Autor Tema: Mercat d'hivern  (Llegit 162486 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Mercat d'hivern
« Respondre #120 el: 10 de Novembre de 2011, 22:48:54 pm »
Perbet no sé, ¿però no es massa aspirar dur a un jugador d'un equip que acostuma a jugar a Europa?

Disculpa que et corregeixi però Jérémy Perbet, el del Mons, no ha jugat encara cap competició europea (o almenys se m'ha passat per alt aquest debut).

2008/09 Tubize  a Primera
2009/10 Tubize a Segona o va acabar la temporada a Primera al Lokeren.
2010/11 Lokeren a Primera i va acabar la temporada al Mons de Segona, ascendint.
2011/12 Mons de Primera.

Això si, a Bèlgica aquest jugador d'origen francès comença a ser bastant conegut, sobretot per ser un jugador que acostuma a obrir la llauna per al seu equip.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #121 el: 11 de Novembre de 2011, 00:20:48 am »
Perbet no sé, ¿però no es massa aspirar dur a un jugador d'un equip que acostuma a jugar a Europa?

Disculpa que et corregeixi però Jérémy Perbet, el del Mons, no ha jugat encara cap competició europea (o almenys se m'ha passat per alt aquest debut).

2008/09 Tubize  a Primera
2009/10 Tubize a Segona o va acabar la temporada a Primera al Lokeren.
2010/11 Lokeren a Primera i va acabar la temporada al Mons de Segona, ascendint.
2011/12 Mons de Primera.

Això si, a Bèlgica aquest jugador d'origen francès comença a ser bastant conegut, sobretot per ser un jugador que acostuma a obrir la llauna per al seu equip.

Crec que no has llegit la pregunta bé, company, al que em referia descartant Perbet amb un "no sé", es a Mayuca, el jugador del Young Bois.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #122 el: 13 de Novembre de 2011, 01:10:05 am »
Crec que no has llegit la pregunta bé, company, al que em referia descartant Perbet amb un "no sé", es a Mayuca, el jugador del Young Bois.

Tens raó. Jo em vaig fixar en Perbet, seria un fitxatge més realista que Mayuca, però és que aquest últim m'agrada molt com juga.

Igualment desprès de veure el que he vist avui sobre el camp, necessitem potser un recanvi defensiu més que a la davantera.  :Hecho_polvo:

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #123 el: 13 de Novembre de 2011, 01:50:06 am »
Defensiu i a la davantera.

O això, o esperem que tornin Baha, Redondo i Agustín, als que cada cop els queda menys, i han de fer un gran treball per poder ser vitals mentre anem recuperant més lesionats o gent que no està a to del tot.

Per cert, ¿soc l'únic que com a alternativa, ara per ara, no veu només a Joaquin? ¿Que en penseu d'Aarón Bueno? Va començar despuntant però s'ha apagat, i opino que es un jugador que podria fer molta feina al davant, i com a mínim no les veuria passar quan li arriben...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #124 el: 13 de Novembre de 2011, 01:51:54 am »
Crec que Aarón Bueno està físicament rebentat. És impossible que aguanti 90 minuts.

Joaquín almenys ho ha intentat, però crec que li pesen els nervis de voler demostrar en els pocs minuts que té.

I també penso que Fran Piera és un encert de fitxatge. Té qualitat i suplirà a Eneko, donant descans a Aarón, Lanzarote i Cruz (si es recupera).

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #125 el: 13 de Novembre de 2011, 02:12:13 am »
Per mi el millor fitxatge que podria fer el Sabadell, és el de Agustín, necesitem a aquest jugador ya!!
Siusplau!!! :bigcry: :bigcry:

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8824
« Respondre #126 el: 13 de Novembre de 2011, 15:35:19 pm »

Pol Bueso (ex-Castellón) es suplent habitual al Valencia B (zona de descens a 3ª) i os puc asegurar que es 20 vegades mes expert que algún dels que va jugar ahir (sense dir noms) podríem demanar la cessió si no compte pel técnic del "B" difícilment te futur a Valencia
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat mss

• President
« Respondre #127 el: 21 de Novembre de 2011, 16:11:54 pm »

Cristián Gómez va debutar ahir a 1ª amb l´Espanyol contra la Real Societat i va enviar una pilota al travasser on casi li dona la victòria a Anoeta.
Difícilment podrem optar a la cessió d´aquest futbolista si realment interesés.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #128 el: 23 de Novembre de 2011, 06:33:32 am »
rafa jorda seria l'home ideal, de santa perpetua, catala amb ganes de tornar a casa no juga al llevant home gol encara no gaire vetera, joaquin no es valid per nosaltres no juga gaire i sempre esta cascat.
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat mss

• President
« Respondre #129 el: 24 de Novembre de 2011, 16:06:35 pm »

Manu Micó, lateral esquerra del Recreativo, li donarán la baixa al Gener per no entrar als plans del técnic Cervera, jo el recordo cuan jugava a l´Oriola, que era un crack per la seva banda, desconec si es apte en altres posicions...

