Autor Tema: Mercat d'hivern  (Llegit 162394 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
  • Gènere: Masculí
Re:Mercat d'hivern
« Respondre #240 el: 20 de Desembre de 2011, 23:55:08 pm »
El d'Oleguer deu ser un acudit, més veient el rendiment de gent com Olmo, que ha estat excepcional.

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #241 el: 21 de Desembre de 2011, 09:07:24 am »
que manía con el Oleguer  :grogi  id al post correspondiente a hablar de él! que obsesión tienen algunos con este jugador. Una vez incluso ví un photoshop de Marca como que lo habíamos fichado  :ostres

@javi_gt86

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #242 el: 21 de Desembre de 2011, 10:26:45 am »
A la venga los que renegabais de OLEGUER!!! Ojala hubiera estado este principio de temporada; a la defensa que tenemos le saca mil vueltas el solito!!! OLEGUER JAAAAAA!

Ahir el vaig veure per Sabadell i fa pinta de tot menys de futbolista...  :whistle:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #243 el: 21 de Desembre de 2011, 12:47:06 pm »
Jo també hagués cedit a Songo'o a algun equip de Segona B o Tercera, per veure realment el seu potencial, però confio molt en les decisions esportives dels que ens han portat fins a Segona A.

Joaquín em sap greu que marxi, però tampoc l'hem vist entre lesions i que potser no gaudia de la confiança de l'equip tècnic.

I amb Oriol Torres, amb la seva joventut, crec que s'ha fet bé cedint-lo, i espero que sigui en algun equip de Segona B, per que vagi agafant experiència i minuts. Suposo que amb la seva cessió, el bó d'Ivan Gómez seguirà com a tercer porter arlequinat.

Suposo que ja estan darrera un davanter i un migcampista, com a mínim.

lo del migcampista polivalent i davanter és el q diu el diari sabadell almenys...

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8820
« Respondre #244 el: 21 de Desembre de 2011, 14:16:45 pm »
Jo també hagués cedit a Songo'o a algun equip de Segona B o Tercera, per veure realment el seu potencial, però confio molt en les decisions esportives dels que ens han portat fins a Segona A.

Joaquín em sap greu que marxi, però tampoc l'hem vist entre lesions i que potser no gaudia de la confiança de l'equip tècnic.

I amb Oriol Torres, amb la seva joventut, crec que s'ha fet bé cedint-lo, i espero que sigui en algun equip de Segona B, per que vagi agafant experiència i minuts. Suposo que amb la seva cessió, el bó d'Ivan Gómez seguirà com a tercer porter arlequinat.

Suposo que ja estan darrera un davanter i un migcampista, com a mínim.

Donç segons he llegit, el Sabadell li dona la baixa pero es podría reservar una opció de compra per una cantitat mínima en cas de que tingués clàusula en el seu próxim equip, segons he llegit, si es així molt millor que cedit.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
« Respondre #245 el: 22 de Desembre de 2011, 12:37:41 pm »
hola solo pongo este mensaje, victor rodriguez del badalona tiene un 95% de venir ya hay acuerdo casi total ah FELIZ NAVIDAD  :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: ME HA TOCADO UN PELLIZCO DE LA LOTERIA EN BAENA MI FAMILIA ES DE ALLI VIVA EL SABADELL Y EL CORDOBA  :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :nadal2 :nadal2 :nadal2 :nadal2 :nadal2 :nadal2 :nadal2 FELIZ MNAVIDAD

Desconnectat mss

• President
« Respondre #246 el: 22 de Desembre de 2011, 13:52:30 pm »

La greu lesió de Juanlu a la Copa, gairebé descarta una posible cesió de Rafa Jordà, si es que hi havía alguna posibilitat  :mmmm

Connectat MILITU

• President
  • Missatges: 5775
« Respondre #247 el: 22 de Desembre de 2011, 14:01:40 pm »
Yo apostaria por pablo infante.  tiene una calidad tremenda, ayer le pego el solito un buen baile a el Villarreal.

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #248 el: 22 de Desembre de 2011, 15:34:19 pm »
Yo sinceramente tambien apostaria por Pablo Infante.
Esta noticia nos interesa: http://elsevilla.lavanguardia.es/fichajes/87817-armenteros-podria-salir

El mejor Baha

Armenteros-Pablo Infante-Lanzarote

buffffffffffff :$
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat mss

• President
« Respondre #249 el: 22 de Desembre de 2011, 16:12:05 pm »
Yo sinceramente tambien apostaria por Pablo Infante.
Esta noticia nos interesa: http://elsevilla.lavanguardia.es/fichajes/87817-armenteros-podria-salir

El mejor Baha

Armenteros-Pablo Infante-Lanzarote

buffffffffffff :$

Oblide´t d´Armenteros, si finalment deixa el Sevilla anirà amb tota seguretat al Rayo, que ja va estar l´any pasat i que ja han mostrat interés.

Jo aniría a per la cesió de Morata, venent-li l´efecte Cuenca tant a ell com al Madrid.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #250 el: 22 de Desembre de 2011, 16:13:00 pm »
 una coseta songoo es jove el tindriem que tenir controlat, apunta maneres pero alguns  no el voleu amb  dos partits jugats ,tots els jugadors es tenen de fer, pero en fi, deixem ja els jugadors de segona b a mitja temporada necesitem calitat jugadors que vinguin de primera, o amb partits jugats a segona a recentment.  victor del badalona com el diu "congresos alias monchi" si no fot gols al badalona aqui vindra i marcara 25, venga ..... amigo felicidades por la loteria haver si te pagas unas birritas a los compañeros del forum   :beer2 :beer2
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #251 el: 22 de Desembre de 2011, 16:50:31 pm »
anem fitxant jugadors de segona B anem fitxant....q acabarem al pou!!!!!!
si no es va fer bé la feina fitxant jugadors d qualitat quan tocava q era a l'estiu, ara a qui pretenem portar???

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #252 el: 22 de Desembre de 2011, 17:23:09 pm »
Això no és el PC Futbol ni el FIFA Uri1981, ens portaran els que poguin venir i amb els que tenim, els 3 primers classificats les han passat put.. per treure algún punt contra nosaltres, aixi que sabem que tenim una plantilla competitiva per molt que ara portem una mega ratxa xunga.

ENS SALVAREM VINGUI QUI VINGUI !!!!  :bandera :scut :bandera
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #253 el: 22 de Desembre de 2011, 18:03:44 pm »
No és mal jugador Víctor. Té un bo u contra u i és ràpid. Ara bé.....mai ha jugat a 2a A, i ja vam portar a Fran Piera........... El salt entre 2a B i 2a a ja sabem que és molt gran...........
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #254 el: 22 de Desembre de 2011, 18:27:23 pm »
No és mal jugador Víctor. Té un bo u contra u i és ràpid. Ara bé.....mai ha jugat a 2a A, i ja vam portar a Fran Piera........... El salt entre 2a B i 2a a ja sabem que és molt gran...........

Es lo que iba ha decir, no se porque per a Víctor lo veo un perfil Piera, i Piera de momento lo que ha demostrado que nos puede servir en el futuro, pero ahora de momento no lo veo de titular, y lo que necesitamos es traer cosas para ahora que estamos jodidos, y Víctor no creo que sea el perfil.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #255 el: 22 de Desembre de 2011, 19:46:21 pm »
hola solo pongo este mensaje, victor rodriguez del badalona tiene un 95% de venir ya hay acuerdo casi total ah FELIZ NAVIDAD  :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: ME HA TOCADO UN PELLIZCO DE LA LOTERIA EN BAENA MI FAMILIA ES DE ALLI VIVA EL SABADELL Y EL CORDOBA  :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :nadal2 :nadal2 :nadal2 :nadal2 :nadal2 :nadal2 :nadal2 FELIZ MNAVIDAD
Has vuelto por navidad, como el anuncio del turrón Jijona.  :laugh2:

Creo que el mejor delantero por la forma de jugar que tiene el equipo, tiene que tener estas características:

- 1,85 cm
- Buen remate de cabeza
- Corpulento para aguantar balones de espalda
- Presión defensiva
- Que baje a crear juego
- Disparo potente

Para que queremos más? Con eso basta.

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #256 el: 22 de Desembre de 2011, 22:25:55 pm »
Això no és el PC Futbol ni el FIFA Uri1981, ens portaran els que poguin venir i amb els que tenim, els 3 primers classificats les han passat put.. per treure algún punt contra nosaltres, aixi que sabem que tenim una plantilla competitiva per molt que ara portem una mega ratxa xunga.

no em val l'argument q els 3 primers han suat la cansalada x treure algun punt amb nosaltres, ja q era quan estavem a tope fisicament i moralment, ara ens en fotrien un cabàs, i crec q en això estem tots d'acord....tal i com vaig dir, el millor fitxatge d'hivern és el parón x vacances

Desconnectat Xum

• Aleví
  • Missatges: 43
« Respondre #257 el: 22 de Desembre de 2011, 23:31:58 pm »
Però, quants fixatges poden venir?  Vull dir, deixant de banda els diners.   Si ho tinc ben entès, vam deixar una fitxa lliure a l'estiu i no està ocupada perquè Piera ocupa la de Eneko....i marxen Torres, Songo'o i Joaquín però els dos primers no tenien fitxa al primer equip, no ?(lesió i amateur).  És a dir, corregiu-me si m'equivoco però llavors podem fer, com a molt, 2 fitxatges, no? 
Doncs, si marxa Joaquín hauria de venir un davanter més o un de banda i pensar que Lanzarote o Bueno poden jugar de segons davanters.  L'altre fixatge no el tinc tan clar havent recuperat Agustín.....  per fi, bones notícies!!!!!

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #258 el: 23 de Desembre de 2011, 00:54:15 am »

no em val l'argument q els 3 primers han suat la cansalada x treure algun punt amb nosaltres, ja q era quan estavem a tope fisicament i moralment, ara ens en fotrien un cabàs, i crec q en això estem tots d'acord....tal i com vaig dir, el millor fitxatge d'hivern és el parón x vacances

¿Ah si? ¿quan va venir fa dues setmanes l'Elx estavem a tope físicament i moralment...? Qui ho diria, noi.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6426
« Respondre #259 el: 23 de Desembre de 2011, 02:00:46 am »
Per mantenir-nos a segona A s'han de marcar gols, aquests els acostumen a fer els davanters, si el Joaquin ja no i és, el Baha no sembla estar al 100% i Fran Piera apunta bonas maneras però no li podem carregar tot el pes a ell, sembla doncs s'hauria de fitxar un davanter amb garanties, però un jugador d'aquestes característiques és difícil de trobar al mercat d'hivern, el tema de la falta de diners també és evident, agafar un jugador de segona B ja s'ha comentat que el salt és massa gran, i a més la fortuna en les lesions dels nostres davanters tampoc ens acompanya des de fa anys, tot plegat pinta un panorama una mica fosc, jo espero que la sort ens acompanyi, els gols vinguin de on vinguin i al final tinguem quatre equips per sota nostre que les coses els hi hagin anat pitjor que a nosaltres.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd