Autor Tema: Mercat d'hivern  (Llegit 162437 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
Re:Mercat d'hivern
« Respondre #220 el: 20 de Desembre de 2011, 08:51:58 am »
Yo alucino con los nombres que barajais aqui, que si  thievy, rafa jorda... me da hasta la risa.

Aqui vamos a traer a un delanterillo de segunda B que ni si quiera cobrara en su equipo, y como mucho a otro jugador. Hablais de 5 fichajes, no se donde vivis dla verdad...

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
  • Gènere: Masculí
« Respondre #221 el: 20 de Desembre de 2011, 09:40:14 am »
no me gusta filtrar nombres, pero uno de los jugadores de mi agrado y que veo que necesitamos es Matabuena del Valladolid, es de lo poco con calidad y experiencia en Segunda que podemos encontrar. Rufete no que es más viejuno
@javi_gt86

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #222 el: 20 de Desembre de 2011, 13:14:09 pm »
Songo'o al carrer... ya s'ho ha comunicat el club

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8823
« Respondre #223 el: 20 de Desembre de 2011, 13:27:20 pm »
Songo'o al carrer... ya s'ho ha comunicat el club

Era previsible, a més, em sembla bé com a exemple pels demés, que qui no dona la talla a Segona A, ha de marxar....
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #224 el: 20 de Desembre de 2011, 14:07:23 pm »
Adios Songo'o, gracias por todo lo que has echo por nosotros.

Más bien poco  :Paletas:

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #225 el: 20 de Desembre de 2011, 14:14:36 pm »
El director esportiu del @CESabadell Xavi Roca confirma que amb les de Joaquín,Songo'o i Oriol Torres (cedit) el capítol de baixes queda tancat.
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat crisis97

• Infantil
  • Missatges: 108
« Respondre #226 el: 20 de Desembre de 2011, 14:18:22 pm »
El director esportiu del @CESabadell Xavi Roca confirma que amb les de Joaquín,Songo'o i Oriol Torres (cedit) el capítol de baixes queda tancat.

Es sap a on anira cedit  l'Oriol Torres.

Desconnectat mss

• President
« Respondre #227 el: 20 de Desembre de 2011, 14:43:43 pm »

Donç finalment Samuel es queda, voldrà dir això que l´han convençut o que el que demanava marxar per falta d´oportunitats es en Songo´o :mmmm ja tindría nassos la segona opció :fun:

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #228 el: 20 de Desembre de 2011, 15:07:06 pm »
Songo'o no tenia ni nivell de tercera catalana.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #229 el: 20 de Desembre de 2011, 15:43:16 pm »
Pues me diréis que estoy loco, o que soy ciego, o que no tengo ni idea, pero a mi me parece mala decisión la baja de Songo, la alternativa correcta creo que hubiera sido una cesión.

Vosotros mismos dijisteis a principio de temporada, los primeros minutos que lo visteis jugar, que era un jugador que prometía, que había que hacerle un contrato de muchos años para después sacar dinero por él.

Yo sigo pensando que sigue siendo una promesa con mucha progresión, y que él junto de Navas, Lao, Lanzarote y alguno más que me dejo son los que han demostrado más actitud en lo que llevamos de temporada.

Ha sido juzgado por un partido, que no jugo en su posición, que con la edad que tiene y la poca experiencia no era un jugador para jugar de titular en Segunda, y que todo el equipo hizo muy mal partido no solo él. Pero así es la afición, que en cuanto se le coge manía a uno se le critica hasta echarlo, paso con Roberto Morales, el año pasado con Juve (suerte que no se le echo, porque últimamente esta siendo de lo mejorcito de la plantilla), y ahora ha pasado con el Songo.

Para mi decisión incorrecta, lo más correcto hubiera sido una cesión, y espero que el chaval encuentre equipo pronto y en unos años lo veamos triunfando en la élite del fútbol, que le queda mucha carrera por delante.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #230 el: 20 de Desembre de 2011, 16:20:39 pm »
Por Lugo ha surgido el rumor de que estaríamos interesados en Luismi, delantero que ha marcado 4 goles en lo que llevamos de temporada. No sé si es delantero centro o extremo pero estuvo hace poco en el Lleida y en el Español B o sea que a alguien le sonará, aunque ya hay aficionados lucenses que lo están desmintiendo y en mi opinión no sé si este chaval mejoraría realmente la baja de Joaquín.

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #231 el: 20 de Desembre de 2011, 16:25:07 pm »
Según la web del Lugo, mediapunta, según la wikipedia, extremo derecho.

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #232 el: 20 de Desembre de 2011, 19:12:39 pm »
Por Lugo ha surgido el rumor de que estaríamos interesados en Luismi, delantero que ha marcado 4 goles en lo que llevamos de temporada. No sé si es delantero centro o extremo pero estuvo hace poco en el Lleida y en el Español B o sea que a alguien le sonará, aunque ya hay aficionados lucenses que lo están desmintiendo y en mi opinión no sé si este chaval mejoraría realmente la baja de Joaquín.

