Autor Tema: CE SABADELL FC - ALCORCON -DISSABTE 15 D'OCTUBRE 18:00h-  (Llegit 42733 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:CE SABADELL FC - ALCORCON -DISSABTE 15 D'OCTUBRE 18:00h-
« Respondre #180 el: 15 de Octubre de 2011, 22:57:27 pm »
Partidàs de tot l'equip, sobretot a la segona part, on jugant amb 10 en algunes jugades semblàvem ser 12 i amb el públic animant com a bojos a les contres, amb el que els jugadors visitants se'ls ha posat els collons per corbata.

De 10 quasi tot, menys els 3.000€ que ens caurà de multa per que un tio ha saltat al camp, i proposo que si és tant arlequinat, faci un escrit de descàrrec al club davant la RFEF i pagui ell solet la multa.

Només falta que el critiquem ara... Peus a terra senyors !!!!  Qui  d'això que estem vivin ara, ell té part de responsabilitat, és l'unic alcalde que ha recolzat l'equip i ha buscat pasta per tot arreu, o no us enrecordeu de totes les empresses que vàren colaborar economicant, creieu que ho van fer només per amor al Sabadell?  Em sembla que sou una mica injustos

Disculpa que et recordi que la majoria (no el 100%) de les empreses que van col·laborar, son empreses que tenen la concessió de serveis a la vostre ciutat.

Hi han obres majors que les ha de pagar l'ajuntament, per que l'estadi és municipal. I no ho està fent.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #181 el: 16 de Octubre de 2011, 01:05:12 am »
visca el sabadell!!!!!!! gran victoria necesitem un sponsor  i millorar la publicitat!!!!
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #182 el: 16 de Octubre de 2011, 10:17:30 am »
Partidàs de tot l'equip, sobretot a la segona part, on jugant amb 10 en algunes jugades semblàvem ser 12 i amb el públic animant com a bojos a les contres, amb el que els jugadors visitants se'ls ha posat els collons per corbata.

De 10 quasi tot, menys els 3.000€ que ens caurà de multa per que un tio ha saltat al camp, i proposo que si és tant arlequinat, faci un escrit de descàrrec al club davant la RFEF i pagui ell solet la multa.

Només falta que el critiquem ara... Peus a terra senyors !!!!  Qui  d'això que estem vivin ara, ell té part de responsabilitat, és l'unic alcalde que ha recolzat l'equip i ha buscat pasta per tot arreu, o no us enrecordeu de totes les empresses que vàren colaborar economicant, creieu que ho van fer només per amor al Sabadell?  Em sembla que sou una mica injustos

Disculpa que et recordi que la majoria (no el 100%) de les empreses que van col·laborar, son empreses que tenen la concessió de serveis a la vostre ciutat.

Hi han obres majors que les ha de pagar l'ajuntament, per que l'estadi és municipal. I no ho està fent.

De todas formas la LFP también está bastante cargada de manias, que si la sala antidoping así o de aquella manera. Como el tema de enjaular a la aficion visitante por si vienen, toda la vida hemos estado mezclados, y ahora te obligan a hacer una obra de vallado para estar todo el rato vacia.
Creo que las obras, en la época que estamos, que se hagan cuando toque y por obligación no para que nos den una estrella al estadio. Entiendo que las mínimas exigibles se han hecho y por eso estamos donde estamos y estoy seguro que las que toque el año que viene se volveran a hacer, de momento los aficionados arlequinados aquí podemos estar tranquilos.

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #183 el: 16 de Octubre de 2011, 10:48:41 am »
Ahir partit trabat, amb algunes accions individuals, i amb un gol de panl que vam saber defensar. Salvador, com sempre, David De Navas, que al final va fer 3 parades de mèrit.
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat ohenry1988

• Infantil
  • Missatges: 101
« Respondre #184 el: 16 de Octubre de 2011, 12:33:14 pm »
me acabo de despertar y he soñado que sant de navas sacaba una mano a un tiro a bocajarro del alcorcon, entre dos paradas más

Desconnectat Bernat

• Aleví
  • Missatges: 46
« Respondre #185 el: 16 de Octubre de 2011, 12:37:39 pm »
Impressionant de Navas! Avui he aprofitat per fer una entrada del Sabadell al meu blog, espero que el meu soci no s'enfadi perquè normalment només parlem d'equips de Champions :P

Que segueixi el somni!  :balla

PD: Per si algú vol llegir i opinar sobre l'entrada ;)

http://mundotikitaka.blogspot.com/2011/10/el-milagro-del-sabadell.html

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #186 el: 16 de Octubre de 2011, 13:10:58 pm »
 sabadell alcorcon.mpeg

aqui poso unes imatges feta amb la meva camera compacte nomes les poques ocasions que el Sabadell va atacar la segona part  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #187 el: 16 de Octubre de 2011, 13:13:21 pm »
no estaría de más que el Tito Manolo se enrollase y pagase algo de las obras del club, porque de momento, TODO y cuando digo TODO es TODO, lo ha pagado el CE Sabadell...

¿ O es que el estadio es municipal para traer a bandas como Andy y Lucas, pero para hacer reformas no ?
en las fotos es el primer apollando al equipo, pero detrás de las camaras...

Por cierto, yo tengo una opinión, como todos vosotros... no sé que más da que esté detrás de una cámara o cambiando las bombillas de los lavabos...

Crec que el Evir es referia al Bustos no a tu, jo a la primera també ho havia entès com tu i he flipat jajaj enhorabona per les fotos d'ahir. ets un crack !!
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat ohenry1988

• Infantil
  • Missatges: 101
« Respondre #188 el: 16 de Octubre de 2011, 13:37:34 pm »
Impressionant de Navas! Avui he aprofitat per fer una entrada del Sabadell al meu blog, espero que el meu soci no s'enfadi perquè normalment només parlem d'equips de Champions :P

Que segueixi el somni!  :balla

PD: Per si algú vol llegir i opinar sobre l'entrada ;)

http://mundotikitaka.blogspot.com/2011/10/el-milagro-del-sabadell.html

muy buena cronica amigo!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #189 el: 16 de Octubre de 2011, 14:49:04 pm »
sabadell alcorcon.mpeg

aqui poso unes imatges feta amb la meva camera compacte nomes les poques ocasions que el Sabadell va atacar la segona part  :mmmm
Creo que te estás arrepintiendo de no haberte echo socio del lateral  :laugh2:  :wink2:

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #190 el: 16 de Octubre de 2011, 15:09:31 pm »
DE NAAAAAAAAAAAAVAS, DE NAAAAAAAAAAVAS... de nou s'ha aposentat Sant David De Navas. Porta 3 partits sent el principal responsable de les victòries. Ara, ell fa el seu paper això també és futbol i els partits tambe ens guanyen d'aquesta forma, saber aguntar el resoltat de forma admirable defensivament.
Segueix el somni, ahir l'expulsió d'Olmo va contribuir a que el partit fos un altre des d' aquell instant. Després de haver patit el primer contratems la lesió de Baha (no sé quan podrem veure el verdader Baha, si és que el podem veure que ja va sent  hora).
Gran partit del Sabadell fent l'únic que es podia fer ahir deprés de l'expulsió. Gran treball de tot l'equip amb una plaga de lesions greus a les nostres espatlles.

Visca el Sabadell i la seva afició. Nosaltres si que sóm més que un club :thumbsup: :mml:

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #191 el: 16 de Octubre de 2011, 15:29:36 pm »
i 3 puntets més q es queden a casa.

Espectacular la ratxeta de resultats q portem (6 victòries, 1 empat i 1 derrota). Tenim números de campió sense cap tipus de dubte.

Sobre el partit comentar q va ser una victòria justeta amb gol de penal, però és q poca cosa més es podia fer quan et presentes a un partit plegat d lesions, amb el davanter centre q s'et lesiona a la primera de canvi i per postres tens q jugar 50 minuts amb un tio menys sobre el terreny de joc, encara prou bé q vam aguantar el resultat i ojo k alguna q altre ocasió per a fer el 2-0 també vam tenir a la primera part. La segona va ser tota per a ells pero vaja, si us dic la veritat vaig patir molt més el dia del Recre.

Ara a puntuar a Guadalajara !!!

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #192 el: 16 de Octubre de 2011, 15:37:01 pm »
i 3 puntets més q es queden a casa.

Espectacular la ratxeta de resultats q portem (6 victòries, 1 empat i 1 derrota). Tenim números de campió sense cap tipus de dubte.

Sobre el partit comentar q va ser una victòria justeta amb gol de penal, però és q poca cosa més es podia fer quan et presentes a un partit plegat d lesions, amb el davanter centre q s'et lesiona a la primera de canvi i per postres tens q jugar 50 minuts amb un tio menys sobre el terreny de joc, encara prou bé q vam aguantar el resultat i ojo k alguna q altre ocasió per a fer el 2-0 també vam tenir a la primera part. La segona va ser tota per a ells pero vaja, si us dic la veritat vaig patir molt més el dia del Recre.

Ara a puntuar a Guadalajara !!!

Ferni, jo sóc dels que crec molt en les ratxes, crec que a Guadalajra hem d'anar a guanyar, m'ensumo que aquests perdran avui i es començaran a desinflar.

AMUNT SABADELL!
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #193 el: 16 de Octubre de 2011, 15:37:17 pm »
En el descanso estaba dándole vueltas a la cabeza pensando como íbamos a sacar el partido adelante con uno menos, preveía y deseaba un empate, porque veía muy complicado mantener el resultado 45 minutos y jugando contra un gran goleador como lo es Quini.

Pues bien, no tengo palabras de describir lo que ha conseguido este equipo y nuestro santo San David De Navas (una vez más...)

Impresionante resultado e impresionante jornada en la que menos el Hercules, han pinchado todos los demás perseguidores  :thumbsup: 

Me quedo con el partidazo de Redondo (si, una vez más) y que grande es cada vez Hector Simon, ayer fue el que más me gustó, sobretodo su primera parte.

Menudo pedazo de negro que tenían, me refiero a Babin, típico negrito que si te agachas...  :Paletas: uyuyuy. Muy buen jugador por eso,menudo portento físico
@javi_gt86

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #194 el: 16 de Octubre de 2011, 16:07:01 pm »
En el resum del partit al Marca, es veu com Baha vol tirar el penalt i Aaron li diu que no i marxa amb resignació i amb cara de pocs amics, després marca Aaron i Baha el va abraçar efusivament. Aquesta és la actitud !  :clap
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #195 el: 16 de Octubre de 2011, 16:14:59 pm »
También lo quería lanzar Lanza, pero tampoco lo consigue.

Según Marca.com:

GOL:
1-0, m.46 Míchel.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #196 el: 16 de Octubre de 2011, 16:27:28 pm »
En el resum del partit al Marca, es veu com Baha vol tirar el penalt i Aaron li diu que no i marxa amb resignació i amb cara de pocs amics, després marca Aaron i Baha el va abraçar efusivament. Aquesta és la actitud !  :clap

Per la cara de Baha, sembla que per decissió técnica de jugadors al camp, li toqués a ell tirar el penal i que Aarón es salta la directriu....Baha es queda com dient "tu mateix, es el que ha dit el míster".
Si no es una película que m´he montat jo sol i el falla, ja haguessim tingut telenovela al Fòrum :whistle:

Cuan surt tot, surt tot........que no canvíi
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #197 el: 16 de Octubre de 2011, 17:36:23 pm »
Un cop més em trec el barret davant d'aquest equip! Quan es tracta de toca i fer-ho maco, ens sortim, i quan es tracta de posar-se el mono de treball i mossegar, en sortim també! Juanjo Ciércoles de central... i ho borda! És que és per flipar!!!
Llàstima que aquesta lliga és la més llarga de totes, 42 jornades... Encara queda un món i part d'un altre, tot i que el que està clar és que tots els punts que aconseguim ara no els trobarem a faltar més endavant, quan les coses puguin anar maldades...
El que sí tinc molt clar és que quan aquest equip s'ha assentat a darrera, bona part de la feina ja la hem tingut feta... Tercer partit amb la porteria a zero, això és molt i molt important! D'altra banda, amb la tornada d'Arteaga la nostra vessant més ofensiva guanyarà moltíssim! Si som capaços de treure un bon resultat de Guadalajara, potser ens haurem de començar a mirar tots a la cara molt seriosament, i pensar... A veure si...

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #198 el: 16 de Octubre de 2011, 17:58:51 pm »
 :scut :bandera :bandera

Aquest últims partits he jugat com ho solíem fer a segona B (guardant les distancies) tot basat amb una bona defesa i si sona la flauta fer un gol, aquest any ens tocarà patir mes que la temporada passada però si ens salvem, que ho farem ho donaré per bo, el que si m'he fixat es que molta gent no li agrada gents els passes curts entra la defensa i el porter diuen que ens fotran un gol, es la manera que ja jugàvem la temporada passada i mira on varem arribar, el cert es que una mica de you you si que fa però es la manera que te el Carreras de fer jugar l'equip i cada vegada es millora mes, esperem no patir gaire del cor i aconseguir els punts ràpidament i descansar. :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #199 el: 16 de Octubre de 2011, 18:40:39 pm »
Partit de desgast i de saber patir sobretot en una 2a part que tot i jugant amb 10 vam aconseguir mantenir la porteria a zero.
Felicitar a tot l'equip per l'entrega i les ganes mostrades durant els 90 minuts.

Tres punts més per arribar ben aviat a la permanència dins la categoria  :clap
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es