Autor Tema: ¿Y cuando las cosas vayan mal?  (Llegit 5251 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat ohenry1988

• Infantil
  • Missatges: 101
¿Y cuando las cosas vayan mal?
« el: 05 de Octubre de 2011, 14:59:22 pm »
En las últimas semanas, después de cada una de nuestras exhibiciones, en el campo escucho una y otra vez: ''Esto nos servirá cuando las cosas vayan mal''. Obviamente que no deseo ningún mal, es más, jugando así se puede llegar lejos pero... Quería abrir este post por si ese día de que las cosas vayan mal llegue, hay que seguir dejándose la garganta en el campo, hay que seguir apoyando este entrenador que tan bien nos representa, hay que seguir aplaudiendo a estos jugadores que rinden por encima de sus posibilidades. Por favor, ese día, más que nunca, nosotros no le podemos fallar al Sabadell.
Gracias amigos.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re:¿Y cuando las cosas vayan mal?
« Respondre #1 el: 05 de Octubre de 2011, 15:17:09 pm »
Jo seguiré sent soci i a la temporada següent renovaré (estiguem a segona, segona b o primera). Espero que aquest dia no arribi i que seguim tots adalt del núvol.
« Darrera modificació: 05 de Octubre de 2011, 15:34:38 pm per xaviró »
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #2 el: 05 de Octubre de 2011, 15:23:31 pm »
yo me dejare la garganta igual, recordar que nuestro objetivo es la permanencia, y si renove mi carnet sin dudarlo ni un segundo cuando bajemos a tercera, en el caso de que este año bajemos posiciones no voy a dejar de acudir al campo con mi camiseta de el ekipo mi bandera y dejarme la garganta cada domingo que jugemos en nuestra magica nca, ya lo dicen nuestra cancion en 1ª Sabadell en 2ª Sabadell en 3ª Sabadell hasta la muerte Sabadell  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #3 el: 05 de Octubre de 2011, 15:54:34 pm »
Tanto en los buenos o malos tiempos, llueva, haga frio, nieve o sol, estemos en Primera, Segunda, Segunda B o Tercera (que espero no pisar estas 2 últimas más en la vida), yo seguiré dejándome la voz en el campo. Y al igual que yo, se que habríamos muchos más que piensan o harian lo mismo que yo (y ya está demostrado en los 18 años que nos hemos estado paseando entre Segunda B y Tercera).

:bandera :bandera :scut :bandera :bandera

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #4 el: 05 de Octubre de 2011, 16:29:56 pm »
Tanto en los buenos o malos tiempos, llueva, haga frio, nieve o sol, estemos en Primera, Segunda, Segunda B o Tercera (que espero no pisar estas 2 últimas más en la vida), yo seguiré dejándome la voz en el campo. Y al igual que yo, se que habríamos muchos más que piensan o harian lo mismo que yo (y ya está demostrado en los 18 años que nos hemos estado paseando entre Segunda B y Tercera).[/b]
 :bandera :bandera :scut :bandera :bandera
cuanta razón tienes +1903, totalment d'acord amb tu, company.  :xin-xin
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #5 el: 05 de Octubre de 2011, 17:12:52 pm »
Yo llevo siendo socio desde el primer dia de nacimiento. Os pensais que dejaría de serlo por una mala racha? Ni un descenso a tercera, en el que tube que sufrir mucho para poderme sacar el carnet y aún así dejé otras cosas de lado porque ser del Sabadell no tiene precio.

Cuando vengan los malos resultados, estaremos con el equipo porque solo por lo que nos han hecho sentir durante este inicio de liga, infundiendo respeto y HONORANDO a NUESTRO ESCUDO e Historia, ya nos tienen ganados.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #6 el: 05 de Octubre de 2011, 17:29:47 pm »
Yo llevo siendo socio desde el primer dia de nacimiento. Os pensais que dejaría de serlo por una mala racha? Ni un descenso a tercera, en el que tube que sufrir mucho para poderme sacar el carnet y aún así dejé otras cosas de lado porque ser del Sabadell no tiene precio.

