Autor Tema: Mercat d'hivern  (Llegit 162484 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8824
  • Gènere: Masculí
Re:Mercat d'hivern
« Respondre #100 el: 08 de Novembre de 2011, 17:58:43 pm »
Fran Piera ja s'ha desvinculat del Puertollano segons ha confirmat a @RadioSabadell el mateix club. Ara només queda l'acord Piera-CES

Ràdio Sabadell

Aquí ja es oficial

Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #101 el: 08 de Novembre de 2011, 18:09:43 pm »
Un amigo mio socio del Puertollano me ha comentado que estaba jugando a buen nivel y que si en tareas defensivas era un poco descuidado atacando es muy bueno y con desborde!

Seguro que con la motivación de venir a un segunda A, va a sumar en estas plantilla y ya tendriamos aquí el relevo de Eneko (como jugador de banda)

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #102 el: 08 de Novembre de 2011, 18:34:36 pm »
Bueno, va a jugar ya el sabado? xDDD

Desconnectat mss

• President
« Respondre #103 el: 08 de Novembre de 2011, 19:21:40 pm »
A l´ABC, també el donen per oficial, recalcant que el SABADELL NO HA PAGAT NI UN CÉNTIM, que pasarà revisió mèdica demà, que dijous serà presentat i que podría anar convocat contra el Còrdova i fins i tot jugar.
Casi naa :w00t:

http://www.abc.es/agencias/noticia.asp?noticia=992508

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #104 el: 08 de Novembre de 2011, 19:24:26 pm »
 :scut :bandera :bandera

Esperem  que doni un bon resultat  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat mss

• President
« Respondre #105 el: 08 de Novembre de 2011, 19:26:50 pm »

L´any pasat al Santboià va marcar 10 gols, tot i baixar a 3ª

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #106 el: 08 de Novembre de 2011, 19:41:33 pm »
Bueno, pues un gran fichaje. Ya lo vereis. Lo pongo al mismo nivel de Lanzarote, quizas este es mas irregular que fran piera.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #107 el: 08 de Novembre de 2011, 19:47:40 pm »
Puede jugar de extremo también según he leído

Bueno pues gran fichaje no? a ver si lo podemos atar unos años  :ok

Bueno, pues un gran fichaje. Ya lo vereis. Lo pongo al mismo nivel de Lanzarote, quizas este es mas irregular que fran piera.
collona  :icon_mrgreen:

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #108 el: 08 de Novembre de 2011, 20:24:56 pm »
Espero que no se lesione también, porque sino el proximo fichaje va a tener que ser este.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #109 el: 08 de Novembre de 2011, 20:26:24 pm »
Espero que no se lesione también, porque sino el proximo fichaje va a tener que ser este.

jaja que ironman más falso

mirar que golazo mete Fran Piera en el segundo 45:

CE L'Hospitalet 3-2 FC Santboià | Resum Televisió de l'Hospitalet

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #110 el: 08 de Novembre de 2011, 21:34:10 pm »
Alomejor lo que pregunto es una tonteria total pero, es viable darle ficha a Fran Piera ahora mismo??

Quiero decir, el Sabadell puede fichar a cualquier jugador que no tenga equipo porque tiene lesiones de larga duración y por tanto puede ficharlos en cualquier momento. Pero Fran Piera, tenia contrato con un club, y es viable darle ficha cuando se ha desvinculado de este?? O han cambiado la norma y el Sabadell puede fichar a quien quiera aun teniendo este jugador contrato en un equipo?? A ver si vamos a pecar de tontos y nos va costar alguna multa o algo esto... Si alguien que sepa algo mas de este asunto puede decir algo...

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #111 el: 08 de Novembre de 2011, 23:09:03 pm »
benvingut  fran piera!!! els lessionats de llarga durada  millor que es recuperin be i aprofitem les fitxes
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #112 el: 08 de Novembre de 2011, 23:42:21 pm »
Suposo que Fran Piera vé a cobrir el lloc d'Eneko, fins a final de temporada.

Dels altres que es rumoregen, Cristian Lobato el veig molt improbable, el seu equip està jugant a la nostre categoria i tampoc es tiraran pedres sobre la seva teulada, crec jo. Cristian Alfonso (i en el mateix cas Thievy), dubto que vinguin, ja que els plumífers han fet un equip per pujar si o si, per tots els mitjans, i no crec que vulguin cedir a cap dels dos. Cherichev, per el que diuen, seguim mantenint interès en ell, però la cosa està aturada per ara, i és una llàstima, ja que és potser el jugador que més m'agrada de tots els nombrats. En canvi Paco Alcácer, a Alcoi ja donen per fet que està quasi cedit al seu equip.

Igualment, confio en Xavi Roca i confio que ens sorprengui, portant un davanter centre que ens agradarà a molts.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #113 el: 09 de Novembre de 2011, 07:50:24 am »
Suposo que Fran Piera vé a cobrir el lloc d'Eneko, fins a final de temporada.

Dels altres que es rumoregen, Cristian Lobato el veig molt improbable, el seu equip està jugant a la nostre categoria i tampoc es tiraran pedres sobre la seva teulada, crec jo. Cristian Alfonso (i en el mateix cas Thievy), dubto que vinguin, ja que els plumífers han fet un equip per pujar si o si, per tots els mitjans, i no crec que vulguin cedir a cap dels dos. Cherichev, per el que diuen, seguim mantenint interès en ell, però la cosa està aturada per ara, i és una llàstima, ja que és potser el jugador que més m'agrada de tots els nombrats. En canvi Paco Alcácer, a Alcoi ja donen per fet que està quasi cedit al seu equip.

Igualment, confio en Xavi Roca i confio que ens sorprengui, portant un davanter centre que ens agradarà a molts.

Això és lo que tu voldries o és que tens alguna informació?  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #114 el: 09 de Novembre de 2011, 08:11:03 am »
Paco Alcácer dicen que podria estar cerca del Cartagena
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #115 el: 09 de Novembre de 2011, 08:28:17 am »
I vaig llegir no sé a on que potser hi hauria interès en el jove Issac Maldonado que està o estava jugant a la Grama? Dretà i extrem que diuen que apunta molt bones maneres. Algu en sap alguna cosa?
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #116 el: 09 de Novembre de 2011, 10:21:07 am »
I vaig llegir no sé a on que potser hi hauria interès en el jove Issac Maldonado que està o estava jugant a la Grama? Dretà i extrem que diuen que apunta molt bones maneres. Algu en sap alguna cosa?

S'acaba de desvincular de la Gramenet. Jo apuntaria que podria ser el següent en venir. Estarem atents...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #117 el: 09 de Novembre de 2011, 16:11:56 pm »

S'acaba de desvincular de la Gramenet. Jo apuntaria que podria ser el següent en venir. Estarem atents...

M'autoresponc.... Aquest jugador firma pel Vilanova, també de 3a Divisió.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #118 el: 09 de Novembre de 2011, 23:52:18 pm »

Això és lo que tu voldries o és que tens alguna informació?  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

És un desig. Sota el meu punt de vista, Joaquín i Florian son uns crack a nivell de Segona B, però a Segona A els pot costar horrors marcar, encara que poden assortir d'assistències als companys. Baha, si agafa minuts i forma pot ser un gran davanter centre, però per si de cas, m'agradaria un davanter tipus Perbet (Mons belga) o Mayuca (Young Bois suïs), jugadors que se saben buscar la vida per fabricar-se ells solets els gols si cal.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #119 el: 10 de Novembre de 2011, 01:13:02 am »
Perbet no sé, ¿però no es massa aspirar dur a un jugador d'un equip que acostuma a jugar a Europa?