Autor Tema: Mercat d'hivern  (Llegit 162180 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8809
  • Gènere: Masculí
Re:Mercat d'hivern
« Respondre #20 el: 13 de Octubre de 2011, 19:36:13 pm »

Jo no em faría il.lusions amb Luis Alberto, es titular indiscutible al "B" i alterna convocatòries amb el primer equip, tipo Isaac al Barcelona.
De fet, juga molt mes Luis Alberto al Sevilla (ja sigui al A o al B) que Cuenca al FCB
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #21 el: 13 de Octubre de 2011, 19:39:08 pm »
Si es decidissin a portar un altre jugador, coneixen tal hi com a portat el sistema de fitxatges el Carreras durant la pre-temporada segurament no serà cap dels que diem aquí  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Connectat mss

• President
« Respondre #22 el: 13 de Octubre de 2011, 19:49:07 pm »
Si es decidissin a portar un altre jugador, coneixen tal hi com a portat el sistema de fitxatges el Carreras durant la pre-temporada segurament no serà cap dels que diem aquí  :mmmm

Segons paraules de Xavi Roca han decidit que sí, sempre i cuan trobin el que buscan i no fitxar per fitxar.......Un encert més :ok

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #23 el: 13 de Octubre de 2011, 19:53:08 pm »
Jo no he veig tant improbable lo de Luis Alberto;

1) La Segona A és una categoria ideal per ell per "foguejar-se", més si no és "sant de la devoció" de Marcelino.
2) La pedrera del Sevilla, F.C. sembla agradar a l´àrea esportiva i paral.lelament poc funcionar el "boca a boca" entre ells.
3) Del Nido i Soteras mantenen bones relacions.
4) El CE Sabadell està de moda i el seu sistema de joc te un perfil atractiu per jugadors creatius.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Connectat mss

• President
« Respondre #24 el: 13 de Octubre de 2011, 19:54:27 pm »
Jo no he veig tant improbable lo de Luis Alberto;

1) La Segona A és una categoria ideal per ell per "foguejar-se", més si no és "sant de la devoció" de Marcelino.
2) La pedrera del Sevilla, F.C. sembla agradar a l´àrea esportiva i paral.lelament poc funcionar el "boca a boca" entre ells.
3) Del Nido i Soteras mantenen bones relacions.
4) El CE Sabadell està de moda i el seu sistema de joc te un perfil atractiu per jugadors creatius.

Deu t´escolti :oooooo:

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #25 el: 14 de Octubre de 2011, 11:19:18 am »
pregunto yo... y una cesión?

@javi_gt86

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #26 el: 14 de Octubre de 2011, 11:32:19 am »
pregunto yo... y una cesión?

Si et refereixes a Luis Alberto, només seria factible en aquest suposi, doncs el Sevilla no es desprendrà d'ell. Com a molt a l'hivern si el Sevilla no te lesions, li pot donar llum verda perque es fogueji a un equip de 2ª A.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #27 el: 14 de Octubre de 2011, 13:21:31 pm »
Carreras: "Estem buscant un jugador de banda esquerra per substituir a Eneko però no és fàcil perquè el mercat no està per fer massa coses"
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #28 el: 14 de Octubre de 2011, 15:06:50 pm »
És necessari, espera q trobem la persona indicada i q li foti moltes ganes!!!!!

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #29 el: 15 de Octubre de 2011, 16:18:14 pm »
al diari d'ahir (no recordo si al Sabadell o al Mundo deportivo dons els vaig llegir tots dos) sortian 2 noms que em van sorprende una mica, un d'ells era RUFETE que segons comentaben ja vam estar interesats aquest estiu i l'altre que deien que agradaba molt aquí esta el TELLO del Barça B i jo em pregunto, no está ja una mica acabat el RUFETE? i com poden parlar del TELLO si está jugant amb el Barça i dubto que tinguin el minim interes de cedirlo. Que en penseu?
Hem tornat !

Connectat mss

• President
« Respondre #30 el: 15 de Octubre de 2011, 17:43:00 pm »
al diari d'ahir (no recordo si al Sabadell o al Mundo deportivo dons els vaig llegir tots dos) sortian 2 noms que em van sorprende una mica, un d'ells era RUFETE que segons comentaben ja vam estar interesats aquest estiu i l'altre que deien que agradaba molt aquí esta el TELLO del Barça B i jo em pregunto, no está ja una mica acabat el RUFETE? i com poden parlar del TELLO si está jugant amb el Barça i dubto que tinguin el minim interes de cedirlo. Que en penseu?

Rufete es evident que l´unica pregunta que ens podem fer, es si està en condicions per ser competitiu, si la resposta es que sí, donç no hi ha res mes a dir ja que es un jugador de 1ª divisió, fins i tot campió de lliga, un luxe pel Sabadell, ara bé, no s´hauría de tenir cap dubte en cuan al seu estat, al mínim dubte, NO.
Tello ni el menciono perque ho considero totalment inviable que pugui venir.

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #31 el: 15 de Octubre de 2011, 22:00:46 pm »

Rufete es evident que l´unica pregunta que ens podem fer, es si està en condicions per ser competitiu, si la resposta es que sí, donç no hi ha res mes a dir ja que es un jugador de 1ª divisió, fins i tot campió de lliga, un luxe pel Sabadell, ara bé, no s´hauría de tenir cap dubte en cuan al seu estat, al mínim dubte, NO.
Tello ni el menciono perque ho considero totalment inviable que pugui venir.

Y campeón de la UEFA y SuperCampeón de Europa, casi nada.

Connectat mss

• President
« Respondre #32 el: 20 de Octubre de 2011, 12:12:23 pm »

Rufete queda totalment desvinculat del Hércules...

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #33 el: 20 de Octubre de 2011, 12:22:17 pm »
No crec que Rufete estigui ara mateix en forma per competir a 2eA. Potser l'arreplegarà l'At Balears que fa colecció de noms

Desconnectat AMR11

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #34 el: 20 de Octubre de 2011, 16:33:48 pm »
hola!!!! jo estic d' acord amb el que molts dieu :ok , per mi s' hauria de fitxar un extrem (que pugui jugar tant a la dreta com a la esquerre) i crec que res mes, que totes les altres demarcacions estan ben cobertes amb dos jugadors per posicio i molts d' ells son polivalents.
Com crec que tambe se l' hauria de facilitar una sortida a Joakin (aquest jugador fa darrers dies ja se li va comunicar que no contarien amb ell) i penso que per tenir un jugador amb aquesta situacio, millor es donarli la baixa sempre respectant al jugador.

possibles reforços d' extrems: christian hidalgo (es nascut a barcelona) i joseba del olmo. els dos s'han desvinculat dl hercules.
i sino buscar jugadors lliures o sense equip que soposu que hi hauran alguns.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #35 el: 20 de Octubre de 2011, 23:18:19 pm »
No crec que Rufete estigui ara mateix en forma per competir a 2eA. Potser l'arreplegarà l'At Balears que fa colecció de noms

Farà 5 minuts m'han comentat que està en el punt de mira de l'Alcoià.  :wink2:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat simelo05

• Aleví
  • Missatges: 60
« Respondre #36 el: 20 de Octubre de 2011, 23:56:25 pm »
Lo que necesitamos es un buen delantero que meta goles a estas alturas de la liga y cuantos goles llevan en total los 3 delanteros?

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #37 el: 21 de Octubre de 2011, 00:39:29 am »
Lo que necesitamos es un buen delantero que meta goles a estas alturas de la liga y cuantos goles llevan en total los 3 delanteros?

los 3 delanteros llevan 3 goles entre los 3 si es que quieres contar a Joaquin .. pero salvo Barça, Madrid y Villarreal B somos el equipo mas goleador de España.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat simelo05

• Aleví
  • Missatges: 60
« Respondre #38 el: 21 de Octubre de 2011, 10:47:39 am »
a eso me refiero que los goles los marcan los demas imaginate si tuvieramos un goleador creo que no se sufriria tanto.

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #39 el: 21 de Octubre de 2011, 12:57:59 pm »
Ese tal Cristian que han echado del Hercules,es el que jugaba en el Barsa B y luego jugo en el Depor.
Si es ese jugador cuantos años tiene,por que la verdad es que a mi me gustaba bastante y juega por toda la parte de alante.
Seria interesante. :mmmm :mmmm :mmmm