Autor Tema: Mercat d'hivern  (Llegit 162417 cops)

0 Usuaris i 7 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
  • Gènere: Masculí
Re:Mercat d'hivern
« Respondre #280 el: 25 de Desembre de 2011, 03:36:36 am »
Doncs deuen estar posant-hi calers aquests de Les alqueríes... sino, no s'explica com hi ha jugadors com Nihat que podrien acabar allà... (i segur que ofertes de 3ª y 2ª B en té, fins i tot de 2ª)

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #281 el: 25 de Desembre de 2011, 05:58:32 am »
a mi eso me huele más a inocentada y/o broma que otra cosa XD como puede ser que uno de división preferente aspirando a subir a tercera pueda fichar a un jugador que hace nada y menos estaba en primera...

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #282 el: 25 de Desembre de 2011, 09:06:23 am »
a mi eso me huele más a inocentada y/o broma que otra cosa XD como puede ser que uno de división preferente aspirando a subir a tercera pueda fichar a un jugador que hace nada y menos estaba en primera...

1- No somos dia 28
2- Marca lo ha publicado tambien
3- Esta al lado de donde jugaba i tanto le gustaba estar (Villarreal)
4- Seguramente tenga amigos y amigos ...
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #283 el: 25 de Desembre de 2011, 09:13:38 am »
Els calés a vegades no ho son tot :nadal2
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2823
  • Som el Sabadell !
« Respondre #284 el: 25 de Desembre de 2011, 10:46:28 am »
Cal agrair i felicitar a la nostra junta directiva per la gran tasca que porten a nivell economic i que va culminar la darrera temporada amb l'ascens de categoria, tot i no tenir el millor presupost del grup ni de bon troç, pero crec que a SEGONA A aixo es diferent, está molt bé que es contratin bons jugadors de SEGONA B, que portin jugadors catalans que estan jugan fora del pais a SEGONA B (LANZAROTE, OLMO, AARON BUENO, FRAN PIERA...) pero crec que en aquest mercat d'hivern s'ha de fer un esforç per portar un parell de jugadors que marquin les diferencies, se que es dificil, se que costa, pero pensem una cosa, que preferim tots a final de temporada, tenir un equip sanejat a nivell economic pero a SEGONA B? o un equip amb alguna dificultat economica pero a SEGONA A? Jo ho tinc molt clar...
BON NADAL A TOTHOM...   
Hem tornat !

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #285 el: 25 de Desembre de 2011, 11:47:23 am »
Ens podem anar oblidant d'Armenteros. Avui m'acaben de comentar que el Rayo ha demanat al Sevilla la seva cessió i està força a prop. Com a segona opció per Armenteros, hi ha el Llevant, que ahir va demanar la cessió també.

Un jugador molt interessant i amb ganes de fer el salt a Europa, és Luís Caballero "Nery", de l'Olímpia Asunción de Paraguay, que amb 21 anys ha rebut una oferta d'un club de Segona Divisió de la LFP, i que no descarto que sigui per part nostre. Bon '9' que estaria molt bé per a espavilar als nostres puntes.

I jo, personalment, m'oblidaria de Nihat. Ni tenim el que deu voler cobrar ni estem a la vora dels seus 'intangibles'. En canvi, de Jordà, no m'estranyaria.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #286 el: 25 de Desembre de 2011, 20:23:30 pm »
Un jugador molt interessant i amb ganes de fer el salt a Europa, és Luís Caballero "Nery", de l'Olímpia Asunción de Paraguay, que amb 21 anys ha rebut una oferta d'un club de Segona Divisió de la LFP, i que no descarto que sigui per part nostre. Bon '9' que estaria molt bé per a espavilar als nostres puntes.

¿Però seria en forma de cessió o de traspàs?

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8821
« Respondre #287 el: 25 de Desembre de 2011, 21:01:47 pm »

Si ve, jo encantadíssim pero deixeu-me que dubti que l´oferta que te sigui nostre, l´Olimpia d´Asunción es "un grande" de Sud-america, amb 3 Copa Libertadores (Champions d´allà) i fins i tot una Intercontinental (ara Mundial de Clubs, que el Barça va guanyar l´altre día)
Per poc que cobrin al futbol a Paraguay, no crec que estigui al nostre abast, te pinta de que l´oferta sigui d´un Hércules o un Deportivo que no pas nostre. :mmmm
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #288 el: 25 de Desembre de 2011, 21:06:58 pm »
Viendo videos de este jugador,tiene muy muy buena pinta la verdad,pero a la vez,dudo mucho que este jugador acabe vistiendo nuestra camiseta...

:bandera :scut :bandera
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2100
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #289 el: 25 de Desembre de 2011, 22:53:23 pm »
¿Y de los sponsors mexicanos se sabe algo?

Por cierto, he encontrado esto en Marca: http://www.marca.com/2011/12/25/futbol/equipos/betis/1324836806.html

¿Calahorro no fue un "futurible" del Sabadell en verano? Es central si no recuerdo mal, y hemos dado la baja a Songo'o...

