Supongo que con la posible baja de Redondo será la hora de ver en acción a Pablo Ruiz, o quizas Songo'o. creo que la defensa será esta : T.Lao - Olmo - P.Ruiz - Ramirez
Si penso el mateix, i com que no l'hi han donat el permis a Juve, es la ahora de P. Ruiz i Juanjo
Crec que podrien sortir aixi:
De Navas
Lao Olmo P. Ruiz Ramirez
Juanjo
H.Simon Puchi
Lanza Florian Eneko/Aron
oh yeah!!!mi gozo eun pozo!!!bon onzse si senyor.
Jo, sento anar a contracorrent de la majoria de la gent però, a mi el Juve ( sempre parlem del jugador i no de la persona) no m'agrada gens, reconec q té un bon cacao, q és un jugador tècnic i q a ratos he passat d'odiar-lo al camp a estimar-lo com qui diu, però ja per mi aquest any no hauria d'haver tingut una fitxa a la nostre plantilla a segona A. Que quedi clar q tot el seu èxit i bons partits jo sóc el primer q me'n alegro, doncs el seu èxit és del Sabadell, i això és el millor q ens pot passar, però al meu entendre, q és el meu i puc estar perfectament equivocat, abans del Juve al mig del camp hi prefereixo al Putxi,Hector,Juanjo Fito i Arteaga, és a dir, dels 7 migcampistes q tenim actualment per mi en Juve és el sisé de set.
Dit això, aqui qui en sap és en Carreras i cada minut q jugui el Juvenal i cada cosa q fagi bé jo seré el primer en alegrarme! però res més, ho dic xq vaig llegir a algú per aquest forum q se'l atacava per criticar al Juve, i jo, des de la critica construtica esportiva tb dic q al meu entendre, quants menys minuts jugui el Juve en aquest equip doncs millor, i quan jugui si ho fa de **** madre, doncs encara molt millor!
HONOR AL SABADELL!!