Autor Tema: J8: CE SABADELL FC - RECREATIVO HUELVA - DILLUNS 10 d'OCTUBRE- 21h.  (Llegit 33639 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Cañadas10

• Infantil
  • Missatges: 195
  • Gènere: Masculí
Re:J8: CE SABADELL FC - RECREATIVO HUELVA - DILLUNS 10 d'OCTUBRE- 21h.
« Respondre #200 el: 11 de Octubre de 2011, 14:25:53 pm »
Si Pablo Ruiz jugó todo el partido y lo hizo bastante bien. Bien por arriba y sacando el balon con criterio aunque hubo algunas ocasiones que quiso conducir demasiado y alguna perdida tonta, pero para ser su primer partido, sacó buena nota! jejej

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #201 el: 11 de Octubre de 2011, 14:40:06 pm »
Songo'o jugó bastante bien, hasta tuvo una ocasión de gol  :clap2

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
« Respondre #202 el: 11 de Octubre de 2011, 14:41:56 pm »
mama mia hector simon ,juanjo ,puchi ,arteaga y juvenal que media que tenenos pero hector simon , y juanjo es delicaten y cuidado que faltan alex cruz,baha que tranquilos que es un krak me han informado que ha perdido 7 kilos le quedan 2 KILOS para estar en forma , este año va a ser muy grande y sacamos 5 puntos al alcorcon que cierra el playoff y recibimos el sabado ,creo que se van escapar pocos puntos en nuestro fortin "LLAMADO LA BOMBONERA CREU ALTA" VAMOS SABADELL :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #203 el: 11 de Octubre de 2011, 14:59:50 pm »
IMPRESIONANTE el ambiente,el público en el Estadi,el equipo luchando hasta el final.... QUE NADIE NOS DESPIERTE DE ESTE SUEÑO !!!!!!!! FELICITATS A TOTS ELS ARLEQUINATS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :scut :bandera :xin-xin
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #204 el: 11 de Octubre de 2011, 15:23:47 pm »
mama mia hector simon ,juanjo ,puchi ,arteaga y juvenal que media que tenenos pero hector simon , y juanjo es delicaten y cuidado que faltan alex cruz,baha que tranquilos que es un krak me han informado que ha perdido 7 kilos le quedan 2 KILOS para estar en forma , este año va a ser muy grande y sacamos 5 puntos al alcorcon que cierra el playoff y recibimos el sabado ,creo que se van escapar pocos puntos en nuestro fortin "LLAMADO LA BOMBONERA CREU ALTA" VAMOS SABADELL :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:

eres el PUUTO AMO!!!! a muchos nos encantas y a muchos otros les tienes subidos por las paredes jejejejeje, pero tu mítico emoticono y tus precisas informaciones, cmo q ha perdidok 7 kilos y no 8 son parte ya de este foro!!!

HONOR AL SABADELLL!!!!avui a Varsovia sta plovent,  pero la felicitat q portava jo a la cara no me la treu ni res ni ningu!!

Desconnectat jverdu

• Aleví
  • Missatges: 34
« Respondre #205 el: 11 de Octubre de 2011, 15:27:39 pm »
Primer de tot felicitar a l'equip, que s'ho mereix.

En segon lloc comentar que un jugador NO ha de llençar la pilota a fora si hi ha una lesió!!! No ho ha de fer mai!! I això no és mala educació, simplement és seguir el reglament.
Oi que si l'arbitre s'equivoca donant un gol com a valid, l'equip que l'ha marcat ho accepta content i no va a l'arbitre a dirli que l'anuli???? Això és el mateix.
Si l'arbitre s'equivoca a favor teu no parant el joc, el jugador ha de seguir jugant, perquè l'únic responsable d'aturar el joc és l'arbitre.

A part, no ho dic per l'acció d'en Floriant, però a cada jornada es veuen accions en que un jugador fa més o menys teatre per evitar jugades de l'equip contrari. L'arbitre no pot aturar el joc sempre, i és normal que si no va veure la trepitjada (que és comprensible ja que jo estava al camp i ben aprop i tampoc la vaig veure) deixés seguir el joc.