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2825
  • Som el Sabadell !
« Respondre #130 el: 24 de Novembre de 2011, 22:07:12 pm »
per cert, quin es el primer día que es pot fitxar del mercat d'hivern?
Hem tornat !

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Som el Sabadell !
« Respondre #131 el: 05 de Desembre de 2011, 20:40:43 pm »
A rel del post CELTA-SABADELL, s'está parlant molt de la necesitat de fitxar al mercat d'hivern, pero creieu que fitxan 1 o 2 jugadors canviaria la dinámica del equip? i posats a especular, que ens cal fitxar: un central, laterals,migcampistes,extrems,devanters? es que jo no crec sincerament que amb un petit retoc pugui variar molt la cosa, tret de que fons un CRACK i aixo ja sabem que no es posible.
Hem tornat !

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #132 el: 05 de Desembre de 2011, 20:44:47 pm »
un pdavanter centre (que no en tenim) que marqui gols en fa falta com el menjar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Som el Sabadell !
« Respondre #133 el: 05 de Desembre de 2011, 22:47:34 pm »
i tu creus que fitxarem un cuart devanter centre?
Hem tornat !

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #134 el: 05 de Desembre de 2011, 22:51:08 pm »
i tu creus que fitxarem un cuart devanter centre?

home, 4rt en numero potser si....pero amb el joaquin no compten, el florian sembla mes un atleta de fons amb lo q corre q no pas un davanter centre amb lo poc q l'enxufa, i al baha encara esperem q arribi...

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #135 el: 06 de Desembre de 2011, 13:42:50 pm »
si Baha encara esta fora de forma veuras cuan pasi la etapa nadalenca semblaran 2 bahas en un ,una pena ,jo vull de davanter centre a Manu busto del oviedo es un davanter centre que la 2b li queda curtisima ,em recorda a Falcao del atl.de madrid,i també podriem portar a martins el extrem del oviedo que l'any passat va ser un dels maxim golejadors del grup 3 serien dos grans reforços ,o fer un gran esforç i portar un killer com fernando morientes o un killer que tingui calitat .
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #136 el: 06 de Desembre de 2011, 14:38:39 pm »
si Baha encara esta fora de forma veuras cuan pasi la etapa nadalenca semblaran 2 bahas en un ,una pena ,jo vull de davanter centre a Manu busto del oviedo es un davanter centre que la 2b li queda curtisima ,em recorda a Falcao del atl.de madrid,i també podriem portar a martins el extrem del oviedo que l'any passat va ser un dels maxim golejadors del grup 3 serien dos grans reforços ,o fer un gran esforç i portar un killer com fernando morientes o un killer que tingui calitat .

:laugh2: :laugh2: Pediremos en la oficina que a el no le pongan turrones en la cesta  :Paletas:

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #137 el: 06 de Desembre de 2011, 16:31:20 pm »

Per cert...com estás de calers????? perquá aki es fitxa i desfitxa  sense problemes

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #138 el: 06 de Desembre de 2011, 17:43:18 pm »
amb el que cobra baha pots comprarte aquests 2 jugadors i fins i tot et sobren calers i alex cruz esta lesionat i una pubalgia no s'arregla , pero es millor tenir al paquet de baha ,el pitjor davanter del ce.sabadell amb anys per aixo prefereixo a Hiroshi que porta 8 gols . vinga home ara em direu que baha es el nou messi .
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
Nihat Kahveci
« Respondre #139 el: 06 de Desembre de 2011, 18:05:35 pm »
http://es.wikipedia.org/wiki/Nihat_Kahveci

32 anys no són res, sense equip actualment, a l´òrbita d´equips de Tercera como Castelló i Alquerías, un autèntic depredador d´àrea i un davanter al que els rivals respectarien.

Es podria intentar perfectament....
« Darrera modificació: 06 de Desembre de 2011, 18:47:45 pm per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.