Cuando vengan los malos resultados, estaremos con el equipo porque solo por lo que nos han hecho sentir durante este inicio de liga, infundiendo respeto y HONORANDO a NUESTRO ESCUDO e Historia, ya nos tienen ganados.

Osti MILITU, que fuerte 20 años de socio, por curiosidad, que numero tienes de socio :icon_question: :icon_question:
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #7 el: 05 de Octubre de 2011, 17:49:34 pm »
Vaig pensar en tatuar-me l'escut però no em va agradar la idea... Ascendim, som guais i me'l tatuo? No pas.

Em tatuaré l'escut si algu cop, Déu no ho vulgui, tornem a trepitjar la 3a Divisió.
No és un 'oh, som els millors i porto l'escut d'un equip guanyador' sinó 'Estem pitjor que mai però ara i sempre el meu cor serà arlequinat'.

Dit això, espero no baixar mai a 3a, però si pasés, el tatuatge es fa SEGUR.
Així que quan les coses vagin malament, allà estaré jo, la majoria de gent d'aquest fòrum i bé, tots els que hem anat a camps de la Grama, Santboià, Lleida, Badalona... Ja ens coneixem, almenys de vista. Som uns 1000, els de sempre... Els de sempre i per sempre  :scut

Ser del Sabadell té un component de massoquisme, com bé recollien les samarretes de l'any passat de 'Patidor de tot cor'  :icon_mrgreen:

També afegeixo que mola molt més quan les coses van bé i gaudir de moments com l'actual, som fidels però no tontos  :Paletas:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #8 el: 05 de Octubre de 2011, 17:50:42 pm »

Osti MILITU, que fuerte 20 años de socio, por curiosidad, que numero tienes de socio :icon_question: :icon_question:

20 no, 25. El numero de socio no lo recuerdo bien y tengo el carnet de socio en el coche, pero puede ser que sea el 300 i algo, me suena eso.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #9 el: 05 de Octubre de 2011, 17:54:19 pm »

20 no, 25. El numero de socio no lo recuerdo bien y tengo el carnet de socio en el coche, pero puede ser que sea el 300 i algo, me suena eso.

Aaah es que en tu usuario pone que tienes 20 años.

Pues yo llevo 11 años de socio; lo soy desde los 17 años y el numero de socio que tengo este año es el 480;  el año passado tenia el 537 :icon_exclaim: :icon_exclaim:
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #10 el: 05 de Octubre de 2011, 17:55:51 pm »
No ens enganyem, quan les coses no vagin tan bé -el bajón arribarà segur, malgrat espero que encari falti molt-, es començaran a discutir les tàctiques del míster, alguns jugadors segur que els titllaran d'"irreconeixibles", ens enrecordarem dels que no juguen, perquè segur que serán millors que els titulars del moment, també es parlarà que l'equip està malament físicament, que els rivals ja ens coneixen i que em perdut la capacitat de sorprendre, etc, etc, etc.
El futbol, com diria aquell, és així, els resultats manen, i si tenim la desgràcia de perdre tres o quatre partits seguits, o en tot cas no sumem 3 punts en vàries jornades, les veus crítiques apareixerán.
No amago que alguna crítica com és normal em passarà pel cap i qui digui que no, amb tots els respectes, menteix! Ara bé, coincideixo amb vosaltres en que aquest equip s'ha guanyat a pols el respecte i consideració de tots nosaltres. Li ha retornat al nostre club tot els prestigi i consideració a nivell de tot l'Estat, que 18 anys a les catacumbes del futbol espanyol, impagaments i guerres accionarials, ens havien malmés. Només per aquest fet, aquest equip i míster mereixen tot el nostre recolzament, per molt malament que pugessin anar les coses. Com bé dieu molts de vosaltres, si no vam dubtar ni un sol moment en renovar el carnet a tercera divisió, com s'explicaria que deixessim de donar suport a un equip que està maravellant i enaltint el nom del nostre club? MAI de la vida se'm passaria pel cap!

Ara i sempre, VISCA EL CE SABADELL FC  I LA SEVA AFICIO!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #11 el: 05 de Octubre de 2011, 17:58:51 pm »
Es verdad, está algo desactualizado el perfil  ;D ;D ;D ;D.

Ya lo miraré bien despues, i te lo digo exactamente, pero eso tiene que ver con la antiguedad? a mi me dijeron que no, hace cosa de 5 años.

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #12 el: 05 de Octubre de 2011, 18:00:14 pm »
No ens enganyem, quan les coses no vagin tan bé -el bajón arribarà segur, malgrat espero que encari falti molt-, es començaran a discutir les tàctiques del míster, alguns jugadors segur que els titllaran d'"irreconeixibles", ens enrecordarem dels que no juguen, perquè segur que serán millors que els titulars del moment, també es parlarà que l'equip està malament físicament, que els rivals ja ens coneixen i que em perdut la capacitat de sorprendre, etc, etc, etc.
El futbol, com diria aquell, és així, els resultats manen, i si tenim la desgràcia de perdre tres o quatre partits seguits, o en tot cas no sumem 3 punts en vàries jornades, les veus crítiques apareixerán.
No amago que alguna crítica com és normal em passarà pel cap i qui digui que no, amb tots els respectes, menteix! Ara bé, coincideixo amb vosaltres en que aquest equip s'ha guanyat a pols el respecte i consideració de tots nosaltres. Li ha retornat al nostre club tot els prestigi i consideració a nivell de tot l'Estat, que 18 anys a les catacumbes del futbol espanyol, impagaments i guerres accionarials, ens havien malmés. Només per aquest fet, aquest equip i míster mereixen tot el nostre recolzament, per molt malament que pugessin anar les coses. Com bé dieu molts de vosaltres, si no vam dubtar ni un sol moment en renovar el carnet a tercera divisió, com s'explicaria que deixessim de donar suport a un equip que està maravellant i enaltint el nom del nostre club? MAI de la vida se'm passaria pel cap!

Ara i sempre, VISCA EL CE SABADELL FC  I LA SEVA AFICIO!

Bé de fet això ja ha passat amb juve. Desde aquest dissabte es el p*** amo, i a Corunya poc mes i era un ******.

No obstant, es força habitual, ja hi he fet costum.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #13 el: 05 de Octubre de 2011, 18:00:26 pm »
Vaig pensar en tatuar-me l'escut però no em va agradar la idea... Ascendim, som guais i me'l tatuo? No pas.

Em tatuaré l'escut si algu cop, Déu no ho vulgui, tornem a trepitjar la 3a Divisió.
No és un 'oh, som els millors i porto l'escut d'un equip guanyador' sinó 'Estem pitjor que mai però ara i sempre el meu cor serà arlequinat'.

Dit això, espero no baixar mai a 3a, però si pasés, el tatuatge es fa SEGUR.
Així que quan les coses vagin malament, allà estaré jo, la majoria de gent d'aquest fòrum i bé, tots els que hem anat a camps de la Grama, Santboià, Lleida, Badalona... Ja ens coneixem, almenys de vista. Som uns 1000, els de sempre... Els de sempre i per sempre  :scut

Ser del Sabadell té un component de massoquisme, com bé recollien les samarretes de l'any passat de 'Patidor de tot cor'  :icon_mrgreen:

També afegeixo que mola molt més quan les coses van bé i gaudir de moments com l'actual, som fidels però no tontos   :Paletas:

Miki,

M'agrada aquest lema :ok

SOM FIDELS PERO NO TONTOS

Es fàcil ser del Sabadell quan les coses van be, o de qualsevol equip,  però quan vinguin "vacas flaques" serem els fidels de tota la vida :icon_exclaim: :icon_exclaim:
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat arlekinat100%

• Infantil
  • Missatges: 127
« Respondre #14 el: 05 de Octubre de 2011, 19:21:47 pm »
les coses ja han anat malament i al camp hi havia gent a 3era..

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #15 el: 05 de Octubre de 2011, 21:04:45 pm »
i perq han d'anar malament les coses? Ja han anat malament prous anys, ara ens toca disfrutar. No penseu en quan tornem a anar malament, de moment disfrutem el moment q estem vivint ara, veure q venen els equips a la NCA amb por perq saben q juguem bé al futbol i perq saben q tenim una bona afició.

