Autor Tema: PÓSTER ASCENS A 2º DIVISIÓ ?  (Llegit 1755 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
PÓSTER ASCENS A 2º DIVISIÓ ?
« el: 16 de Setembre de 2011, 16:18:31 pm »
Voldria sapiguer si està previst per part de la Junta Directiva que surti algun póster commemoratiu del nostre ascens a 2ª Divisió.
Fa 4 anys quan vam assolir l'ascens a Mieres de 3ª a 2ª B va sortir un póster gegant amb la revista Don Balon el qual llueix la meva habitació precisament desdel 2007. No hi ha intenció de treure'n cap de póster de record de l'equip a camp de l'Eibar? Ja sé que la revista Don Balón no el treurà però perquè no s'en fa un per part de la nostra junta igual q els calendaris q regalen a principis d'any ?

Alguns encara q tinguéssim q pagar 5-6 € ens agradaria dispossar d'un póster així per a penjar-lo a l'habitació... a veure si s'els hi acudeix aquesta idea abans de Nadal i el podem comprar algun lloc.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
Re:PÓSTER ASCENS A 2º DIVISIÓ ?
« Respondre #1 el: 16 de Setembre de 2011, 16:46:02 pm »
Voldria sapiguer si està previst per part de la Junta Directiva que surti algun póster commemoratiu del nostre ascens a 2ª Divisió.
Fa 4 anys quan vam assolir l'ascens a Mieres de 3ª a 2ª B va sortir un póster gegant amb la revista Don Balon el qual llueix la meva habitació precisament desdel 2007. No hi ha intenció de treure'n cap de póster de record de l'equip a camp de l'Eibar? Ja sé que la revista Don Balón no el treurà però perquè no s'en fa un per part de la nostra junta igual q els calendaris q regalen a principis d'any ?

Alguns encara q tinguéssim q pagar 5-6 € ens agradaria dispossar d'un póster així per a penjar-lo a l'habitació... a veure si s'els hi acudeix aquesta idea abans de Nadal i el podem comprar algun lloc.
solo una palabra, imposible

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #2 el: 17 de Setembre de 2011, 00:13:40 am »

Es una idea buenísima la verdad, vamos yo ya tengo el hueco para colgarlo.

Habría que hacer llegar de alguna manera esta sugerencia a la directiva.

Pero 5 o 6 euros lo veo muy caro contando que normalmente estos pósters los regalan con el periódico.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #3 el: 17 de Setembre de 2011, 12:11:39 pm »
El diari Sabadell va fer un poster de l'ascens, jo el tinc.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #4 el: 17 de Setembre de 2011, 12:44:41 pm »

Jo també, queda molt bé penjat a l'habitació
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #5 el: 17 de Setembre de 2011, 15:33:27 pm »

Jo també, queda molt bé penjat a l'habitació

Si però es de paper de diari xD el que vol dir Ferni es fer un com el de Mieres de don Balon que si es un bon poster.  :ok
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #6 el: 17 de Setembre de 2011, 17:55:45 pm »
Tot el qe sia que la directiva solte un duro, treieuvos-ho del cap. No son capaços d'invertir ni 600€ en samarretes per a vendre desprès el dia de l'Eibar ni seran capaços d'invertir 300€ en posters de l'equip de l'ascens per posar-los a la venta.

És com Kelme, altris equips que vesteixen esta marca, tenen un acord de comprar la roba i vendre-la per el seu compte i risc, naltres no, i per açò estem tant penosament abastuts.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8813
« Respondre #7 el: 02 de Octubre de 2011, 20:58:32 pm »
Tot el qe sia que la directiva solte un duro, treieuvos-ho del cap. No son capaços d'invertir ni 600€ en samarretes per a vendre desprès el dia de l'Eibar ni seran capaços d'invertir 300€ en posters de l'equip de l'ascens per posar-los a la venta.

És com Kelme, altris equips que vesteixen esta marca, tenen un acord de comprar la roba i vendre-la per el seu compte i risc, naltres no, i per açò estem tant penosament abastuts.

Pense en la part positiva, en uns anys valdrán una pasta, degut a la poca distribució i venda :laugh2:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres