Autor Tema: Mercat d'hivern  (Llegit 162456 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
  • Gènere: Masculí
Re:Mercat d'hivern
« Respondre #180 el: 14 de Desembre de 2011, 11:33:31 am »
Donc jo, i no se per què, miraria cap al Mirandés.

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #181 el: 14 de Desembre de 2011, 12:09:25 pm »
Jo si hem de reforçar l'equip, fitxaria un jugador a llarg plaç (tipus Fran Piera) crec o com a minim d¡un cost similar. Crec que que el nostre objectiu per aquest any l'assolirem i tal com s'està posant les economies dels clubs, hem de rebaixar deuta tant com poguem abans d'entrar en aquest circle viciós de fitxar per assolir objectius i fitxar mes i mes i al final.... patir 18 anys per tornar. Tan important és mantenir-se com l'economia.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8824
« Respondre #182 el: 14 de Desembre de 2011, 12:24:45 pm »

Si Fran Piera es va tenir que pagar la seva carta de llibertat, oblideu-vos de cap jugador amb contracte d´un club que pagui al día, centrem-nos en posibles cessions y/o jugadors d´equips que estiguin amb problemas de pago com va ser el Puertollano (que per cert tenen a Sergio Molina que porta 9 gols)
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #183 el: 14 de Desembre de 2011, 14:07:57 pm »
Pablo Infante del Mirandés es un autentico crack, ya lo avisé en verano y ahora mismo lleva 10 goles en liga.

Desconnectat mss

• President
« Respondre #184 el: 14 de Desembre de 2011, 15:11:36 pm »
Pablo Infante del Mirandés es un autentico crack, ya lo avisé en verano y ahora mismo lleva 10 goles en liga.

Pablo Infante juega desde hace 6-7 años en el Mirandés, club que le paga al día y que es un referente y estandarte, dudo mucho que venga al Sabadell, sin los galones que tiene en Miranda y que el puede pensar que el año que viene puede estar en la misma división...... :mmmm

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #185 el: 14 de Desembre de 2011, 17:41:22 pm »
Moviments de 'mercat'
A banda del partit de diumenge, i més enllà de l'entrenament que els arlequinats faran demà al matí per continuar preparant la cita del cap de setmana, les notícies relacionades amb el 'mercat de fitxatges' no han caigut gaire bé dins del vestidor. Segons ha pogut saber Ràdio Sabadell 94.6, ha sorprès la possibilitat que la sortida de Joaquín i la cessió d'Oriol Torres no siguin les úniques novetats que es podrien produir al llarg de les pròximes setmanes. En aquest sentit, tampoc no ha agradat la rumorologia que ha despertat saber qui podria ser el jugador que demanaria la baixa per la falta de minuts. Serà qüestió d'esperar.   

Radio Sabadell.

Qui creieu que pot ser el jugador que vol demanar la baixa per falta de minuts?
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2823
  • Som el Sabadell !
« Respondre #186 el: 14 de Desembre de 2011, 17:44:09 pm »
ens adonem que estem casi sempre parlant de jugadors de SEGONA B? no hauriem d'aspirar a alguna cosa mes? Es que fer fora al Joaquin (que recordem va marcar un munt de gols fa 2 anys a segona b) per fitxar un altre devanter de SEGONA B, creieu que val la pena?
Hem tornat !

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #187 el: 14 de Desembre de 2011, 17:45:41 pm »
No sé, però espero que no sigui Samuel, després dels partidets que ha donat... de central ho va fer prou bé, això si. I dic que espero que no sigui ell perque ja tindria nassos, suposo que deu ser conscient que no passa per un bon moment, que diguem.

Desconnectat mss

• President
« Respondre #188 el: 14 de Desembre de 2011, 18:00:00 pm »
Moviments de 'mercat'

A de ser Samuel o Songo´o, ja que tret dels lesionats, els demés han jugat força minuts, i sent objectiu no crec que Songo´o tingui els nassos de demanar mes minuts dels que ha jugat, per tant, per sentit comú es SAMUEL

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #189 el: 14 de Desembre de 2011, 21:55:25 pm »
ens adonem que estem casi sempre parlant de jugadors de SEGONA B? no hauriem d'aspirar a alguna cosa mes? Es que fer fora al Joaquin (que recordem va marcar un munt de gols fa 2 anys a segona b) per fitxar un altre devanter de SEGONA B, creieu que val la pena?

Sincerament....que ens ha aportat Joaquín des de que està al Club ?...Creus que encaar es mereix una nova oportuniat ?....

Crec que la decissió de l'equip tècnic de donar-li la baixa és del tot encertada....qualse vol jugador que poguem fitxar pitjor que ell no ho farà, ja que ell poca cosa ha fet....

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #190 el: 14 de Desembre de 2011, 23:16:12 pm »

Crec que son o Samuel o Pablo Ruíz. El primer no està gaudint de la confiança per la posició per la qual se'l va fitxar, migcentre defensiu, encara que com a central em va agradar força. El segon, em dona a mi la impressió de que no acaba d'estar integrat a l'equip, però desprès del partit que va fer contra l'Elx, espero que no sigui el que vol marxar.