!Salud!
« Darrera modificació: 26 de Desembre de 2011, 01:00:18 am per Trivi VLR »

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #290 el: 26 de Desembre de 2011, 01:55:32 am »

Por cierto, he encontrado esto en Marca: http://www.marca.com/2011/12/25/futbol/equipos/betis/1324836806.html

¿Calahorro no fue un "futurible" del Sabadell en verano? Es central si no recuerdo mal, y hemos dado la baja a Songo'o...

!Salud!

La baja de Songo'o ha sido, aparte de porque es limitado, porque vuelve nuestro CAPITÁN Agustín!  :)

Tantos años en 2aB con él, recuerdo el penalty que le pitan que no fue tal en Irún, capitán la temporada del ascenso... Y aún no ha jugado en Segunda División siendo el capitán! Me hace mucha ilusión que vuelva :)
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #291 el: 26 de Desembre de 2011, 04:22:44 am »

!Salud!

La baja de Songo'o ha sido, aparte de porque es limitado, porque vuelve nuestro CAPITÁN Agustín!  :)

Tantos años en 2aB con él, recuerdo el penalty que le pitan que no fue tal en Irún, capitán la temporada del ascenso... Y aún no ha jugado en Segunda División siendo el capitán! Me hace mucha ilusión que vuelva :)

El penalty se lo pitan a Mejías

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #292 el: 26 de Desembre de 2011, 11:11:15 am »

Sincerament, no en tinc ni idea. Tampoc estic segur que sigui la oferta per part nostre, més aviat com diu mss crec que serà un dels equips que té per objectiu pujar, tipus Depor, Hércules, Valladolid o Elx, i que li presentin al jugador un projecte atractiu per acabar la lliga de Segona, pujar i donar-se a conèixer desprès en una lliga de prestigi.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #293 el: 26 de Desembre de 2011, 12:00:27 pm »

Sincerament, no en tinc ni idea. Tampoc estic segur que sigui la oferta per part nostre, més aviat com diu mss crec que serà un dels equips que té per objectiu pujar, tipus Depor, Hércules, Valladolid o Elx, i que li presentin al jugador un projecte atractiu per acabar la lliga de Segona, pujar i donar-se a conèixer desprès en una lliga de prestigi.

Tampoc t´estranyis massa de que l´oferta sigui nostra. Tinc entès que l´ex-jugador arlequinat Ramón Angel Hicks té "fil directe" amb algún dels membres de la Directiva.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #294 el: 26 de Desembre de 2011, 12:32:52 pm »

Tampoc t´estranyis massa de que l´oferta sigui nostra. Tinc entès que l´ex-jugador arlequinat Ramón Angel Hicks té "fil directe" amb algún dels membres de la Directiva.

I aixo que ve a significar? Es el representant del jugador?

Encara no s'ha filtrat cap nom. Em jugu els bemols a que no veiem cap fitxatxe

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2100
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #295 el: 26 de Desembre de 2011, 12:37:29 pm »

I aixo que ve a significar? Es el representant del jugador?

Encara no s'ha filtrat cap nom. Em jugu els bemols a que no veiem cap fitxatxe

Sí, sí, sí mss. Algun fitxatge, si et refereixes a incorporació (no crec que paguem, sincerament) hi haurà. No sè on vaig llegir a Soteras dient que si hi havia alguna baixa hi hauria alguna incorporació ;)

I ho de Songo'o és veritat, ara ve Agustín. Tot i això, de centrals purs tenim a Pablo Ruiz, Olmo i Agustín. Però bueno, amb la polivalència de Toni, Ramírez i Redondo crec que anem sobrats en aquesta línia xD

Salut!

Desconnectat ohenry1988

• Infantil
  • Missatges: 101
« Respondre #296 el: 27 de Desembre de 2011, 16:41:32 pm »
Hola amigos! Feliz Navidad a todos! He estado totalmente desconectado la última semana... alguien puede repasar qué ha pasado oficialmente? Solamente la baja de Songo'o, verdad? :nadal1

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #297 el: 27 de Desembre de 2011, 17:35:07 pm »
Hola amigos! Feliz Navidad a todos! He estado totalmente desconectado la última semana... alguien puede repasar qué ha pasado oficialmente? Solamente la baja de Songo'o, verdad? :nadal1
Eso es todo  :unsure:

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8821
« Respondre #298 el: 28 de Desembre de 2011, 15:01:28 pm »

Sort que al final no va venir Aganzo, mes car que Baha, iguals problemes i pitjors números.
Només ens hagués faltat això

http://www.marca.com/2011/12/27/futbol/equipos/hercules/1325015691.html
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #299 el: 29 de Desembre de 2011, 00:10:28 am »
He visto que el Vilarreal le va a dar la baja a Gerard Bordás, ya sonó este verano y nos iría de maravilla
@javi_gt86