Autor Tema: Xavi Roca nou secretari tècnic  (Llegit 3440 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Xavi Roca nou secretari tècnic
« el: 19 de Maig de 2010, 17:46:35 pm »
Personalment, Xavi Roca, és un personatge que no em dona cap tipus de confiança i no m'agrada gens el seu tarannà, però si espero que als qui no ens agrada la seva designació, ens demostri que es pot acabar confiant en ell i que fagi una gran feina dins l'entitat.

De fet l'únic que realment m'inspira una mica més de confiança en aquesta designació, és saber que Genís hi hauà tingut força a veure.

Amb això Manel Benavente passa a ser responsable de l'scouting de la 3a Divisió, 1a Catalana i juvenils.

MOLTA sort a tots i que tot es fagi de la millor manera possible.
« Darrera modificació: 19 de Maig de 2010, 20:20:25 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
Re:Xavi Roca nou secretari tècnic
« Respondre #1 el: 19 de Maig de 2010, 18:02:12 pm »
Tot plegat em sembla un mica estrany, doncs el Manuel Benavente em fa l'efecte de que la seva posició ha quedat una mica en falç dintre del club. No era ell qui es dedicava a viatjar per diversos camps d'Espanya per observar jugadors? No era ell qui tenia l'experiència en aquests temes, doncs ja havia estat secretari tècnic de clubs com el Badalona i Gavà? Algú em pot dir quina experiència en aquest terreny pot tenir Xavi Roca? Com és que a la presentació del Lluís Carreras el nostre president ens diu que el cap visible -portaveu- de l'àrea esportiva és el Genís i ara resulta que el secretari tècnic "titular" és el Xavi Roca?
Que algú m'ho expliqui, doncs cada cop entenc menys les coses i crec que aquesta àrea esportiva és lo més semblant al "camarote de los hermanos Marx" que s'ha pogut veure darrerament...
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #2 el: 19 de Maig de 2010, 19:10:30 pm »
Xavi Roca me parece que hará bien su trabajo, detrás está el Genís y muy de cerca el Roger, ahora es encontrar la suerte que nos ha faltado la temporada pasada.

:trebol    :trebol    :trebol
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #3 el: 19 de Maig de 2010, 20:22:37 pm »
Com és que a la presentació del Lluís Carreras el nostre president ens diu que el cap visible -portaveu- de l'àrea esportiva és el Genís i

Suposo que això vol dir que Genís és el responsable i per sota seu hi ha el secretari tècnic -Xavi Roca- i Benavente........ Vaja suposo. Imagino que Genís haurà de consensuar tots els moviments dins la plantilla que es puguin fer.

Realment molta responsabilitat la seva i molta valentia alhora d'apostar per gent amb 0 experiència. Esperem que surti bé.

També m'agrada que els càrrecs estiguin una mica més definits i molt menys difuminats com era fins la temporada que hem acabat. Demanar responsabilitats a algú si la cosa no va bé o poder alabar o felicitar a algú si la cosa funciona, em sembla bàsic.
« Darrera modificació: 20 de Maig de 2010, 14:02:16 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #4 el: 20 de Maig de 2010, 21:02:32 pm »
Segons el Diari Sabadell....Benaven te sona per ocupar la banqueta del Badalona la propera temporada.....

El Badalona....té previst fer cara la propera temporada una reducció dràstica del seu presupost....

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #5 el: 07 de Novembre de 2011, 20:32:56 pm »
Soy yo o el gran Xavi Roca acaba de lanzar un mensaje directo a el lado oscuro del Sabadell? http://www.radiosabadell.fm/Esports/Xavi-Roca-El-fitxatge-de-Fran-Piera-ha-evolucionat-en-positiu-i-podriem-tancar-lo-en-les-proximes-hores El Sexeibirra se tiene que estar tocando pero bien!   :dance

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #6 el: 08 de Novembre de 2011, 08:31:39 am »
Les seues declaracions son de 10. Alguns pseudodirectius garlen massa. Ribas, Ramos sobren en este club.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #7 el: 08 de Novembre de 2011, 09:37:28 am »
El Director Deportivo del Sabadell, Xavi Roca, mostró su malestar por la filtración de los contactos con Fran Piera en el transcurso de la narración del duelo frente al Gimnàstic en Ràdio Sabadell. "Queremos una estructura de Primera División y a veces parecemos de Tercera Regional", manifestó el ejecutivo.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #8 el: 08 de Novembre de 2011, 10:03:57 am »
El Director Deportivo del Sabadell, Xavi Roca, mostró su malestar por la filtración de los contactos con Fran Piera en el transcurso de la narración del duelo frente al Gimnàstic en Ràdio Sabadell. "Queremos una estructura de Primera División y a veces parecemos de Tercera Regional", manifestó el ejecutivo.

D'on has tret aquesta informació :icon_question: :icon_question:

Acabo d'escoltar les declaracions i en cap moment diu aquesta frase

http://alacarta.radiosabadell.fm/RSPodcast-V1.0/

Estic totalment d'acord amb les seves declaracions :icon_exclaim:

Com molts heu comentat altres vegades, encara hi ha gent dins al club apoltronada :icon_exclaim: :icon_exclaim:
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #9 el: 08 de Novembre de 2011, 11:07:12 am »

D'on has tret aquesta informació :icon_question: :icon_question:

Acabo d'escoltar les declaracions i en cap moment diu aquesta frase

http://alacarta.radiosabadell.fm/RSPodcast-V1.0/

Estic totalment d'acord amb les seves declaracions :icon_exclaim:

Com molts heu comentat altres vegades, encara hi ha gent dins al club apoltronada :icon_exclaim: :icon_exclaim:

http://www.esfutbol.net/?action=read&idnotizia=61555
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres