aproximadament el mínim d'aquesta temporada.

Estic molt d'acord amb tu:
- Es podria posar a Lanza d'interior i jugar amb Eneko (a cama cambiada) i Aaron d'extrems.
- Al mig del camp son més complerts Puigdollers, Hector, Juanjo i Arteaga que Juvenal, que pel meu gust és massa lent, encara que té un bon cacau.
 :bandera :scut :bandera :beer2

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #82 el: 07 de Octubre de 2011, 08:49:40 am »
Amigo Rebote.eres una maquina de la memoria del SABADELL.Respecto a Zadua esta de vicepresidente de los veteranos del Barcel,si necesitas apoyo ya sabes donde me tienes.
Saludos

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
« Respondre #83 el: 07 de Octubre de 2011, 09:01:17 am »
Visi,Otto Bumbel era brasileño blanco con un gran curriculum,era muy culto para el futbol de esa epoca;vivia en el hotel San Pancrac de Bellaterra con su mujer mulata y veinteañera;el tendria unos 70 años.Cuando se entrenaba en el bosque nos seguia en su mercedes.
Saludos

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
« Respondre #84 el: 07 de Octubre de 2011, 09:16:01 am »
En la temporada 1974-75 uno de Diciembre se perdio 2-1 en Huelva con dos penaltis inventados en contra , y que acabo con Biosca y su entrenador en el hospital con sendos amagos de infarto,La vuelta se gano en Abril 2-1.Jugaban Zaldua Garcia Cuervo etc. Biosca y Jaurrieta entrenadores.Huelva juega la promocion de ascenso,el SABADELL baja a los inffiernos con toda su tripulacion.
Fins dilluns.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #85 el: 07 de Octubre de 2011, 12:22:33 pm »
Supongo que con la posible baja de Redondo será la hora de ver en acción a Pablo Ruiz, o quizas Songo'o. creo que la defensa será esta : T.Lao - Olmo - P.Ruiz - Ramirez

Rueda de prensa de Álvaro Cervera, entrenador del Recre : http://www.recreativohuelva.com/pag/noticias_detalle.asp?idnoticias=8343&seccion=Noticias
« Darrera modificació: 07 de Octubre de 2011, 13:11:57 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #86 el: 07 de Octubre de 2011, 13:11:42 pm »
Supongo que con la posible baja de Redondo será la hora de ver en acción a Pablo Ruiz, o quizas Songo'o. creo que la defensa será esta : T.Lao - Olmo - P.Ruiz - Ramirez

Si penso el mateix, i  com que no l'hi han donat el permis a Juve, es la ahora de P. Ruiz i Juanjo  :icon_exclaim:

Crec que podrien sortir aixi:

De Navas

Lao           Olmo         P. Ruiz      Ramirez

Juanjo

H.Simon         Puchi

Lanza               Florian             Eneko/Aron                                       

Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #87 el: 07 de Octubre de 2011, 14:03:02 pm »

Si penso el mateix, i  com que no l'hi han donat el permis a Juve, es la ahora de P. Ruiz i Juanjo  :icon_exclaim:

De Navas

Juanjo

H.Simon         Puchi

oh yeah!!!mi gozo eun pozo!!!bon onzse si senyor.

Jo, sento anar a contracorrent de la majoria de la gent però, a mi el Juve ( sempre parlem del jugador i no de la persona) no m'agrada gens, reconec q té un bon cacao, q és un jugador tècnic i q a ratos he passat d'odiar-lo al camp a estimar-lo com qui diu, però ja per mi aquest any no hauria d'haver tingut una fitxa a la nostre plantilla a segona A. Que quedi clar q tot el seu èxit i bons partits jo sóc el primer q me'n alegro, doncs el seu èxit és del Sabadell, i això és el millor q ens pot passar, però al meu entendre,  q és el meu i puc estar perfectament equivocat, abans del Juve al mig del camp hi prefereixo al Putxi,Hector,Juanjo Fito i Arteaga, és a dir, dels 7 migcampistes q tenim actualment per mi en Juve és el sisé de set.

Dit això, aqui qui en sap és en Carreras i cada minut q jugui el Juvenal i cada cosa q fagi bé jo seré el primer en alegrarme! però res més, ho dic xq vaig llegir a algú per aquest forum q se'l atacava per criticar al Juve, i jo, des de la critica construtica esportiva tb dic q al meu entendre, quants menys minuts jugui el Juve en aquest equip doncs millor, i quan jugui si ho fa de **** madre, doncs encara molt millor!

HONOR AL SABADELL!!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #88 el: 07 de Octubre de 2011, 14:18:12 pm »
kituz*,

Un consell llegeix-te aquest article:

http://espaidefutbol.com/2011/10/480-dies-a-primera/  :ok
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8845
« Respondre #89 el: 07 de Octubre de 2011, 16:48:42 pm »

Fidel serà baixa al Recre per dilluns....
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
« Respondre #90 el: 07 de Octubre de 2011, 16:49:34 pm »
No se li dona bé al Recre venir per aquí............

El Decano ha jugado en la Nova Creu Alta en diez ocasiones en Liga, todas ellas en Segunda División entre 1974 y 1990. No ganó en ninguna ocasión, con un decepcionante balance de ocho derrotas y sólo dos empates, con 21 goles en contra y únicamente siete a favor. Cosechó tablas en la campaña 1980/81 (0-0) y en la 1982/83 (1-1).

Pues que no pare la música...

Més llenya, més llenya...!!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #91 el: 07 de Octubre de 2011, 16:54:24 pm »

De Navas

Juanjo

H.Simon         Puchi

Toni Lao... Grandissim Toni Lao!
Igual que De navas és San de Navas i Morales era el Pota Negra, Toni Lao hauria de ser el Jóker, el Comodí!  :)
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8845
« Respondre #92 el: 07 de Octubre de 2011, 21:27:40 pm »
Lluís Carreras ha parlat avui de partit trampa el del Recre, ja que molts el donen per guanyat i el Recre segons ell, te moltíssim perill.
Haurém de estar al 100% i qui pugui que vagi al camp, que fagi un esforç, i que doni aquell Plus perque la pilota que no entra amb el camp vuit, fagi que entri amb el camp ple.
 :bandera
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #93 el: 07 de Octubre de 2011, 22:49:57 pm »
si pel partit de dilluns algú li sobra algun carnet pel lateral q m'ho faci sapiguer.

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #94 el: 08 de Octubre de 2011, 11:33:59 am »
Bueno no se sies el post adecuado o no,pero sabiendo que los dos proximos partidos son en casa y uno de heyos es el lunes a las 9 de la noche,el club podria hacer alguna clase de promocion,poregemplo los dos partidos 18 euros.
No se lo digo por que me da la sensacion que el lunes vamos a ser 4 gatos,espero equivocarme pero es mi sensacion.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #95 el: 08 de Octubre de 2011, 15:58:19 pm »
Se pueden entrar bocadillos en la NCA no?
La cocacola me la tendré que esconder  :pepsi:
« Darrera modificació: 08 de Octubre de 2011, 20:14:33 pm per Évir »

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #96 el: 08 de Octubre de 2011, 17:15:45 pm »
Se puede entrar bocadillos en la NCA no?
La cocacola me la tendré que esconder  :pepsi:

Igual una Mossa et registra  :whistle:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #97 el: 09 de Octubre de 2011, 02:50:57 am »
Evir claro que puedes entrar bocadillos y la coca-cola te la llevas de plastico y te quitaran el tapón te llevas otro de repuesto y listo.

Pero simelo05 borra el mesnsaje por favor

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #98 el: 09 de Octubre de 2011, 08:45:42 am »
Bueno, poco a poco se va celebrando la jornada y partiremos el lunes 8 puntos por encima de la zona de descenso.
Si ganamos ya seria un colchoncito...

Desconnectat dani_crack

• Aleví
  • Missatges: 38
« Respondre #99 el: 09 de Octubre de 2011, 16:02:32 pm »
Bueno mañana es un gran partido y además contra un equipo venido a menos.... hay que intentar ganar si o si, pq dejamos a muchos equipos detrás y nos afianzamos ahi arriba :scut :cool

¡¡¡Amunt el CE Sabadell FC!!!