Autor Tema: DAVID GALLO ES RETIRA AMB MOLESTIES  (Llegit 1262 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
DAVID GALLO ES RETIRA AMB MOLESTIES
« el: 20 de Novembre de 2005, 20:27:09 pm »
Al descans Gallo ha demanat el cambi per unes molesties, Montes li ha demanat que aguantes els primers minuts de la segona part, amb el gol del Recreación l'ha mantingut al camp, pero amb el 3-1 ja ha decidit fer-ho efectiu i donar entrada a Madrigal.

Esperem q no sigui res greu i q dissabte estigui a Reus disposat a marcar algún golet  ;D
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
Re: DAVID GALLO ES RETIRA AMB MOLESTIES
« Respondre #1 el: 20 de Novembre de 2005, 21:12:14 pm »
Doncs els seu substitut durant els 20 minuts que ha jugat (més temps afegit), en MADRIGAL, ha continuat donant mostres de la seva inoperància.
No sé, no sé que passa amb Madrigal, però penso que a dia d'avui és el més fluix dels tres davanters, doncs és que no se'l veu ni motivat.
Espero que lo de Gallo sigui només un ensurt, i estigui recuperat per jugar a Reus, a veure si torna a cantar i ens dedica una "cresta".

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #2 el: 20 de Novembre de 2005, 21:25:57 pm »
jo a madrigal li trobo el mateix que a gallo, no ens enganyem el gallo a fet nomes un gol i cada semana aki al forum sempre diem que en maracara 1, i com aguem de esperar 11 jornades anem be...al orife se la tret del mapa... :o
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #3 el: 20 de Novembre de 2005, 22:55:59 pm »
jo a madrigal li trobo el mateix que a gallo, no ens enganyem el gallo a fet nomes un gol i cada semana aki al forum sempre diem que en maracara 1, i com aguem de esperar 11 jornades anem be...al orife se la tret del mapa... :o

osti !! no m comparis la feina q fa dins el camp Gallo amb la q fa Madrigal !! Gallo ha estat titular a tots ls partits de lliga (menys el de sanció per la vermella) i a tots s'ha partit la 'cresta' a totes les boles.

M'enrecordo partits q era ell sol a dalt lluitant totes les punyeteres boles, pero clar, un de sol no pot fer res ... i com sempre dic, si un davanter no marca ... tothom el crucifica.

Per mi Gallo és una peça clau del onze inicial.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #4 el: 21 de Novembre de 2005, 00:12:06 am »
la falta del tercer gol li han fet a ell quan ha regatejat a tres defenses i encarava sol cap a porteria

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #5 el: 21 de Novembre de 2005, 09:22:10 am »
I avui el Madrigal no ho ha fet malament del tot. El que no aixeca cap es el Sergio I. Esperem que el Juanma façi relluir la qualitat que se li suposa  :(
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 21 de Novembre de 2005, 18:24:28 pm »

osti !! no m comparis la feina q fa dins el camp Gallo amb la q fa Madrigal !! Gallo ha estat titular a tots ls partits de lliga (menys el de sanció per la vermella) i a tots s'ha partit la 'cresta' a totes les boles.

M'enrecordo partits q era ell sol a dalt lluitant totes les punyeteres boles, pero clar, un de sol no pot fer res ... i com sempre dic, si un davanter no marca ... tothom el crucifica.

Per mi Gallo és una peça clau del onze inicial.

jo nomes dic, que lafalagem molt per el que ha fet, el tariq era igual es deixava la pell al camp en cada partit, pero i que no pot viure de aixo, un davanter a de marcar, nomes aixo, que el gallo venia de "golejador"...i lo de la copa federacio... ::) no es el mateix, madrigal tambe venia de "golejador" pero te menys minuts que gallo, i mes o menys, si madrigal marca i gallo no en portaran 1 cadascun ara que?
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #7 el: 21 de Novembre de 2005, 19:21:58 pm »
Tu a Gallo li fots una pilota dins de l'area i te la fot, el problema es que juga sol a dalt.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #8 el: 21 de Novembre de 2005, 19:32:43 pm »
Tu a Gallo li fots una pilota dins de l'area i te la fot, el problema es que juga sol a dalt.

Referent al que dius braquer estic d'acord amb tu. I ho lligaré amb el que va dir el Montes ahir a la roda de premsa; home que penso que està perdent una mica els papers.
No el critico ni res, però algunes decisions seves em fan gràcia; bé a mi i a la majoria que no vol dir res perque considera que és massa d'hora per criticar. I torno a dir, que jo no critico, només repetiré el que va dir ahir. Diu: "A Gallo hay que dejarlo solo arriba, porque sino con algun compañero más, se molestan y no juegan cómodos" Per favor, que digui una altra cosa, però aquesta TONTADA NO. Un jugador el que NO vol és jugar sol entre 4 defenses i prou feina té en rebre. No faré cap valoració, però això que va dir cau pel seu propi pes.

Ànim que dissabte hem de guanyar.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #9 el: 23 de Novembre de 2005, 17:15:41 pm »
David Gallo, OK El delantero del Sabadell, que se retiró ante el Logroñés con molestias, podra jugar en Reus después de que una ecografia confirmara que sólo sufre una contusión en el gluteo 

Font: MD
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!