Hombre,contado que llevamos varios años interesados en él,no me extrañaría que fuera unas de las opciones de cara a reforzar la delantera, ya que vamos a ser realistas,no tenemos ni un "duro" para fichar,x lo tanto cuando el río suena.........
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat mss

• President
« Respondre #233 el: 20 de Desembre de 2011, 19:37:21 pm »

Hombre,contado que llevamos varios años interesados en él,no me extrañaría que fuera unas de las opciones de cara a reforzar la delantera, ya que vamos a ser realistas,no tenemos ni un "duro" para fichar,x lo tanto cuando el río suena.........

Fa temps que anem derrera d´aquest jugador? i si es així, perque no el vem fitxar a principi de temporada? Al Lugo va arribar aquest estiu procedent del Cacereño i segurament gratis i ara nosaltres haurem de pagar per ell no? si te contracte en vigor, encara que potser te una clàusula de llibertat si ve un equip de Segona.
Esperarem a confirmació.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #234 el: 20 de Desembre de 2011, 19:41:04 pm »
Seguimos fichando buenos jugadores de segunda B.

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2100
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #235 el: 20 de Desembre de 2011, 19:54:34 pm »
Pues me diréis que estoy loco, o que soy ciego, o que no tengo ni idea, pero a mi me parece mala decisión la baja de Songo, la alternativa correcta creo que hubiera sido una cesión.

Vosotros mismos dijisteis a principio de temporada, los primeros minutos que lo visteis jugar, que era un jugador que prometía, que había que hacerle un contrato de muchos años para después sacar dinero por él.

Yo sigo pensando que sigue siendo una promesa con mucha progresión, y que él junto de Navas, Lao, Lanzarote y alguno más que me dejo son los que han demostrado más actitud en lo que llevamos de temporada.

Ha sido juzgado por un partido, que no jugo en su posición, que con la edad que tiene y la poca experiencia no era un jugador para jugar de titular en Segunda, y que todo el equipo hizo muy mal partido no solo él. Pero así es la afición, que en cuanto se le coge manía a uno se le critica hasta echarlo, paso con Roberto Morales, el año pasado con Juve (suerte que no se le echo, porque últimamente esta siendo de lo mejorcito de la plantilla), y ahora ha pasado con el Songo.

Para mi decisión incorrecta, lo más correcto hubiera sido una cesión, y espero que el chaval encuentre equipo pronto y en unos años lo veamos triunfando en la élite del fútbol, que le queda mucha carrera por delante.

A no ser que él mismo haya pedido irse, cosa que no creo, aquí dejo la valoración de tu comentario:

:reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2

¿Y Baños no se ha ido? Pues seguimos necesitando a alguien que le meta presión a Juanjo Ciércoles. ¿Repescamos a Robles? xDXDXD

!Salud!

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #236 el: 20 de Desembre de 2011, 21:35:59 pm »
A la venga los que renegabais de OLEGUER!!! Ojala hubiera estado este principio de temporada; a la defensa que tenemos le saca mil vueltas el solito!!! OLEGUER JAAAAAA!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #237 el: 20 de Desembre de 2011, 21:45:36 pm »
A la venga los que renegabais de OLEGUER!!! Ojala hubiera estado este principio de temporada; a la defensa que tenemos le saca mil vueltas el solito!!! OLEGUER JAAAAAA!

Ya tardaba en salir el temita....pues mira, para mí,hoy por hoy, Olmo es muy superior a Oleguer en su demarcación y Redondo es muy superior a Oleguer en su demarcación.  Otra cosa es que la excesiva "alegría" en el juego del equipo exponga demasiado a los defensas en general, llámese Olmo, Puyol o Cannavaro si fuera el caso.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #238 el: 20 de Desembre de 2011, 21:45:46 pm »
Si és cert que Luismi va sonar fa anys quan era a l'Espanyol B. Però després d'una greu lesió i uns darrers anys força irregulars, es pot dir que és un jugador força vingut a menys. No és cap davanter centre i no crec que millori massa el que ja hi ha.

Per portar més del que ja tenim, millor no portar res.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #239 el: 20 de Desembre de 2011, 23:11:49 pm »
Jo també hagués cedit a Songo'o a algun equip de Segona B o Tercera, per veure realment el seu potencial, però confio molt en les decisions esportives dels que ens han portat fins a Segona A.

Joaquín em sap greu que marxi, però tampoc l'hem vist entre lesions i que potser no gaudia de la confiança de l'equip tècnic.

I amb Oriol Torres, amb la seva joventut, crec que s'ha fet bé cedint-lo, i espero que sigui en algun equip de Segona B, per que vagi agafant experiència i minuts. Suposo que amb la seva cessió, el bó d'Ivan Gómez seguirà com a tercer porter arlequinat.

Suposo que ja estan darrera un davanter i un migcampista, com a mínim.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...