Cert és q durant tota la temporada NO jugarem al nivell q estem jugant ara, i de ben segur q tindrem algun meset- o mes i mig de pàjara com tenen casi tots els equips (jo la prevec a l'hivern), ara bé,  l'equip a demostrat q si es possa les piles pot guanyar a qualsevol camp i contra qualsevol equip, el més difícil penso q era això, el autoconvénce'ns de que sóm equip de 2ª A, i penso q ho estem fent. Ara tots a disfrutar i quan vinguin mals partits o males ratxes doncs tocarà treure a l'equip del pou, no penseu en descensos ni històries rares, penseu en q l'any q vé segurament tindrem un desplaçament molt agradable al Molinón, a San Mames o potser a Cornellà El-Prat i definitivament serem el segon millor equip d Catalunya  :visca :visca :visca

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #16 el: 05 de Octubre de 2011, 21:55:46 pm »
tenim que aprofitar aquest moment i no pensar en coses dolentes, com diu Ferni, ja hem estat al pou i ara es el moment de gaudir.

Jo porto soci des de ben petit, durant molts anys, el primer regal que l'hi vaig fer a la meva dona va ser el carnet de socia, el primer fill va ser soci a les dues hores de neixer (ara farà 7 anys) i el petit (farà 4 anys) als dos dies, porto l'escut de l'equip tatuat a la cama.
Arlequinat jo? ahir, ara i sempre.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #17 el: 05 de Octubre de 2011, 22:05:50 pm »
Jo he estat al camp a Segona A, a Segona B, he anat a Binéfar a veure un ascens (i gairebé ni el recordo), he vist un ascens a Primera (que el recordo poc), he tornat  baixar a Segona A amb el meu club i he baixat a Tercera per impagaments, fent-me soci a Tercera sense poder veure molts partits per que feia la mili.

Vaig celebrar l'ascens a Segona B, he estat a Novelda emborratxant-pe per entrar a un play-off, he plorat al nostre estadi per caure contra el Llevant B i tornar a Tercera, he vist ascendre un altre cop a Segona B al CE Sabadell, em vaig sentir atracat a les grades d'Irun i vaig celebrar a la gespa d'Eibar el retorn a una categoria que quasi no recordava.

Quan vagin malament les coses... les he vist de pitjors. S'haurà d'estar amb l'equip com sempre hi he estat i esperaré no tornar a veure el que he vist al club mai més.

ENDAVANT CE SABADELL!!!!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #18 el: 06 de Octubre de 2011, 08:31:25 am »
pues que haremos??? seguiremos a muerte!!! ahora los que se suman al carro bienvenidos, pero los que hemos sufrido en  campos  tercermundistas , miapuesta ,blanes ,tierras de levante, en tercera en segunda b  a en primera sabadell,  novelda , mallorca b,caudal, los 7 en palafrugell, ourense,irun,etç nunca olvidemos de donde venimos asi que en la derrota mas fieles es lo que nos hace diferentes

visca el sabadell visca catalunya!!! :scut :scut :scut :scut :scut
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #19 el: 06 de Octubre de 2011, 10:39:01 am »
Jo he estat al camp a Segona A, a Segona B, he anat a Binéfar a veure un ascens (i gairebé ni el recordo), he vist un ascens a Primera (que el recordo poc), he tornat  baixar a Segona A amb el meu club i he baixat a Tercera per impagaments, fent-me soci a Tercera sense poder veure molts partits per que feia la mili.

Vaig celebrar l'ascens a Segona B, he estat a Novelda emborratxant-pe per entrar a un play-off, he plorat al nostre estadi per caure contra el Llevant B i tornar a Tercera, he vist ascendre un altre cop a Segona B al CE Sabadell, em vaig sentir atracat a les grades d'Irun i vaig celebrar a la gespa d'Eibar el retorn a una categoria que quasi no recordava.

Quan vagin malament les coses... les he vist de pitjors. S'haurà d'estar amb l'equip com sempre hi he estat i esperaré no tornar a veure el que he vist al club mai més.

ENDAVANT CE SABADELL!!!!

Ost*a Romagosa, en Barbastro no te recuerdo con ninguna camiseta arlekinada. En el bus si que hacías apologismo de nuestro CE SABADELL...

Salut i sort Romagosa