Autor Tema: Sobre el partit d' avui  (Llegit 1145 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
Sobre el partit d' avui
« el: 21 de Novembre de 2005, 00:01:08 am »
el primer que voldria dir esque tot l equip a jugat una primera mitja ora per SOMIAR
hem jugat molt be, poer fi per les bandes, i em fet 2 golasos molt bons...
despres ens em adormit...
el que no VUI TOLERAR MES son les lagunes defensives... en el gol d' ells el que a remtat ho a fet TOTALMENT sol, i aixo no pot ser... la defensa raya a bona altra durant el partit pro sempre comet 2 o 3 errors que amb aquets que eren molt dulents no, pro equips com alacant no desaprofiten aquets errors... i ho vam veure la semana pasada...
s' ha d' evitar aixo com sigi!!!!! ens marcan gols tontos.
despres per mi destacar la feina de pablo sanz, esta agradant-me molt...fa una feina fosca. pro sempre hi es i talla bastants pilotes... fa una bona feina
tambe e vist un ivan diaz motivat a la primera part... sa vist la clase que te i pot ser un home molt important si tot va bé
i despres el medina tambe a rallat a molt bona altura... en general tot l' equip ho ha fet be...pro estic segur que podriem aver marcat mes gols...
s' ha d' evitar las lagunas defensives...
i dir que a mi aquest equip em comença a donar bones sensacion... veurem d aqui al final de la primera volta... pro jo crec que podem acabarla MOLT aprop del play off...
la maquina comença a funcionar
salutacions!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Sobre el partit d' avui
« Respondre #1 el: 21 de Novembre de 2005, 00:09:23 am »
Vols dir que el seu gol no hi ha hagut un fora de joc? No l'he vist molt bé...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #2 el: 21 de Novembre de 2005, 00:28:45 am »
Vols dir que el seu gol no hi ha hagut un fora de joc? No l'he vist molt bé...
no hu se pro l error hi es igualment...
per cert, el segon gol nostre era falta de pablo sanz.... pro vosaltres eu vist algo???
xDD yo no eh  ;D ;D ;D >:D >:D

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 21 de Novembre de 2005, 00:35:12 am »
per cert, el segon gol nostre era falta de pablo sanz....

Aquella empenteta :icon_question: No, home, no! Ha sigut el defensa, que li ha donat un cop d'esquena al braç del Pablo :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #4 el: 21 de Novembre de 2005, 00:42:19 am »
collons nois el segon i tercer gol del sabadell son una falta com una casa de pages,pero ja va be que algun dia no ens fotin

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #5 el: 21 de Novembre de 2005, 09:27:23 am »
El tercer no, perque al porter se li escapa la pilota i després el Medina la fot dins. Pero el segon, només el Pablo s'ha tret al jugador que el molestava. Volia estar solet home  :laugh:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #6 el: 21 de Novembre de 2005, 10:05:53 am »
Per mi en el segon gol tots dos jugadors s'gafen, i el del recreacion cau perque va d'esquena. Per mi es bo.

I en el tercer, el porter, en cap moment te la pilota agafada, ell fa teatre per veure si cola, pero no protesta gens.
SANGUI

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #7 el: 21 de Novembre de 2005, 10:20:05 am »
El segon gol era falta clara del Pablo Sanz, el tercer al porter se li escapa la pilota i en rematar el Medina s emporta tot per davant, per lo tant gol clar.

Però sius plau siguem realistes, aquest Logronyés és el pitjor equip de la categoria, eren patètics ( especialment el num.3), i tot i així ens han fet un gol i posta contrar les cordes 5 minuts.

Encara s´ha de treballar molt, amb pinzellades positives com és el joc del Sanz i el Medina, les ganes del Gallo i un Ivan Diaz que avui semblava motivat, tot i així a la roda de premsa en Montes tenia clarque hi hafeina a fer, principalment en defensa i en concentració durant el 100% del partit.

Aviam si és així i dissabte a Reus ens donen la primera alegria fora de casa.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #8 el: 21 de Novembre de 2005, 18:12:33 pm »
Totalment d'acord el segon i el tercer gol eran falta però per un dia que l'arbitre va a favor nostre no pasas res i per mi el recreacion es carn de tercera és el pitjor equip que ha passat per aqui