Per acabar, i amb tots els respectes: Un cop al cap s'ha d'auxiliar quan abans millor perque pot produir problemes greus, però un cop a la cama tan si s'auxilia al jugador al moment o al cap de 30 segons quan s'acaba la jugada, l'abast de la lesió és el mateix.
Per tant considero que l'arbitre va errar no pitant falta i targeta per la trepitjada, però va encertar deixant seguir el joc.

I.... no vull ser l'Osasuna de segona!!!! Que els recullpilotes no amaguin la pilota al rival!!!!!

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #206 el: 11 de Octubre de 2011, 15:37:12 pm »
una cosa congresos no seras el futbolplayer del marca porque hablas igual  pareceis  la misma persona pio pio ;) ,en parte eres un crack no das nunca ni una pero bueno tu sigues viviendo en tu mundo.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #207 el: 11 de Octubre de 2011, 15:38:51 pm »
Al igual que és una evidencia que si el Recre no vol tirar la pilota fora i segueix el joc estan en el seu dret, és una altre evidencia que si nosaltres ens volem cag.. en tot quan ho van fer, també estem en el nostre dret. No he vist en la meva vida una jugada semblant i que el públic de l'equip "perjudicat" no s'exalti.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #208 el: 11 de Octubre de 2011, 18:02:08 pm »
Ningú diu res del regat de Juanjo enganxat a la linea de banda. Impressionant.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #209 el: 11 de Octubre de 2011, 18:06:57 pm »
Ningú diu res del regat de Juanjo enganxat a la linea de banda. Impressionant.

ho recordo, una de tantes, quin tros de jugador  :smart:
@javi_gt86

Desconnectat jverdu

• Aleví
« Respondre #210 el: 11 de Octubre de 2011, 19:06:50 pm »
Estic d'acord, totes les aficions ho fan, (no critico a la nostra afició sino a totes) però crec que no hauria de ser així. No m'agraden els insults gratuits a la resta d'equips.

:beer2  ¡¡¡¡VISKA EL SABADELL I LA SEVA AFICIÓ!!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #211 el: 11 de Octubre de 2011, 19:11:41 pm »
Estic d'acord, totes les aficions ho fan, (no critico a la nostra afició sino a totes) però crec que no hauria de ser així. No m'agraden els insults gratuits a la resta d'equips.

Estic d'acord amb el que dius, però nomes vull matisar una cosa TOTS els insults son gratuïts el que passa que de vegades poden sortir molt cars  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat jverdu

• Aleví
« Respondre #212 el: 11 de Octubre de 2011, 19:16:33 pm »

Estic d'acord amb el que dius, però nomes vull matisar una cosa TOTS els insults son gratuïts el que passa que de vegades poden sortir molt cars  :mmmm
TOT ACLARIT!!!  :pilotasso

Una pregunta, canviant de tema: tothom sap més o menys el que cobren les grans estrelles del futbol, però fa temps que tinc curiositat per saber per on ronden els sous mitjans del nostre CES i sobretot de la liga adelante en general.
Són publics? Es sap el que obren?

Merci per endavant!!!

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #213 el: 11 de Octubre de 2011, 19:39:47 pm »
lo de ayer impresionamte desde el cesped se ve genial el ambiente y sobre todo gallina de piel como dice un tal johan je je viendo al estadio botar.

Y Mutio un saludo grande y ya nos vamos conociendo mas foreros ah y al forero que iva contigo que no le pille el nombre bien
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #214 el: 11 de Octubre de 2011, 20:00:11 pm »
El césped estaba perfecto, una alfombra más verde que el prado de Heidi  :Paletas:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #215 el: 11 de Octubre de 2011, 20:09:19 pm »
Quin gust veure a Juanjo sobre la gespa. I el més important, contagiant ganes i testiculina a la resta de companys.

Vàrem començar molt igualats, però a partir del gol de Puigdollers fins a la mitja part, l'únic dominador va ser el CE Sabadell. Desprès, a la segona part, es va patir molt. Tenim moltes lesions, i a sobre es lesionen Eneko i Ramírez, que estaven físicament impecables i a part de Juanjo i Pablo Ruiz, sense ritme de partits, entren Songo'o, també amb falta de minuts i Don Manuel Lanzarote, tocat. Això va fer que patíssim, però que voleu que us digui. Beneït patiment, si guanyem.

3 punts menys per aconseguir la permanència i ja només ens queden 34.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #216 el: 11 de Octubre de 2011, 20:59:10 pm »
Una victòria MOLT meritòria la d´ahir sobreposant-se l´equip a moltes circunstàncies adverses en forma de "plaga de lesions" i d´un rival molt sòlid al que només li va faltar més punteria.  Vaig elogiar les nostres línies defensives després de jugar al Mini-Estadi i avui ja tinc que posar-los-hi a tots un "10".  No hem d´oblidar que fins i tot vem estar alguns minuts al final amb un jugador menys....Pablo Ruiz apunta bons detalls i Songo´o m´ha sorprès favorablement.  Olmo, el "kaiser" de l´àrea petita, Toni Lao, continuant la seva progressió acelerada i Oscar Ramírez fent el seu millor partit de la temporada....

En les línies de construcció crec que va pesar una mica l´acumulació de baixes, inclosa la de Lanzarote que no va poder jugar al 100%, tot i així s´hi van "partir tots el camp".  Menció també per Florián, que va tindre el coratge de reincorporar-se els últims minuts.

Aquests partits també s´han de saber guanyar i donen "caràcter" i "saber estar" a l´equip....

Molt interessant l´entrada que es va enregistrar.  La part de la ciutat "afecta" al sentiment arlequinat torna a vibrar i tinc la percepció de que la gent que segueix a l´equip una mica més de lluny ha augmentat bastant, com ja va començar a passar en l´últim tram de la lliga passada.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #217 el: 11 de Octubre de 2011, 22:23:19 pm »
Ja no sé quines paraules utilitzar per definir aquest equip... Com s'ho curren aquests nanos! Quin derroche físic! Ahir es van posar el mono de treball i es van deixar la vida a la gespa. Quin orgull i que afortunats som de poder comptar amb un grup humà com aquest! Defensivament aquest equip ha guanyat moltíssim, i quan tinguem molts dels nostres efectius recuperats, tenim un gran mig del camp i gent molt ofensiva i amb gol. No sé com acabarem aquest any, però una cosa tinc molt clara, estic a mort amb aquests jugadors!

Seguim sommiant...
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #218 el: 12 de Octubre de 2011, 01:07:09 am »
Estic emocionat i molt sorpres pel gran començament del nostre SABADELL ,crec que ningu a aquestes alçades de temporada podia creure aixo que estem veien. Ara tambe dic que la temporada es molt llarga i arribaran temps dificils i tindrem que fer costat al nostre equip.Aprofitant  aquesta situacio vull llençar una reflexio , o un pensament, es l,hora de despertar a la nostra ciutat ,ENCOMANEU EL SABADELL,  parleu i animeu als vostres familiars, amics ,coneguts i companys de feina ,tenim que fer corre el nostre sentiment per tot arreu , aixo  va pels 2000 que anaveu a tercera i segonaB  ,els de sempre els autentics arlekinats tenim aquest repte ,tenim coratge per fer-lo . UNA SALUTACIO A TOTA LA FAMILIA ARLEKINADA, VISCA EL SABADELL I LA SEVA AFICIO. :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :bandera :bandera :bandera

Desconnectat dani_crack

• Aleví
  • Missatges: 38
« Respondre #219 el: 12 de Octubre de 2011, 13:28:20 pm »
El lunes pudimos ver un Sabadell en la segunda parte pobre en ataque, pero me alegra saber que detrás hay una gran defensa con Olmo, Pablo y sobretodo Oscar Ramirez... tb De Navas tuvo 2 paradones... solo nos falta más suerte arriba y un goleador que no falle tanto.. haber si Baha se pone a punto y nos hace disfrutar asi como lo estamos haciendo de aqui hasta el final :beer2

¡¡¡Amunt el CE Sabadell FC!!!