Si el que vol marxar és Songo'o, espero que se li obri la porta sense impediments.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #191 el: 14 de Desembre de 2011, 23:18:03 pm »
No creo que sea Songo'o, ya que al tener ficha del filial y tal, no "molestará" demasiado... yo supongo que será o Baños o Alex Cruz (x sus lesiones)

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #192 el: 14 de Desembre de 2011, 23:29:04 pm »

Crec que son o Samuel o Pablo Ruíz. El primer no està gaudint de la confiança per la posició per la qual se'l va fitxar, migcentre defensiu, encara que com a central em va agradar força. El segon, em dona a mi la impressió de que no acaba d'estar integrat a l'equip, però desprès del partit que va fer contra l'Elx, espero que no sigui el que vol marxar.

Si el que vol marxar és Songo'o, espero que se li obri la porta sense impediments.

Home... però el de Pablo Ruiz és més comprensible (el fet que no hagi jugat, vull dir), ja que es va trencar als 30 min. del primer partit que va disputar, i fins fa ben poquet no va poder estar en plenes condicions.

Àlex Cruz, d'altra banda, no crec que sigui. Dic jo que li serà igual estar lesionat aquí, que estar-ho a Granada. I com vol jugar estant com està... impossible que sigui ell.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #193 el: 14 de Desembre de 2011, 23:36:01 pm »
Home, Pablo Ruiz ha estat molt de temps lesionat, i penso que pot fer molt bona feina.... i com bé dieu, Songo'o que amb prou feines jugaria dues divisions més avall, té fitxa del filial.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #194 el: 14 de Desembre de 2011, 23:41:31 pm »
És la meva impressió, el tema de Pablo Ruiz. Espero estar equivocat, que ja dic que si rendeix sempre com en el partit contra l'Elx, el veig fent dupla amb Olmo al centre de la defensa.

I d'Álex Cruz, el vaig veure el dissabte molt coix i realment cardat. Crec que ens han marcat un bon gol amb ell, però tampoc crec que vulgui marxar.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #195 el: 14 de Desembre de 2011, 23:47:42 pm »
això d q no necessitem un davanter.... la majoria d'equips d la categoria tenen un "home gol" al davant el qual ara mateix porta mínim 4-5 gols aconseguits. Fixeu-vos en els equips d "la nostra lliga":

CAMACHO (Huesca) 9 gols ( no és ni davanter pero ojo, 9 gols)
POWEL (Nàstic) 8 gols
ERNESTO (Guadalajara) 6 gols (un altre q no és ni davanter)
GATO (Alcoià) 6 gols
ANIBAL (Guadalajara) 5 gols
SERGI (Recre) 5 gols
QUINI (Alcorcón) 5 gols
FERRAN COROMINAS (Girona) 6 gols
AIRAM (Villarreal B ) 4 gols
JUANJO (Numancia) 4 gols

Nosaltres tenim a Lanzarote sí, però tots sabem q Lanzarote porta mesos jugant per sota de les seves possibilitats i amb un nivell inferior del que va començar la temporada

Baha porta 2 gols i Florián 3, amb aquests números i amb una mica d sort potser sumaran 10-11 gols entre els dos a final d temporada, números totalment nefastos per a 2 jugadors com ells.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #196 el: 15 de Desembre de 2011, 08:32:58 am »

Nosaltres tenim a Lanzarote sí, però tots sabem q Lanzarote porta mesos jugant per sota de les seves possibilitats i amb un nivell inferior del que va començar la temporada

Segurament el seu nivell real, no ens enganyem ara tampoc. Jo crec però que per sobre de fitxar un davanter, el que necessitem és generar més oportunitats de gol. I és que en els darrers partits (exceptuant potser Múrcia), ens costa i molt tenir opcions clares per marcar. Si no en tenim, ja podem tenir el millor davanter del món que tampoc farem gols. El centre del camp on en molts partits sembla un SOLAR, crec que  també seria interessant reforçar-lo.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Leyenda_arlequinada

• Infantil
  • Missatges: 189
« Respondre #197 el: 15 de Desembre de 2011, 10:51:15 am »
Hombre si lanzarote jugara siempre como al principio de temporada estaria jugando en el barça.
Todavia me acuerdo del sombrero + pase de gol. :visca

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #198 el: 15 de Desembre de 2011, 10:59:47 am »
Pues si este es su nivel real, os aseguro que me conformo de sobras.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #199 el: 16 de Desembre de 2011, 10:49:52 am »
joaquin no a exo nada en el sabadell , no tiene nivel ninguno de segunda a , delanteros hay muchos,  rafa jorda, lekic de osasuna podrian estar trabajando en algun prestamo, alcacer del valencia b no se sabe que  nivel tendria en segunda.
sempre amb l'equip sobretot quan perdem